Gå til innhold

Håper og prøver på en mini-Spice


Sugar&Spice

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (12 minutter siden):

Du har masse hcg ja, så det er et godt tegn :hug: Bra du skal til legen og kanskje blir litt beroliget. Alt du beskriver høres veldig normalt ut!! Husk hvor mange som kommer langt inn i et svangerskap uten å merke at man er gravid en gang. Helt normalt å ikke kjenne så mye nå! Du får bestille deg time til tidlig UL og ha en dato og telle ned til. Men er klar over at ventetiden dit er tung :klem:

Takk! ❤️ Jeg vet det er vanlig å ikke kjenne noe så tidlig, men siden jeg har kjent så mye de siste dagene og så plutselig ikke gjør det, så blir jeg bekymret for at noe har skjedd...

Jeg vet sjansen er liten for at noe galt skjer, er det ikke 80-90% sjanse for at det går bra, når man først har oppdaget graviditeten? (eller sagt på pessimistisk vis: 10-20% sjanse for at det ender i MA/SA). 

Jeg tør såvidt å glede meg, nå, når bekymringene tar så stor plass. Det er jaggu ikke lett dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig gode odds dette ja :hug: Og husk at MA uansett ikke er så vanlig så tidlig. Om noe galt skulle skje på dette tidspunktet så er det i så fall SA, og hvis du ikke ser noe blod så kan du også legge bort de tankene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

ÅÅå gratulera 😄

Fekk ikkje med meg at det klaffa for deg! Vist det er noko trøst så hadde eg i lengre periodar ingen symtomer på at eg var gravid faktisk, då i første trimester. Ho er 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Sugar&Spice skrev (På 18.1.2021 den 8.52):

Jeg tør såvidt å glede meg, nå, når bekymringene tar så stor plass. Det er jaggu ikke lett dette! 

Hvordan går det med deg? :hug: Har tenkt på deg, så håper alt står bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (31 minutter siden):

Hvordan går det med deg? :hug: Har tenkt på deg, så håper alt står bra til!

Hei! Her er alt bra, fikk se sprell levende og turnende baby på UL i forrige uke. Jeg har holdt meg unna både google og KG siden sist jeg skrev i dagboken. Har forsøkt å lande og finne informasjon på andre måter. Men alt går bra, takk for koselig omtanke ❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå for noen gode nyheter! Så herlig å se en liten sprell på UL da. Nå ble jeg glad for oppdateringen ❤️ Nyt tiden videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...