BraNok Skrevet 30. oktober 2020 #221 Del Skrevet 30. oktober 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreløpig har to sikret seg videre etter to konkurranser. Resultatet av tredje konkurransen og hvem som vinner den, blir sendt på søndag. Så det er ikke klart ennå hvem som må dra hjem. Anonymkode: edf53...8b6 Ok... Men hvilke to har sikret seg videre så langt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #222 Del Skrevet 30. oktober 2020 1 time siden, BraNok skrev: Ok... Men hvilke to har sikret seg videre så langt da? Mathias og Olav. Anonymkode: 99ae2...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 30. oktober 2020 #223 Del Skrevet 30. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mathias og Olav. Anonymkode: 99ae2...05e Da håper jeg virkelig ikke at siste plassen går til Kari Anne, men skulle faen ikke forundre meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #224 Del Skrevet 30. oktober 2020 35 minutter siden, tonebelinda skrev: Da håper jeg virkelig ikke at siste plassen går til Kari Anne, men skulle faen ikke forundre meg. Håper hverken Marianne eller Karianne går videre. På en annen side så hadde det vært artig og se Marianne komme inn på Farmen og ta seg tilrette og sette alle deltagerne der på plass - en etter en Anonymkode: 99ae2...05e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. oktober 2020 #225 Del Skrevet 30. oktober 2020 Herregud, så glad jeg ble da Olav gikk videre! Hadde vært litt moro om Raymond vant siste konkurranse, stakkars Mathias da, haha 😂 dårlig gjort av tv2 sumo å avslutte midt i siste kampen, altså, knurr! 🤬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #226 Del Skrevet 30. oktober 2020 25 minutter siden, jukkapalme skrev: Herregud, så glad jeg ble da Olav gikk videre! Hadde vært litt moro om Raymond vant siste konkurranse, stakkars Mathias da, haha 😂 dårlig gjort av tv2 sumo å avslutte midt i siste kampen, altså, knurr! 🤬 Tipper det er Kari Anne som går videre, sikkert lagt opp til at trekløveret skal være der inne Men når Raymond fikk tilbud om å komme på Torpet, sa Mads noe som fikk meg til å tro at en kom inn dit nå raskt. Anonymkode: 404aa...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #227 Del Skrevet 30. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper det er Kari Anne som går videre, sikkert lagt opp til at trekløveret skal være der inne Men når Raymond fikk tilbud om å komme på Torpet, sa Mads noe som fikk meg til å tro at en kom inn dit nå raskt. Anonymkode: 404aa...5e8 Jeg tror ikke TV2 har lagt opp til det, virker som de gjerne vil bryte opp litt etter disse tvistene, det å sende med Marianne mat... Men det er vanskelig p styre hvem som vinner kampene. Anonymkode: 4f417...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #228 Del Skrevet 30. oktober 2020 Det spørsmålet om når kom poteten til norge, der hvor rett svar var 1500-tallet, er direkte feil. Driver selv litt med quis, det er allment et kjent svar at poteten kom først til norge på 1700-tallet. Poteten i Norge Potetplanten kom til Norge i årene før 1750, og ble dyrket på åkerland fra 1760-årene. Anonymkode: ca077...1a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #229 Del Skrevet 30. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørsmålet om når kom poteten til norge, der hvor rett svar var 1500-tallet, er direkte feil. Driver selv litt med quis, det er allment et kjent svar at poteten kom først til norge på 1700-tallet. Poteten i Norge Potetplanten kom til Norge i årene før 1750, og ble dyrket på åkerland fra 1760-årene. Anonymkode: ca077...1a3 Var det ikke tomaten? Anonymkode: 9735f...78a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #230 Del Skrevet 30. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke tomaten? Anonymkode: 9735f...78a Jo, det var tomater. Anonymkode: 99ae2...05e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #231 Del Skrevet 30. oktober 2020 Potato tomato 🙈 Anonymkode: 64beb...6fa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #232 Del Skrevet 31. oktober 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det var tomater. Anonymkode: 99ae2...05e Ha ha, hørte jeg så feil.😂😂😂 Anonymkode: ca077...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #233 Del Skrevet 31. oktober 2020 23 timer siden, jukkapalme skrev: Herregud, så glad jeg ble da Olav gikk videre! 🤬 Enig! Skikkelig trivelig, hedersmann av en kar! Håper han kommer inn på Farmen og vinner! Leste at han har vært varaordfører i Sykkylven! Ikke spesielt rart at slik en trivelig kar blir tildelt et slikt verv! Anonymkode: 6ce48...024 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #234 Del Skrevet 31. oktober 2020 Håper Ray går videre, unner hverken slarveMari eller mobbeKari seieren. Anonymkode: 48652...902 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 1. november 2020 #235 Del Skrevet 1. november 2020 Jeg håper IKKE Raymond kommer tilbake. Han har valgt å trekke seg fra Farmen med å tape med vilje (i følge ham selv), samt jeg er mektig lei av hele Lotepus konseptet han prøver seg på. Jeg begynte på Torpet for få dager siden og synes det er er helt topp. Har nå sett alt som er kommet på kort tid og vil heller se en episode til av Torpet enn av Farmen. Det jeg ikke helt forstår er hva i all verden får de tiden til å gå med og hvorfor gjør de ikke noen flere av oppgavene for å få tiden til å gå? Hvordan har det vært i tidligere sesonger av Torpet? Hvor mange, og når kommer de inn på farmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #236 Del Skrevet 1. november 2020 På 30.10.2020 den 10.47, tonebelinda skrev: Da håper jeg virkelig ikke at siste plassen går til Kari Anne, men skulle faen ikke forundre meg. Hun heter Karianne. Ellers helt enig med deg. Orker ikke at de tre skal være der inne hele tiden. Anonymkode: b0d63...9e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #237 Del Skrevet 1. november 2020 8 timer siden, PhilosopherSe7en skrev: Jeg håper IKKE Raymond kommer tilbake. Han har valgt å trekke seg fra Farmen med å tape med vilje (i følge ham selv), samt jeg er mektig lei av hele Lotepus konseptet han prøver seg på. Jeg begynte på Torpet for få dager siden og synes det er er helt topp. Har nå sett alt som er kommet på kort tid og vil heller se en episode til av Torpet enn av Farmen. Det jeg ikke helt forstår er hva i all verden får de tiden til å gå med og hvorfor gjør de ikke noen flere av oppgavene for å få tiden til å gå? Hvordan har det vært i tidligere sesonger av Torpet? Hvor mange, og når kommer de inn på farmen? Lord... anbefaler deg å se de tidligere sesongene med dette... Anonymkode: b0d63...9e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #238 Del Skrevet 1. november 2020 De gidder jo åpenbart ikke jobbe en skit når de har mat så det bugner over likevel. Skulle de gå tom, spikrer de sammen noen planker dagen før mentor kommer, og så får de en diger kurv med vin og god mat likevel. De kaller Torpet en sidekonkurranse, men det er vel mer et venterom. De sitter bare der i uke etter uke og tvinner tommeltotter mens de venter på at en av dem skal inn på Farmen. Tror man må like å kjede seg om man skal være med på dette! Jeg liker konseptet og at det er mer å følge med på enn kun Farmen, men det hadde vært mer interessant om utsendte deltakere faktisk kom inn på Torpet, ikke bare snudde i døra, slik konseptet er ment å være. Hva angår Karianne så har jeg henne langt opp i halsen. Hver gang hun vises på skjermen, høres bare: "Dette er MIN plass! Dette er VÅRT hjem! Det er VI som skal være her! Det er ikke plass til noen flere! Det er JEG som skal være her!" Om igjen og om igjen. Mathias og Olav holder ikke på sånn. Men det er tydelig at man blir helt "inni sin egen ræv", som hun sier, av å bo tett på to andre og bare sitte der dagen lang og ikke ha noe å ta seg til. De ønsker ikke utfordrere på Farmen heller, men der behandler de dem i hvert fall som mennesker og aksepterer at det er en del av konseptet. Utfordrere er like fullt castet av TV2 som alle andre. Men på Torpet skal de bare ut, de skal uuuuut! "De hører ikke hjemme her! Dette er VÅRT hjem!" Jeg lurer på hvordan det føles å komme inn på Farmen til slutt fra Torpet. Personen har jo ikke da kommet inn fordi de har danket ut og seiret over alle de utsendte fra Torpet, men fordi de har frosset dem ut og oppført seg så usmakelig at ingen ønsker å være rundt deg. Lurer på hvordan den seieren smaker. Jeg skjønner at alt er en konkurranse og man må ha litt spisse albuer for å vinne, med mindre man heter Thor og seiler gjennom på sjarm, men jeg heier ikke på folk som oppfører seg uspiselig og skal tråkke andre ned emosjonelt for å sikre seg selv. Anonymkode: a4616...65e 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 1. november 2020 #239 Del Skrevet 1. november 2020 50 minutter siden, AnonymBruker said: Lord... anbefaler deg å se de tidligere sesongene med dette... Anonymkode: b0d63...9e8 Hvorfor? Er de bedre, og går de greit å se de uten å se farmen også? Hva som gjør at de fleste her misliker Karianne så sterkt? Nå begynte jeg å se helt i feil rekkefølge, så mulig jeg har fått et annet inntrykk av henne av den grunn. Jeg begynte å se for to uker siden, så da de 6 siste episodene før jeg ble hektet og startet fra episode en. Da hadde jeg alt fått inntrykk av de tre deltakerne som blide, full i sjarm og godt humør. Kanskje mye tilfeldigheter, for i de episodene var det vel ikke en negativ tanke som ble spredt, og lurer faktisk på om det ikke kom noen nye inn der heller i denne perioden. Blir spennende å se i dag hvem som går videre av de siste tre. Antar vi får en ny tilsvarende konkurranse hver uke nå fremover til det sitter en person igjen som går inn på Farmen i siste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #240 Del Skrevet 1. november 2020 Jeg slutter sannsynligvis å se på Torpet om Karianne ryker.. Men har troa ❤️ Anonymkode: a703f...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå