Lykkeligung Skrevet 14. mars 2021 #1081 Del Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uff for et mareritt når testen oppfører seg sånn. Jeg har opplevd det selv at jeg er på IKM og skal trste og så dør testenm hrrmfff Anonymkode: b3b34...ded Ja virkelig! Disse testene fikk jeg i posten for 2 uker siden, så de har ikke gått ut på dato heller Har 6 eller 7 sånne tester til før det er tomt. Jeg venter på flere tester i posten som jeg tror kommer i morgen. Har bestilt masse forskjellige typer + 2 digitale, sånn at man kan være helt sikker. Det er uansett for tidlig selv om jeg selv tror at jeg er 6 dpo i dag (FF sier jo 5 dpo). Jeg skal prøve å vente helt til torsdagen, men jeg har litt lyst å prøve på tirsdag også! 🤔 Har et sånt inderlig håp om at det går på første forsøk fordi min samboer fikk beskjed for 1 uke siden at han blir sendt ut på oppdrag med jobben den 28. mars og må være borte i hele 32 dager som vil si at vi mister en prøveperiode og kan derfor ikke prøve igjen før i Mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 14. mars 2021 #1082 Del Skrevet 14. mars 2021 Var de sånn innenfor tidsfristen og? For når de tørker kan de bli sånn. Men er alt for tidlig å teste dpo 5 uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 14. mars 2021 #1083 Del Skrevet 14. mars 2021 Ms.Sommerfugl skrev (1 time siden): Jeg har en test liggende som jeg er usikker på om jeg skal bruke etterpå, men jeg vet ikke om jeg da ender opp skuffa og at det egentlig er for tidlig. Men så vet jeg jo at mange tester på 10 DPO og kan se en strek der om de er gravid, men ahh.. er så vanskelig å vurdere 😂 Kanskje du kan teste i kveld eller i morgen tidlig? 😄 Testen kan jo være blendahvit den ene dagen og positiv den andre! hcg stiger vel hver 3 dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 14. mars 2021 #1084 Del Skrevet 14. mars 2021 Sommerfuul skrev (1 minutt siden): Var de sånn innenfor tidsfristen og? For når de tørker kan de bli sånn. Men er alt for tidlig å teste dpo 5 uansett. Ja de ble sånn med en gang. Ja jeg vet at det er alt for tidlig, men begynner å lure på om alle testene er helt like og om de derfor er defekte alle sammen siden 2 av 3 tester ble sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1085 Del Skrevet 14. mars 2021 Lykkeligung skrev (11 minutter siden): Ja virkelig! Disse testene fikk jeg i posten for 2 uker siden, så de har ikke gått ut på dato heller Har 6 eller 7 sånne tester til før det er tomt. Jeg venter på flere tester i posten som jeg tror kommer i morgen. Har bestilt masse forskjellige typer + 2 digitale, sånn at man kan være helt sikker. Det er uansett for tidlig selv om jeg selv tror at jeg er 6 dpo i dag (FF sier jo 5 dpo). Jeg skal prøve å vente helt til torsdagen, men jeg har litt lyst å prøve på tirsdag også! 🤔 Har et sånt inderlig håp om at det går på første forsøk fordi min samboer fikk beskjed for 1 uke siden at han blir sendt ut på oppdrag med jobben den 28. mars og må være borte i hele 32 dager som vil si at vi mister en prøveperiode og kan derfor ikke prøve igjen før i Mai Syns det liksom typisk skjer når man trenger testen mest også!!!!! Du får bare teste igjen senere.. jeg har blitt sånm at jeg bare tester med digital på IKM faktisk. Fant ut at jeg bruker så mye penger på strimler at jeg heller ville bli skuffa av en digital enn tolkende Anonymkode: b3b34...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 14. mars 2021 #1086 Del Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Syns det liksom typisk skjer når man trenger testen mest også!!!!! Du får bare teste igjen senere.. jeg har blitt sånm at jeg bare tester med digital på IKM faktisk. Fant ut at jeg bruker så mye penger på strimler at jeg heller ville bli skuffa av en digital enn tolkende Anonymkode: b3b34...ded Ja jeg får teste til uka. Har IKM på lørdag. Har jo heldigvis kjøpt digitale tester, men de sparer jeg til IKM! Ja jeg har vel også brukt mye penger på tester, men samtidig så er det en veldig spennende periode man går inn i nå, så jeg har nesten syntes at det har vært litt gøy å få kjøpe litt forskjellige tester og prøve ut ting jeg har lest og hørt om! Endelig er man en prøver, så da går man all out! Det kanskje er sånn i begynnelsen som prøver, men kanskje ikke like spennende om man har prøvd over lengre tid. Ikke vet jeg, for dette er jeg helt fersk i selv om jeg har lest meg opp en del de siste åra. Så jeg prøver samtidig også å bare nyte det faktumet at jeg og min samboer er enige om at vi har et felles mål og det er at jeg ønsker han som far til mine barn og han ønsker meg som mor til hans barn. Veldig god følelse å ha ❤️ (Vi er foresten 27 år begge to for de som lurer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1087 Del Skrevet 14. mars 2021 Lykkeligung skrev (2 timer siden): Ja jeg får teste til uka. Har IKM på lørdag. Har jo heldigvis kjøpt digitale tester, men de sparer jeg til IKM! Ja jeg har vel også brukt mye penger på tester, men samtidig så er det en veldig spennende periode man går inn i nå, så jeg har nesten syntes at det har vært litt gøy å få kjøpe litt forskjellige tester og prøve ut ting jeg har lest og hørt om! Endelig er man en prøver, så da går man all out! Det kanskje er sånn i begynnelsen som prøver, men kanskje ikke like spennende om man har prøvd over lengre tid. Ikke vet jeg, for dette er jeg helt fersk i selv om jeg har lest meg opp en del de siste åra. Så jeg prøver samtidig også å bare nyte det faktumet at jeg og min samboer er enige om at vi har et felles mål og det er at jeg ønsker han som far til mine barn og han ønsker meg som mor til hans barn. Veldig god følelse å ha ❤️ (Vi er foresten 27 år begge to for de som lurer) Nei det skjønner jeg godt. Jeg testet mye de første pp, så orka jeg ikke. Så havna vi på medisiner og da roet det seg litt.. så opplevde jeg sånne defekte tester og da bestemte jeg meg for å kun teste på IKM! Er gravid nå da. Men det tok jo lang tid og med alle medisiner og tester og alt så fant jeg ut at etter to år mm åtte jeg slutte å kaste bort penger på piss(bokstavelig talt lol) Anonymkode: b3b34...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 15. mars 2021 #1088 Del Skrevet 15. mars 2021 Æsj, da var det vel bare å forberede seg på at tanta kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #1089 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg har vært fraværende i denne tråden i helga, men jeg har lest alt dere har skrevet Kjedelig at ingen har hatt positiv test å vise til, men er heldigvis mye håp igjen for flere 🤞 Selv har jeg gitt opp denne pp'en med blenda tester og i dag fallende temp også. Har oftest hatt 12 dagers lutealfase, så mensen kommer kanskje i morgen. Evnt. på onsdag. Bare skikkelig skikkelig dritt at jeg ikke kunne få en positiv test, for i dag er datoen jeg egentlig hadde termin. Utrolig nedtrykkende at jeg ikke har klart å bli gravid på nytt igjen innen den kom 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 15. mars 2021 #1090 Del Skrevet 15. mars 2021 Amatariel skrev (12 timer siden): Jeg har vært fraværende i denne tråden i helga, men jeg har lest alt dere har skrevet Kjedelig at ingen har hatt positiv test å vise til, men er heldigvis mye håp igjen for flere 🤞 Selv har jeg gitt opp denne pp'en med blenda tester og i dag fallende temp også. Har oftest hatt 12 dagers lutealfase, så mensen kommer kanskje i morgen. Evnt. på onsdag. Bare skikkelig skikkelig dritt at jeg ikke kunne få en positiv test, for i dag er datoen jeg egentlig hadde termin. Utrolig nedtrykkende at jeg ikke har klart å bli gravid på nytt igjen innen den kom 😢 Så kjedelig og leit å se at den er på vei nedover Er jo lov å håpe på at den går opp igjen i morgen, men jeg skjønner at med blenda tester på 12 dpo så burde du kanskje hatt positiv test nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 15. mars 2021 #1091 Del Skrevet 15. mars 2021 Min temp går like mye opp som ned, men i dag så sank den igjen så jeg håper at den stiger igjen i morgen. I dag har ømme bryster meldt seg for fullt. Startet i går kveld og i dag er brystene så hovne, store, tunge og ikke minst VARME (!!!). I dag har jeg hatt småkramper hele dagen men ellers faktisk følt meg veldig bra. Så skulle jeg sette meg ned på kvelden og bare fikse med litt jobb. Da var det som at kroppen skrudde opp temperaturen på 12390413893 grader og det kjentes ut som at huden min brant. Det føltes nesten ut som eggløsningsfeber (noen som har hatt det før?), men det gikk over etter 30 minutter og nå er jeg helt fin. Fortsatt varm i huden, men det føles ikke lenger som at den brenner. Det MÅ jo være at kroppen slapp mer progesteron? Isåfall bør det jo synes på tempen i morgen, for jeg har ingen annen forklaring til hva det var jeg kjente. Det er to ting jeg husker veldig godt fra min forrige graviditet: 1. Jeg våknet flere ganger om natten og våknet av meg selv før klokka. 2. Kraftige kramper i leggene Jeg har den siste uka sovet veldig urolig og nå står jeg opp før klokka ringer hver eneste dag. Kramper har jeg da heldigvis ikke kjent enda, men kjenner at jeg er litt redd for det om jeg får det denne gangen også. Det var helt ******* vondt husker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 16. mars 2021 #1092 Del Skrevet 16. mars 2021 Så spennende @Lykkeligung! Spent på å se hva tempen din gjør i dag, håper du har rett og den stiger igjen 🤞 Tempen min har bestemt seg for å være lav i noen dager. Har ikke trua på denne prøveperioden heller. Men fint å få nok en graf inn i arkivet i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 16. mars 2021 #1093 Del Skrevet 16. mars 2021 12 dpo og blenda tester. Tror jeg har gitt opp håpet for denne pp.. Tempen er fin enda da, men venter på at den snart skal droppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1094 Del Skrevet 16. mars 2021 Hvorfor får noen stiplede linjer mens andre får ‘solide’? Anonymkode: 78b14...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #1095 Del Skrevet 16. mars 2021 (endret) Lykkeligung skrev (10 timer siden): I dag har ømme bryster meldt seg for fullt. Startet i går kveld og i dag er brystene så hovne, store, tunge og ikke minst VARME (!!!). I dag har jeg hatt småkramper hele dagen men ellers faktisk følt meg veldig bra. Så skulle jeg sette meg ned på kvelden og bare fikse med litt jobb. Da var det som at kroppen skrudde opp temperaturen på 12390413893 grader og det kjentes ut som at huden min brant. Det føltes nesten ut som eggløsningsfeber (noen som har hatt det før?), men det gikk over etter 30 minutter og nå er jeg helt fin. Fortsatt varm i huden, men det føles ikke lenger som at den brenner. Det MÅ jo være at kroppen slapp mer progesteron? Isåfall bør det jo synes på tempen i morgen, for jeg har ingen annen forklaring til hva det var jeg kjente. Spennende med så mange symptomer! Atticmess skrev (1 time siden): Har ikke trua på denne prøveperioden heller. Men fint å få nok en graf inn i arkivet i det minste. Mye håp her! Blir en spennende uke Sommerfuul skrev (1 time siden): Tempen er fin enda da, men venter på at den snart skal droppe. Da har vi det helt likt vi nå... AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvorfor får noen stiplede linjer mens andre får ‘solide’? Anonymkode: 78b14...a25 Når FF er usikker så setter den et stiplet kryss. Når den føler seg sikker blir det heltrukket linje. Den er ofte usikker hvis det er lite data. Men om man både måler temp, får positive EL-tester og registrerer EL-slim så får den mer å gå på. Endret 16. mars 2021 av Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 16. mars 2021 #1096 Del Skrevet 16. mars 2021 Jeg fikk mensen i dag, så jeg starter opp temping etter mensen 😊 er for øvrig glad jeg fikk erfaringen med meg inn i PP2! Lykke til dere som fortsatt er i DPO land ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligung Skrevet 16. mars 2021 #1097 Del Skrevet 16. mars 2021 Atticmess skrev (7 timer siden): Så spennende @Lykkeligung! Spent på å se hva tempen din gjør i dag, håper du har rett og den stiger igjen 🤞 Det stemte at den gikk opp igjen i dag, men ikke noe stort hopp som jeg egentlig hadde sett for meg. Men veldig glad for at den hvertfall ikke gikk ned!! Var på butikken for en time siden og klarte ikke å la være, så jeg kjøpte en rfsu tidlig test. Jeg ser en strek og jeg synes den ser rosa ut!! Har jeg streksyner eller ser dere andre den også? tok av dekselet på testen fordi vinduet hadde masse skraper på seg for å få med streken på bildet. Men dere ser vel denne streken?? Om det er en strek så stemmer det vel heller at jeg er 8 dpo i dag som jeg selv trodde kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #1098 Del Skrevet 16. mars 2021 Lykkeligung skrev (2 minutter siden): Var på butikken for en time siden og klarte ikke å la være, så jeg kjøpte en rfsu tidlig test. Jeg ser en strek og jeg synes den ser rosa ut!! Har jeg streksyner eller ser dere andre den også? tok av dekselet på testen fordi vinduet hadde masse skraper på seg for å få med streken på bildet. Men dere ser vel denne streken?? Om det er en strek så stemmer det vel heller at jeg er 8 dpo i dag som jeg selv trodde kanskje? Jeg ser at det er noe antydning til strek der ja! Men jeg kjenner ikke testen personlig, og du er jo veldig tidlig ennå. Så vanskelig å konkludere. Men spennende er det 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 17. mars 2021 #1099 Del Skrevet 17. mars 2021 Hva heter nettsiden hvor man korrigere tempen hvis den er tatt for tidlig/sent, engelsk side tror jeg? Brukte mye denne tidligere, men klarer ikke å finne den igjen 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 17. mars 2021 #1100 Del Skrevet 17. mars 2021 Patriotpaula skrev (6 minutter siden): Hva heter nettsiden hvor man korrigere tempen hvis den er tatt for tidlig/sent, engelsk side tror jeg? Brukte mye denne tidligere, men klarer ikke å finne den igjen 😬 Fant den selv (omsider!!) 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå