Gå til innhold

Den O'store tempetråden


Amatariel

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg, @Amatariel? Ser at temperaturen din har gått litt ned, men fortsatt ingen mens?

 

Kurven min holder seg ganske stabil, men i går ettermiddag begynte jeg å få den følelsen i livmora som jeg pleier å ha når jeg har mensen og den kom tilbake nå i dag så jeg tipper jeg får mensen snart 😖

 

0A63D56F-6064-4A5F-978E-C629DDF95495.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SilSil skrev (47 minutter siden):

Hvordan går det med deg, @Amatariel? Ser at temperaturen din har gått litt ned, men fortsatt ingen mens?

Stemmer, så går veldig dårlig her. Riktignok gikk tempen litt ned, men denne tempen er myyye høyere enn det den pleier å være - til og med dagen før mensen. Så da sitter jeg her og tror at jeg ikke får mensen i morgen heller. Som blir støttet opp med manglende spotting. Jeg får ofte lyserosa, litt spotting dagen før mens, som jeg ikke har sett snurten til ennå. Jeg er rett og slett helt fortvilet nå!! Jeg har jo IKKE tid til dette. Hadde begynt å få mer håp og faktisk litt tro på at vi skulle klare å få til Sistemann før sommeren, selv om det er få sykluser igjen. Men nå rakner dette håpet fullstendig kjenner jeg. Har ikke tid til tullete sykluser... Vet jeg er kravstor, men jeg trenger normallengde på dem for at jeg skal få nok sjanser til at vi kan klare å bli gravid :( 

Jeg er ganske tom i hele kroppen nå. Går rundt som et levende spøkelse. Orker ingenting, bare trist. Nå har jeg i tre dager vært helt sikker på at jeg ikke er gravid, og det er jo en prosess å svelge i seg selv. Men at jeg skulle komme hit og ingen mensen vise seg hadde jeg aldri kunne forestilt meg. Den som alltid har vært så punktlig. 

Jeg syns tempen din ser flott ut da!! Og mensenmurring i livmora må du ikke tenke på - kroppen gjør sånn når den er gravid også. Så da er det jo egentlig 50/50 hva årsaken er 🤞 Krysser fingrene for deg!! Trenger virkelig noen gode nyheter på andres vegne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (33 minutter siden):

Stemmer, så går veldig dårlig her. Riktignok gikk tempen litt ned, men denne tempen er myyye høyere enn det den pleier å være - til og med dagen før mensen. Så da sitter jeg her og tror at jeg ikke får mensen i morgen heller. Som blir støttet opp med manglende spotting. Jeg får ofte lyserosa, litt spotting dagen før mens, som jeg ikke har sett snurten til ennå. Jeg er rett og slett helt fortvilet nå!! Jeg har jo IKKE tid til dette. Hadde begynt å få mer håp og faktisk litt tro på at vi skulle klare å få til Sistemann før sommeren, selv om det er få sykluser igjen. Men nå rakner dette håpet fullstendig kjenner jeg. Har ikke tid til tullete sykluser... Vet jeg er kravstor, men jeg trenger normallengde på dem for at jeg skal få nok sjanser til at vi kan klare å bli gravid :( 

Jeg er ganske tom i hele kroppen nå. Går rundt som et levende spøkelse. Orker ingenting, bare trist. Nå har jeg i tre dager vært helt sikker på at jeg ikke er gravid, og det er jo en prosess å svelge i seg selv. Men at jeg skulle komme hit og ingen mensen vise seg hadde jeg aldri kunne forestilt meg. Den som alltid har vært så punktlig. 

Jeg syns tempen din ser flott ut da!! Og mensenmurring i livmora må du ikke tenke på - kroppen gjør sånn når den er gravid også. Så da er det jo egentlig 50/50 hva årsaken er 🤞 Krysser fingrene for deg!! Trenger virkelig noen gode nyheter på andres vegne nå.

Har du testet idag da? 😊

Anonymkode: b3b34...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du testet idag da? 😊

Anonymkode: b3b34...ded

Tester hver dag, men blenda. Forsto allerede på 11 dpo at jeg ikke hadde blitt gravid, så disse dagene her er bare irriterende... Jeg har jo blitt gravid syv ganger før, så vet at en test ville slått ut for lenge siden om jeg var gravid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Stemmer, så går veldig dårlig her. Riktignok gikk tempen litt ned, men denne tempen er myyye høyere enn det den pleier å være - til og med dagen før mensen. Så da sitter jeg her og tror at jeg ikke får mensen i morgen heller. Som blir støttet opp med manglende spotting. Jeg får ofte lyserosa, litt spotting dagen før mens, som jeg ikke har sett snurten til ennå. Jeg er rett og slett helt fortvilet nå!! Jeg har jo IKKE tid til dette. Hadde begynt å få mer håp og faktisk litt tro på at vi skulle klare å få til Sistemann før sommeren, selv om det er få sykluser igjen. Men nå rakner dette håpet fullstendig kjenner jeg. Har ikke tid til tullete sykluser... Vet jeg er kravstor, men jeg trenger normallengde på dem for at jeg skal få nok sjanser til at vi kan klare å bli gravid :( 

Jeg er ganske tom i hele kroppen nå. Går rundt som et levende spøkelse. Orker ingenting, bare trist. Nå har jeg i tre dager vært helt sikker på at jeg ikke er gravid, og det er jo en prosess å svelge i seg selv. Men at jeg skulle komme hit og ingen mensen vise seg hadde jeg aldri kunne forestilt meg. Den som alltid har vært så punktlig. 

Jeg syns tempen din ser flott ut da!! Og mensenmurring i livmora må du ikke tenke på - kroppen gjør sånn når den er gravid også. Så da er det jo egentlig 50/50 hva årsaken er 🤞 Krysser fingrene for deg!! Trenger virkelig noen gode nyheter på andres vegne nå.

Jeg føler så med deg og sender deg en god virtuell klem 🥰 Denne prøvefasen kan være ordentlig tung å gå gjennom og det er ikke lett når man blir skuffet med negativt svar gang på gang. «Heldigvis» er vi ikke alene, og jeg håper at du snart føler deg bedre igjen og ved godt mot. Du er en så fin støtte til alle oss prøvere her på Kvinneguiden og jeg håper at du snart får ønsket ditt om en baby oppfylt ❤️
 

Selv prøver jeg å mentalt forberede meg på mensen de kommende dagene. I går var en så kjip dag at jeg har fylt ut papirene til søknad om IVF, så får vi se hvor veien går videre for oss. Til tross for svært uregelmessig syklus så finner de ingen feil med meg, så nå venter vi spent på resultatene av sædprøven til samboeren min. Hvis vi ikke lykkes denne gangen så har vi to prøveperioder til før vi skal til sykehuset for utredning 🤞🏻

Endret av SilSil
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SilSil skrev (9 minutter siden):

Oi, er det en festedipp jeg ser, @Niny? 😯

Hååååper det! 🙈🤞❤️

Murrer og murrer. Kjennes nesten ut som jeg har mensen nå (pleier ikke ha smerter, kun halvsterke murringer). IKM uten Wild Yam er imorgen. 10 dager lutealfase, men ingen spotting enda 😊 IKM med Wild Yam er beregnet lørdag/søndag etter erfaring fra sist PP. 

Med nistirring og streksyn så jeg en skygge her. Skulle egentlig ikke teste før imorgen, hvis egget festet igår, men stakk så mye når jeg våknet at jeg testet likavel 😂🙈

IMG_20210121_071818.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SilSil skrev (3 timer siden):

Oi, er det en festedipp jeg ser, @Niny? 😯

🙈🤞❤️

😊

😂🙈

Endret av Niny
Kom dobbelt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (2 timer siden):

Hååååper det! 🙈🤞❤️

Murrer og murrer. Kjennes nesten ut som jeg har mensen nå (pleier ikke ha smerter, kun halvsterke murringer). IKM uten Wild Yam er imorgen. 10 dager lutealfase, men ingen spotting enda 😊 IKM med Wild Yam er beregnet lørdag/søndag etter erfaring fra sist PP. 

Med nistirring og streksyn så jeg en skygge her. Skulle egentlig ikke teste før imorgen, hvis egget festet igår, men stakk så mye når jeg våknet at jeg testet likavel 😂🙈

IMG_20210121_071818.jpg

Så spennende! Jeg og har følelsen av at jeg har mensen nå og har hatt det i to dager, men forventet mens er i morgen så det er ut til at dette blir en spennende helg for oss begge! Jeg krysser fingrene for oss 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (7 timer siden):

Hååååper det! 🙈🤞❤️

Murrer og murrer. Kjennes nesten ut som jeg har mensen nå (pleier ikke ha smerter, kun halvsterke murringer). IKM uten Wild Yam er imorgen. 10 dager lutealfase, men ingen spotting enda 😊 IKM med Wild Yam er beregnet lørdag/søndag etter erfaring fra sist PP. 

Med nistirring og streksyn så jeg en skygge her. Skulle egentlig ikke teste før imorgen, hvis egget festet igår, men stakk så mye når jeg våknet at jeg testet likavel 😂🙈

IMG_20210121_071818.jpg

Jeg kan også se en svak strek nummer to!! :bolledeig:Dette blir fryktelig spennende! Lykke til med testing i morgen. 🥰 Krysser fingre og tær for at streken er tydeligere i morgen. 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går før jeg la meg sa jeg ifra at i natt er det svært viktig å la meg sove for i dag er IKM og jeg er svært spent på temperaturen min, men selvfølgelig ble jeg vekt to timer før alarmen av samboeren, deretter en time før alarmen av katten 🙈 Når det endelig var tid for å måle tempen så var den på 36,76. Jeg målte en gang til rett etterpå og da var den 36,85 så det er tydelig at jeg har våknet mer imellom de to målingene, men de er vel ikke gyldige 😖 Jeg ble vekket en time før alarmen av katten i går og, og da målte jeg 36,74 når alarmen gikk så nå har jeg to dager på rad med ugyldige målinger 😫

4ABF002F-1BEE-4EEA-883D-E96AB7AA329E.jpeg

Endret av SilSil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Så kjedelig! Men ser jo ut som om trenden fortsatt er høy ☺️

Spennende at det er IKM da, @SilSil! Hvordan føles det ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SilSil skrev (1 time siden):

I går før jeg la meg sa jeg ifra at i natt er det svært viktig å la meg sove for i dag er IKM og jeg er svært spent på temperaturen min, men selvfølgelig ble jeg vekt to timer før alarmen av samboeren, deretter en time før alarmen av katten 🙈 Når det endelig var tid for å måle tempen så var den på 36,76. Jeg målte en gang til rett etterpå og da var den 36,85 så det er tydelig at jeg har våknet mer imellom de to målingene, men de er vel ikke gyldige 😖 Jeg ble vekket en time før alarmen av katten i går og, og da målte jeg 36,74 når alarmen gikk så nå har jeg to dager på rad med ugyldige målinger 😫

4ABF002F-1BEE-4EEA-883D-E96AB7AA329E.jpeg

Har du testet enda? 🙈 Tenker som Atticmess at trenden er høy, så håpet er der 😊 Hadde sikkert falt mer om mens faktisk kommer idag 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (20 minutter siden):

Huff.. Så kjedelig! Men ser jo ut som om trenden fortsatt er høy ☺️

Spennende at det er IKM da, @SilSil! Hvordan føles det ellers?

Jeg har hatt følelsen av at jeg får mensen i to dager nå pga. masse murringer. Slik som @Niny skrev så har jeg heller ikke menssmerter, men kun halvstekte murringer. Kjenner dette veldig tydelig i dag og. I tillegg er puppene ømme, men det pleier de også å være før mensen melder sin adkomst. I går var jeg både svimmel og kvalm i bølger, men vet ikke om det er koblet til noe 🙈 Jeg har ikke testet enda, tenker å gjøre det i morgen hvis trusa holder seg tørr ut dagen 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SilSil skrev (6 minutter siden):

Jeg har hatt følelsen av at jeg får mensen i to dager nå pga. masse murringer. Slik som @Niny skrev så har jeg heller ikke menssmerter, men kun halvstekte murringer. Kjenner dette veldig tydelig i dag og. I tillegg er puppene ømme, men det pleier de også å være før mensen melder sin adkomst. I går var jeg både svimmel og kvalm i bølger, men vet ikke om det er koblet til noe 🙈 Jeg har ikke testet enda, tenker å gjøre det i morgen hvis trusa holder seg tørr ut dagen 🤪

Spennende! Kanskje vi begge to ser 2 tydelige striper imorgen! 🤩 Jeg har også IKM idag, men bruker Wild Yam og forventer en 1-2 dager forskyvning. Spotting ventes ihvertfall idag dersom jeg ikke er gravid 🙈🤞

Vi får oppdatere hverandre imorgen! 

Her er min chart hittil. Håper det var et lite festedipp hin dagen, for skimter en svak skygge på strek 2 på testene 🎉 https://www.fertilityfriend.com/home/74d52c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magisk chart SilSil!! Tror ikke du skal ta de oppvåkningene så veldig tungt egentlig. Min erfaring er at det ikke har sånn voldsomt mye å si. Utrolig at du klarer å holde deg fra testing!! Jeg begynner fra 9 dpo liksom 😂 Men krysser fingrene for at mensen holder seg unna i dag og du får to fine streker i morgen. Du også Niny! Satser på et gravid-rush her inne nå :duskedame:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (56 minutter siden):

Spennende! Kanskje vi begge to ser 2 tydelige striper imorgen! 🤩 Jeg har også IKM idag, men bruker Wild Yam og forventer en 1-2 dager forskyvning. Spotting ventes ihvertfall idag dersom jeg ikke er gravid 🙈🤞

Vi får oppdatere hverandre imorgen! 

Her er min chart hittil. Håper det var et lite festedipp hin dagen, for skimter en svak skygge på strek 2 på testene 🎉 https://www.fertilityfriend.com/home/74d52c

Ja, vi må holde hverandre oppdatert! Håper veldig på positivt resultat og ingen tante rød 🤞🏻🤩

 

Amatariel skrev (50 minutter siden):

Magisk chart SilSil!! Tror ikke du skal ta de oppvåkningene så veldig tungt egentlig. Min erfaring er at det ikke har sånn voldsomt mye å si. Utrolig at du klarer å holde deg fra testing!! Jeg begynner fra 9 dpo liksom 😂 Men krysser fingrene for at mensen holder seg unna i dag og du får to fine streker i morgen. Du også Niny! Satser på et gravid-rush her inne nå :duskedame:

Å så godt å høre at det kanskje ikke spiller så stor rolle 🤩 Grunnen til at jeg ikke har testet kommer nok av at de gangene jeg har testet så har jeg fått mensen like etterpå, og da føler jeg meg så dum som faktisk hadde håp om at jeg var gravid 😅 Også slipper jeg de dagene fra negativ test frem til jeg faktisk får mensen, så jeg slipper på en måte den ventetiden, samt at jeg er mer trygg på resultatet når jeg venter så lenge 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SilSil said:

Turte endelig å ta test etter enda en høy temperaturmåling i dag, og det lønte seg 😭🥰

4FA8CEAC-55EE-4629-8FAF-95B00EBD5227.jpeg

Hurra! Gratulerer så mykje, Silsil! 💛🙌🏼 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...