Bruspulver Skrevet 26. mai 2021 #1701 Del Skrevet 26. mai 2021 En liten oppdatering fra meg: I går, på cd103 (!!) fikk jeg ENDELIG en positiv el-test hvor teststreken ble sterkere enn kontrollen. Nå krysser jeg fingrene for at det endelig slippes et egg - blir spennende å følge med på temperaturen de neste dagene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #1702 Del Skrevet 26. mai 2021 Bruspulver skrev (12 minutter siden): I går, på cd103 (!!) fikk jeg ENDELIG en positiv el-test hvor teststreken ble sterkere enn kontrollen. Nå krysser jeg fingrene for at det endelig slippes et egg - blir spennende å følge med på temperaturen de neste dagene. Åååå for en magisk flott nyhet!! Blir kjempespennende å tempe videre nå ja! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 26. mai 2021 #1703 Del Skrevet 26. mai 2021 Tusen takk for svar @Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1704 Del Skrevet 26. mai 2021 Noen som vet når basal begynner å synke om jeg ikke er gravid? Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #1705 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen som vet når basal begynner å synke om jeg ikke er gravid? Du kan gjerne scrolle deg nedover chartene mine her inne. Litt variert kanskje, men som hovedregel sank tempen drastisk enten dagen før mensen eller den dagen mensen kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 26. mai 2021 #1706 Del Skrevet 26. mai 2021 H U R R A @Bruspulver Endelig ble det din tur!! Krysser fingrene for at det etterlengtede egget viser seg å være gullegget! 🙂🤞 Blir utrolig spennende fremover nå! 🙂 Gleder meg på dine vegne til du kan se tempen øke for første gang. Det er en spesiell opplevelse. 😊 All hell og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 26. mai 2021 #1707 Del Skrevet 26. mai 2021 Tusen takk @Amatariel og @bittelillebolla ❤️ Det er så innmari deilig å være «back in the game» igjen etter å ha måttet ventet så lenge på at kroppen skal spille på lag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1708 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet når basal begynner å synke om jeg ikke er gravid? Anonymkode: d1e2d...a96 Kan jeg være så heldig å være gravid med denne? Vet det er tidlig å si da Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #1709 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg være så heldig å være gravid med denne? Vet det er tidlig å si da Anonymkode: d1e2d...a96 Ja det er tidlig, og umulig å si. Temping er flott til å kartlegge eggløsningen, og se at man er gravid når man er over IKM. I lutealfasen er det dessverre sjeldent noen hint å få. Jeg har hatt høy fin temp i mange mange sykluser, men har aldri kunne forutsi de gangene jeg har blitt gravide ut fra den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 26. mai 2021 #1710 Del Skrevet 26. mai 2021 Kroppen overrasker meg hele tiden. Hver gang jeg tror jeg har skjønte hvordan den fungerer, så endrer den seg. 😂 Jeg ELSKER synet av denne jevne kurven her! Ingen spretting og hopping enda. Håper dette kanskje er en indikasjon på at hormonene er mer i balanse nå? 🤞 Eller kanskje jeg bare hadde godt av en tempe-pause? 😅 Jeg er hvert fall meget fornøyd så langt! Håper den fortsetter slik før den stiger med et H O P P ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 26. mai 2021 #1711 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Takk for svar @Amatariel Endret 26. mai 2021 av Testerforum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 26. mai 2021 #1712 Del Skrevet 26. mai 2021 bittelillebolla skrev (51 minutter siden): Kroppen overrasker meg hele tiden. Hver gang jeg tror jeg har skjønte hvordan den fungerer, så endrer den seg. 😂 Jeg ELSKER synet av denne jevne kurven her! Ingen spretting og hopping enda. Håper dette kanskje er en indikasjon på at hormonene er mer i balanse nå? 🤞 Eller kanskje jeg bare hadde godt av en tempe-pause? 😅 Jeg er hvert fall meget fornøyd så langt! Håper den fortsetter slik før den stiger med et H O P P ! Dette ser jo veldig bra ut! Min evigvarende syklus har ikke vært i nærheten av det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 26. mai 2021 #1713 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg skjønner så godt at det er frusterende @Bruspulver! Om det er noen trøst så ligner din chart veldig på min første chart i forhold til hvordan den går opp og ned, og at den ble lang. Det er ikke så unormalt at den blir litt ujevn når den drar ut i langdrag. Men når det er sagt så har charten din har jo flere perioder med ganske jevne temper også, og jeg synes egentlig ikke den ser så aller verst ut jeg sånn temperaturmessig. Jeg har hatt slike hoppende temper helt til nå, og de dukker nok opp her igjen også snart. 🙈 Nyter det så lenge det varer. Nå er det heldigvis ikke lenge til din chart vil vise eggløsning for første gang! Det blir så spennende! Da ser du om du har klatretemp, eller om du er en av de som spretter oppover. Må også si at du har vært utrolig flink til å stå løpet ut og tempe til riktig tid, selv om jeg forstår såå godt at det er frustrerende! Klapp på skulderen for det! ❤️ Endelig får du belønning for strevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 27. mai 2021 #1714 Del Skrevet 27. mai 2021 bittelillebolla skrev (9 timer siden): Jeg skjønner så godt at det er frusterende @Bruspulver! Om det er noen trøst så ligner din chart veldig på min første chart i forhold til hvordan den går opp og ned, og at den ble lang. Det er ikke så unormalt at den blir litt ujevn når den drar ut i langdrag. Men når det er sagt så har charten din har jo flere perioder med ganske jevne temper også, og jeg synes egentlig ikke den ser så aller verst ut jeg sånn temperaturmessig. Jeg har hatt slike hoppende temper helt til nå, og de dukker nok opp her igjen også snart. 🙈 Nyter det så lenge det varer. Nå er det heldigvis ikke lenge til din chart vil vise eggløsning for første gang! Det blir så spennende! Da ser du om du har klatretemp, eller om du er en av de som spretter oppover. Må også si at du har vært utrolig flink til å stå løpet ut og tempe til riktig tid, selv om jeg forstår såå godt at det er frustrerende! Klapp på skulderen for det! ❤️ Endelig får du belønning for strevet! Ja, jeg håper syklusen skal gå tilbake igjen til normalen nå, for dette har ikke vært noe gøy. Jeg har vært flink å tempe, som du sier, men alle andre parameterne jeg kan registrere har det vært veldig av/på med. Det var flere ganger ila perioden at jeg tror kroppen prøvde på el uten å lykkes helt. ———————— I natt våknet jeg av relativt intense magesmerter - de kom og gikk/var takvise og var ganske intense akkurat i de verste takene. Var faktisk nærme ved å spy. Lurer på om dette kan ha vært veldig intense el-smerter. Tempen hoppet ganske høyt i dag, men igjen - jeg våknet kl.2 og sovnet sikkert ikke før kl.3 igjen, så noe av den høye temperaturen kan helt sikkert skyldes manglende søvn, og derav også den hvite trekanten som dukket opp. Tenker vi legger inn noen aksjer i kveld også for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #1715 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg vil tro at det er meget mulig du hadde EL i natt Bruspulver! Slike smerter som du beskriver har jeg opplevd et par ganger ved EL. Så jeg ville helt klart regnes dagen i dag som EL-dag. Testene dine viser jo også at det er sannsynlig. Så blir det interessant å se på tempen! Først om tre dager får du nok klart svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 27. mai 2021 #1716 Del Skrevet 27. mai 2021 Amatariel skrev (16 minutter siden): Jeg vil tro at det er meget mulig du hadde EL i natt Bruspulver! Slike smerter som du beskriver har jeg opplevd et par ganger ved EL. Så jeg ville helt klart regnes dagen i dag som EL-dag. Testene dine viser jo også at det er sannsynlig. Så blir det interessant å se på tempen! Først om tre dager får du nok klart svar. Ja, jeg har virkelig troa denne gangen! Jeg fikk ikke så sterkt utslag på el-testene når jeg hadde el i januar (herlighet, det er jo 4 mnd siden 🥵). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1717 Del Skrevet 27. mai 2021 Spent førstegangsprøver og temper. har lest litt på hva dere skriver og noen nevner jevn temperatur. her er min i dpo så langt. Hvordan mener dere erfarene at den ser ut? Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1718 Del Skrevet 27. mai 2021 Bilde (sist innlegg) Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1719 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bilde (sist innlegg) Anonymkode: d1e2d...a96 Det ser ut som en veldig fin og høy dpo-kurve etter min mening🌸 Dessverre vanskelig å si noe mer mtp. graviditet såpass tidlig (min temp likner litt på din, den pleier å stige jevnt og ikke synke før dagen jeg får mens, altså dag 14), og når du ikke har noe sammenlikningsgrunnlag fra tidligere. Blir veldig spennende for deg fremover, krysser fingrene🤗 Hvordan er tempene dine før EL? Anonymkode: 449c9...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1720 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det ser ut som en veldig fin og høy dpo-kurve etter min mening🌸 Dessverre vanskelig å si noe mer mtp. graviditet såpass tidlig (min temp likner litt på din, den pleier å stige jevnt og ikke synke før dagen jeg får mens, altså dag 14), og når du ikke har noe sammenlikningsgrunnlag fra tidligere. Blir veldig spennende for deg fremover, krysser fingrene🤗 Hvordan er tempene dine før EL? Anonymkode: 449c9...4da Fikk ikke tempet så mye før el men de jeg fikk lå på mellom 36.10-36.20. Alle tatt i munnen og ikke lagt til. Fin høy temp idag og. ts Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå