Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
bittelillebolla skrev (3 minutter siden):

Fineste @Testerforum:klem: Jeg har ingen erfaring med det, så jeg aner ikke hvor lenge HGC henger i om det var en SA. Jeg får så forferdelig vondt av deg! :( Enn så lenge så håper jeg i det lengste at testene dine blir sterkere fremover, og at det viser seg å være en bitteliten ønskebønne som klamrer seg fast! Temperaturen din går jo oppover nå, det kan jo være et godt tegn! Kan det hende du hadde EL senere enn du trodde sist syklus? Om jeg var deg, så ville jeg kontaktet legen på mandag for å sjekke HCG nivået, også tatt en ny prøve noen dager senere. Da vil du få et sikkert svar. :hjerte: Krysser alt jeg har for deg! 

Tusen takk for svar, du er god ❤️ Jeg ringer legen på mandag! 🤞🏼❤️

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært pålogget på en stund, men forstår det er mye som skjer her! Så utrolig merkelig dette var @Testerforum! Jeg forstår heller ikke hva som kunne har skjedd her. For hvis du hadde opplevd en tidlig SA da du blødde sist, så ville ikke testen slått ut på hcg nå to uker senere. Unntaket er hvis det ligger noen rester igjen som gir utslaget, men du ville kjent sterkt ubehag/smerter for en god stund siden da. Men hvis du ble gravid sist gang du hadde bekreftet EL, så skulle jo testen vist mye mer enn 1-2 nå... 🤔 Kan ikke annet enn å håpe at du har hatt en snik-EL og er nygravid nå, og at g-testen vil øke om noen dager... Ville nok dratt til legen for å få målt hcg når det er såpass spesielle omstendigheter. Håååper på en mirakelspire! 🙏 Masse lykke til!

Skrevet

@Amatariel takk for svar! 
Jeg vet ikke.. samtidig er det bare litt over 3 uker siden den gangen jeg vet jeg hadde el og jeg tenker det må ha skjedd.  Og blødningen på dpo 9 er litt over 2 uker siden. Går ikke det an at det er tilfelle? Jeg har fått ømme pupper nå og kjenner murringer. Testene er blitt bitte litt sterkere, men ikke mye. I hvert fall ikke svakere. I tillegg til at den digitale slår ut. 

Skrevet
Testerforum skrev (23 timer siden):

@Amatariel takk for svar! 
Jeg vet ikke.. samtidig er det bare litt over 3 uker siden den gangen jeg vet jeg hadde el og jeg tenker det må ha skjedd.  Og blødningen på dpo 9 er litt over 2 uker siden. Går ikke det an at det er tilfelle? Jeg har fått ømme pupper nå og kjenner murringer. Testene er blitt bitte litt sterkere, men ikke mye. I hvert fall ikke svakere. I tillegg til at den digitale slår ut. 

Heisann! Ville bare skyte inn at nesten det samme skjedde med meg. Jeg fikk «mensen» i 2-3 dager i pp1, og litt over en uke senere fikk jeg positiv gtest, både strimmel og 1-2 på digital. 5-6 dager gikk, og de ble verken sterkere eller merkbart svakere, og jeg dro til legen å målte hcg. 19 ved første måling og 14 på måling nr 2. Legen konkluderte med at det sannsynligvis var en tidlig SA, selvom jeg selv må si at jeg syns hele greia var litt spesiell😅 trenger ikke å være dette som skjer med deg altså, men ville bare dele det jeg opplevde! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere drevne tempere, har et spørsmål til dere. Jeg har ikke fått hver dag men hadde regnet eggløsning til helga ut fra syklus. Men ser temp begynner å stige litt mot helg. Kan eggløsning likevel vært i helga?

01233103-9567-4AFB-8924-755544F63276.png

Anonymkode: d1e2d...a96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dere drevne tempere, har et spørsmål til dere. Jeg har ikke fått hver dag men hadde regnet eggløsning til helga ut fra syklus. Men ser temp begynner å stige litt mot helg. Kan eggløsning likevel vært i helga?

Det er jo 3 dager som mangler her. Og vanskelig å si utifra det lille klippet her. Men kanskje.

Anonymkode: c3b97...ba5

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig vanskelig å si ut i fra så lite informasjon, for eksempel uten verdiene på y-aksen. Det ser ikke ut til at temperaturen har steget mye over de du hadde på dag 7-8, så tviler egentlig litt på at du har hatt EL. Om du sammeligner økningen med (eventuelle) tidligere sykluser, er du like høyt i temp nå som tidligere? Det beste blir vel uansett å se om temperaturen stiger ytterligere i helga, etter forventet EL. 

AnonymBruker
Skrevet
rabarbrafrø skrev (2 timer siden):

Veldig vanskelig å si ut i fra så lite informasjon, for eksempel uten verdiene på y-aksen. Det ser ikke ut til at temperaturen har steget mye over de du hadde på dag 7-8, så tviler egentlig litt på at du har hatt EL. Om du sammeligner økningen med (eventuelle) tidligere sykluser, er du like høyt i temp nå som tidligere? Det beste blir vel uansett å se om temperaturen stiger ytterligere i helga, etter forventet EL. 

Her ser du nå. Steget mye mer. 

3EB73BD8-12DF-403B-BA00-548C1F48FEDD.png

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt når eggløsning var men sist suklus var temp stabil høy i 14 dager før mens kom. Nå fikk jeg et fall i temp. Kan det være festedipp? 

F84800CB-81AB-4B03-8B2C-D56962DE091F.png

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet ikke helt når eggløsning var men sist suklus var temp stabil høy i 14 dager før mens kom. Nå fikk jeg et fall i temp. Kan det være festedipp? 

F84800CB-81AB-4B03-8B2C-D56962DE091F.png

Jeg vet ikke riktig hvordan jeg skal lese charten din, for det mangler en god del målinger akkurat der hvor det er litt avgjørende. Du har jo hatt flere målinger som er opp mot der du ligger nå før EL, så jeg føler jeg ikke skråsikker på om du faktisk har hatt EL eller ikke heller. Men om du har hatt EL i dagene hvor målingene mangler, så trenger ikke dagens måling å bety noe spesielt, men det kan jo være festedipp. Umulig å vite dessverre. Dagens måling er tatt tidligere enn du pleier å måle, og etter min erfaring blir den lavere om man måler tidligere.

Det hadde nok vært lettere å se om du hadde tatt EL-tester og tempet alle dagene :) Anbefaler deg å gjør det fremover om du vil være sikker på å treffe riktig dager. :) Lykke til! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bittelillebolla skrev (21 timer siden):

Jeg vet ikke riktig hvordan jeg skal lese charten din, for det mangler en god del målinger akkurat der hvor det er litt avgjørende. Du har jo hatt flere målinger som er opp mot der du ligger nå før EL, så jeg føler jeg ikke skråsikker på om du faktisk har hatt EL eller ikke heller. Men om du har hatt EL i dagene hvor målingene mangler, så trenger ikke dagens måling å bety noe spesielt, men det kan jo være festedipp. Umulig å vite dessverre. Dagens måling er tatt tidligere enn du pleier å måle, og etter min erfaring blir den lavere om man måler tidligere.

Det hadde nok vært lettere å se om du hadde tatt EL-tester og tempet alle dagene :) Anbefaler deg å gjør det fremover om du vil være sikker på å treffe riktig dager. :) Lykke til! 

Vil tru jeg har hatt eggløsning. Temp uten har lagt mellom 36,10-36,40. Nå er den oppe i 36,80 enkelte dager. 
tenker du også jeg har hatt eggløsning?

ED0355FE-1D74-4928-B853-4649B17DF306.png

Skrevet

Jeg er noen dager over i ny syklus. Hittil ikke så mye tegn til el. De siste dagene har tempen gått jevnt nedover, håper det betyr at jeg nærmer meg el. Håper så inderlig at jeg ikke blir nødt å vente i 4 nye mnd på at el skal skje.
088F4F95-ED40-4FF1-A36E-524E80AFBAF6.jpeg.3d092ecf3d0a782d03eddc1aeb9e0828.jpeg

Temperaturen ligger så langt generelt litt lavere enn forrige syklus, og ser også ut til å være jevnere - velger å ta det som et godt tegn på at metforminen gjør jobben sin. 

Skrevet (endret)
Patriotpaula skrev (1 time siden):

Hvordan har uken vært @Testerforum??

Uff.. den har vært ganske nervepirrende og jævlig. Testene har fortsatt å slå ut relativt svakt, men tydelige. 

F0C88753-AC40-474B-926C-62A15B2FEA19.thumb.jpeg.d90d758b2db43472c3bc188f4ecf4275.jpeg

Digital 1-2 uker slår også ut. Problemet er at strimlene ikke har blitt noe sterkere. Igår (torsdag) ble den svakere igjen, mye mer usynlig, og jeg tenkte at alt håp var ute. Idag ble den sterkere igjen, nesten som bilde over. Har fått svar på min første blodprøve, den viste hcg nivå på 37. Jeg kan ikke så mye om akkurat det, men for meg høres det veldig lavt ut. Tok ny blodprøve idag, og det viktige nå blir å se om det er en stigning. Har vel egentlig liten tro på det :( samtidig håper man jo så man blir jo helt utslitt..

Veldig koselig at du spurte :klem:

Endret av Testerforum
Skrevet
Testerforum skrev (3 minutter siden):

Uff.. den har vært ganske nervepirrende og jævlig. Testene har fortsatt å slå ut relativt svakt, men tydelige. 

F0C88753-AC40-474B-926C-62A15B2FEA19.thumb.jpeg.d90d758b2db43472c3bc188f4ecf4275.jpeg

Digital 1-2 uker slår også ut. Problemet er at strimlene ikke har blitt noe sterkere. Igår (torsdag) ble den svakere igjen, mye mer usynlig, og jeg tenkte at alt håp var ute. Idag ble den sterkere igjen, nesten som bilde over. Har fått svar på min første blodprøve, den viste hcg nivå på 37. Jeg kan ikke så mye om akkurat det, men for meg høres det veldig lavt ut. Tok ny blodprøve idag, og det viktige nå blir å se om det er en stigning. Har vel egentlig liten tro på det :( samtidig håper man jo så man blir jo helt utslitt..

Skjønner veldig godt at det er slitsomt å ikke vite hva som blir utfallet blir her, så mye usikkerhet! Hold oss gjerne oppdatert ❤️

• Liker 1
Skrevet
Testerforum skrev (53 minutter siden):

Åh disse dagene her altså... Sååå nervepirrende! Håper alt er bra og at du får et tilfredsstillende svar på blodprøven. Får du logget inn og fått svar på den i dag mon tro?? Kjipt å vente til mandag... Strimlene er uansett ikke til å stole på for voldsom økning.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil tru jeg har hatt eggløsning. Temp uten har lagt mellom 36,10-36,40. Nå er den oppe i 36,80 enkelte dager. 
tenker du også jeg har hatt eggløsning?

Det kan se ut som du har hatt eggløsning ja 😊

Bruspulver skrev (1 time siden):

Jeg er noen dager over i ny syklus. Hittil ikke så mye tegn til el. De siste dagene har tempen gått jevnt nedover, håper det betyr at jeg nærmer meg el. Håper så inderlig at jeg ikke blir nødt å vente i 4 nye mnd på at el skal skje.
088F4F95-ED40-4FF1-A36E-524E80AFBAF6.jpeg.3d092ecf3d0a782d03eddc1aeb9e0828.jpeg

Temperaturen ligger så langt generelt litt lavere enn forrige syklus, og ser også ut til å være jevnere - velger å ta det som et godt tegn på at metforminen gjør jobben sin. 

Jeg synes dette ser veldig bra ut jeg 🙌 Nydelig jevn temp! Man kan selvsagt få eggløsning selv om tempen ikke er jevn, men har veldig tro på at jevne temper betyr at kroppen stabiliserer seg. 😁 Dette blir spennende! Håper og tror eggløsningen kommer hvert øyeblikk nå. 🤞

Testerforum skrev (1 time siden):

Føler sånn med deg! ❤️ Håper dagens blodprøve viser en fin økning, og håper virkelig du får svar før helga! 🙏 Skjønner veldig godt at det er utholdelig å ikke vite, og bare vente og vente.. Sender deg masse håp! 🌱

• Liker 2
Skrevet

Hei! Er det noen av dere som har problemer med å komme inn på FF idag? Jeg får ikke åpnet verken appen eller nettsiden. Har sjekket twitter-siden deres, men ser ingen oppdateringer der heller. :forvirra: 

Skrevet (endret)
bittelillebolla skrev (5 minutter siden):

Hei! Er det noen av dere som har problemer med å komme inn på FF idag? Jeg får ikke åpnet verken appen eller nettsiden. Har sjekket twitter-siden deres, men ser ingen oppdateringer der heller. :forvirra: 

Prøvde åpne appen her. Står bare slik da 🤷🏻‍♀️

Screenshot_20210627_123325_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Screenshot_20210627_123413_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Endret av Niny
Skrevet

@Niny Ja, slik ser min ut også.. 🤔 Da er det nok noe galt fra deres side ja. Det er godt, for da ordner de nok opp i det snart. 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...