Gå til innhold

Emma Ellingsen

Maydis8

Anbefalte innlegg

mjaus skrev (1 time siden):

Uansett har du feil, man kan ikke ta østrogen før man er 16, puberteten starter før man er 16. Derimot kan man ta testosteronblokkerende medisiner som gjør at hun utsetter den mannlige puberteten. 

Så det at hun har vært igjennom en helt vanlig kvinnelig pubertet er feil, vil vel være mer riktig å si at hun aldri har vært i puberteten. Kanskje heller at hun begynner å komme i den nå som hun mest sannsynlig har gått på hormoner i noen få år

Ikke alle jenter kommer i puberteten før 16, selv starta min da jeg var 17.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mjaus skrev (4 timer siden):

Bare fordi man har brukt hormoner som utgjør en mer kvinnelig pubertet, gjør det henne ikke til en biologisk jente. 

Hvorfor gni det inn at hun ikke er biologisk jente? La henne være.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (8 timer siden):

Hvorfor gni det inn at hun ikke er biologisk jente? La henne være.

Det er ikke poenget her å "gni det inn", man må få lov å diskutere i et diskusjonsforum tenker jeg. Enten du liker det eller ikke :P  

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (8 timer siden):

Ikke alle jenter kommer i puberteten før 16, selv starta min da jeg var 17.

De hormonelle endringene i puberteten starta nok før du var 17. Om ikke er du vel et av de sjeldnere tilfellene.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (14 timer siden):

De hormonelle endringene i puberteten starta nok før du var 17. Om ikke er du vel et av de sjeldnere tilfellene.

Vel, biologisk eller ikke, ei jente er ei jente, transjenter er også jenter. Jeg tror ikke hun er umoden fordi kromosonene hennes er XY, men heller fordi hun henger med andre jenter som også er fjerne og umodne.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siri Ja
mjaus skrev (16 timer siden):

Det er ikke poenget her å "gni det inn", man må få lov å diskutere i et diskusjonsforum tenker jeg. Enten du liker det eller ikke :P  

Kjenner du henne,vet du hva hun har gjennomgått i sitt unge liv?Håper og tror Emma er tøff nok til å klare slike idiotiske tilbakemeldinger som hun kanskje ser her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siri Ja skrev (12 timer siden):

Kjenner du henne,vet du hva hun har gjennomgått i sitt unge liv?Håper og tror Emma er tøff nok til å klare slike idiotiske tilbakemeldinger som hun kanskje ser her inne!

Det tror jeg hun er. Hun har nok hørt det aller meste. Så klart, hun kjenner sikkert på det av og til hvis en kommentar virkelig treffer eller hun har en dårlig dag. Hun er jo bare et menneske hun og. 

Urgh, de kommentarene er så idiotiske, ignorante og bare unødvendige. Trenger man å kverulere om dette? Bare fuckings kall henne jente/kvinne hvis det er det hun ønsker, går det utover andre liksom? 🙄 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri Ja skrev (13 timer siden):

? Det er reglene i norge ang kjønnskifte. Tror ikke Emma fikk spesialbehandling.

Nå må dere slutte å bli offenda her, ingen er stygge mot emma fordi man sier hun ikke har gått igjennom en kvinnelig pubertet. Det tror jeg nok hun vet selv også.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Tror dere som hysjer alle dere er uenige med bør lese eventyret om Keiserens nye klær.

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus2000 skrev (På 11.6.2021 den 14.04):

Tror dere som hysjer alle dere er uenige med bør lese eventyret om Keiserens nye klær.

Du skriver så klønete at det ikke er lett å vite hva du mener, men i tilfelle du måtte tvile på det: Transkvinner er kvinner!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (På 10.6.2021 den 7.06):

Et diskusjonsforum gir deg ikke automatisk rett til å være en drittsekk bak tastaturet :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (54 minutter siden):

Et diskusjonsforum gir deg ikke automatisk rett til å være en drittsekk bak tastaturet :P

Er man drittsekk for å være uenig i påstander?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
Polyester skrev (5 timer siden):

Du skriver så klønete at det ikke er lett å vite hva du mener, men i tilfelle du måtte tvile på det: Transkvinner er kvinner!

De som kjefter og hysjer  på brukerne som skriver at transkvinner ikke er biologiske kvinner burde lese historien om Keiserens nye klær.

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hellokitty
AlisonDiLaurentis skrev (1 time siden):

Gratulerer så mye med vellykket operasjon, Emma❤️Dette blir bra! Glad på dine vegne.

https://www.tv2.no/underholdning/14064149/?fbclid=IwAR3-dOEvooGAPoYnmWCoyUDRhsLFvJPalHX43Ja_iHDYTBXgy0KdB25yW5I

Endelig kan jeg puste og leve igjen. Har ventet og holdt pusten i spenning. Hele livet mitt var satt på vent for å få denne «nyheten» her 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hellokitty skrev (1 time siden):

Endelig kan jeg puste og leve igjen. Har ventet og holdt pusten i spenning. Hele livet mitt var satt på vent for å få denne «nyheten» her 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ååå nå syntes du at du var morsom ☺️ Bra for deg, klapp på skulderen. 🥲

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellokitty skrev (3 timer siden):

Tydeligvis var det spennende nok til at du trykket deg inn i tråden om henne OG la igjen en kommentar 🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus2000 skrev (På 14.6.2021 den 19.12):

De som kjefter og hysjer  på brukerne som skriver at transkvinner ikke er biologiske kvinner burde lese historien om Keiserens nye klær.

Men…. Hvorfor påpeke det her? Hva er hensikten? Alle, også transpersoner, er fullt klare over at de ikke er biologisk det kjønnet de identifiserer seg med. Skjønner ikke hva som er poenget med å påpeke det i en tråd om Emma, hvis ikke hensikten bare er å gni det inn/være en drittsekk.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlisonDiLaurentis skrev (4 timer siden):

Gratulerer så mye med vellykket operasjon, Emma❤️Dette blir bra! Glad på dine vegne.

https://www.tv2.no/underholdning/14064149/?fbclid=IwAR3-dOEvooGAPoYnmWCoyUDRhsLFvJPalHX43Ja_iHDYTBXgy0KdB25yW5I

Så bra for henne. Jeg håper hun ikke opplever store komplikasjoner i etterkant. Slik jeg har skjønt det er det en svært omfattende operasjon. Modig jente er hun. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...