Gå til innhold

Emma Ellingsen


Maydis8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye fakter og virker fjasete, men sånn er jo de fleste jenter på 18 som lever og ånder for sminke. Sikkert ei skjønn jente. 

Endret av Tough cookie
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tough cookie skrev:

Mye fakter og virker fjasete, men sånn er jo de fleste jenter på 18 som lever og ånder for sminke. Sikkert ei skjønn jente. 

De fleste 18-åringene jeg kjenner til er mye mer moden enn Emma. Hun er sikkert søt hun, men en kjip måte å fremstille seg selv på. Hadde nok et annet inntrykk av henne før bloggerne. 

Endret av Maydis8
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosasko skrev:

Hun er vel egentlig gutt, og dei modnes vel litt seinere? 🤔

Hun er ikke gutt. Hun har tatt hormoner osv. i årevis. Kun operasjon igjen. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umoden ja. Men det er ikke så rart når man aldri har vært i puberteten. Hun fotografen med anoreksi som døde hadde heller aldri vært i puberteten (av en annen årsak). Hun var også som et barn. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emma er tøff, modig, inspirerende og en unik talsperson for transseksuelle. Jeg har svært stor respekt for henne og den kampen hun kjemper for at alle skal få lov til å være det kjønnet de selv føler seg som. Heia Emma. 👏

 

 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være mulig å være 18 år og ikke ane hva som er opp ned på Norge i det hele tatt. 😳 Jeg ble helt sjokkert over geografikunnskapene i dagens episode i bloggerne. Skal gå tilbake til å spole over henne.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 24/7SylviaPlath

Er tante til ei som kjenner Emma litt og hun har også kommentert på at Emma er umoden, men utrolig grei.

(Er vel ikke så rart at man er umoden heller, når ungdomsårene går i hormoner og kjønnsskifte. Litt å ta igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maydis8 skrev:

Er det bare meg, eller fremstiller hun seg selv som utrolig lite smart og umoden? 

Seriøst? Kan du ikke finne på noe annet en å henge ut en ung jente ? Husker ikke felt hvor gammel ho er vel trur ho er rundt 19. Hun er ung, ok? Synes hun oppfører seg helt normalt jeg pluss at hun er et stort forbilde for mange unge i dag. Jeg elsker henne, hun er sterk!❤❤❤

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Uatskillelig skrev:

Emma er tøff, modig, inspirerende og en unik talsperson for transseksuelle. Jeg har svært stor respekt for henne og den kampen hun kjemper for at alle skal få lov til å være det kjønnet de selv føler seg som. Heia Emma. 👏

 

 

Og det er ingen som har sagt noe annet. Dette går mer på hvordan hun framstiller seg på bloggerne, transseksuell eller ei. Til å være 18, virker hun svært umoden for alderen. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, vikki96 skrev:

Seriøst? Kan du ikke finne på noe annet en å henge ut en ung jente ? Husker ikke felt hvor gammel ho er vel trur ho er rundt 19. Hun er ung, ok? Synes hun oppfører seg helt normalt jeg pluss at hun er et stort forbilde for mange unge i dag. Jeg elsker henne, hun er sterk!❤❤❤

Så man henger ut en blogger fordi man påpeker at hun fremstiller seg umoden? Anbefaler at du setter deg inn i diskusjonsteknikker før du skriver en kommentar til. Ingen henger ut noen. Jeg har IKKE sagt at hun ikke er et stort forbilde, hvor står det skrevet? Hvordan hun velger å fremstille seg har ingenting med det å gjøre. Vennligst slutt å tillegg meg meninger som jeg ikke har eller tolke alt i verste mening. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pusejenta13 skrev:

Er tante til ei som kjenner Emma litt og hun har også kommentert på at Emma er umoden, men utrolig grei.

(Er vel ikke så rart at man er umoden heller, når ungdomsårene går i hormoner og kjønnsskifte. Litt å ta igjen)

Ikke skrevet at Emma ikke er grei... Dette går på hvordan hun fremstiller seg, eller rettere sagt hvordan TV2 fremstiller henne. Jeg har fulgt henne siden hun var med i født i feil kropp, og jeg har hele tiden tenkt at hun er en svært oppegående og reflektert person. Hadde nok forventet meg et mer frisk pust blant alle rosabloggerne på bloggerne. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twistdott

Gutt eller jente, uansett lite opplyst for alderen. Jeg tror det har en sammenheng med prosessen hun har vært/er i. Jeg tenker at det er en tøff situasjon å stå i, og at det tar alle «tankevirksomhet».

Det er faktisk småflaut å høre at noen kan så lite om landet sitt 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hellokitty
7 timer siden, loffen skrev:

Det skal ikke være mulig å være 18 år og ikke ane hva som er opp ned på Norge i det hele tatt. 😳 Jeg ble helt sjokkert over geografikunnskapene i dagens episode i bloggerne. Skal gå tilbake til å spole over henne.

Reagerte jeg på også. Ble helt satt ut når hun satte spørsmål ved hvor Trøndelag og Loffoten var. Og om Bergen og Trondheim lå nære hverandre. Selv kusina mi på 10 har bedre kunnskaper enn det.

Skrev på Bloggerene sesong 13 innlegget men det ble fjernet. Tydligvis var det personangrep 🤣🙄

Endret av hellokitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 24/7SylviaPlath
2 timer siden, Maydis8 skrev:

Ikke skrevet at Emma ikke er grei... Dette går på hvordan hun fremstiller seg, eller rettere sagt hvordan TV2 fremstiller henne. Jeg har fulgt henne siden hun var med i født i feil kropp, og jeg har hele tiden tenkt at hun er en svært oppegående og reflektert person. Hadde nok forventet meg et mer frisk pust blant alle rosabloggerne på bloggerne. 

Har jeg sagt at du ikke har sagt det heller? Nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Pusejenta13 skrev:

Har jeg sagt at du ikke har sagt det heller? Nope.

Da får du ordlegge deg bedre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Emma er umoden for alderen er kanskje sant, men gjør det noe da? Er det nødvendig å påpeke det på et forum? Hva godt gjør det? Folk er forskjellige, og det å være litt umoden er mye bedre enn å snakke dritt om folk på nett. 

Det er mange unge jenter som vil fremstå som "søte", og som en bivirkning av den stemmebruken og faktene osv de legger seg til, så virker de umodne og/eller litt enkle. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...