Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober 2020 #141 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) På 16.9.2020 den 13.01, AnonymBruker skrev: Det er ikke humor. Det er ondskapsfullt. For øvrig er det ikke bare menn som gjør dette, og det skjer heller ikke bare på hotell. Dametoaletter kan også være ganske disgusting. Utrolig at man må smøre mensblod utover hele båsen på fellestoaletter. Sånn nå var det nok avsporing. Men altså, skjerp dere! Anonymkode: 04e87...763 Damedoene er, mer eller mindre uten unntak, den verste doen å vaske Endret 1. oktober 2020 av Fru Uperfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2020 #142 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 23.9.2020 den 16.17, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri gjester pga bakterier og smittefare generelt. Mye bedre å møtes utendørs, spise ute for eks. Gå på cafe etc. Hva er poenget med å ha besøk hjemme egentlig? Mitt hjem er mitt aller mest private, der man skla være trygg og slappe av. Så der kommer kun nærmeste familie inn som foreldre og søsken. Thats it, men om en reparatør/håndverker må så godtar jeg det under oppsyn. Anonymkode: a51dc...d42 Bakterier og smittefare generelt?! Blir du utrygg av besøk?! På 23.9.2020 den 16.22, AnonymBruker skrev: Uansett, vi har så lite privatliv i dag. Så er viktig å ha et sted man kan være i fred, sitt hjem. Null problem å møte venner og andre utendørs, cafe, restaurant+++. Turer i naturen er flott. Anonymkode: a51dc...d42 Har vi lite privatliv i dag?! Dette er sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 1. oktober 2020 #143 Del Skrevet 1. oktober 2020 12 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Wow ekte drittsekket mao. Normale folk gjør ikke sånt. Helt enig. Noe så motbydelig skal ingen være nødt til å finne seg i. Personalet burde merke seg navnene på de som har rommene, sende ekstra vaskegebyr, og nekte dem å være gjester på hotellet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #144 Del Skrevet 1. oktober 2020 En venninne innrømmet i fylla at hun noen ganger, hvis hun er på besøk hos folk hun ikke liker, tisser litt på tannbørsten til den som bor der eller gnir tannbørstehårene mot rompehullet sitt når hun låner toalettet. Dette var skummelt å høre, og tenker på det hver gang hun låner toalettet her. Anonymkode: 54506...9c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #145 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, Fru Uperfekt skrev: Ha et lite reiseaskebeger du kan legge prisen(e) i så slipper du å gjøre sånt som bare er æsj Ja. Ekkelt å kaste snus fra seg rundt omkring. Anonymkode: 54506...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 1. oktober 2020 #146 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, Villfisker skrev: Helt enig. Noe så motbydelig skal ingen være nødt til å finne seg i. Personalet burde merke seg navnene på de som har rommene, sende ekstra vaskegebyr, og nekte dem å være gjester på hotellet igjen. Vil tro de fleste hoteller gjør dette, men at regningen går til bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 1. oktober 2020 #147 Del Skrevet 1. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En venninne innrømmet i fylla at hun noen ganger, hvis hun er på besøk hos folk hun ikke liker, tisser litt på tannbørsten til den som bor der eller gnir tannbørstehårene mot rompehullet sitt når hun låner toalettet. Dette var skummelt å høre, og tenker på det hver gang hun låner toalettet her. Anonymkode: 54506...9c6 Hva i all verden? Hadde ikke vært venninne av meg lenger etter en sånn innrømmelse. Hvorfor besøker hun i det hele tatt folk hun ikke liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #148 Del Skrevet 1. oktober 2020 36 minutter siden, Villfisker skrev: Hva i all verden? Hadde ikke vært venninne av meg lenger etter en sånn innrømmelse. Hvorfor besøker hun i det hele tatt folk hun ikke liker? Vi har vært venner i årevis, så er vel ikke bare å avslutte vennskapet. Det har jeg ikke lyst til heller. Men, jeg sa ifra om at jeg ikke syns noe om det og at det var veldig ekkelt. Hun har gjort det med tannbørsten til stefaren sin, noen hun var på bursdag hos, og det hørtes ut som kanskje 2-3 personer til. Pliktbesøk der hun egentlig ikke syns noe om personen, ser det ut til. Anonymkode: 54506...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #149 Del Skrevet 1. oktober 2020 Altså hvordan kontrollerer dere om folk bæsjer hjemme hos dere? Lytter dere ved døren? Skynder dere dere inn på badet etter gjesten har vært der inne og lukter? Jeg må innrømme at jeg ikke vet noe om folk bæsjer eller ikke når de er på besøk. Jeg håper mitt hjem føles åpent og trygt og at folk går på do og gjør det de må heller enn å knipe igjen. Anonymkode: 34477...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #150 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 23.9.2020 den 16.17, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri gjester pga bakterier og smittefare generelt. Mye bedre å møtes utendørs, spise ute for eks. Gå på cafe etc. Hva er poenget med å ha besøk hjemme egentlig? Mitt hjem er mitt aller mest private, der man skla være trygg og slappe av. Så der kommer kun nærmeste familie inn som foreldre og søsken. Thats it, men om en reparatør/håndverker må så godtar jeg det under oppsyn. Anonymkode: a51dc...d42 Så utrolig stusselig! En venninne av meg har vokst opp med mor med OCD og bakteriefobi. Hun fikk aldri lov å ha med venner hjem og er strevet med å godta sin barndom. Og du smittefaren er langt større på café. Anonymkode: 34477...34c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2020 #151 Del Skrevet 1. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du smittefaren er langt større på café. Rart hvor korttenkte mange er i sin logikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. oktober 2020 #152 Del Skrevet 1. oktober 2020 5 timer siden, Perseus skrev: Jeg googlet det og fant ingenting. For jeg aner ikke hva du faktisk har googlet. Og den tonen kan du legge fra deg. Når du kommer med påstander fra vilden sky, ja da må du kunne redegjøre for dem. Påstand? Jeg stilte et spørsmål Einstein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2020 #153 Del Skrevet 1. oktober 2020 35 minutter siden, Forundret.. skrev: Påstand? Jeg stilte et spørsmål Einstein! Du sa jo jeg kunne finne mange som lurte på det samme på google, og ba meg google det. Jeg fant det ikke via google, og ber deg om en lenke til søket du fant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #154 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 16.9.2020 den 11.56, AnonymBruker skrev: Inspirert av noen andre tråder, hvor vertskapet blir sure når gjestene driter hos dem ✌🏼️ 🚽💩 Lol, noen mente også at man bare kunne drite i selskap om man hadde sykdommer o.l. 🤣 Hos meg er det greit at gjestene går og driter... så lenge ikke alle gjør det samtidig 😆 Huset har to dasser, så man trenger ikke være redd for å okkupere den eneste dassen; noe som sikkert kan være et problem i mange hus. Jeg synes faktisk at det er bra om de driter hos meg, for da vet jeg at jeg kan drite hos dem når jeg er på besøk der,👍🏼 og jeg vet at de ikke er del av anti-drite-i-selskap-politiet 👩🏼✈️ Anonymkode: 20e34...177 Altså, hvis de driter ned hele dassen, og det stinker helt forferdelig, så neeei, -jeg setter ikke overmåte stor pris på det altså. Bor forøvrig i leilighet, med bare en do. Men hvis vi har gjester på overnatting, så må de jo få bæsje. Alle må jo det med jevne mellomrom. Anonymkode: 6584e...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2020 #155 Del Skrevet 1. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, hvis de driter ned hele dassen, og det stinker helt forferdelig, så neeei, -jeg setter ikke overmåte stor pris på det altså. Bor forøvrig i leilighet, med bare en do. Men hvis vi har gjester på overnatting, så må de jo få bæsje. Alle må jo det med jevne mellomrom. Anonymkode: 6584e...939 Hvordan driter man ned hele dassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 2. oktober 2020 #156 Del Skrevet 2. oktober 2020 17 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Ha et lite reiseaskebeger du kan legge prisen(e) i så slipper du å gjøre sånt som bare er æsj Så lurt Det skal jeg se etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #157 Del Skrevet 2. oktober 2020 6 timer siden, Perseus skrev: Hvordan driter man ned hele dassen? Mye luft og tynn avføring samtidig. Hvis rasshølet har en del hemorroider, blir det som en stram dyse og luft under trykk. Kan virkelig male klosettet brunt på innsiden, og sånn sett «drite ned» hele dassen. Anonymkode: 54506...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #158 Del Skrevet 2. oktober 2020 På 1.10.2020 den 10.14, Perseus skrev: Har vi lite privatliv i dag?! Ja, man har jo ikke mange timene fri etter jobben. Anonymkode: a51dc...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. oktober 2020 #159 Del Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, man har jo ikke mange timene fri etter jobben. Anonymkode: a51dc...d42 Jeg jobber 37,5 t i uka og har fri 130,5 t. Altså 3,5 ganger så mye fri som jeg jobber. Jeg tror du gjør noe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #160 Del Skrevet 2. oktober 2020 Nei, ikke inne i huset. Vi bor rett ved en liten skog, så hvis de absolutt må drite når de er hos oss så får de med seg en toalettrull i skogholtet. Anonymkode: 7b46b...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå