Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Presten er en hedersmann!

Anonymkode: c6614...e50

Jeg liker også presten 😊. Men er den eneste av mine bekjentskaper som gidder se på etter storbondens oppførsel.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker også presten 😊. Men er den eneste av mine bekjentskaper som gidder se på etter storbondens oppførsel.

Anonymkode: c5efa...d04

Hva!? Det er jo slik oppførsel som gjør Farmen underholdende! Liker dine bekjentskaper kun kose-TV når det gjelder Farmen?

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva!? Det er jo slik oppførsel som gjør Farmen underholdende! Liker dine bekjentskaper kun kose-TV når det gjelder Farmen?

Anonymkode: c6614...e50

Jeg er så enig! Kose-TV er dørgende kjedelig! Ryker de underholdende folka ut og det blir kose-synge-rundt-leirbålet-nå-har-vi-det-kooooselig-dere-TV gidder ikke jeg se på mer, ihvertfall! Så Jostein og Raymond må bli lengst mulig! :hoppendeglad: Håper Jostein fortsetter å irritere storbonden i morgen og selvfølgelig at han vinner kampen.

Endret av jukkapalme
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte noen snakke om at Paradise hotel er flyttet til farmen i år. Silikonberter og bimboes. Alt for liten spredning i alder og typer.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Presten er en hedersmann!

Anonymkode: c6614...e50

Heia presten! Fin fyr! 

Og minigrisen ❤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Jostein kommer tilbake etter kampen for da kommer Daniel til å bli sur 😄 Å håper at ukesoppdraget ikke blir godkjent. Men syns de ofte er altfor snill å godkjenner ukesoppdraget selv om det er viktige feil eller mangler.

Anonymkode: f59dd...3bc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper Jostein kommer tilbake etter kampen for da kommer Daniel til å bli sur 😄 Å håper at ukesoppdraget ikke blir godkjent. Men syns de ofte er altfor snill å godkjenner ukesoppdraget selv om det er viktige feil eller mangler.

Anonymkode: f59dd...3bc

Kommer ikke Jostein tilbake er det mange som kutter ut å se. Storbonden fortjener å bli valgt til førstekjempe og ryke ut neste gang. Makan til driftoppørsel!

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Daniel jeg. Mulig jeg er blendet av at han er trønder😅 

Håper Jostein ryker(ja jeg foretrekker kose-tv foran krangle-tv). Hvem tror dere han velger til andrekjempe? Jeg tror det blir enten Staysman jr.(han med capsen som flørter med Wiktoria, husker ikke hva han heter), eller han yngste trønderen, Sindre?

Anonymkode: 7ae6b...c3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Daniel jeg. Mulig jeg er blendet av at han er trønder😅 

Håper Jostein ryker(ja jeg foretrekker kose-tv foran krangle-tv). Hvem tror dere han velger til andrekjempe? Jeg tror det blir enten Staysman jr.(han med capsen som flørter med Wiktoria, husker ikke hva han heter), eller han yngste trønderen, Sindre?

Anonymkode: 7ae6b...c3e

Haha! Han med capsen ligner ikke litt på Staysman engang! Null og niks! 

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Enig i personen over. Noen her som vet hvorfor tidligere sesonger ikke er ute på tv 2 sumo? Endelig fått meg sumo....

Anonymkode: 35c73...be8

Jeg har savna veldig tidligere sesonger på sumo! Usikker på hvorfor de ikke er der. Jeg slenger en mail til TV2 for å høre. Sier ifra om jeg får svar. 

På 24.9.2020 den 6.34, AnonymBruker skrev:

Er det 3 damer som heter Karianne i år!? Kommer til å bli forvirrende! Tenk om de to Kariannene på Farmen ryker ut, og så forteller Mads at nå skal det komme en ny konkurrent fra Torpet. «Jeg kan røpe at hun heter Karianne». Ja, men hvem av de to! Tenker alle. Og så er det ingen av dem!

Anonymkode: c6614...e50

Det er i alle fall 2 på selve farmen! En blond og en brunette, men det er jo tre (?) unge blonde jenger, så fåglarna vet hvem som er hvem. Var det Karianne på Torpet også? Herregud, må få sett det skikkelig. 

På 24.9.2020 den 6.38, AnonymBruker skrev:

For øvrig trekker jeg tilbake at denne sesongen ser skral ut. Har vært mer action enn hele forrige sesong.

Men dessverre er der vel fare for at både hundehviskeren og Raymond «Lothepusling» ryker fort, dessverre.

Anonymkode: c6614...e50

Enig, allerede mer action + bonuspoeng til deg for "Lothepusling" som herfra er det jeg kaller Raymond! 

På 24.9.2020 den 7.24, AnonymBruker skrev:

Ja! De fikk jo 20 kr også for 15 år siden sikkert. Inflasjonen mellom 1905 og 1920 var stor, så i praksis får de sikkert 2-3 ganger så lite nå som i de tidligere sesongene. Og oppdragene er ikke noe mindre omfattende!

Anonymkode: c6614...e50

Jeg tror ikke inflasjonen har vært regna med noe særlig, man får ca like mye for 20kr nå som de tidligere sesongene, om jeg ikke husker feil. Men dette skal jeg ikke banne på. 

På 24.9.2020 den 15.33, GulSitron skrev:

Sånn er det jo hver onsdag på farmen. og har vært det i mange sesonger.


Etter førstekjempen er valgt så har man 15-25min med skravling med folk som har kunnskap om ting som skjer på farmen rundt ukesoppdrag osv. Så kan seerne kanskje lære noe nytt og 😊

 

Det er sikkert spennende for noen, jeg synes det er ok innimellom, men den "Mads skal samle histoer fra folket" greia synes jeg var så klein at jeg måtte spole forbi. Men nå synes jeg Mads Hansen er klein da. Synes han er fin som programleder så lenge han ikke prøver å være morsom.. 

På 25.9.2020 den 11.54, Cuntzilla skrev:

Digger Mads Hansen som programleder, SÅ mye bedre enn Gaute!!

Synes det er mye armer og bein nå så litt masete å følge med på, kanskje litt pga dårlig storbonde.

Jostein syntes jeg virket ganske sympatisk, om enn han har litt av den "gammel gubbe"-arrogansen som alle over 40 på Farmen har mot de som er i 20-årene. Men han storbonden er jo også litt drittunge da, så ut som det svartnet helt for han der et øyeblikk. MITT ORD ER LOV! Altså, hæ? Du er storbonde, ikke gud.

Åh, jeg synes Mads Hansen er så klein 😅

Første uka er alltid mye armer og bein, man har ikke helt lært seg hvem som er hvem, og spesielt med en storbonde som ikke har heeelt kontroll  :P 

Jeg tror han det svartna for Daniel da han sto der og skreik "mitt ord er lov".. Men Jostein provoserte ham bra mye før det. De to der kan bli morsomme utover i ukene. 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært en fan av kristendom og religion, og kjenner jeg får mange religiøse opp i halsen. Men han presten har jeg virkelig sansen for, makan til årlight fyr. 

Anonymkode: a9e98...0db

Jeg.. spollitt når det skulle velsignes, men ellers synes jeg han er veldig ålreit! Jeg er veldig lite religiøs sjæl, så jeg synes fort det kan bli litt mye, og kjenner at jeg hadde nok ikke kost meg mest på det soverommet der det er kveldsbønn. Men når det er sagt, så synes jeg det er veldig fint at det kan være noe som holder mot oppe og samholdet oppe, og tror det kan bli positivt for deltagerne. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper Jostein kommer tilbake etter kampen for da kommer Daniel til å bli sur 😄 Å håper at ukesoppdraget ikke blir godkjent. Men syns de ofte er altfor snill å godkjenner ukesoppdraget selv om det er viktige feil eller mangler.

Anonymkode: f59dd...3bc

Haha, jeg og håper Jostein kommer tilbake etter kampen! 
 De er ofte litt snillere de første ukene, og blir strengere etterhvert som kunnskapen skal sitte bedre og konkurransen skal bli vanskeligere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som spurte om hvorfor det ikke ligger gamle sesonger ute: Jeg sendte en mail til TV2 som svarte KJAPT. De sier: 

"Det ligger en klausul i avtalen med deltakerne som ikke gir oss mulighet til å legge ut gamle sesonger av Farmen. Dette er for å verne om deres privatliv etter at innspillingen og sendingen er over. "

Og det er jo forståelig, men også litt kjedelig for oss som er fans og gjerne skulle sett igjen gamle sesonger. Spesielt de av oss som ikke så de eldste sesongene. Jeg har feks bare fulgt med fra 2017 ish. 

Endret av RødeDrage
skriveleif
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Jostein kommer inn igjen. Og han der "gamlingen" fra Torpet, han fra Ullsteinvik (tror jeg) med sterke meninger. Og at disse to rotter seg i hopen, og får ut noen av disse oppblåste unggutta. Jeg tipper Daniel er en av de første gutta som må i kamp, etter denne uka. 

Jeg er "unggutt" selv, men denne gang heier jeg på gamlingene fordi dem er i undertall! 

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, RødeDrage skrev:

Det er sikkert spennende for noen, jeg synes det er ok innimellom, men den "Mads skal samle histoer fra folket" greia synes jeg var så klein at jeg måtte spole forbi. Men nå synes jeg Mads Hansen er klein da. Synes han er fin som programleder så lenge han ikke prøver å være morsom.. 

Det skal jeg være enig i. Jeg tror han kan bli en veldig god programleder for farmen, men de første episodene så utstråler han veldig mye usikkerhet og det blir litt kleint. 
Synes også at den Asbjørnsen og Moe greia ble klein, pluss at jeg kan skjønne hvorfor naboen kom til hu ene dama når et helt kamera team plutselig står på døra 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, GulSitron skrev:

Det skal jeg være enig i. Jeg tror han kan bli en veldig god programleder for farmen, men de første episodene så utstråler han veldig mye usikkerhet og det blir litt kleint. 
Synes også at den Asbjørnsen og Moe greia ble klein, pluss at jeg kan skjønne hvorfor naboen kom til hu ene dama når et helt kamera team plutselig står på døra 😅

Bare ventet på at han skulle dra den klassiske «Hoho, Asbjørnsen!»-vitsen, men dengang ei!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 kr fremdeles, om dem klarer ukesoppdraget!

Farmendeltakerne burde gå til streik, hvor lenge har de drevet på nå? 20 år snart?

Og ikke en rød øre i lønnsøkning. 

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Digga meg at de ikke fikk oppdraget godkjent. Og for en idiot av en storbonde som legger all skyld på Jostein! :rolleyes: 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jukkapalme skrev:

Digga meg at de ikke fikk oppdraget godkjent. Og for en idiot av en storbonde som legger all skyld på Jostein! :rolleyes: 

Konge! Jostein må vinne, forhåpentlig blir han storbonde neste uke!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Konge! Jostein må vinne, forhåpentlig blir han storbonde neste uke!

Anonymkode: c6614...e50

Helt klart! Jostein er en hedersmann! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jukkapalme skrev:

Helt klart! Jostein er en hedersmann! 

Ja! Terje Jostein er en kjernekar!

For en vimsete storbonde. Som Håvard Lilleheie i Kompani Lauritzen.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...