Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Den falske Laila blir interessant å følge med på. Er noen interessante folk, men nesten ingen av de unge PH-folka.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Presten er min favoritt så langt. En moderne prest som velsigner de som ønsker det, men ikke går rundt å tror han kan omvende alle og enhver.

Anonymkode: 1d6a1...a9e

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Presten er min favoritt så langt. En moderne prest som velsigner de som ønsker det, men ikke går rundt å tror han kan omvende alle og enhver.

Anonymkode: 1d6a1...a9e

En hedersmann!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NumberSix skrev:

Gården var bare helt nydelig! Foreløpig ser det ut til at høylandsfe-kalvene og minigrisen er de mest oppegående vesnene der inne. Må nok se et par episoder til for å gjøre meg opp en mening, men deltakerne var et eneste stort gjesp. 

Ja, dette var gørr, tror ikke jeg gidder å følge med. Seertallene stuper, så jeg tror nok hele Farmen er gått ut på dato.

Anonymkode: fe239...4b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, NullHull skrev:

...med spesialisering i krystallboller, faktisk! :Nikke:

Ha,ha, Lydterapeut med spesialisering i krystallboller!  Hva i all verden er det? 🤪

Anonymkode: f2e20...b72

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier ærlig på en av de eldre på gården. Eller Raymond og presten. Liker de faktisk. Liker ikke kvinnesynet osv til enkelte da.

Anonymkode: 35c73...be8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag er alltid den kjedeligste senninga, i 15 (?) minutter skal programleder messe om et eller annet som har med ukesoppdraget å gjøre. Jeg setter alltid på pause da og spoler over :D

Anonymkode: 278e1...1d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om at storbonden har helt kontroll på ukesoppdraget, og ei heller hvordan han skal lede noen🤷🏻‍♀️ Håper ikke årets første førstekjempe går ut. Tror de vil slite om han, og «lothepus» kopien ryker.

Anonymkode: a6d76...b24

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i personen over. Noen her som vet hvorfor tidligere sesonger ikke er ute på tv 2 sumo? Endelig fått meg sumo....

Anonymkode: 35c73...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utfordrere i tillegg til den som vinner Torpet? Mangler noen ordentlige grevlingen der inne, alle deltakerne ser ut som de har kommet på feil program 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens episode:

Spoiler

Liker Daniel, han har baller til å velge en av de største konkurrentene som førstekjempe. Barnslig oppførsel av Jostein.

Anonymkode: 7ae6b...c3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kveldens episode:

  Skjul innhold

Liker Daniel, han har baller til å velge en av de største konkurrentene som førstekjempe. Barnslig oppførsel av Jostein.

Anonymkode: 7ae6b...c3e

Baller? Kan jo ikke gjøres lettere enn det.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig han derre wannabe maskinførereren med pipa. Raymond.... Er han reell, eller plantet der av produksjonen for å skape liv og røre med gammeldags kvinnesyn og bråtøff oppførsel? 

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk at storbonden sier førstekjempen begynner spillet tidlig, når det er akkurat det han gjør selv ved å velge sin største konkurrent😅 

Den krangelen mellom de to var jo en hanekamp uten like. Synes ikke storbonden kom godt ut av den selv om jeg skulle ønske han gjorde det.

syns det er alt for mange 20-30 åringer med i år. Jeg er selv i denne aldersgruppen så vet dere det.

Anonymkode: 85ac9...83a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig han derre wannabe maskinførereren med pipa. Raymond.... Er han reell, eller plantet der av produksjonen for å skape liv og røre med gammeldags kvinnesyn og bråtøff oppførsel? 

Anonymkode: ef78e...097

Han likte jeg!

Anonymkode: 85ac9...83a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ironisk at storbonden sier førstekjempen begynner spillet tidlig, når det er akkurat det han gjør selv ved å velge sin største konkurrent😅 

Den krangelen mellom de to var jo en hanekamp uten like. Synes ikke storbonden kom godt ut av den selv om jeg skulle ønske han gjorde det.

syns det er alt for mange 20-30 åringer med i år. Jeg er selv i denne aldersgruppen så vet dere det.

Anonymkode: 85ac9...83a

Heeeelt enig med deg! 
håper egentlig han faller ukesoppdraget! 
 

skulle vært flere eldre med i år, blir paradise Gården som flere sier 

Anonymkode: e367f...de5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal absolutt ikke si meg enig i måten Jostein og Raymond håndterer alt på eller hva de sier, men skjønner de blir frustrerte på storbonden som ikke har helt kontroll på ukesoppdraget. Virker jo som om de nevnte kan en del praktisk, skulle tro storbonden ville ha rådført seg med dem, man ser f.eks at Raymond prøver å si ifra hvordan diverse skal bygges ut fra tegningene.

Anonymkode: 51484...7b1

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper programmet tar seg opp. Ser ut som om hun som liker å vise silikonpuppene elger seg inn på storbonden, eneste som huskes nesten. Kjedelig sesong så langt gitt.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...