Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kan man følge med på Paradise Gården, I steden for Paradise Hotell.       

Anonymkode: d9f15...228

Sukk.

Mads Hansen lokker med 2 (eller var det kanskje til og med 3?) potensielle Farmen-par i intervju, så det er helt klart hva TV2 er ute etter.

Anonymkode: 7e4e4...f12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det virkelig vært 2 lange reklamer på en halv time nå? Gud bedres TV2 har tapt seg. 

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han der kennelfyren virker som en overlege, arrogant blei. Tror han kan alt, og de andre ingenting.. Spennende med sånne typer,da. Blir spennende med Mads Hansen som programleder, da...

Anonymkode: 94d5b...6f8

Det er jo alltid de typiske menneskene hvert år sant. 

Du må ha den blærete, overlegne 50 mannen som kan alt. Skal ikke se bortifra at han kan være skikkelig hissig heller.

Så må du ha mannssjåvinisten, ekkel og tragisk og bare klager og offer seg.

Klysa som bruker enhver mulighet til å være i bar overkropp og leker digg og barsk. 

En eller annen kristen eller «spirituell» person som konstant snakker om troen sin - i fjor var det hun dama med pendelen, nå har vi presten og hun greia som holder på nå. Lydterapeut var det? 🙄

Og så noen normale folk for å jevne ut suppa litt

Anonymkode: 64be8...d8a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det virkelig vært 2 lange reklamer på en halv time nå? Gud bedres TV2 har tapt seg. 

Anonymkode: ef78e...097

Er det reklame igjen!?! Det var jo det for 10 minutter siden!

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukk.

Mads Hansen lokker med 2 (eller var det kanskje til og med 3?) potensielle Farmen-par i intervju, så det er helt klart hva TV2 er ute etter.

Anonymkode: 7e4e4...f12

Hvorfor? Om det så skulle bli et par, det er jo helt uinteressant i dette programmet.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Om det så skulle bli et par, det er jo helt uinteressant i dette programmet.

Anonymkode: c6614...e50

Dette virker mer som Paradise Gård så langt, bare med en prest, bondeknøl og noen få på 40 og 50 år i tillegg

Anonymkode: 64be8...d8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte minigrisen best, så søt ❤

Men ellers lover ikke dette godt, det begynner å bli skikkelig oppbrukt. Har ikke bestemt meg helt, om jeg skal gidde å følge med. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært noen stor fan av Farmen, men jeg liker Mads Hansen og tenkte jeg skulle gi det en sjanse i år. Etter den første episoden er jeg i tvil om jeg gidder å følge med videre. Tror jeg kommer til å se resten av uka, bare for å se hvor dårlig det går med det første ukesoppdraget. Med lederstilen til storbonden har jeg veldig liten tro på at de kommer i mål med alt, er jo mye som skal gjøres og det virker ikke som "sjefen sjøl" har oversikt i det hele tatt.

Anonymkode: e1aa0...026

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forferdelig å vere vitne til hvor nervøs Mads Hansen var...🙈 Håper det kommer seg i løpet av programmet, og at han blir mer trygg og rolig 😊

Anonymkode: 9b017...9cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gården var bare helt nydelig! Foreløpig ser det ut til at høylandsfe-kalvene og minigrisen er de mest oppegående vesnene der inne. Må nok se et par episoder til for å gjøre meg opp en mening, men deltakerne var et eneste stort gjesp. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det mye unge blondiner, litt lite eldre folk synes jeg, men minst to gubber som synes "kvinnfolkarbeid" er ett OK utrykk å bruke i 2020. 

Jeg håper hun litt eldre, blonde som driver hestegård men later som ingenting kommer langt! Hun virker kul. Også håper jeg at noen slår til Lothepus-light så han holder kjeft etterhvert. 

Ellers er jeg spent på hun rødhåra, hun blir nok værende på kjøkkenet tipper jeg. 

Også satser vi på litt mindre kjærlighet fremover, for er litt lei av farmen-par allerede. (Med unntak av Eunike og Frank, de er faenmeg så rare og fine at det er greit)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...