Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Synes Jostein er snill. Hadde det hvert meg Daniel hadde prøvd å kjeppjage vekk, hadde han fått en ørefik.

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo kombinasjonen av lite ydmyk person og «bare» butikkansatt som er grei, ikke at Jostein har noe i mot de som jobber i butikk.

Anonymkode: c6614...e50

Jo, det har han. Har gnålt om «bare butikkansatt» gjennom hele programmet, allerede FØR han var i gang som storbonde. Så ville han velge storbonde før jentene kom, for å gi seg selv bedre sjanse til å bli valgt. Var jo helt desperat etter å bli storbonde! Usympatisk white trash-fyr. Håper han ryker på hue og ræva ut! 

Anonymkode: d4308...356

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det har han. Har gnålt om «bare butikkansatt» gjennom hele programmet, allerede FØR han var i gang som storbonde. Så ville han velge storbonde før jentene kom, for å gi seg selv bedre sjanse til å bli valgt. Var jo helt desperat etter å bli storbonde! Usympatisk white trash-fyr. Håper han ryker på hue og ræva ut! 

Anonymkode: d4308...356

Synes du Daniel virker sympatisk da?

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er forkastelig å hetse noen fordi de jobber i butikk.

Anonymkode: 06a42...354

Og når du da ikke kan skilte med en mer prestisjefylt jobb selv enn å drive en kennel, da blir det for dumt altså. 

Anonymkode: f78ee...9c6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det har han. Har gnålt om «bare butikkansatt» gjennom hele programmet, allerede FØR han var i gang som storbonde. Så ville han velge storbonde før jentene kom, for å gi seg selv bedre sjanse til å bli valgt. Var jo helt desperat etter å bli storbonde! Usympatisk white trash-fyr. Håper han ryker på hue og ræva ut! 

Anonymkode: d4308...356

Han skjønte han var utsatt og ønsket tid til å vise hva han var god for, så klart han ville bli big-peasant.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og når du da ikke kan skilte med en mer prestisjefylt jobb selv enn å drive en kennel, da blir det for dumt altså. 

Anonymkode: f78ee...9c6

Nå holder det! Terje Jostein (som han egentlig heter) har hatt en mye bedre karriere enn å være butikkansatt!!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes du Daniel virker sympatisk da?

Anonymkode: ef78e...097

Kan man ikke mene noe om den ene uten at det nødvendigvis ekskluderer den andre? Man må da kunne ha en mening om Jostein uten at man trenger å ta for seg hva man mener om alle andre der inne i samme slengen. Jeg synes begge er teite og umodne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ryuk skrev:

Kan man ikke mene noe om den ene uten at det nødvendigvis ekskluderer den andre? Man må da kunne ha en mening om Jostein uten at man trenger å ta for seg hva man mener om alle andre der inne i samme slengen. Jeg synes begge er teite og umodne.

Jostein får stempelet usympatisk utifra situasjoner med Daniel. Da finner jeg det naturlig at man trekker tråder mot hvem man har en dispute med. For alt du vet kan Jostein være en fantastisk sympatisk fyr på privat basis, men når det koker i konflikter så er han ikke det. Det gjelder forsåvidt de aller fleste, eller?

 At Jostein får på seg "usympatisk white trash" etter 3 dager på Farmen pga en konflikt med noen som heller ikke er særlig sympatisk og er tidvis overopphetet og umoden, er vel ikke akkurat mer rettferdig. 

Ironisk nok skriver du at begge er teite og umodne. Du kan ikke danne et sympati-bilde av noen når det koker så mye. 

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel er en jævla jypling. Mitt ord e diiiiin lov! Og glemme en del av ukesoppdraget da, ikke mye til storbonde han der :fnise: Hadde ikke de andre sett det hadde aldri den delen av oppdraget blitt utført. Hadde vært litt gøy, egentlig, når mentor hadde spurt etter det og den jypligen bare «hææææh? Sku vi gjær deeet og?» :skratte: Digger at Jostein er så frekk, jeg lo meg fillete da han nektet å flytte seg og Daniel bare ble mer og mer hissig :hoho: 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Mads Hansen som programleder, SÅ mye bedre enn Gaute!!

Synes det er mye armer og bein nå så litt masete å følge med på, kanskje litt pga dårlig storbonde.

Jostein syntes jeg virket ganske sympatisk, om enn han har litt av den "gammel gubbe"-arrogansen som alle over 40 på Farmen har mot de som er i 20-årene. Men han storbonden er jo også litt drittunge da, så ut som det svartnet helt for han der et øyeblikk. MITT ORD ER LOV! Altså, hæ? Du er storbonde, ikke gud.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er gøy med drama, koste meg masse da de krangla😂 Begge er umodne og skikkelig barnslige. Herregud

Anonymkode: a6e6d...c77

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Daniel hadde giddet å gjort noe han heller, om det var Jostein som valgte han.. mest sannsynlig hadde han spolert oppdraget også.. 

Anonymkode: 56f54...0fe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er gøy med drama, koste meg masse da de krangla😂 Begge er umodne og skikkelig barnslige. Herregud

Anonymkode: a6e6d...c77

Ja! Krangling som dette er det som gjør Farmen gøy å se på! Håper både Terje Jostein og Raymond når langt, ellers blir det kose-TV.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, det har han. Har gnålt om «bare butikkansatt» gjennom hele programmet, allerede FØR han var i gang som storbonde. Så ville han velge storbonde før jentene kom, for å gi seg selv bedre sjanse til å bli valgt. Var jo helt desperat etter å bli storbonde! Usympatisk white trash-fyr. Håper han ryker på hue og ræva ut! 

Anonymkode: d4308...356

Ja han prøvde å overtale de andre mennene om at de skulle gjøre det og de protesterte ikke så mye. Så prøvde han å overtale de to som oppholdt seg et stykke unna.

De var ikke enige og mente det var riktig å vente med valget til jenten kom inn. Da sa han at det var de andre mennene som ville ta valget der og da. Han tenkte nok ikke over at alt ble filmet og at alle TV-seerne kunne se at han løy.

 

Anonymkode: 35e23...02b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de første episodene nå i kveld, og må bare spørre, er det bare meg eller er det helt vilt dårlig stemning blant deltakerne? Der er så mange intriger og dumme ting som skjer, som «Lothepus» som er butthurt, martyr og skal bevise noe og arbeider hele natten, storbonden som klikker på Jostein, og Sanna og Lothepus som har en beef.

Har det vært så dårlig stemning før så tidlig i programmet?

Anonymkode: a555b...23f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2020 den 14.43, AnonymBruker skrev:

Ja! Krangling som dette er det som gjør Farmen gøy å se på! Håper både Terje Jostein og Raymond når langt, ellers blir det kose-TV.

Anonymkode: c6614...e50

Ryker Jostein eller Raymond slutter jeg å se :P greit nok at det er så klisje med en 50+ bedreviter og en «kvinner tilhører kjøkkenet» type, men de er så underholdene :P 

Anonymkode: a6e6d...c77

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri vært en fan av kristendom og religion, og kjenner jeg får mange religiøse opp i halsen. Men han presten har jeg virkelig sansen for, makan til årlight fyr. 

Anonymkode: a9e98...0db

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
På 23.9.2020 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Hans ord er lov? Hva slags lederstil er det? Ganske kjekk men dårlig oppførsel.

Anonymkode: c5efa...d04

Sikkert sett for mye på Kaptein Sabeltann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryker Jostein eller Raymond slutter jeg å se :P greit nok at det er så klisje med en 50+ bedreviter og en «kvinner tilhører kjøkkenet» type, men de er så underholdene :P 

Anonymkode: a6e6d...c77

Enig! Måtte de bli lenge!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært en fan av kristendom og religion, og kjenner jeg får mange religiøse opp i halsen. Men han presten har jeg virkelig sansen for, makan til årlight fyr. 

Anonymkode: a9e98...0db

Presten er en hedersmann!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...