Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg er skikkelig positivt overraska over Kjetil! Hadde ikke et godt inntrykk av han fra presentasjonen, men han framstår voksen og fornuftig, og som en skikkelig kjernekar. Er uenig i Josteins syn på ting innimellom, blant annet kvinnesynet og hvordan han ser ned på visse yrkesgrupper, men synes ellers han virker som en ålreit fyr. Liker godt at han holdt seg rolig i kranglen med Daniel, han kom best ut av det definitivt. Skulle ønske de begge kunne bli på gården 😅

Og Daniel, jeg veit ikke hvor jeg skal begynne. Han er den mest usympatiske fyren innpå der. Legger skylda utelukkende på Jostein for at de ikke klarte oppdraget når han sjøl har rota og tilsynelatende vært en skikkelig dårlig leder. Er glad de ikke fikk godkjent ukesoppdraget. Håper han ryker neste uke, jeg er ikke så glad i drama at jeg vil ha han der, og jeg tror han kan komme til å skape flere konflikter framover.

Gleder meg til å se videre 😄

Endret av Ludder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torpet ❤️❤️❤️❤️ Nå håper jeg du vinner hele driten Jostein 

Anonymkode: e367f...de5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en liten fotnote om Mads Hansen.

*Innpust*

Farmen har oppdatert seg mer til 1920 ser vi, og ikke 1900 som har hengt igjen hele veien. Jeg skulle ønske programleder også gjorde en endring for å fremstå mer "moderne". Mads er ikke Gaute, han er motpolen til Gaute, men prøver likevel så hardt han klarer å være Gaute. Det blir en mismatch der. Når jeg så Mads var blitt programleder så tenkte jeg "yes, endelig får vi mer futt i programlederrollen og i programmet". Noe nytt. Vi trenger noe nytt. Farmen sulter etter noe nytt. Det hadde vært kult om Mads kunne være mer Mads, og ikke Gaute. Selvfølgelig ikke fullstendig Mads, det hadde ikke Farmen tålt, men han kunne anstrengt seg for å være mer seg selv. Tidvis pinlig å se på, nesten som å se en nykommer i Hotel Cæsar. Dårlig skuespill. 

Kanskje er det "startnerver", og kanskje kommer det seg. Men hvis det fortsetter videre slik han har holdt på i Gaute-stil, så blir jeg fryktelig skuffet. 

Synes forresten at Tiril S. Christiansen på Farmen Kjendis var litt mer seg selv. Det var en fryd å se på. Tiril var for øvrig en mye mer avslappet og behagelig programleder. Det falt henne naturlig. Det gjør det ikke med Mads.

*Utpust*

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ludder skrev:

Jeg må si jeg er skikkelig positivt overraska over Kjetil! Hadde ikke et godt inntrykk av han fra presentasjonen, men han framstår voksen og fornuftig, og som en skikkelig kjernekar. Er uenig i Josteins syn på ting innimellom, blant annet kvinnesynet og hvordan han ser ned på visse yrkesgrupper, men synes ellers han virker som en ålreit fyr. Liker godt at han holdt seg rolig i kranglen med Daniel, han kom best ut av det definitivt. Skulle ønske de begge kunne bli på gården 😅

Oi, det viser hvor forskjellig man vurderer mennesker. Jeg får helt utslett av han. Makan til fjomp. Oppblåst og pompøs. Her i stua satt alle med pute når han var i ruta. Spes oppførselen etter tvekampen var pinlige greier.

Anonymkode: 44c5b...63e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til innpå gården nå sier jeg bare....Ja, Jostein har dårlig syn på enkelte ting. Men ellers har jeg godt inntrykk av han! Fikk nesten lyst til å slutte å se farmen nå jeg.

Anonymkode: 35c73...be8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til innpå gården nå sier jeg bare....Ja, Jostein har dårlig syn på enkelte ting. Men ellers har jeg godt inntrykk av han! Fikk nesten lyst til å slutte å se farmen nå jeg.

Anonymkode: 35c73...be8

Enig! 
 

nå blir det love farmen/paradise farmen

Anonymkode: e367f...de5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til innpå gården nå sier jeg bare....Ja, Jostein har dårlig syn på enkelte ting. Men ellers har jeg godt inntrykk av han! Fikk nesten lyst til å slutte å se farmen nå jeg.

Anonymkode: 35c73...be8

På Torpet fikk jeg mye dårligere inntrykk av Jostein ,der skryter han av at han som regel holder på med tre forskjellige damer samtidig. Å snakker om at damer er jo så dumme å lettlurte å dermed lett å få til sengs 🤮

Anonymkode: f59dd...3bc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Torpet fikk jeg mye dårligere inntrykk av Jostein ,der skryter han av at han som regel holder på med tre forskjellige damer samtidig. Å snakker om at damer er jo så dumme å lettlurte å dermed lett å få til sengs 🤮

Anonymkode: f59dd...3bc

Kånnge! Synd vi ikke fikk sett mer fra den siden på Farmen.

Anonymkode: c6614...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om puppene til Karianne er ekte? Satan så svære.

Anonymkode: b8523...1cb

Det er silikon selvsagt. 300 gram i hver under muskelen. I henhold til egen blogg. 

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, det viser hvor forskjellig man vurderer mennesker. Jeg får helt utslett av han. Makan til fjomp. Oppblåst og pompøs. Her i stua satt alle med pute når han var i ruta. Spes oppførselen etter tvekampen var pinlige greier.

Anonymkode: 44c5b...63e

Hehe, var det inntrykket jeg hadde først jeg også. Men synes han gjorde en god figur i kveld, spesielt da han ble valgt til andrekjempe. Og jeg skjønner den umiddelbare reaksjonen etter kampen, jeg tror man blir veeldig investert i menneskene og konkurransen, og reagerer spontant  og uten filter i en sånn situasjon. Han sa også unnskyld til Jostein etterpå. Men, vi er forskjellig, håper det roer seg med utslettet ditt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om puppene til Karianne er ekte? Satan så svære.

Anonymkode: b8523...1cb

Vises jo lang vei at det er silikon, litt søtt at noen må spørre om de er ekte haha.

Anonymkode: c0b34...4b9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sant og si hadde jeg ikke villet havnet på ei øde øy med hverken Daniel eller Jostein. Men når det er sagt synes jeg det er synd at Jostein røk ut. Paradise hotel-ligaen stiller sterkt nå.

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, GulSitron skrev:

Det skal jeg være enig i. Jeg tror han kan bli en veldig god programleder for farmen, men de første episodene så utstråler han veldig mye usikkerhet og det blir litt kleint. 
Synes også at den Asbjørnsen og Moe greia ble klein, pluss at jeg kan skjønne hvorfor naboen kom til hu ene dama når et helt kamera team plutselig står på døra 😅

Vi får krysse fingra for at det skal bli bedre utover, etterhvert som han blir mer komfortabel. 

13 timer siden, jukkapalme skrev:

Digga meg at de ikke fikk oppdraget godkjent. Og for en idiot av en storbonde som legger all skyld på Jostein! :rolleyes: 

Haha, jeg må innrømme at jeg ble glad selv. Det er sjeldent jeg blir glad for at de ikke får oppdraget godkjent, men jeg hadde blitt så provosert om de hadde fått det godkjent med den låvedøra fortsatt på bakken. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mentor en jo altfor snill som ga de en ekstra sjanse til å ordne låvedøren.

Anonymkode: f59dd...3bc

Tror nok de får litt ekstra slækk første uka, og det synes jeg var veldig snilt av dem. Synd deltagerne ikke tok den sjangsen bedre. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det, men mulig han gir litt slækk siden det er første uka? Var jo veldig dumt av dem å kaste bort den sjansen da, de prøvde jo knapt. Er ikke sikkert storbonden hadde rett i at mentor ville godkjent oppdraget om han så at de prøvde, men det hjalp vel ikke på inntrykket at døra stod på samme sted og ingen var der og jobbet da de kom tilbake.

Anonymkode: e1aa0...026

Nettopp, slækk første uka. Jeg mistenker at de kanskje hadde fått feks mer på markedet om de hadde prøvd hardere. Markedsfolka får definitivt beskjed om hvorvidt de skal akseptere bytting eller ikke, og hvor snille de skal være. 

11 timer siden, Mkigjen skrev:

Så pinlig frekke de er på markedet 

Jeg blir så flau når de prøver å bytte! Spesielt hun som gav dem 3kg havre, det synes jeg var pinlig. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Storbonden er så feig, tenk å gi skylda på Jostein fordi han selv ikke fikk med seg hele oppgaven 😂

Anonymkode: c5efa...d04

Ja seriøst.. Det var flaut. 

11 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Skjønner ikke hvorfor deltagerne Fremdeles blir overrasket over at Torpet finnes jeg.. 

De får helt sikkert beskjed om det, men de er ikke i nærheten så overraska som de ble første året. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som reagerer på at de får gå tilbake på gården og pakke før de skal ut på kjempehyttene? Da får de jo mulighet til å snakke med alle, som gjør at besøket betyr litt mindre. Og synes at produksjonen må finne på noe bedre enn "vi huker oss ned og plukker opp ting av kiste" før de ror ut til hyttene. Der har gapahuken fungert mye bedre i tidligere år fordi de dto kjempene får liksom tid til å sette seg ned og snakke litt sammen før de stikker. Det er jo god mulighet til drama for produksjonen sin side. 

 Men det er kanskje bare meg som synes det er merkelig? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...