Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes måten han oppfører seg på er ekkelt, han virker så sleip osv..

Anonymkode: 06a42...354

Jeg opplever han ikke sånn. Men ok.

Anonymkode: 35e23...02b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg elsker Mads Hansen i denne rollen!😅 Utrolig deilig å se en annen enn trauste GGG i disse "historietimene" 🤣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever heller ikke Sindre som ekkel. Han er flink til å jobbe å virker som en grei person. Bare gøy at han og hun berta lager litt tull på gården så det skjer noe. Husker ikke i farten hva hun het.

Anonymkode: f59dd...3bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt han presten, virker som en utrolig fin fyr. Synes Jostein fremstod som en veldig arrogant og bedrevitende type, med et kvalmt og gammeldags kvinnesyn og nedlatende holdninger overfor butikkansatte og befal i forsvaret. Viste seg som en barnslig 13- åring når ting ikke gikk hans vei. Tragisk, bitter mann over 50. Ellers blir jeg i godt humør av å se på Balto(hundevalpen), den søte kosegrisen og de superskjønne kalvene. De kunne godt filmet mer på kattungene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever heller ikke Sindre som ekkel. Han er flink til å jobbe å virker som en grei person. Bare gøy at han og hun berta lager litt tull på gården så det skjer noe. Husker ikke i farten hva hun het.

Anonymkode: f59dd...3bc

Har godt inntrykk av Sindre jeg også 

Og enig, gøy de laker litt morsomheter der  :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils virker som en trivelig og kjekk kar. Synes nordlendinger er generelt trivelige. ( Er nordlending selv.)

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nils virker som en trivelig og kjekk kar. Synes nordlendinger er generelt trivelige. ( Er nordlending selv.)

Anonymkode: e7204...163

Liker også Nils. Litt tidlig å ha favoritt, men han ligger godt an foreløpig.

Anonymkode: 35e23...02b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nils virker som en trivelig og kjekk kar. Synes nordlendinger er generelt trivelige. ( Er nordlending selv.)

Anonymkode: e7204...163

Han er fra Lakselv, det er i Finnmark, så han er vel finnmarking. 😉

Anonymkode: 12f92...13d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er fra Lakselv, det er i Finnmark, så han er vel finnmarking. 😉

Anonymkode: 12f92...13d

Nordlending

 
 
 

Beskrivelse

Beskrivelse

Nordlending er betegnelsen på personer som kommer fra landsdelen Nord-Norge. Enkelte oppfatter dette som et upresist begrep, og mener at kun de som kommer fra Nordland kan kalles nordlendinger, mens folk fra Troms omtales som tromsværinger og de fra Finnmark som finnmarkinger. Wikipedia

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nordlending

 
 
 

Beskrivelse

Beskrivelse

Nordlending er betegnelsen på personer som kommer fra landsdelen Nord-Norge. Enkelte oppfatter dette som et upresist begrep, og mener at kun de som kommer fra Nordland kan kalles nordlendinger, mens folk fra Troms omtales som tromsværinger og de fra Finnmark som finnmarkinger. Wikipedia

Anonymkode: e7204...163

Alt nord for Sinsenkrysset er nordlendinger 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nordlending

 
 
 

Beskrivelse

Beskrivelse

Nordlending er betegnelsen på personer som kommer fra landsdelen Nord-Norge. Enkelte oppfatter dette som et upresist begrep, og mener at kun de som kommer fra Nordland kan kalles nordlendinger, mens folk fra Troms omtales som tromsværinger og de fra Finnmark som finnmarkinger. Wikipedia

Anonymkode: e7204...163

Har brukt begrepet akkurat som deg (jeg er østlending sjøl, og vi sier at alt nord for Sinsenkrysset i Oslo er nordlendinger som en annen her nevner). Men min erfaring etter å ha blitt kjent med en drøss folk fra Nord-Norge, flest Finnmarkinger, er at de ikke vil bli kalt nordlendinger. Så av respekt for de har jeg prøvd å lære meg av med det. Skader jo ikke å være mer presis for å ikke støte noen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker østlendinger å bli kalt for søringer? 

Anonymkode: ef78e...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker østlendinger å bli kalt for søringer? 

Anonymkode: ef78e...097

Østlandet er en del av Sør-Norge, så for min del er det i alle fall helt greit. Min erfaring er at det er flest folk fra Nord-Norge som sier det, ikke så mange andre. Men vi er ikke sørlendinger i alle fall 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2020 den 22.57, Mkigjen skrev:

Litt feigt førstekjempevalg

Hvem skulle han tatt i stedet?

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Nils gjør det bra denne uka! Sanna er kanskje ett litt enkelt valg, men synes likevel det er greit å gå for noe obvious. Heldigvis gjør ikke disse som de siste par åra, hvor man kjører masse guttekamper første ukene for å "få ut en sterk konkurrent", men kjører jentekamper tidlig også. Det er bra! Litt mer jevnt ut med både konkurrenter og folk som kanskje ikke drar like mye av lasset. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kjører HVEM ER HVEM i Farmen 2020! Woooo! 

Hvis du er som meg og ikke kan se forskjell på unge blonde jenter og eldre menn med tanker om "kvinnfolkarbeid" så er denne oversikten for deg! Her er det spoilere tilogmed Onsdag uke 2, så vi veit hvem førstekjempen er og hvem som røyk forrige uke. 

 

274730456_Lene.png.1f491a08139132898b2bfa80496f67f3.png

Lene! Koselig dame med lett gjenjennelig rødt hår. So far lite drama, holder seg mye på kjøkken, men ikke redd for å si ifra om det er noe. Er hjelper denne uka. Trives i mamma-rollen, er allerede der denne uka, klipper barter og passer på at alle har tørre sokker. Henger mye sammen med IC og Tove. 

 

Karianne.png.0c6cd8fbdc08de1146830905a706f4f4.png

Karianne. Har heldigvist mørk hår som er lett å kjenne igjen. Nok en som så langt er relativt anonym. Hører på Sanna klage på at hun ikke får gjøre "kule ting" som å hamre og snekre. Masserte Sindre mens Thor fortalte historien som sjøstjernene. 

 

1143574997_IngerCecilie.png.4b6cfd7c35590e4d4738cad056891f1f.png

Inger Cecilie, refereres til som IC. Ljuger om at hun kan ri (og drive gård!), spiller korta tett til brystet. Personlig tror jeg hun kan nå langt. Henger mye med Lene og Tove, gjør litt på kjøkken og sånn. 

 

Thor.png.fe9909922d3fd3a4735df5708523b1b4.png

Thor, alles nye favoritt-prest. Overraskende ålreit og har fått mye oppmerksom her i forumet over hvor ålreit han virker. Positiv til det irriterende ifølge Nils. Litt sånn, om du ikke har fått med deg han her har du ikke sett Farmen i år. 

 

Sindre.png.1e6640beff2791605023e288562d0438.png

Sindre, driver med travhest og går MYE i bar overkropp. Desidert størst muskler i år, men vi får se om han holder lengst av den grunn. Gikk fem på da han "lærte" IC å ri. Bygger brygge denne uka sammen med Karianne Vilde, som en del av "dream team". Ikke videre imponert over Raymond. 

 

Nils.png.a44427db0e48b3e32f2d690af41ff2b3.png

Nils! Ukas storbonde, token nordlenning og same. Virker som en jordnær kar helt til det mangler egg, da blir han sur. Holder seg mye sammen med Raymond og er kanskje litt vel snill og tålnmodig. Mumla noe om "kvinnfolkarbeid" første uka men holder kjeft om sånt nå. 

 

Kjetil.png.be49bb8bd1783a68e32efd2ef5778545.png

Kjetil, var andrekjempe første uka, "knuste" Jostein i øksekast 2-1 og er selvutnevnt bygutt. Flørter litt vel mye med Wiktoria, gjør seg kanskje litt klar for en lang karriere i reality. 

 

1911977245_Wiktoria.png.3eb778f564249a429411aa40f2e7fce7.png

Wiktoria, sett mest til henne fordi hun flørter mye med Kjetil og gråt da han ble valgt som andrekjempe. Ellers ikke så mye aktivitet fra den kanten, blir nok gøy etterhvert. 

 

324446397_KarianneVilde.png.3d91f6090d58480c223062b0b419a2fc.png

Karianne Vilde, tror jeg har hørt de har referert til henne som Vilde, eller begge navn. Tar i ett tak, har bygd brygge sammen med Sindre denne uka og fått skryt for det. Påstår selv hun og Sindre jobber hardest, men de er jo "dreamteam" så da er det jo greit. 

 

Raymond.png.71522c649719d5bdff54333685324964.png

Raymond, går under "Lothepus Light", "wannabe Lothepus" eller "Lothepusling" her i forumet somregel. Hvis ikke du har fått med deg han her har du ikke sett Farmen i år. Røyker pipe, klager på at andre ikke jobber nok, "gjør ikke kvinnfolkarbeid", ser på farmen som en ferie og har aldri blitt velsigna før. Må nok holdes litt i ørene. Kommer garantert til å sabotere noe på ett tidspunkt. 

 

Tove.png.1fc849b88588b99b8fc29193869e13f7.png

Tove, lydterapaut som er overraskende stille av seg. Henger mest med Lene og IC såvidt jeg har sett, virker ålreit. Token "alternativ" deltaker i år. 

 

 1401467920_Daniel.png.3a38a892e57e7469d13518abe4a31b5b.png

Daniel, kontroversiell storbonde første uka. Han og Jostein gikk skikkelig i tottene på hverandre og han proklamerte at "Storbondens ord er lov" som jeg mener Mads Hansen burde trykke på en tskjorte. Ligger lavt denne uka, er nok egentlig en ålreit fyr som ble jækla stressa som første storbonden. Også omtalt som "bare" butikkarbeider. 
 

Sanna.png.3e11d9fdbaa28182e27bde2897bf7ec2.png

Sanna, er muslim og veldig opptatt av de utfordringene det bringer med seg på Farmen. Skeptisk til stuegris. Snakker veldig mye om hvor mye hun faktisk gjør, selv om hun mest er på farmen for å lære. Ingen andre enn henne ble overraska over at hun ble førstekjempe denne uka. Spent på hvem hun velger som andrekjempe!
 

Jostein.png.dac01340e3bc05427ea44d535181e99e.png

Jostein, røyk desverre ut første uka, så det ekke så viktig lenger. 

 

Og der har vi det folkens! Årets Farmen-deltagere. Skal bli noen spennende uker fremover! 

Edit: skrivefeil og korrigeringer 

Endret av RødeDrage
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2020 den 21.31, Mkigjen skrev:

Hva i alle verden er Wiktoria modell for?

Tipper d er betakaroten🥕

Anonymkode: d4308...356

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffig med den «brytekampen« mellom Sanna og Karianne så Sanna fikk badet uten kommentarer fra de andre om hvorfor hun bader med klærne på. Ikke vanskelig å skjønne at det var et planlagt  stunt for å få henne i vannet uten at vi liksom skulle skjenke det en tanke. 

Anonymkode: 684dd...f08

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...