Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, RødeDrage said:

Jeg begynner å få skikkelig sansen for Thor, han er fin og positiv og dte er ålreit. Synes også at Nils virker veldig ålreit. 
Jeg sliter med å huske forskjell på jentene, men det har jo ikke vært så mye om dem ennå 😅
Lurer litt på om jeg skal lage en oversikt igjen, sånn som jeg lagde i fjor.. 

Liker også Nils. Husker ikke hvem Thor er.

Ja, kan du være så snill å lage en sånn oversikt? :)

Anonymkode: 35e23...02b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har laget oversikter på Paint de siste årene, ikke beskrivelse av deltakerne men bilder av dem og hvem som er Storbonde, Førstekjempe eller Andrekjempe. Så på oversikten på fjorårets forumtråd, var morsom og bra!

Thor er presten som fortalte om stranden med sjøstjernene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, RødeDrage skrev:

Kan vi alle bli enige om at ingenting postes før episoden har gått på vanlig TV og om du på død og liv må poste med en gang, gjør det i en spoiler boks! 

 

Jeez folkens, er det så vanskelig? Hvert jævla år.. 

Det er ikke opp til deg å bestemme.

Når TV2 frigir episoden på Sumo, så har alle rett til å se den, og da har man også rett å skrive om den her inne.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke opp til deg å bestemme.

Når TV2 frigir episoden på Sumo, så har alle rett til å se den, og da har man også rett å skrive om den her inne.

Anonymkode: c6614...e50

Det beste hadde vært om den som startet tråden spesifiserte regler for akkurat denne tråden. Men når det ikke er gjort, er jeg enig i at man kan skrive om episodene med en gang de er frigitt i offentligheten.

Anonymkode: 83da9...ff2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Nils går for jentekamp og velger Sanna som førstekjempe. Altså, jeg blir helt sår i øra av å høre på all klagingen hennes. «Åååå stakkars meg, jeg får de kjipeste oppgavene, åååå stakkars meg jeg får aldri noe ros for det jeg gjør, æææsj gris» osv osv. Hvorfor har hun meldt seg på Farmen egentlig?
 

Også håper jeg ikke gutta går i samme felle som tidligere, at de plukker ut alle gutta i kamp først- fordi de er så store konkurrenter, og at vi derfor blir sittende med en gjeng damer som virrer rundt der inne sammen med en eller to karer i et kosemose leirskoleopplegg. Zzzz. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på intro/reklame for dagens episode at Raymond plutselig har gått fra å være en iherdig og gjennomført arbeidskar med sterke holdninger for arbeid og innsats til å betrakte farmen som et ferieparadis for seg selv.... (?) Attpåtil samme uke som folk viser god arbeidsinnsats generelt, han er storbondens hjelper, og bor på storbondeloftet sammen med dem han går best overens med der inne.... 

Det henger jo ikke på greit i det hele tatt. Tror Raymond er en skuespiller plantet av produksjonen. En som skulle inn å være en Lothepus med sterke holdninger og meninger, og være en konstant ytterpol der inne for å lage drama. Disse anleggsklærne med refleks, og workwearene han konstant har på seg, virker å være så tillaget. En "oversminket" anleggsarbeider for å tydeliggjøre rollen. Mulig han faktisk er anleggsarbeider for å få det til å virke troverdig, men jeg tror fortsatt at Raymond er plantet og har fått en tydelig rolle av produksjonen. Kanskje får han betalt for det også. Ikke usannsynlig. 

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser på intro/reklame for dagens episode at Raymond plutselig har gått fra å være en iherdig og gjennomført arbeidskar med sterke holdninger for arbeid og innsats til å betrakte farmen som et ferieparadis for seg selv.... (?) Attpåtil samme uke som folk viser god arbeidsinnsats generelt, han er storbondens hjelper, og bor på storbondeloftet sammen med dem han går best overens med der inne.... 

Det henger jo ikke på greit i det hele tatt. Tror Raymond er en skuespiller plantet av produksjonen. En som skulle inn å være en Lothepus med sterke holdninger og meninger, og være en konstant ytterpol der inne for å lage drama. Disse anleggsklærne med refleks, og workwearene han konstant har på seg, virker å være så tillaget. En "oversminket" anleggsarbeider for å tydeliggjøre rollen. Mulig han faktisk er anleggsarbeider for å få det til å virke troverdig, men jeg tror fortsatt at Raymond er plantet og har fått en tydelig rolle av produksjonen. Kanskje får han betalt for det også. Ikke usannsynlig. 

Anonymkode: ef78e...097

Jeg reagerte på det samme, veldig merkelig! Fortsetter han slik er det han som bør ut i kamp, ikke Sanna. Men ja, merkelige greier, kunne nesten tro han var instruert til rollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spoilere og avsporinger. Vil minne om retningslinjene for rommet Tv og film:

  • Spoiling. Dette skal markeres i tittelen på tråden, og helst også i selve tråden, så man minsker sjansen for at andre får ødelagt fremtidige underholdningsopplevelser. Selv om mange ser film og serier i det de kommer ut, ber vi om at dette allikevel respekteres. Spoiler lages ved å trykke på øye-ikonet på tekstverktøylinja, eller ved å skrive [ spoiler ] teksten som skal skjules [ / spoiler ] uten mellomrommene.

Kragebein, adm

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke opp til deg å bestemme.

Når TV2 frigir episoden på Sumo, så har alle rett til å se den, og da har man også rett å skrive om den her inne.

Anonymkode: c6614...e50

Jeg har sumo, og jeg ser episodene før det har blitt sendt på tv, OG jeg klarer å la være og spoile noe her inne før den er sendt. Tenk sånn at flesteparten i denne tråden mest sannsynlig ikke har sumo, og da er det heller ingen å diskutere episoden med før den er sendt på tv. Må være kjedelig å diskutere med seg selv, eller? ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synes storbonden gjør et dårlig førstekjempevalg med dårlig begrunnelse. 

Konkurransemessig burde han ha valgt Sindre eller Daniel, for å få ut en stor konkurrent. Angående konsum, som var hans argument, så konsumerer en mann mer enn en kvinne, og kan derfor slå like dårlig eller dårligere ut totalmessig utifra hans ligning sammenlignet med en kvinne som produserer lite, bidrar mye ellers og som spiser lite. Begrunnelsen hans var derfor i tillegg dårlig. Skulle han valgt utifra konsum og arbeid denne uka så ville Raymond vært det åpenbare valget ettersom han er på selvutnevnt ferie. Konkurransemessig er Raymond et bedre valg også. 

I tillegg var valget feigt. Han valgte den svakeste på gården. Kanskje for å slippe å stri med motstand og meninger.

Alt i alt. Et dårlig og feigt valg av førstekjempe, med feilaktig begrunnelse. 

Skal man vinne Farmen så bør man ha større ambisjoner i valg av førstekjempe enn å gå etter det svakeste ledd. 

 

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke se på farmen lenger jeg da, etter å ha sett siden starten for mange år siden. Ønsket mer fordeling i alder, dette blir som mange sier Paradise Farmen. Toppen var storbonden som kom med en ny regel om at hans ord var lov 😊 Likevel så jeg til og med søndag hvor Jostein forsvant og storbonden skyldte på ham for ikke selv å sette seg inn i oppgavene 😂

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Janzypants skrev:

Jeg har sumo, og jeg ser episodene før det har blitt sendt på tv, OG jeg klarer å la være og spoile noe her inne før den er sendt. Tenk sånn at flesteparten i denne tråden mest sannsynlig ikke har sumo, og da er det heller ingen å diskutere episoden med før den er sendt på tv. Må være kjedelig å diskutere med seg selv, eller? ;)

De fleste bruker apper nå om dagen, så mange har nok Sumo fremfor kabel-tv, parabol eller riks-tv.

At innlegg som omhandler noe som er offentlig tilgjengelig info skal slettes for «spoiling» er for dumt.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For for noen drittunger som er inne på gården denne sesongd.  Bare fniser, fjaser å har det morro på andres bekostning🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 02637...ec5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For for noen drittunger som er inne på gården denne sesongd.  Bare fniser, fjaser å har det morro på andres bekostning🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 02637...ec5

Enig! Skandale at Jostein røk!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste bruker apper nå om dagen, så mange har nok Sumo fremfor kabel-tv, parabol eller riks-tv.

At innlegg som omhandler noe som er offentlig tilgjengelig info skal slettes for «spoiling» er for dumt.

Anonymkode: c6614...e50

Det har jo fremdeles et tidspunkt hvor det sendes på lineær tv. Jeg skjønner virkelig ikke problemet med å bare la være å skrive noe til etter at episoden er sendt på "gamlemåten". Da blir det litt hyggeligere for alle å være her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Flere som synes Sindre er en ekkel fyr?

Anonymkode: 06a42...354

Hvem er det igjen? Sliter litt med å huske alle navnene.

Anonymkode: 35e23...02b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem er det igjen? Sliter litt med å huske alle navnene.

Anonymkode: 35e23...02b

https://trd.by/underholdning/2020/09/07/Tr%C3%B8nderen-Sindre-23-er-med-i-Farmen-Det-er-alltid-artig-med-pene-damer-s%C3%A5-en-skal-aldri-si-aldri-22622114.ece

Anonymkode: 06a42...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk.

Hvordan er han ekkel?

Anonymkode: 35e23...02b

Synes måten han oppfører seg på er ekkelt, han virker så sleip osv..

Anonymkode: 06a42...354

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...