Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

.. Men har ingen noe å si om at Karianne ble valgt som storbonde? Bare diskutere teologi og rasisme? 

:( 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det skuespillet til IC begynner å bli litt kjedelig og slitsomt... håper hun blir avslørt snart...

Anonymkode: ae71e...37d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sitter Sindre og puppe-guri og hakker på Raymond? «Vi gjør sååå mye, er oppe hver morgen og melker», nei: dere er oppe hver morgen og stjeler mat fra fellesskapet, så ikke sitt der som moralens voktere!

Anonymkode: d4308...356

Enig, så lei av at de opphøyer seg selv sånn! Om de er så opptatt dagen lang, har de vel ikke tid til å holde full oversikt over andre deltakeres jobb..? Får litt ungdomsskolevibber av de der «jeg gjør mest, er best» osv🙈 og puppeguri sine arbeidsstillinger for å puppe seg litt ekstra blir bare kleint å se på 😫

Anonymkode: fb671...408

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre når episodene går/eventuelt blir ferdige på tv, siden det tydeligvis er det vi forholder oss til? Jeg ser bare på sumo når episodene dukker opp, og vet ikke når de går på tv, så litt vanskelig å vite når det er greit å posteci denne tråden og ikke. 

Anonymkode: 83da9...ff2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan jeg bare spørre når episodene går/eventuelt blir ferdige på tv, siden det tydeligvis er det vi forholder oss til? Jeg ser bare på sumo når episodene dukker opp, og vet ikke når de går på tv, så litt vanskelig å vite når det er greit å posteci denne tråden og ikke. 

Anonymkode: 83da9...ff2

*poste i

Anonymkode: 83da9...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang kveldens førstekjempevalg:

Spoiler

Rart valg synes jeg. Hun har mulighet til å få ut sterke konkurrenter, men velger ei som ikke virker som hun kunne skadet en flue engang. Tror egentlig Karianne synes hun er litt spesiell(for å si det på en pen måte).

 

Anonymkode: 7ae6b...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss være ærlig her, hun klarte sikkert ikke jobben som siviløkonom.

Anonymkode: 06a42...354

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg bare spørre når episodene går/eventuelt blir ferdige på tv, siden det tydeligvis er det vi forholder oss til? Jeg ser bare på sumo når episodene dukker opp, og vet ikke når de går på tv, så litt vanskelig å vite når det er greit å posteci denne tråden og ikke. 

Anonymkode: 83da9...ff2

Det står i TV-guiden på tv2.no. Det pleier å gå fra 2145 til 2245 på tirsdag og onsdag og fra 20 til 21 og 2145-2215 på søndager. Hender de flytter litt på tidspunktet av og til da, siden fotball er det viktigste i hele universet 🤪 https://www.tv2.no/tvguide/ Best å forholde oss til lineær sending siden ikke alle har sumo og det virker som de fleste ser det når det går på TV :) Jeg har sumo, men ser nesten alltid farmen når det går på TV. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, Andreas er en jævla fjott! Skjønner faen ikke at kona hans gidder. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ang kveldens førstekjempevalg:

  Vis skjult innhold

Rart valg synes jeg. Hun har mulighet til å få ut sterke konkurrenter, men velger ei som ikke virker som hun kunne skadet en flue engang. Tror egentlig Karianne synes hun er litt spesiell(for å si det på en pen måte).

 

Anonymkode: 7ae6b...c3e

Nok engang et feig førstekjempevalg. Den antatt svakeste blir plukket ut i kamp igjen. Typisk norsk reality. Ingen skal trø noen på føttene. Alle vil vinne, men ingen benytter anledningen dem får til å få ut sterke kandidater. Helt tullete å se på. 

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i Farmen er det et dilemma om man skal velge en sterk eller svak førstekjempe. De trenger jo arbeidskraft på gården for å klare oppdragene, de sliter om de sterkeste forsvinner ut tidlig.

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, jukkapalme skrev:

Å herregud, Andreas er en jævla fjott! Skjønner faen ikke at kona hans gidder. 

Andreas?

Åja, det var kanskje han som programledern snakka med? Jeg spolte over 😅

Endret av Ludder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nok engang et feig førstekjempevalg. Den antatt svakeste blir plukket ut i kamp igjen. Typisk norsk reality. Ingen skal trø noen på føttene. Alle vil vinne, men ingen benytter anledningen dem får til å få ut sterke kandidater. Helt tullete å se på. 

Anonymkode: ef78e...097

Fikk du ikke med deg hvem som ble valgt til førstekjempe første uken?

Anonymkode: 35e23...02b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke med deg hvem som ble valgt til førstekjempe første uken?

Anonymkode: 35e23...02b

Fikk du med deg hvem som har blitt valgt siste 2 ukene?

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, jukkapalme skrev:

Å herregud, Andreas er en jævla fjott! Skjønner faen ikke at kona hans gidder. 

Hvem er Andreas? 

Anonymkode: 56f54...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ludder skrev:

Andreas?

Åja, det var kanskje han som programledern snakka med? Jeg spolte over 😅

Ja, han derre superkristne, gammeldagse fjompen som var med i 2012.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...