Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Spennende å se hva som skjer med IC og han nye hovslageren, begge de to mannlige utfordrerne hadde tydeligvis sett ei ku før og kunne melke

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært litt kult om d var Thor som hadde tatt mandlene og sukkeret, og bare viste seg å være den kyniske spilleren mot slutten😅😂

Anonymkode: d4308...356

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært litt kult om d var Thor som hadde tatt mandlene og sukkeret, og bare viste seg å være den kyniske spilleren mot slutten😅😂

😁😁😂 Beste plot twist! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært helt fantastisk 😄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår Raymond jeg. Hadde noen tatt tobakk og jeg ikke fikk tobakk, hadde jeg klikka sjøl! Og det er nok Daniel ! 

Endret av Jokke89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel virker seriøst som han har tendenser til å være antisosial. Han er så kald, likegyldig overfor andre, liker ingen, maktsyk, reagerer med sinne når ikke ting går som han vil. Jeg sier ikke at han har dyssosial pf liksom - jeg er ikke i posisjon til å sette diagnoser, pluss at vi ser ikke nok til å kunne bestemme det, kanskje har han øyeblikk hvor han er skikkelig snill, men de klipper det bort for å få ham til å virke noe antisosial - men han gir meg litt creepy vibber utifra det jeg ser. 

Anonymkode: 64be8...d8a

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basert på første uke: Jeg tror vi alle nå har grunnlag nok til å mene at Jostein mest sannsynlig er en meget bra mann, tross for krangelen med Daniel. Når man ser hvordan Daniel har vært og er så frikjenner det Jostein fullstendig. 

Anonymkode: ef78e...097

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Basert på første uke: Jeg tror vi alle nå har grunnlag nok til å mene at Jostein mest sannsynlig er en meget bra mann, tross for krangelen med Daniel. Når man ser hvordan Daniel har vært og er så frikjenner det Jostein fullstendig. 

Enig! Terje Jostein er en hedersmann!

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg blitt skikkelig sjokkert! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Terje Jostein er en hedersmann!

Nja, han har noen spesielle holdninger jeg ikke liker. 

Anonymkode: 83da9...ff2

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ok, de creepy vibbene mine mot Daniel ble bare forsterket i dagens episode. Hjelpes!

Det han gjorde med IC der var jo gaslighting. Jeg er ganske sikker på at IC ikke stjal tobakken, og om Daniel gjorde det eller ei det vet jeg faktisk heller ikke. Det virker iallefall som at han bare bruker dette som et påskudd for å sverte IC som hevn for forrige uke. Så han gjør henne til syndebukk foran alle andre, får henne til å virke hysterisk og hissig mens han selv sitter helt i ro og er helt behersket. Nekter for å ha vært på kjøkkenet i det hele tatt så da virker det som at IC dikter opp ting og er en skitten spiller. Og da Daniel ble valgt som førstekjempe, herlighet. Planlegger å hisse opp Raymond og gå ham på nervene for å sette ham ut av spill? 😳

Denne sesongen har vært ganske bra så langt synes jeg. Masse drama, hvisking og tisking, løgner og krangler. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan frikjenner det Jostein? Han oppførte seg ikke bedre da, fordi Daniel oppfører seg dårlig nå?😅

Anonymkode: 2393f...7b5

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om episoden har gått på TV eller ikke, så putter det i spoilerboks:

Skjul innhold

Hvem tror dere har tatt sukkeret og mandlene? Vanligvis ville jeg tippet Sindre & Co, men ser liksom ikke helt for meg at de tar 3kg sukker bare? Og siden han hengte skiltet på plass igjen tror jeg ikke han ønsker å sabotere ukesoppdraget. 

Jeg heller litt mot at det er Daniel som gjør et nytt saboteringsforsøk, men litt usikker på hvorfor. Ser ikke helt at han skal klare å pinne det på Raymond denne gangen.

Anonymkode: e9a1b...924

Jeg tror det er IC, Daniel eller Raymond. Selv om jeg heier veldig på IC, så er hun slu som faen, så se ikke bort ifra at hun sniker til seg litt. Evt kanksje de er flere som alle har tatt litt, og så plutselig er det ikkeno igjen? 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Lett å skjønne at ukesoppdraget blir underkjent denne uka! Men skjønner ikke poenget med å sabotere for Kjetil. Mindre mat, og Kjetil er jo ingen trussel uansett med tanke på å vinne. Helt lattelig.

Nå begynner gruppa å bli veldig splitta, så det kan godt være at de saboterer fordi de er lei, synes kjetil maste for mye om W forrige uke, eller kanskje bare har sykt lyst på sukker :P 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

DET hadde faen meg vært den kuleste twisten i Farmens historie! 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke si at det frikjenner han, for han beit jo tross alt på når Daniel terga ham opp, men jeg forstår mye bedre hvorfor han oppførste seg som han gjorde der og da, og holdningene hans mot Daniel er mye mer forståelige nå enn de var. Var Jostein helt uten skyld? Nei, synes ikke det, men han definitivt grunn til å gjøre som han gjorde. 

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Ok, de creepy vibbene mine mot Daniel ble bare forsterket i dagens episode. Hjelpes!

Det han gjorde med IC der var jo gaslighting. Jeg er ganske sikker på at IC ikke stjal tobakken, og om Daniel gjorde det eller ei det vet jeg faktisk heller ikke. Det virker iallefall som at han bare bruker dette som et påskudd for å sverte IC som hevn for forrige uke. Så han gjør henne til syndebukk foran alle andre, får henne til å virke hysterisk og hissig mens han selv sitter helt i ro og er helt behersket. Nekter for å ha vært på kjøkkenet i det hele tatt så da virker det som at IC dikter opp ting og er en skitten spiller. Og da Daniel ble valgt som førstekjempe, herlighet. Planlegger å hisse opp Raymond og gå ham på nervene for å sette ham ut av spill? 😳

Denne sesongen har vært ganske bra så langt synes jeg. Masse drama, hvisking og tisking, løgner og krangler. 

Jeg tror han gjør mot IC nå som han gjorde mot Raymond forrige uke. Planter ting og prøver å skylde på andre. Han jobbet nesten sammen med Raymod for å ta IC nå. Jeg tror også Daniel er drittlei. Han er bare sur, furten, klager og hater alt. Han blir hevngjerrig og ser svart, helt klart. Føler at alle er ute for å ta ham og da skal han faen ta dem først og sånn. Det er sykt ugreit å oppføre seg sånn, men jeg mistenker at det er fordi han ikke har det bra med seg sjæl i det hele tatt. Se på beskyldningene mot IC; han er besatt av at hun skjuler noe og klarer ikke tenke på annet, helt oppslukt i å få fram sannheten. Tror nok Daniel kan være en type som fort blir paranoid og sjalu, kanskje på grunn av egen usikkerhet. Men jeg skal ikke spekulere i for mye rundt personligheten hans når jeg ikke kjenner ham. Jeg tror han fikk en dårlig start med Jostein og har ikke klart å hente seg tilbake siden. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulige spoilere for Onsdags-episoden, igjen, usikker på hva som har gått på TV. 

Spoiler

Er ENORMT fornøyd med hvem som ble igjen av utfordrerne! Fikk IKKE ett godt intrykk av hu dama. Det eneste jeg er enig med henne om er at Sindre er den eneste som vil vinne. Sindre spiller det lange spillet. Jeg tror han holder seg stille og rolig og jobber beinhardt for respekten sin, men i bakhodet har han en plan for hele oppholdet. Jeg tror dette er noe vi ikke har sett så mye av på TV fordi han ikke sier noe til kamerateamet og det blir mye bedre TV av Raymond som skriker om tobakk, men hun kvinnelige utfordreren så noe som ikke har vært vist så tydelig for oss seerne, det er jeg helt sikker på.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem lyger? Daniel eller IC angående tobakken?

Anonymkode: d9b6a...c14

Jeg tror ikke IC gjorde det. Om Daniel har gjort det aner jeg ikke, men virker i alle fall som om han bruker dette som et påskudd for å sverte henne, som «hevn» fra forrige uke. Får henne til å virke mistenkelig og som en skitten spiller. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke det er noe sjakktrekk av hu kvinnelige utfordreren og prøve å starte allianse FØR de velger hvem som får bli. Blir spennende å se hvem som ryker av de 3 :) 

Anonymkode: c2ba3...b45

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Christiane_W skrev:

Tror ikke det var noe sjakktrekk av henne å prøve å leke sjef i potetåkeren heller.:murvegg:

Enig. Meget spesiell dame. Hun sa netopp at hun ikke var overrasket over at de ikke ville ha henne på gården siden hun er såpass stor konkurrent for de. Snakk om å sette seg selv på en høy pidestall...

Anonymkode: c2ba3...b45

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
12 minutter siden, Christiane_W skrev:

Tror ikke det var noe sjakktrekk av henne å prøve å leke sjef i potetåkeren heller.:murvegg:

Enig, og det sier sitt når hun ikke fikk en eneste stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...