Gå til innhold

Har det blitt vanlig å fikse på utseendet i din omgangskrets?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i 40 årene, bor i Drammen og er få som har gjort noe. Jeg har silikonpupper, men det er det ingen som vet. Fylte de opp etter jeg fikk siste barnet, har alltid hatt flotte pupper, men de forsvant fullstendig etter siste barnet. Nå er jeg og hun sporty, som sjelden bruker sminke og ikke finnes jålete, så det er jo heller ingen som tror jeg har gjort noe. Og jeg tenker vel at det er godt mulig, det er andre som har gjort noe og, men ikke forteller det.

Anonymkode: 5e47d...e09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke litt vanskelig å gjøre større ting uten at noen merker det - da må man holde seg unna folk i flere uker, da? Brystoperasjon er man vel invalid i et par uker etterpå? For ikke å snakke om hvis man fikser på noe i ansiktet, da kan man ikke gå ut av døra før alt har grodd og alle hevelser dempa seg, hvis man er opptatt av at ingen skal vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2020 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Min omgangskrets har tydeligvis svært lite psykiske utfordringer, for ingen har så vidt jeg vet gjort noe. Jeg får assosiasjoner til Paradise Hotel og tilhørende miljøer fullstendig uten substans når jeg tenker på slikt, men jeg kjenner strengt tatt bare "seriøse" folk som bryr seg om litt andre ting enn pupper som ikke er pupper og rynker.

Anonymkode: 18651...470

Når du sier det på den måten... så høres det ut som du har ganske dårlig selvtillit selv?  Du er litt grå mus, og forsøker å trøste deg selv med å si at kvinner som ser bra ut er «useriøse» og «paradise hotel»?
Jeg jobber innen forskning, seriøs så det holder OG har tatt silikon. Det siste ville du imidlertid aldri gjettet, da jeg har diskrete innlegg som jeg kun fikk for å «fylle opp» slitne ammepupper. Det gir meg bedre selvtillit på stranda og i svømmehallen. Er ellers godt trent og bruker lite sminke.

Anonymkode: 2cb67...866

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Når du sier det på den måten... så høres det ut som du har ganske dårlig selvtillit selv?  Du er litt grå mus, og forsøker å trøste deg selv med å si at kvinner som ser bra ut er «useriøse» og «paradise hotel»?
Jeg jobber innen forskning, seriøs så det holder OG har tatt silikon. Det siste ville du imidlertid aldri gjettet, da jeg har diskrete innlegg som jeg kun fikk for å «fylle opp» slitne ammepupper. Det gir meg bedre selvtillit på stranda og i svømmehallen. Er ellers godt trent og bruker lite sminke.

Anonymkode: 2cb67...866

Jeg er mann, så jeg ser dette utelukkende utenfra. Jeg opplever det slik at noen kvinner har et forvrengt syn på den menneskelige kroppen, og det er først og fremst trist at man velger å pumpe byggevarer og gift inn i fungerende kropper. Jeg mener det er sammenlignbart med f.eks. anoreksi, selv om sistnevnte naturligvis er mer alvorlig og også et fysisk problem. Det sender også fryktelig dårlig signaler til unge jenter, som er de som i størst grad blir skadelidende.

Det er ingen motsetning mellom å være forsker og å ta dårlige valg, hver enkelt person er selvsagt skrudd sammen på en unik måte. Assosiasjonen er der fremdeles, da det er visse miljøer slikt er mest vanlig i.
Jeg kjenner også folk som faktisk har høy utdannelse selv om de fremstår nokså grunne ellers, og motsatt for den saks skyld.

Anonymkode: 18651...470

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Er det ikke litt vanskelig å gjøre større ting uten at noen merker det - da må man holde seg unna folk i flere uker, da? Brystoperasjon er man vel invalid i et par uker etterpå? For ikke å snakke om hvis man fikser på noe i ansiktet, da kan man ikke gå ut av døra før alt har grodd og alle hevelser dempa seg, hvis man er opptatt av at ingen skal vite det?

Før min brystopperasjon, gikk jeg med BH med innlegg, og ekstra innlegg i. Og tiden etterpå, så var det bare første uken jeg ikke orket så mye. Og jeg tok jo bare silikon for å fylle opp brystene mine. Ikke for å få enorme pupper. Så de ser jo helt normal størrelse ut. Og sånn som de gjorde før de forsvant.

Anonymkode: 5e47d...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2020 den 6.21, AnonymBruker skrev:

Nope! Omgås ikke overfladiske skruller😄

Anonymkode: 169f2...70c

Nei, for det går ikke av å f.eks ta litt botox OG samtidig ha noe vettugt man skulle ha sagt?   Man er automatisk dum som et brød og overfladisk fordi man liker å ta seg bra ut.  Oh the ignorance. 😂

Anonymkode: 8aa93...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2020 den 23.04, AnonymBruker skrev:

1,5 t utenfor Oslo må jo være midt i harry-beltet. Fillers, botox og rød prince.

Anonymkode: 7316a...db5

Kan være at de kjører andre veien;)

Anonymkode: 5eb16...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en jentegjeng mellom 40-50 år, relativt opptatt av utseende og i har et "heldig utgangspunkt" mtp utseende. Ingen av oss har foreløpig gjort annet enn neglefiks og hudpleie, men vi utelukker ikke at det kan bli "nødvendig" ettersom årene går.... 😉 Nei, altså - vi ser age appropriate ut, velstelte og noenlunde pene, men prøver å holde oss unna utseendefiksing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har botox i pannen, rundt øynene, litt filler i leppene, filler i haken da fen i utgangspunktet gikk i ett med halsen, bleker tenner jevnlig, har tatt brystreduksjon. Jeg ser fresh ut, men ikke behandlet ut. Målet mitt er ikke å se yngre ut, men være en god utgave av meg selv. Jeg er 43 år, og i min omgangskrets så er det like naturlig og ta slike behandlinger som det er å la være. Jeg føler ikke et press på å ta botox etc, men er i et miljø hvor det er en del penger. Man handler på de "riktige" butikkene og utseende er viktig. Bor i Trondheim. 

En av mine venninner har tatt mye behandlinger, men hun er nok den som ser mest naturlig pen ut av alle jeg kjenner. Så nei, det behøver ikke å vises om man får det utført av en dyktig kosmetisk sykepleier. Tror dere som påstår at dere ikke kjenner noen som har tatt botox og fillers, tar feil. Det er nok noen i deres omgangskrets, uten at dere vet det/ser det.

Anonymkode: e63b1...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2020 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Herlighet, virker som enkelte må forsvare og si at de gjør "det" for egen del. Det gjør jo jeg også. Samtidig innrømmer jeg glatt at jeg vil være den beste utgaven av meg selv og at jeg vil se så bra ut som mulig. Hva jeg hadde tenkt eller gjort på en øde øy, er i denne sammenheng fullstendig uinteressant. Jeg ville ikke vært på en øde øy. Forøvrig er jeg gammel nok til å bestemme selv hva jeg vil fikse og ikke fikse. 

Anonymkode: abdd8...7d8

Ingen som ser bra ut med leppefillers. Ser ikke naturlig ut. 

Anonymkode: 7d93e...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en veldig god venninne som har tatt silikon, bleket tenner og tatovert bryn. Mulig hun har gjort mer også som jeg ikke vet, for eksempel botox. Hun er åpen om at hun kommer til å gjøre mer hvis det 'trengs'.

Jeg kjenner på det selv at jeg ikke liker å bli eldre. Men jeg har endt opp med å gå motsatt retning. Jeg fokuserer heller på å holde meg slank og sterk. Har til og med bestemt meg for å la det grå håret vokse ut til tross for at jeg ikke er 40 ennå. Det føles litt befriende. Kjører på med rød leppestift og gir faen.

Anonymkode: 21370...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...