Gå til innhold

Har det blitt vanlig å fikse på utseendet i din omgangskrets?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok silikon da jeg var ferdig med å amme minsten. Tror ikke noen i omgangskretsen har merket det en gang. Ikke noe jeg føler for å skrike høyt om. 

Anonymkode: 2cb67...866

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvanlig her jeg bor nei.. Mest typ botox, filler og brystimplantat. Bor ca 1,5 time utenfor Oslo, vil ikke spesifisere mer. 

Kjenner at jeg nok skulle ønske å gjøre noe med brystene etter flere barn. Og når jeg nå ser det første rynkene i panna så syntes jeg de er kjedelig, men syntes den botoxmaska er verre. Har venner jeg knapt kjenner igjen

Anonymkode: b40c5...fe4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min omgangskrets har tydeligvis svært lite psykiske utfordringer, for ingen har så vidt jeg vet gjort noe. Jeg får assosiasjoner til Paradise Hotel og tilhørende miljøer fullstendig uten substans når jeg tenker på slikt, men jeg kjenner strengt tatt bare "seriøse" folk som bryr seg om litt andre ting enn pupper som ikke er pupper og rynker.

Anonymkode: 18651...470

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vanlig her, jeg er den eneste i min omgangskrets som har gjort noe(som jeg vet om), fillers i leppene. Det er uansett så lite at det syns ikke for andre enn meg selv, og absolutt ikke et resultat av press. 

Anonymkode: cbef3...da1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Bergen. Kun jeg, tror jeg 🤔 men ingen andre enn mannen og bestevenninnen som har fått vite det. Og ingen andre har sett det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke her, men er ikke overrasket hvis det er mye i skithåle oslo

Anonymkode: cc0f4...ac4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vanlig her, jeg er den eneste i min omgangskrets som har gjort noe(som jeg vet om), fillers i leppene. Det er uansett så lite at det syns ikke for andre enn meg selv, og absolutt ikke et resultat av press. 

Anonymkode: cbef3...da1

Så hva er vitsen egentlig? Siden ingen ser det, kan du ikke bare droppe det?

Anonymkode: ca403...1f5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så vanlig i min omgangskrets. Er 40, bor litt utenfor Bergen sentrum.

Anonymkode: 68e3d...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vanlig i MIN omgangskrets. Er 35 år, bor i Tromsø. 

Anonymkode: 1e63a...6df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uvanlig her jeg bor nei.. Mest typ botox, filler og brystimplantat. Bor ca 1,5 time utenfor Oslo, vil ikke spesifisere mer. 

Kjenner at jeg nok skulle ønske å gjøre noe med brystene etter flere barn. Og når jeg nå ser det første rynkene i panna så syntes jeg de er kjedelig, men syntes den botoxmaska er verre. Har venner jeg knapt kjenner igjen

Anonymkode: b40c5...fe4

1,5 t utenfor Oslo må jo være midt i harry-beltet. Fillers, botox og rød prince.

Anonymkode: 7316a...db5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe vanlig med puppeløft etter 3 barn (puppa henger ned på golvet) og fikse på øyelokk når man er veldig gammel. Ellers gjer folk ingenting.

Endret av mammahjarte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nja, har endel venninner inkludert meg selv  som får utført fillers,botox og div hudpleiebehanlinger mot rynker . Har bare en venninne som jeg vet har silikon. 

Anonymkode: e1330...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, har endel venninner inkludert meg selv  som får utført fillers,botox og div hudpleiebehanlinger mot rynker . Har bare en venninne som jeg vet har silikon. 

Anonymkode: e1330...635

Det er jo ikke nja, det er jo helt klart ja ;)

Anonymkode: e4349...5a7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...