Xstrella Skrevet 13. april 2021 #101 Del Skrevet 13. april 2021 Chroma skrev (1 minutt siden): Okei. Trodde hun var 22. Får håpe faren til barnet er mer moden. Faren er 18 år 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 13. april 2021 #102 Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Jeg begynte å følge henne på snap , da jeg var gravid og syntes det var morsomt og interessant å se hvordan andre hadde det pga jeg hadde ingen anelse . Men ettervert så syntes jeg var synd på ungen hennes , som hun deler med følgene hennes. Det her er jo greit og man får beskjed av jordmor at man ikke skal bruke mobilen så mye. Kan hende hun er grei mor , men dessverre så viser hun ungen litt for mye. Jeg har ikke delt en eneste bilde av min baby på sosial medier pga jeg synes det er feil å utlevere min baby, da h*n ikke kam si noe . Jeg ante ikke at hun var 25 år , trodde hun var mye yngre:p hvor gammel er baby hennes ? Jeg synes at det er trist. Og får vondt inni meg. Endret 13. april 2021 av Marai 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 13. april 2021 #103 Del Skrevet 13. april 2021 Masuka skrev (På 11.4.2021 den 22.23): Er det mulig. Jeg kommer til å sende bekymringsmelding til barnevernet, denne moren trenger veileding. Kanskje du burde gjøre det så får hun en wake up call, men igjennom det å blande anderes liv 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 13. april 2021 #104 Del Skrevet 13. april 2021 Hun oppfører seg ikke som en 25 åring at all..😓(altså veldig lite voksen) men det sier vel sitt når hun velger å få barn med en som knapt har fullført vgs og oppfører seg som en unge(av det jeg har sett av snaps og en video på yt)🥵 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 13. april 2021 #105 Del Skrevet 13. april 2021 Xstrella skrev (På 11.4.2021 den 16.41): Når barn får barn...... Du er ikke et barn når du er 25 år. (Men selvfølgelig, ikke alltid alder og modenhet er det samme). Chroma skrev (1 time siden): Okei. Trodde hun var 22. Får håpe faren til barnet er mer moden. Han er 18 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 14. april 2021 Forfatter #106 Del Skrevet 14. april 2021 Chroma skrev (3 timer siden): Okei. Trodde hun var 22. Får håpe faren til barnet er mer moden. Elvira ser heldigvis ikke bare inn i mobilen de gangene hun er hos pappaen sin 😊 Han legger iallefall lite ut av henne på snap 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. april 2021 #107 Del Skrevet 14. april 2021 Leila87 skrev (5 timer siden): Du er ikke et barn når du er 25 år. (Men selvfølgelig, ikke alltid alder og modenhet er det samme). Han er 18 år. Selvsagt er man ikke et barn som 25 åring, men når oppførsel og modenhet viser noe annet. V burde fått veiledning og hjelp fra fagfolk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaLinda Skrevet 14. april 2021 #108 Del Skrevet 14. april 2021 Leila87 skrev (8 timer siden): Du er ikke et barn når du er 25 år. (Men selvfølgelig, ikke alltid alder og modenhet er det samme). Han er 18 år. Faren til barnet er født sent i år 2000, så han fyller 21 i år. Står i biografien på hans åpne Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 14. april 2021 #109 Del Skrevet 14. april 2021 Xstrella skrev (15 timer siden): Faren er 18 år 🙈 Okei. Men han kan fremdeles være mer moden enn henne. Lov å håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. april 2021 #110 Del Skrevet 14. april 2021 Chroma skrev (3 timer siden): Okei. Men han kan fremdeles være mer moden enn henne. Lov å håpe. Joda absolutt. Flott han har samvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2. mai 2021 #111 Del Skrevet 2. mai 2021 Stå å selge treningsklær med søsteren på 15. Her er alle til salgs. Hvorfor får hvem som helst lov til å selge rabattkoder? Forstår meg ikke på dette her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 3. mai 2021 #112 Del Skrevet 3. mai 2021 Altså, dama er 25 år gammel. Står å skremmer babyen sin flere ganger slik at babyen er helt på gråten, mens V bare står å ler? Og når hun får kommentarer på dette svaret hun at hun må gjøre datteren tøff og uredd.. Jeg har ikke ord 😐 Denne moren trenger veiledning og kunnskap om barns utvikling og trygg tilknytning snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 3. mai 2021 #113 Del Skrevet 3. mai 2021 Hvorfor skal 5 mnd gamle babyer se på skjerm?! 😩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 3. mai 2021 #114 Del Skrevet 3. mai 2021 Leila87 skrev (1 time siden): Altså, dama er 25 år gammel. Står å skremmer babyen sin flere ganger slik at babyen er helt på gråten, mens V bare står å ler? Og når hun får kommentarer på dette svaret hun at hun må gjøre datteren tøff og uredd.. Jeg har ikke ord 😐 Denne moren trenger veiledning og kunnskap om barns utvikling og trygg tilknytning snarest. Rister bare på hodet. Hun virker veldig umoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 3. mai 2021 #115 Del Skrevet 3. mai 2021 Har dere sett videoen med barnefaren på yt? Umodenhet lang vei..😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. mai 2021 #116 Del Skrevet 4. mai 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boblerone Skrevet 5. mai 2021 #117 Del Skrevet 5. mai 2021 Hjelp... Jeg sluttet å følge henne for flere mnd siden fordi jeg synes det var så ubehagelig med all filmingen av babyen. Ut i fra det jeg leser her har det jo bare blitt verre... Jeg håper virkelig at hun tar til seg noe av dette for dette er jo helt krise... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 19. juli 2021 #118 Del Skrevet 19. juli 2021 Jenta takler jo ikke kritikk. Var nylig noen som kommenterte at hun overeksponerte datteren, det kunne hun ikke begripe at hun gjorde. Hun har aldri lagt ut noe som datteren kunne blitt flau over, visstnok. Ofte inntar hun en offerrolle hvor hun skriver at «alt hun gjør er feil ifølge følgere». Hun avfeier slike kommentarer på en svært umoden måte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 19. juli 2021 #119 Del Skrevet 19. juli 2021 Blomsterkaret skrev (1 minutt siden): Jenta takler jo ikke kritikk. Var nylig noen som kommenterte at hun overeksponerte datteren, det kunne hun ikke begripe at hun gjorde. Hun har aldri lagt ut noe som datteren kunne blitt flau over, visstnok. Ofte inntar hun en offerrolle hvor hun skriver at «alt hun gjør er feil ifølge følgere». Hun avfeier slike kommentarer på en svært umoden måte. Reagerte på det jeg og. Hun lurte på hvorfor noen avfulgte henne på insta, og fikk jo svar. Pga eksponering av barn. Men det gjorde hun ikke, instaen hennes, som nesten bare består av barnebilder, kunne ikke kalles eksponering av barn siden det bare var fine bilder av barnet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 19. juli 2021 #120 Del Skrevet 19. juli 2021 Leila87 skrev (1 minutt siden): Reagerte på det jeg og. Hun lurte på hvorfor noen avfulgte henne på insta, og fikk jo svar. Pga eksponering av barn. Men det gjorde hun ikke, instaen hennes, som nesten bare består av barnebilder, kunne ikke kalles eksponering av barn siden det bare var fine bilder av barnet 😅 Smarte jenta... Kjenner jeg også blir provosert av at hun nå har kjørt kull på sine to hunder, som om det ikke er nok av valper/hunder på Finn. Men det får være en annen sak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå