Gå til innhold

Hvor ønsker du å reise når Corona er over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat dit årets sommerferie også gikk: Nord-Norge ❤

Anonymkode: 80c22...6c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange steder. Japan, Taiwan, Thailand, Peru, Canada, Australia og Kroatia til å begynne med.

Anonymkode: d1554...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal reise tilbake til Budapest og besøke Wien og Bratislava samtidig, siden de to stedene kun er en liten busstur unna.

Anonymkode: 4d233...a6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Budapest hadde vært fint.

Tur til syd frankrike for å dyppe tærne i vannet hadde også vært koselig.

Japan rundt en måneds tid hadde vært genialt.

Budapest og syd frankrike blir det når vi kan begynne å reise igken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til USA. Så svigermor kan få møte sitt eneste barnebarn, som kommer til å i alle fall fylle ett før de kan treffes i virkeligheten. Jeg håper hun ikke rekker å bli to år også før det blir mulig. 💔

Anonymkode: 95105...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan. Har alltid ønsket reise dit og skulle egentlig dra neste sommer, men det ser tvilsomt ut. Håper vi får det til i 2022. 

Anonymkode: ce928...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter Corona er flyselskap, reiseselskap og forbrukerne av disse konk så det trenger vi ikke tenke på...

Anonymkode: c9280...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så "kjedelig" at jeg ville reist til en annen del av Norge for å besøke besteforeldrene mine. Jeg skulle reise til dem i april, men det ble naturlig nok utsatt. Jeg vil ikke oppsøke flyplasser og mye offentlig transport for å komme meg til dem. 

Anonymkode: 18137...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter Corona er flyselskap, reiseselskap og forbrukerne av disse konk så det trenger vi ikke tenke på...

Anonymkode: c9280...6bf

Tja, kommer noen til å ta fra deg bilen din, tror du...? Du kan helt fint kjøre til et annet sted, selv etter koronaen. Om du er redd alle hoteller er konk, ta med deg telt og primus ;)

Anonymkode: 38b03...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familiehuset i Spania i sommer i hvert fall, dersom vi kan. Og en storbyferie et sted, egentlig hvor som helst. Planen var Praha eller Budapest i høst.

Vi var så heldige å akkurat klare å reise til NY i en uke, før korona gjorde sitt inntog for fullt, så den store, planlagte turen for i år klarte vi å gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Dallas, USA for å besøke familien min. Søsteren min, mannen hennes og mine tre nevøer. Savner de så mye, og det er helt uutholdelig å ikke kunne å reise. 

Anonymkode: 0e502...2b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 10/29/2020 at 2:14 PM, AnonymBruker said:

Tja, kommer noen til å ta fra deg bilen din, tror du...? Du kan helt fint kjøre til et annet sted, selv etter koronaen. Om du er redd alle hoteller er konk, ta med deg telt og primus ;)

Anonymkode: 38b03...4b0

Ja, for alle har som kjent bil. Jeg frykter også at mange flyselskaper går overende, men det vil nok komme nye ganske raskt. Interessen for reiser kommer til å eksplodere når denne galskapen er forbi.

Anonymkode: 079af...487

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid elsket å reise; men nå da coronaen kom, gikk lufta ut av ballongen 🤷‍♀️ Kanskje blir det mulig å dra tilbake til flotte steder man har vært; da vil jeg til US Virgin Islands, Malaysia, Nasjonalparker i USA osv osv. Lov å drømme...😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgsendingene fra USA får meg til å tenke på hvor mange steder der jeg kunne hatt lyst til å besøke. Ville valgt meg noen vippestater, Florida, Pennsylvania, Michigan.

Anonymkode: 079af...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...