Gå til innhold

Hvor ønsker du å reise når Corona er over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken destinasjon ønsker du å besøke når en trygg og fungerende vaksine er blitt gitt ut til alle mennesker i verden?

Anonymkode: 4c8bf...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper jeg kommer meg dit jeg hadde tenkt meg i år. Hovedferien hadde jeg tenkt meg til Usbekistan, og kanskje noen av nabolandene i samme slengen. Hadde tenkt meg en kortere tur til Ukraina, og kanskje en helg i Slovenia. Hadde også en jobbtur til Stockholm planlagt, den er utsatt til neste år, så får vi vente og håpe på det beste. Ellers drømmer jeg om Georgia og Armenia, Japan, Australia og Argentina. Noen steder har jeg vært før og vil tilbake, andre blir for første gang.

Problemet er at min ønskeliste over reisemål kommer til å vokse seg uendelig lang i løpet av ventetiden, må prøve å motstå fristelsen til å gjøre alt på en gang når tiden er inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så spennende kanskje, men hadde planer om å reise til London som det ikke ble noe av. 

Anonymkode: a2d16...6b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen steder. Hvorfor må man absolutt reise hele tiden? Jeg har alt jeg trenger "hjemme". 

Anonymkode: 735ad...d55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen steder. Hvorfor må man absolutt reise hele tiden? Jeg har alt jeg trenger "hjemme". 

Anonymkode: 735ad...d55

Må vere kjedelig å ligge på dødsleiet når man tenker tilbake på livet.. «var bare hjemme jeg» 

 

Anonymkode: ece81...13a

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til USA og hopper på Disney cruice 😃 og blir der borte i 4 uker med leid hus og bil ☺️ Blir ekstra lommepenger nå siden korona kom, og vi kan spare enda mer 😄

Anonymkode: ece81...13a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Må vere kjedelig å ligge på dødsleiet når man tenker tilbake på livet.. «var bare hjemme jeg»

Anonymkode: ece81...13a

De fleste nordmenn i våre dager har reist mer enn nok til å ikke ha vært "bare hjemme". Bare nevner det.

Anonymkode: 23822...b70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenke meg en tur til London, Skotland, Irland, Paris .. For å nevne noen.

Akkurat nå hadde det igrunn vært deilig å reist til et "Syden land", og ligget på ei strand.

Kunne tenke meg å reise til Asia også.

Anonymkode: bcf5d...5f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først en tur til Tyskland og Spania for å besøke familie og venner. Deretter Japan. Gleder meg veldig til å kunne reisr igjen, men nytter nå tiden til videreutdanning. Mer penger til reising senere da 😉

Anonymkode: f68f8...6de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken destinasjon ønsker du å besøke når en trygg og fungerende vaksine er blitt gitt ut til alle mennesker i verden?

Anonymkode: 4c8bf...e93

:klo:

Til virkeligheten, først og fremst. Til en verden styrt av vitenskap og fornuft, ikke politiske finter, føleri og ren løyn.


Jeg kommer til å reise lenge før den tid kommer at «corona er over» (om den tid noensinne kommer, noe jeg tviler veldig på, så kommer det ikke i vår levetid, Ts). Og en tid styrt av fornuft er alt håp ute for.

I 2021 er planen å dra til Spania. Med corona. I 2022 er planen Japan. Også med corona. For den nissen bil følge med på lasset livet ut.

Anonymkode: 17c95...ce0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først en tur til Tenerife og 1 uke med sol og varme, da det er viktig for min psyke å få den avslappende uken i sola midt i gråsuppet vinter. Deretter blir det 4 uker med bobil i Storbritannia neste ferie.  Også langhelg i Norden resten av året.

Anonymkode: a24da...223

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reist til en del grønne/gule land i Europa i sommer, så savner lite der. 

Men London, selvfølgelig. Skulle vært en tur til Maldivene i vår, så det må vi ta igjen. Safari i Afrika var under planlegging i høst. Og liker å utforske et nytt land i Asia årlig. Jordan står også høyt på lista. 

Har fikset forsikring. Flyruter nå er jo ikke så hyppige, men stadig mer stabile. Så såfremt jeg føler meg trygg på at landet jeg reiser til har forståelige og stabile regler er det nok ikke så lenge til. 

Man varsler jo nå om at dette er noe vi må leve med i 10+ år, så bare å komme i gang igjen. 

Anonymkode: 77135...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det blir mulig igjen å ta en langhelg til andre europeiske land som f.eks. Danmark og Tyskland, så har jeg lyst til det. 

Anonymkode: eb522...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...