Gå til innhold

Hvor ønsker du å reise når Corona er over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I øyeblikket reiser jeg innad i Europa, men så snart det blir mulig reiser jeg til andre verdensdeler igjen. Vil gjerne til Etiopia eller Pakistan i første omgang. 

Anonymkode: 79721...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interrail rundt i Europa, som jeg hadde planlagt for denne våren som ble avlyst, selvsagt. 

Anonymkode: 00939...f94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Skogkatten said:

Jeg håper jeg kommer meg dit jeg hadde tenkt meg i år. Hovedferien hadde jeg tenkt meg til Usbekistan, og kanskje noen av nabolandene i samme slengen. Hadde tenkt meg en kortere tur til Ukraina, og kanskje en helg i Slovenia. Hadde også en jobbtur til Stockholm planlagt, den er utsatt til neste år, så får vi vente og håpe på det beste. Ellers drømmer jeg om Georgia og Armenia, Japan, Australia og Argentina. Noen steder har jeg vært før og vil tilbake, andre blir for første gang.

Problemet er at min ønskeliste over reisemål kommer til å vokse seg uendelig lang i løpet av ventetiden, må prøve å motstå fristelsen til å gjøre alt på en gang når tiden er inne.

Samme her. Tenker å gjerne reise til Japan, som jeg skulle reist til i år. Men så er det samtidig så mange andre land jeg vil til også, som jeg da egentlig hadde tenkt å reise til neste år!😋

Anonymkode: 3a9d0...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turer som ikke ble av i år er madrid, Paris, 2xLondon og Hellas. Disse vil bli tatt så snart som mulig. Neste års planer er Thailand, New York og Florida og Italia. 

Anonymkode: 65fa8...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mauritiusturen i sommer ble avlyst, så vil gjerne booke ny tur der.  Også er Georgia, England og Fillipinene høyt på lista. Georgia fordi det ser ut som et spennende land, de to andre for eg elsker de ;) 

Anonymkode: 88aca...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å være kjedelig og harry: Gran Canaria. Varmt og deilig om vinteren😎 

Anonymkode: 99027...224

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg besøke familien min så barna mine får møtt sine besteforeldre, onkler, tanter, fettere og kusiner! Det er ikke noe særlig å bo i ulike land som dem akkurat nå!

Anonymkode: afc51...3a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellas for å varme meg opp, spise god mat og gå tur i nye omgivelser.

Anonymkode: 4e221...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til familiehuset i spania, deretter cruice i karibien. Kanskje en liten tur til paris

Anonymkode: 3d6a2...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha reist til England og Frankrike i år, men det ble det ikke noe av så jeg må ta igjen disse turene etterhvert. Ellers så ønsker vi å reise til Russland og Japan blant annet. De turen får vi ta etterhvert 😂

Anonymkode: b1dec...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle vært på yoga retreat i Malaysia denne uka :( Utrolig kjipt at det ikke ble noe av! 1 uke for meg selv i eksotiske omgivelser. Og her sitter jeg med hjemmekontor i regnet.

Når det går an å reise igjen, om 10 år sikkert, så skal jeg til Cayman Islands, mitt skatteparadis. Der er det så fint! Også savner jeg å reise til Frankrike. Hvor som helst i Frankrike, jeg elsker å være der. Savner å reise til Sør-Frankrike, også kunne jeg tenke meg å dra til Paris og ta toget til Normandie og Bretagne kanskje. 

Anonymkode: e6685...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner fryktelig å reise i USA, og er redd det blir lenge tid. Kjæresten og jeg har hatt noen fantastiske turer på østkysten om sommeren, i Miami om vinteren og på vestkysten i september. 

Vi planlegger barn om et par år, så disse årene er tiden for å reise på turer som ikke er så lette å ta med barn. Langweekender i Europa kan man jo ha med barn på, det samme tenker jeg med Syd-Europa.

På listen vår står Argentina, Cape Town og Vietnam.

Anonymkode: 2e545...cf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg først reise på harryhandel å kjøpe snus😂 Nei, jeg har ikke gjort det i år, og kommer heller ikke til å gjøre det før coronaen er over😉 Bor rett ved både svensk og finsk grense. 
Så reiser vi til Hellas🥳

 

Anonymkode: fe69e...eab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først og fremst vil jeg til England på fotballtur med samboeren, og så en tur innom Skottland(kanskje til Edinburgh og en togtur gjennom høylandet) når vi først er der borte. Dette er nok det som er mest realistisk og kortest frem i tid. Vi har også snakket om å dra tilbake til Irland på en rundreise, både i republikken og i den okkuperte delen, noe jeg håper kan skje om ikke alt for lenge.

Kunne også tenke meg å dra til USA (når Trump har gått av og de forhåpentligvis har fått litt orden på galskapen), men der er det så mye jeg kunne tenke meg å se, at det blir vanskelig å ramse opp alt. Kunne tenke meg alt fra storbyferie i Los Angeles, Boston eller New York, til å bo på ranch i Tennesse. Må slå flere fluer i en smekk når man først er der borte, tenker jeg. I den sammenheng kunne jeg også tenke meg å reise rundt i Karibien, til Cuba, Jamaica og Aruba, for eksempel, men jeg kan nok ikke få alt i samme slengen med mindre jeg vinner i lotto.

Har også lyst en tur til den franske rivieraen, først og fremst Cannes. Var der mye på ferie som barn, så det er et sted jeg har mange gode minner fra. Det er jo et utrolig fint sted også, og så kan man jo bare svippe innom Monaco og Italia når man først er der nede.

I tillegg vil jeg tilbake til Hellas, og gjerne være der en stund på øyhopping. Når vi snakker om øyer, så hadde det også vært utrolig kult med en tur til Færøyene, Island, Orknøyene(der kom faktisk forferdene mine fra, hadde vært fint å gå i deres fotspor!), Shetland og Hebridene. En tur til Isle of Man hadde ikke vært å forakte det heller. Er glad samboer deler min forkjærlighet for små øyer 😄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre yndlingsdestinajoner som jeg reiser tilbake til med jevne mellomrom.  Det er London, Bodrum i Tyrkia, og Hoi An i Vietnam. Gleder meg til det er lov å reise igjen.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som kommer til å bli min første tur, men jeg kommer helt sikkert til å kjenne på en slags lykkefølelse når jeg endelig kan kan begynne å planlegge en reise som med stor sannsynlighet kan gjennomføres 😊 (jeg har mistet tre planlagte reiser i år, både utenlands og innenlands, og mister helt sikkert den fjerde også... 🙁)  Jeg håper det går an å reise litt til neste år, men gidder ikke tenke på noe spesielt da jeg er redd det bare vil bli nye skuffelser....  Å reise er for meg en av livets store gleder, så for tiden føler jeg egentlig at jeg går rundt med en mild depresjon. Dagene går i ett, og ingenting å se frem til 😢  I-landsproblem, I know. -Men likevel...

Anonymkode: d9065...429

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller først på listen er å besøke de destinasjonene jeg ikke har vært til som var turistfeller før covid-19. Er jeg kjapp å reise dit når coronasituasjonen har roet seg så kan jeg være heldig å oppleve steder som Roma, Venezia, Paris, London, Pyramidene, Jerusalem, Taj Mahal, Angor Wat etc uten masseturismen. 

Anonymkode: 87262...dc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...