Gå til innhold

Hvor ønsker du å reise når Corona er over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ko Samui i Thailand der jeg har vært 4 ganger. Har fartet rundt i Thailand før men denne øya tar kaka. 50 min. fra Bangkok med fly.Nordsiden av øya er det rolig og østsiden er det partyliv om en liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dit damene er søtest. Så da blir det Asiatur, flere land på samme tur, må nok sette av noen måneder. Starter med Japan, så jobber jeg meg sørover.

Anonymkode: 97379...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2020 den 11.50, AnonymBruker skrev:

Jeg savner fryktelig å reise i USA, og er redd det blir lenge tid. Kjæresten og jeg har hatt noen fantastiske turer på østkysten om sommeren, i Miami om vinteren og på vestkysten i september. 

Vi planlegger barn om et par år, så disse årene er tiden for å reise på turer som ikke er så lette å ta med barn. Langweekender i Europa kan man jo ha med barn på, det samme tenker jeg med Syd-Europa.

På listen vår står Argentina, Cape Town og Vietnam.

Anonymkode: 2e545...cf8

Er lettere å reise med barn enn man skulle tro, de fleste barn iallefall...... etter at de er ca 3 år og man ikke trenger å tenke på bleier, vogn og dagsoving så er det ganske greit! Noen er selvsagt mer utålmodig enn andre, men de venner seg fort til det og blir reisevante! 

Jeg tenkte også som deg, men har fått reist både til USA, Asia og Midtøsten siste 3 årene. Neste år forhåpentligvis sør-Amerika om corona tillater det! 

Anonymkode: 2b23d...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et mål om å reise mye mindre i framtiden. Syntes det er alt for billig å fly hit og dit med tanke på hvor ufattelig dårlig det går med klimaet. Men det bryr de fleste seg ikke om. Jeg ønsker heller å spare opp så jeg kan fly et sted hvert 3. år og være der i 4-5 uker. De andre turene kan jeg ta i den fantastiske naturen vi har her i Norge! 

Anonymkode: aeae1...1e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øverst på drømmelisten er Korea og Japan, i samme tur. Må bare få betalt ferdig båten fra i sommer🙂. Men kunne godt tatt til takke med en storbytur ned på kontinentet. Tror kanskje østen for vente litt til, til alt begynner å åpne igjen. 

Anonymkode: 23cb3...536

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festival i Østerrike. Etter hvert (om noen år altså) vil jeg se Japan

Anonymkode: 65c3e...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Øverst på drømmelisten er Korea og Japan, i samme tur. Må bare få betalt ferdig båten fra i sommer🙂. Men kunne godt tatt til takke med en storbytur ned på kontinentet. Tror kanskje østen for vente litt til, til alt begynner å åpne igjen. 

Anonymkode: 23cb3...536

Den kombinasjonen har jeg tatt to ganger. Anbefales på det sterkeste. Du får spørre om tips her når det er mulig å planlegge igjen :)

Anonymkode: 77135...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Portugal, Hellas, København og oktoberfestivalen i München er ønsket for neste år.

Fikk litt påfyll i år da jeg var noen uker i Sør-Europa.

Anonymkode: d3f63...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

London og Paris, har alltid ett ønsket om å reise ditt. Nå i corona tiden så har ønsket forsterket seg. Kan også ha noe med at jeg ser mye mer på britiske og franske serier enn hva jeg gjorde tidligere.

Anonymkode: d7eab...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Australia så snart det lar seg gjøre, men frykter det kommer til å bli svært dyrt når plutselig hele verden skal reise samtidig. Spørs om vi må ta en liten tur innad i Europa før vi reiser ut i verden. 

Anonymkode: de825...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sommermor skrev:

Oslo. Jeg er ikke trygg på å reise utenlands på lenge ennå, men drømmer om en tur til Italia.

Må si biltur rundt Gardasjøen i Italia føltes mye tryggere enn Oslo. I Italia respekterte man avstandsregler, det var maskebruk, det var ingen festing og folkemasser utover kvelden, og man kjører privatbil i stedet for kollektivtransport. Og smittetallet lokalt var mye lavere enn hjemme i Oslo. 

Anonymkode: 77135...1af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...