Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne

flowerpower

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får vel ta meg av dere andre som er inne i dagboka mi også :ler: Synes bare litt synd på Lurven nå, skjønner dere :sjarmor:

chrizzy: Bare ta det med ro, jeg skjønner at det blir litt sånn når du ikke har data hjemme. Vi tar opp kontakten når du er i orden vi vet du :klem: Da er vel kanskje jeg flyttet som du skjønner, men jeg er sikker på at de har internett-kafèer der nede så det går nok bra!

Lille Ballerina:Takk i like måte :klem:

~Alwa~: Å ja , kan du ikke bli med :overrasket: Det hadde vært koselig,det! Du trenger sikkert litt sol og varme etter operasjonen ;)

Rhoswen: Var nok det jeg trodde ja. Mye rare innlegg der,gitt. Merket at jeg hisset meg opp mer enn sunt er, men pytt, pytt :sjenert: Og, klart jeg gir beskjed før flytting. Dere får jo vite det meste her i dagboka mi,da.....

Lurven: ja, deg har jeg jo svart,da :sjenert: Men, koselig at du kommer på besøk her i dagboka mi også,da :sjarmor:

Bettie: Er det ikke kjekt når terrenget passer til helsa???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke ta på deg noe, liker deg best uten noe på :sjarmor:

Jeg snakket da bare om skoene, gjorde jeg ikke :sjarmor: Kaldt ute på kveldene nå,skjønner du......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: ute - kun med sko på så sent om kvelden .. selv om det er egentlig fortsatt er sommer .. synes jeg det hørtes kjølig ut... :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare sko ser kanskje litt rart ut, men for all delbare behold skoene på, det er ikke føttene dine jeg er interessert i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::kyss::hoho: :enig_anim: Ok, da, LilleBille og Lurven,- det så kanskje litt rart ut :briller2: Greit at jeg har på meg solbriller ,da :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heisann :)

takk, var enda godt jeg ikke trengte nye kort :ler:

Jeg la forresten tarot i kveld, oppsiktsvekkende resultater på mange måter, og skremmende så mye som stemte..

F.eks det med at jeg kom til å bli forlovet/gift snart, den stusset jeg på, men så kom michelle med bomba jeg helt hadde glemt: vi to skulle jo "forlove" oss, for hun har ringer, og vi kan ikke la slike fine ringer ligge :ler:

Kanskje det var det? ehhe... for gifte meg?? neei, det ser jeg ikke for meg altså..

Høres ut som du fikk deg en uvelkommen en på trynet, gli på pedalene er skumle greier!!

Har du kommet deg etter uhellet? ;)

Jaja, i dag har jeg kjøpt rød hårfarge, så nå blir jeg bra på håret igjen :sjarmor:

ha en fortsatt flott natt ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg til Oslo :hoppe: Må innover å føle festivalstemningen fra jazzfestivalen :danse:

Skal også besøke en tante for å høre om jeg kan låne penger til depositum til leiligheten på Gran Canaria. Hun får det jo tilbake når jeg kommer igjen til våren så jeg kan ikke tro annet enn at det går bra. Har nok valgt hvilken leilighet jeg vil bo i nå :) Den har eget soverom, terrasse og den utsikten :ler: 5-6 min til både stranden og sentrum i Arguineguin. Det høres ut som himmerike synes jeg.

Lørdag er det loppetorg her i byen, og det pleier jeg å være med på. Kjempemorsomt + at jeg blir kvitt saker (klær o.a) som jeg ikke trenger lenger OG får noen kroner for det. Vi må møte seinest kl 08.00 for å få god plass, det pleier å være mye folk. Til og med unger som er der og selger gamle leker, og det er jo en kjempelæring :klappe: Når de lærer at de kan selge lekene om de behandler dem pent, så holder de jo mye lenger.

Har forresten lest ei nydelig, men trist lita bok nå: "Oscar og den rosa damen". Den handler om Oscar som har leukemi og ligger for døden, dette er hans samtaler/brev til Gud og hans opplevelser sammen med den rosa damen (besøkstjenesten). Anbefales!! Den er veldig tynn, men den får deg virkelig til å tenke.

Seroxata: Har kommet meg etter at jeg kælva (som vi sier her), men fortsatt både skrubbsår og blåmerker :sjenert:

Spennende med tarot, og det er som du sier mye som stemmer. Men, er du sikker på at det betyr forlovelse/ekteskap ?

Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med håret nå :roll: Liker det røde og sorte veldig godt, men om jeg nå flytter sydover så bleiker jo sola det røde veldig fort,da.... Jeg får kanskje kjøpe hjemmefarge og prøve før jeg drar.

Bettie: Takk Bettie, går det bra med pakkingen?

Lurven: Bare så du vet det, når jeg kommer til Oslo i morgen og står der på Stortorvet og roper på deg, da har jeg nok en del mer klær enn solbriller og sko altså :sjenert:

God helg til dere alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å!! Så SPENNENDE!! Jeg tror du må sende meg en privat melding, med url til leiligheten, hvis du har det.

Gran Canaria er herlig! Du må flytte ned fort! Jeg skal dit ned i november i 14 dager. Gleder meg enormt!!

Jeg kjenner flere (gjennom pappa da) som bor der nede. Og han ene bor med kona og sønnen i Arguineguin! Så jeg må få høre hvor leiligheten ligger. ;)

Varmen kommer til å gjøre deg godt. Varmen der nede er MAGISK, den gjør noe med alle.

Dette må du fortelle masse masse mer om!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

Så gøy!! høres ut som en drømmeplass du skal flytte til jo :)

Tja, jeg vet ikke helt sikkert noe jeg.. er lenge siden jeg har lagt kort nå, må vel finpusse endel ja...

Var innom stjerneportalen og trakk tre kort for dagen, de traff meg midt i planeten! :overrasket:

Ja, forresten, havnet på ei side om åse vestli, hun kan lage fødselshoroskop og slikt.. vil du anbefale henne, eller vet du ikke noe spesielt om den frøkna? jeg har litt lyst til å bestille et... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at Grand Canaria blir flott - og så deilig med en vinter i varmere strøk. (Ikke vær for ivrig med å formidle antall varmegrader og sånn utover vinteren da...- for plutselig står vi i døren hele gjengen :ler: )

God tur til Oslo .. og håper tante er "medgjørlig" - og god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :klem:

Jeg hadde en fin tur til Oslo på fredag. Ble litt handling også da :sjenert: først på UNO, der ble det ei ny god bukse i babycord. Og så havnet jeg selvsagt både på ARK og Tanum hvor det ble noen bøker. Det er farlig å slippe meg inn i en bokhandel :sjarmor: Kjøpte bøker med myk perm denne gangen med tanke på at jeg kan ha dem med nedover. Låses ned i kofferten så jeg ikke begynner å lese dem nå!!! Det ble også røkelse (fra Shangri-La) og en cd (med Timbuktu)

Det skjer MYE nå:

På torsdag ga en venninne meg beskjed om at om tante sa nei, så har hun nettopp arvet og gjerne vil låne meg til depositumet :overrasket:

Jeg fikk også brev fra forsikringsselskap som går med på å gi meg en sum for å avslutte saken jeg har der i forbindelse med en skade :sjarmor: Dermed har jeg til reisen!!

Fredag sa tante nei (ifølge en kusine kom hun til å si det, men at hun kommer til å ombestemme seg senere), men det gjør jo ikke noe når jeg har så utrolig gode venninner :klem:

Lørdag var det loppetorg her i byen. Da er det bare å ta med seg bord + ting og tang en vil selge. Solgte brukte klær + div for 809,-!!!!!

I dag har jeg vært på kino med ei venninne. Vi så "Haikerens guide til galaxen". Anbefales :hoho:

Lillesky: Søren, har ikke noe bilde,- bare inne i hodet mitt etter huseierens beskrivelse. Skal du dit i november??? Jeg regner med å reise ca 1. november ;) Da må vi prøve å treffes! Det hadde vært koselig,da :klem:

seroxata: ja, det er spennende med tarot. Jeg har hørt om Åse Vestli, men vet egentlig ikke så mye om henne. Jeg bestilte horoskop fra Liz Greene (tror jeg hun heter) for endel år siden. Det går på hvordan jeg er, innflytelser, yrke osv. + endel om mine foreldre og hva jeg "har" fra dem. Spennende!

LilleBille: Å gjett om dere skal få høre om sol og varme, ja :sjarmor: Klart jeg må melde fra hvordan jeg har det, vel.....

Skal bli godt med en vinter uten krykker!!!!

Bettie: som du skjønner så har det ordnet seg med depositumet :hoppe: Og nå må jeg vel begynne å pakke snart jeg også :sjenert:

¤Escada¤:Hei på deg :vinke: Koselig at du stikker innom!

Lille Ballerina: Wow, nå planta du et bilde i hodet mitt som jeg kunne klart meg uten :overrasket: ÆÆÆÆsj

Blir endel som må ordnes og undersøkes nå :roll: Forsikring, kan jeg beholde grunnstønaden min, posten, ++++ Har allerede time hos hudlegen. Går der hvert år pga kreften jeg hadde, greit å få sjekket alt før jeg drar. Skal også ringe sykehuset så jeg kanskje får tatt gastroskopien ganske snart. Vil ikke men må vel...

Ha det godt så lenge alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kikker inn i hodet til flowerpower* Kanskje hun sover, og drømmer om menn med tanga.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...