Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne

flowerpower

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

hehe, jeg er nok litt blind av forelskelse, men håret ditt bør jeg jo få med meg, eller hva ;)

nei, jeg ble plutselig veldig mørk i håret i dag, men ga beskjed om å ha noen røde striper i, men de så jeg aldri noe til! litt oppgitt over det der, betaler 500 kroner, da forventer jeg å få det jeg skal ha, men.. isj! kanskje jeg bør klage litt..

God helg snuppsa!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen :klem:

I dag var jeg til behandling hos den venninnen som har de spennende behandlingene :rosasmil: Det ble 1 1/2 utrolig time!! Jeg var i Tibet og så over de snødekte fjelltoppene som sola skinte på, jeg var i et buddhistkloster hvor mange flotte munker satt ute og sang, jeg var ved et fossefall som ga meg fred, og jeg hadde hjelp av de 3 hjelperne mine. Nå fikk jeg også vite hva de skal hjelpe meg med: Bestemor: omsorg og trygghet, munken: kunnskap og indianerhøvdingen: energi. Så også tydelig hvor de er plassert i forhold til megselv. Føles riktig!

Fikk et nydelig kjede av venninnen min (det var munken som hadde gitt klar beskjed om at det skulle jeg ha!!), det har steiner fra Nepal :Nikke:

Og da jeg pakket ting og tang etterpå, sang jeg til musikken jeg hadde på :overrasket: Jeg elsker å synge, men det har vært lenge siden jeg har gjort det.

Ellers har vi hatt det nydelige været her, sol fra skyfri himmel, og sola varmet skikkelig godt! (men, iskaldt i skyggen,da)

Hadde også besøk av ei venninne med pappesker. Gleder meg til mandag for da får jeg hjelp til å flytte de ferdige eskene, begynner å bli trangt her!

I kveld skal jeg på pizza og rødvin til en tredje venninne, blir godt å komme vekk fra kaoset.

Hvis det er like bra vær i morgen, har jeg vel ikke noe annet valg enn å pusse vinduene :sjenert: Må jo gjøres før jeg flytter og da er det greit å ha gjort det før det blir for kaldt.

Lille Ballerina : Friere?? Hvor :overrasket: Håper du får en fin helg også, vennen :danse:

~Alwa~ : Takk skal du ha, og i like måte, vennen :kline: (Ja det er deg og snuppen, ikke meg og???? altså)

seroxata : Har du svikta :overrasket: Ikke rødt hår lenger??? Du ser nok ikke håret mitt på msn, for det er sjelden jeg har bilde av meg selv der. Sjenert, da ser du. Håper du får en fin helg hos bonden, vennen :humpe: blir vel litt av det når du kommer med lakken din.......

Mange :klem: til dere alle, kjære dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da. Litt godt å vite hvorfor de er der, hjelperne dine?

Tusen takk for tips til musikk. Jeg skal ta en bytur en dag og se hva jeg finner.

Det verste med flyttinga er at det en periode virker som det fullstendige kaoset råder. Men det er alltid mest kaosisk like før ting kommer på plass.

Du må være en meget sterk dame, flowerpower. Det er ikke alle som orker å stå i fronten for saker, selv om de er aldri så viktige.

Ønsker deg en god søndagsettermiddag og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende den behandlingen du har virker.. Blir helt fasinert jeg! Er deilig å vite at man ikke er alene, og at det er mer mellom himmel og jord :klem: Apropo vinder, nå fikk jeg en aha opplevelse. Det er ikke overskyet her, det er skittent på ruta :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vasket vinduene i dag :ler: og jeg er enig LilleBallerina: det ble faktisk enda bedre vær også :sjarmor: men, vi har jo bra vær her allikevel, vi da. Enda en nydelig solskinnsdag i dag :hoppe:

Jeg synes i hvert fall det er godt å vite at vi har hjelpere rundt oss hele tiden,- og det gjelder jo alle. Du hadde nok noen med deg i bilullykken, Lille Ballerina.

Er egentlig fint å vite hvor de står og hvorfor de er der, Bettie. At de ikke bare skal passe på men at de har ulike oppgaver. Synes jo det er koselig at bestemor er der, hun ble en mor nr. 2 da mamma døde.

Jeg synes disse tingene er kjempefascinerende,jeg. Sikkert mange som synes jeg er en snodig skrue, men pytt,pytt dem om det.

Håper du finner god musikk, Bettie, kan ikke anbefale det varmt nok.

Jeg er nok sterk, ja. Har endelig innsett det etter mange år med mye slitsomt. Hadde jeg ikke vært sterk hadde jeg kanskje ikke sittet her i dag.

Nei, nå må jeg legge meg. God natt til dere begge :klem: Skal prøve å få tatt dagbokrunde snart :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med timen hos venninna di. Ble helt salig av å lese jeg. Har også lyst dit :sjenert:

Pakking er kjeeedelig men det må til. Jeg håper det er en stund til jeg må flytte neste gang. Eller.....jeg vil jo gjære flytte sammen med snuppen da så kanskje jeg bare skulle flytta en gang til med det samme jeg holder på? :ler:

Det skjer hvertfall ingenting før jul. Kreftene bør vel heller bli brukt til å komme meg etter operasjonen, men kanskje snuppen kommer seg sørover på nyåret? :smilbla:

Ha en fin start på uka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen ble hektisk og morsom :ler: Først var jeg spent på om jeg hadde fått mail fra mr. Hong (you know :sjarmor: ), har vent meg til å få mail stort sett daglig og nå hadde det gått flere dager :overrasket: Hadde jeg skrevet noe som hadde skremt han eller??? :sjenert:

Men, der var det en mail,ja. Han hadde gått og lurt på det samme :overrasket: Om jeg ikke ville skrive med han lenger......

Det viste seg at mailen min hadde gjemt seg på outlock, men heldigvis fant han den,da :ler: Må vel bare innrømme at han er i ferd med å bli en del av dagen min

:rosasmil: Og jeg lurer jo på om det er så bra med kjæresten siden han sender mail hver dag og spør om ting som en gjør når en vil bli kjent.......

Hva tror dere Kirsten Giftekniver ? Om alt hadde vært rosenrødt så ville han vel ikke skrevet så ofte til meg, eller?.....

Vel, det var jo en fin start på dagen,da. Så syklet jeg til fysioterapeuten og siden det var kuldegrader var det nyyydelig å ha varmepakninger både på ryggen og på føttene :Nikke: Og siden jeg har delfinsang og bølgeskvulp på cd, kan dere jo tenke dere hvor jeg var i den 1/2 timen?? Hun synes det er spennende at jeg nå har begynt å tenke på operasjon av ryggen! Jeg skal i hvert fall sørge for en samtale på Riksen til våren for å høre hva de mener der inne.

Etter fysio timen skulle egentlig 2 venninner og jeg kjøre noen av de ferdige eskene opp til låven til broren min. Men, først skulle jeg bare høre om han hadde låst opp? Han skulle til Estland i helga og da låser han. Så viste det seg at han var der ennå! Så flyttingen blir en annen dag.

Men, den ene venninna mi kom og jeg skal si det ble nesten som julaften for oss begge :ler: Jeg er ganske stolt av at jeg nå har klart å putte ganske mye i 2 søppelsekker som skal enten gis bort eller gis til Fretex. Hun ble helt vill! Vi har ganske lik smak og siden hun har ganske dårlig råd kommer det virkelig til nytte! Og det er jo mye koseligere å gi bort til noen jeg er glad i enn til upersonlige Fretex!! Og siden hun reiser til Lanzarote og ikke får hjulpet meg med flyttingen, foreslo hun at hun kan komme på onsdag og ta oppvasken for meg :overrasket: Jeg hater oppvasken (bl.a. fordi jeg får så vondt i ryggen) så den er vel litt stor nå,da.... Så da tar hun oppvasken og så lager jeg lunsj til oss. Det blir koselig.

I ettermiddag har jeg selvsagt svart på mail :sjarmor: (Hehe, han har sagt ja til å være venn på bloggen også :hoppe: )

Kjære ~Alwa~ ja tenk om du kunne tatt noen behandlinger hos henne? Det hadde sikkert vært nyttig, bl.a. pga operasjonen. Kjenner moren din til de behandlingene hun bruker? Rosenterapi, kranio-sakral terapi og Multi Inkarnasjonsmetoden. Spennende greier, spør du meg.

Ja, pakking er kjempekjedelig, men det skjer store ting med meg mens jeg holder på. Det er i hvert fall ingen tvil om det. Tenk om dere kunne ta en tur på nyåret, det hadde vært koselig,da :klem:

Takk for natta hilsen, Lille Ballerina. Sender en til deg til kvelden også jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å ha en slik litt hemmelig beundrer.Man kan virkelig lage mange fantasier der. Det kan jo hende det blir en tur til Hong Kong etterhvert.

Synd du ikke fikk flyttet tingene, men slikt skjer. Koselig med oppvaskhjelp. Å vaske opp er kjedelig, ja, og for deg å stå forstår det ikke er favorittstillingen for ryggen, ja.

Ønsker deg en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hong Kong? Hva skjer der? Beundrer i Hong Kong?

Den behandlingen din hørtes både spennende og behagelig ut må jeg si :)

Og har du panikk for at du drar til Gran Canaria? Bah, skulle gitt mye for å få reise sydover nå ja.. Jeg reiser bare noen mil nordover jeg da, fra oslo til narvik. Skal besøke min beste venninne som bor der oppe for tiden :) Gleder meg kjempemye til å møte hun igjen :) Håndleddet mitt blir nok bra igjen, slo meg litt i helga bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom du over alle disse alternative behandlingene? Hadde aldri hørt om dem før jeg :sjenert: Synes det er så spennende å lese om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle goinger :klem:

Bare innom en liten tur før pappeskene kaller :roll:

Bettie : Vet ikke om han er hemmelig beundrer jeg, men vi har fått god kontakt og har egentlig mye kontakt allerede etter kort tid, så me fer sjå :sjarmor: Koselig å ha noe å fantasere om i hvert fall :ler:

Gitte : :overrasket: Neida, jeg har ikke panikk for å flytte, jeg gleder meg som en unge :sjarmor: , men jeg har panikk for ikke å bli ferdig med pakkingen, skal nemlig flytte fra leiligheten min samtidig :forvirret:

Og beundreren i H.K, vel det er "bare" (foreløpig i hvert fall) en jeg har blitt kjent med på nettet. Men han har visst et damemenneske lurende i bakgrunnen, så :sjenert: Får se, han virker i hvert fall kjempekoselig!

lurven : Ikke vær redd du goingen, klart jeg vet hvilket harem jeg hører til i :kys_2:

Lille Ballerina : Akkurat de behandlingene som venninnen min driver med "fant" jeg jo pga at jeg kjenner henne. Men, jeg har vært interessert i alternative temaer i mange år + at jeg drev min egen alternativ-butikk, og da kommer en over mye spennende. Så jeg kjenner ganske mange healere (jeg driver jo også litt med det, men foreløpig mest på dyr), andre behandlere, ei som er kjempegod på tarotkort, ei som er like god på aurafotografering, en god biopat osv. Jeg er ikke blant de som hopper fra behandling til behandling, men finner noen som jeg føler er riktige for meg,- og har vært heldig.

Jeg har jo fått beskjed om at ting vil løsne for meg når jeg kommer ned til G.C og at da kommer jeg til å drive med tarotkort, healing og kanalisering :) Gjett om jeg gleder meg til det,da :hoppe:

Lillesky : Koselig å se deg, du har det travelt nå skjønner jeg. Moro,eller? Men, du kommer vel nedover i november,vel :overrasket: Jeg kan godt sende en søknad til de andre moderatorene, altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesky : Koselig å se deg, du har det travelt nå skjønner jeg.  Moro,eller?  Men, du kommer vel nedover i november,vel  :overrasket:  Jeg kan godt sende en søknad til de andre moderatorene, altså  :sjenert:

Åjada! Jeg kommer nedover! 29. november kommer vi, og blir i to uker! :hoppe: Ingenting kan få meg til å ikke dra! Pappas kjæreste kommer den siste uka, så det er mulig du må drikke mye kaffe med meg da. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da godt å høre, Lillesky :klem: Syntes det hørtes ut som om moderatorjobben tok så mye tid at du ikke kunne reise nedover :overrasket:

Vi får vel finne på noe annet enn kaffe også,vel? Kanskje du kan være guide og vise meg rundt? Eller at vi leier bil og tar en liten tur. Mange fine dagsturer der tenker jeg meg. Vi kan jo ta en tur og hilse på Lurven, vet du. Han skal ikke være så langt unna han heller.

I kveld har visst pc'en til mr Hong Kong hengt seg opp, nå har jeg fått samme mailen 4 ganger :ler: Ikke dårlig å ha en pc som jobber mens du sover, men det er jo egentlig litt greit å ha oversikt over hva den gjør da. Håper det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest seroxata

er så utrolig gøy å lese om behandlingene du er på, må være så godt å vite hvilke hjelpere man har, og hva de er der for!!

du høres alldeles ikke ut som noe skrulle ;)

og ja, jeg har svikta rødhåret :( var ikke med vilje da, frisøren gjorde ei lita tabbe der gitt... sukk..

:klem:

Tenker på deg vet du! og lykke til med mr hong kong :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne prøvd noen av de behanlingsformene. Er de veldig dyre? Synes det er så syndt at så mye koster så altfor mye.. Er sikkert mange som kunne fått god hjelp, men har ikke råd :forvirret:

Ikke lenge til du drar nå! :-D Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått hjelp av to gode venninner + min lille nevø på 7 år :ler:

Den ene venninna vasket opp (godt for ryggen å slippe det nå,ja) og pakket 2 esker med kjøkkenskap-ting.

Den andre venninna har bil, så da fikk vi kjørt noen ferdige esker opp på låven til broren min. Og da hjalp nevøen min til, venninnen min med esker i den store trillebåra han med noen i den lille sin. Mens jeg bare pekte på hvor de skulle stå :overrasket: Snakk om å være heldig!! Men, altså,- ryggen var kjempetakknemlig for det :sjenert:

Koselig mail fra mr H.K i dag også :sjarmor:

seroxata : Det er veldig godt å vite mer om hjelperne mine,ja. Vi har dem jo alle sammen, men nå vet jeg hvor de er og hvorfor akkurat de står her. Føler meg heldig!

Takk skal du ha for at du ikke synes jeg er ei skrulle :klem: Er nok noen som synes jeg sier og gjør mye rart, men det har jeg egentlig aldri brydd meg om.

Og, rødfargen,- den er jeg så fornøyd med at den beholder jeg,ja :pippi: Men, du er tilgitt for at din rødfarge forsvant ;)

Lille Ballerina : :klem: Jeg tror hun tar 400,- pr gang, og den varer ca 1- 1 1/2 time. Er helt enig i at mange sikkert hadde hatt nytte av slik behandling men ikke har råd. Synd med sånt :tristbla:

I dag er det akkurat 2 uker til jeg reiser !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så fort tiden går. To uker er jo ingenting, det.

Så fint at du fikk litt hjelp i dag. Vonde rygger trenger litt avlastning.

Ønsker deg en god onsdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...