Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #121 Skrevet 29. august 2020 2 minutter siden, Pingvinen skrev: Jeg er ikke så nysgjerrig på hva andre gjør i sitt privatliv. Det har jeg nemlig ikke noe med. Du må slutte å være så opptatt av andres liv Jeg registrerer hvem de kommer sammen med og hvem de forlater sammen med. Det har ingenting med grafsing i privatlivet til folk.
Msnoway Skrevet 29. august 2020 #122 Skrevet 29. august 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg registrerer hvem de kommer sammen med og hvem de forlater sammen med. Det har ingenting med grafsing i privatlivet til folk. Hva vet du om hva som skjer videre ? 3
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #123 Skrevet 29. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. Hvis hun møter dine lyster. Noe som du selv skrev er veldig utfordrende, da du sier at det er nesten ingen kvinner som matcher deg seksuelt. Da dumper du bare? Anonymkode: c0104...625 Nå gjør jeg det. Orker ikke misjonær som hovedfokus når jeg har opplyst at jeg er ute etter sånn og slik. Ja jeg er ute etter ei som kan møte meg seksuelt. Gjerne være drøyere enn det jeg er også slik at jeg må strekke meg litt. 😄
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #124 Skrevet 29. august 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg registrerer hvem de kommer sammen med og hvem de forlater sammen med. Det har ingenting med grafsing i privatlivet til folk. Så når en kompis kjører meg hjem ville du tolket det som om vi skulle hjem og pule? 😳🙄🤪😂 Anonymkode: 4a2a6...861 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #125 Skrevet 29. august 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg registrerer hvem de kommer sammen med og hvem de forlater sammen med. Det har ingenting med grafsing i privatlivet til folk. Tror du virkelig vi kvinner ligger med alle menn vi går ut døra på et utested med?? Anonymkode: 29e68...a6a 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #126 Skrevet 29. august 2020 Vel, jeg har kun sex når jeg er i et etablert forhold (treffer kun hverandre). Andre kan gjøre hva de vil for min del, men ønsker ingen horemann selv, vil ha en som er ordentlig og istand til å tenke med den rette hjernen. kjønnsykdommer er ekkelt. En som har ons har sikkert hatt det før, med en annen som har ons som igjen har hatt ons med noen som har hatt ons.. osv.. tilsammen kan det fort bli mange som har vært innom den du har vært innom på ons så.. nei takk. Anonymkode: d8ba3...c4e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #127 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg har kun sex når jeg er i et etablert forhold (treffer kun hverandre). Andre kan gjøre hva de vil for min del, men ønsker ingen horemann selv, vil ha en som er ordentlig og istand til å tenke med den rette hjernen. kjønnsykdommer er ekkelt. En som har ons har sikkert hatt det før, med en annen som har ons som igjen har hatt ons med noen som har hatt ons.. osv.. tilsammen kan det fort bli mange som har vært innom den du har vært innom på ons så.. nei takk. Anonymkode: d8ba3...c4e Jeg fikk herpes etter å ha vært i ett forhold i 1,5 år. Det viruset kan ligge latent i kroppen i flere år før det bryter ut. Fikk det i underlivet når vi var fulle etter fest og han ga meg oral, og han hadde munnsår. Så pass på også i fast forhold. Ons er uansett bortkastet tid Anonymkode: d1d50...6a0 1
Highhopes Skrevet 29. august 2020 #128 Skrevet 29. august 2020 2 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Det er jo ikke første daten dette kommer opp, men gjerne den 4. ellere 6. Men om kjemien er riktig ellers, og så finner du ut på 6. date at kvinnen har hatt 30 partnere før deg, er det da en dealbreaker? Hvor mange er for mange? Og hvis alt annet er riktig, er seksualpartnere virkelig en grunn til å avslutte?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #129 Skrevet 30. august 2020 12 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Nå gjør jeg det. Orker ikke misjonær som hovedfokus når jeg har opplyst at jeg er ute etter sånn og slik. Ja jeg er ute etter ei som kan møte meg seksuelt. Gjerne være drøyere enn det jeg er også slik at jeg må strekke meg litt. 😄 Synes jeg ser deg, der du jogger avgjorde med treningsdamer du nekter å møte hjemme så dere ikke kan ligge sammen eller en gang kysse i fred, og på date 6 hvor damer forlengst har kollidert med at du er ca aseksuell/ lite krevende seksuelt, slår du til med ditt sterke libido og dine spesifikke seksuelle ønsker. Anonymkode: 904c6...b0f 7
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #130 Skrevet 30. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes jeg ser deg, der du jogger avgjorde med treningsdamer du nekter å møte hjemme så dere ikke kan ligge sammen eller en gang kysse i fred, og på date 6 hvor damer forlengst har kollidert med at du er ca aseksuell/ lite krevende seksuelt, slår du til med ditt sterke libido og dine spesifikke seksuelle ønsker. Anonymkode: 904c6...b0f Hehe, har møtt et par slike lurekuker. Som bevisst unngår settinger som kan ende med klining og sex. Inntrykket man får da er at de er aseksuelle. Hadde en slik mann sagt til meg på date nummer 6 at han har høy sexlyst, ville jeg ha ledd. Dessverre etter å ha levd med to menn uten sexlyst ville jeg ha dumpet ham allerede før date nummer 6. Anonymkode: c0104...625 6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #131 Skrevet 30. august 2020 14 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Gjerne være drøyere enn det jeg er også slik at jeg må strekke meg litt. 😄 Hun kan gjerne være drøy, så lenge hun er jomfru, og det ikke involverer gangbang og gruppesex? Jeg tror du må begynne å strekke deg litt, eller løsne strikken, på flere områder i livet. Anonymkode: c317c...3b5 4
Hr. Aktiv Skrevet 30. august 2020 Forfatter #132 Skrevet 30. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun kan gjerne være drøy, så lenge hun er jomfru, og det ikke involverer gangbang og gruppesex? Jeg tror du må begynne å strekke deg litt, eller løsne strikken, på flere områder i livet. Anonymkode: c317c...3b5 Er man drøy når man har mange partnere? Eller er man drøy hvis man har utforsket masse med sin tidligere partner? Er man også jomfru hvis man har få partnere? Er det virkelig slik at damer faktisk ikke vil ha sex når de er i et fast forhold? Det virker slik når jeg leser det du skriver her. Jeg har snakket med en kamerat av meg som har mange på sin liste. Hva har han gjort seksuelt. Dert går mye i penetrering i misjonær. Lite utforsking når det er mange partnere. Han mener det er slike ting som kommerer etter lengre tid i et forhold der man er trygg på hverandre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå