Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Msnoway skrev:

Driver du og spør alle kvinner du kommer i kontakt med hvor mange partnere de har hatt, og om de har vært utro ? Hvor mange har svart på undersøkelsene dine ?  Vi kvinner vet at mange menn ikke takler at vi kvinner har mye sex, så antall sexpartnere er helt klart underrapportert. Har du tatt høyde for det i undersøkelsene dine ?

Jeg sikter til menn som deg, og tro det eller ei, det er mange av dere. 

Jeg har aldri misslikt damer med mange partnere, men å inngå en relasjon med dem gjør jeg ikke. For det er mine fingertupper for sorte etter noen av de før dem har fikset. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ikke alle steder er like stor som storOslo slik at man trenger nødvendigvis ikke være akkurat noen rakettforsker for å se hva som skjer og foregår. 

Ikke rakettforsker, men man bør jo være dyneløfter da. 

Anonymkode: 29e68...a6a

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ikke alle steder er like stor som storOslo slik at man trenger nødvendigvis ikke være akkurat noen rakettforsker for å se hva som skjer og foregår. 

Så du er en som samler rykter om venners og bekjentes sexliv. Omg. 

Anonymkode: c0104...625

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tviler på at det er vanlig på Flisa heller å vite hvem alle i bygda ligger med (man blir nok god til å skjule sine spor på steder med mange nabokjerringer). Spesielt ikke hvem som har vært utro, det er vel ikke akkurat noe noen markedsfører. 

Anonymkode: 904c6...b0f

Er tydeligvis ikke nabokjerringene som er problemet her.

Anonymkode: 5b697...a11

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er tydeligvis ikke nabokjerringene som er problemet her.

Hva er problemet her tenker du? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er problemet her tenker du? 

En viss bruker.

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg har aldri misslikt damer med mange partnere, men å inngå en relasjon med dem gjør jeg ikke. For det er mine fingertupper for sorte etter noen av de før dem har fikset. 

Nå svarer du ikke på spørsmålet. Jeg er fremdeles nysgjerrig på hvilket grunnlag du kan påstå at kvinner som har mange sexpartnere har dårligere moral med å slå seg til ro med en fast relasjon. Og hva mener du med dårlig moral i så henseende. 

Kvinner som bare er oppmerksomhetssyke og ønsker bekreftelse ser til at de får det uten å måtte ha sex. 

Den siste setningen som jeg siterer er gresk for meg, så den må du oversette. 

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, Msnoway skrev:

Nå svarer du ikke på spørsmålet. Jeg er fremdeles nysgjerrig på hvilket grunnlag du kan påstå at kvinner som har mange sexpartnere har dårligere moral med å slå seg til ro med en fast relasjon. Og hva mener du med dårlig moral i så henseende. 

Kvinner som bare er oppmerksomhetssyke og ønsker bekreftelse ser til at de får det uten å måtte ha sex. 

Den siste setningen som jeg siterer er gresk for meg, så den må du oversette. 

Jeg ser det. De damene og mennene som har hatt et langt og omflakkende liv er skjeldent i noe forhold eller har egen familie. De med mange partnere som dere sier har så stor sexlyst er også de som oftest er utro. De er generelt rastløse og vil aldri kunne slå seg skikkelig til ro for det er ikke spennende nok til mannen og bekreftelsen uteblir til damene.

Dette er også folk som lyver og holder ting skjult til sin partner. Det er dårlig moral. 

Hva er vanskelig med å forstå at jeg har brent fingertuppene mine?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser det. De damene og mennene som har hatt et langt og omflakkende liv er skjeldent i noe forhold eller har egen familie. De med mange partnere som dere sier har så stor sexlyst er også de som oftest er utro. De er generelt rastløse og vil aldri kunne slå seg skikkelig til ro for det er ikke spennende nok til mannen og bekreftelsen uteblir til damene.

Dette er også folk som lyver og holder ting skjult til sin partner. Det er dårlig moral. 

Vel, jeg har vært i to lange forhold. Eksmann nummer en hadde to partnere før meg i en alder av 32. Fem år ut i forholdet dro han på "whoring spree" til utlandet og pulte jenter fra datingssider. Mann nummer to var sånn omflakkende som du sier, var utro en gang med en gammel flamme. Så etter min erfaring er norske menn utro uansett. Særlig de som har hatt få partnere føler at de ikke er ferdig med å rase fra seg.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette er bare synsing og fabuleringen fra ditt eget hode. Du kan ikke bruke dårlige erfaringer og sorte fingere fra eget liv som grunnlag for bastante påstander om kvinners moral.

Skjønner fremdeles ikke det siste av setningen, det etter sorte. 

Det blir bare mer og mer klart for meg at du er bitter, og gjør deg opp meninger om kvinner utifra din bitterhet. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg har vært i to lange forhold. Eksmann nummer en hadde to partnere før meg i en alder av 32. Fem år ut i forholdet dro han på "whoring spree" til utlandet og pulte jenter fra datingssider. Mann nummer to var sånn omflakkende som du sier, var utro en gang med en gammel flamme. Så etter min erfaring er norske menn utro uansett. Særlig de som har hatt få partnere føler at de ikke er ferdig med å rase fra seg.

Det er aldri en regel uten unntak, men de er så få i forhold til regelen. 

Sett ut igjennom mine øyne så ser jeg ikke på andre damer engang hvis mine lyster blir møtt av en partner (noe vi var enige om ved inngang til relasjon). 

Mange er desverre utro i dag. For hver mann som er utro finnes det ei dame også. Trist at de er så totalt selvsentrert at de ikke bryr seg om andre enn seg selv. 

Nei alle menn er ikke utro. Jeg er ikke utro og jeg er mann. 

Skrevet
På 26.8.2020 den 21.18, Hr. Aktiv skrev:

Har jeg uttrykket at damer er søppel? Da får jeg unnskylde hvis det har blitt oppfattet slik. Det finnes noen i søppeldungen ja, men de har gjort seg fortjent til den plassen. Der finnes det menn også se de er i godt lag. ;)

Damer som ikke har barn. La meg se her nå. Jeg datet nettopp ei som ikke har barn. Hun skulle vissnok ikke ha det. Akkurat det respekterer jeg. Men så etter hvert så dukket det opp ting og sagt ting som fikk meg til å reagere. Hun hadde et virkelig ønske om barn likevel (noe jeg selvfølgelig kan forstå) så jeg bare trakk meg stille og rolig tilbake. Jeg kan ikke gi henne det hun søker så da er det slutt. 

Her er mange damer med mindre de er så gamle at de ikke kan få. Men da igjen skal de ute å reise noe jeg selvfølgelig ikke kan pga. at mine barn dukker opp når mor ønsker avlastning og ikke i hht. avtale gjort i retten. 

Derfor ser jeg helst at dama selv har barn for da vet hun hva det går ut på så slipper jeg å fortelle hver eneste gang hvorfor jeg må avlyse noe fordi mine barn står på døra og skal natte over. 

Jeg er enig i at dere blir oversett. Dere gjør ingenting for å vises heller. Jeg rusler ofte alene. Selv om jeg er iført treningsklær så kan dere stoppe meg for en prat. Løper jeg stopper jeg ikke, men det skjønner dere sikkert. Sånn er det med mange menn. Veldig mange faktisk. Ta tak i oss og vis dere frem. Da først blir det sving. :)

"Hei. Hyggelig med match". "Hei det bildet der du henger opp ned så stilig ut. Hvordan kom du på den ideen?" Dette er to åpningsreplikker jeg har brukt. Jeg får dette seriøse svaret i retur: "JA!." Så ble det helt stille. Fantastisk hva?  😄

Hvis du ikke er av de siste 10% som aldri får henvendelser så får du nok en del flere matcher enn det jeg gjør vil jeg tro. 

Useriøse damer faller av ganske raskt. Jeg dater en del ganger før det blir sex. Allerede på tre begynner de med å vise uinteresse. Litt morro å se hvor lik de er enkelte menn. 

Jeg skjønner det ikke var bare tenkt på meg. Jeg bruker også en mere generell definisjon selv om jeg ofte bruker meg selv som illustrasjon. For meg kan jeg gå god for. Det kan jeg ikke gjøre med de andre. 

Jeg er interessert i å røre meg. Jeg trener en del og konkurrerer også. Da kan ikke jeg gå etter damer som faktisk ikke er der. For min del kan jeg det, men hun vil etter hvert føle seg underlegen og bli missfornøyd. Det har jeg opplevd før. Der har du også gruppa som du nevner om menn som tar kontakt. Det er omtrent likt på begge sider.

Ghostet du dama som ville ha barn likevel?! 😯😯 det er ikke greit å ghoste. 

Anonymkode: d16a7...3b0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ghostet du dama som ville ha barn likevel?! 😯😯 det er ikke greit å ghoste. 

Anonymkode: d16a7...3b0

Ghostet? Hvordan kan du dra den konklusjonen? 

Jeg sa at jeg kunne ikke gi henne det hun søkte og avsluttet forholdet. Synes ikke dette var noe ufint eller ghosting?

Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Sett ut igjennom mine øyne så ser jeg ikke på andre damer engang hvis mine lyster blir møtt av en partner (noe vi var enige om ved inngang til relasjon). 

Mange er desverre utro i dag. For hver mann som er utro finnes det ei dame også. Trist at de er så totalt selvsentrert at de ikke bryr seg om andre enn seg selv. 

Damen er ikke utro hvis hun er singel, bare han.

• Liker 2
Skrevet

Det er aldri en regel uten unntak, men de er så få i forhold til regelen

Hvilken regel er det ? Og hvor er den nedfelt ?

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg bor i ei lita bygd. Vet svært lite om de som bor her sitt sexliv selv om jeg kjenner de fleste.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Pingvinen skrev:

Jeg bor i ei lita bygd. Vet svært lite om de som bor her sitt sexliv selv om jeg kjenner de fleste.

Hvis du hadde jobbet i utelivsbransjen noen år så hadde du fått et bittelitt bedre innblikk i hvordan ting henger sammen. ;)

Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Hvis du hadde jobbet i utelivsbransjen noen år så hadde du fått et bittelitt bedre innblikk i hvordan ting henger sammen. ;)

Jeg er ikke så nysgjerrig på hva andre gjør i sitt privatliv. Det har jeg nemlig ikke noe med. Du må slutte å være så opptatt av andres liv

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei. Det er spesiell type folk som samler rykter og sladder. Man må ha interessen. 

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nettopp. Hvis hun møter dine lyster. Noe som du selv skrev er veldig utfordrende, da du sier at det er nesten ingen kvinner som matcher deg seksuelt. Da dumper du bare? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...