AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #41 Skrevet 27. august 2020 17 timer siden, Hr. Aktiv skrev: jeg finner dere på tinder også, men desverre har dere glemt hvordan man svarer på henvendelser. Når åpner dere døra litt på gløtt slik at vi også kan komme inn? Jeg synes det er litt rart at dere ikke gjør mere utav det når dere savner en livsledsager såpass mye, men ikke gjør en bitteliten innsats til å finne ham. For det finnes seriøse menn der uten som synes dere fortsatt er helt på høyden utseendemessig. Jeg tror folk generelt må bli flinkere til å tolke/lese energier fra folk, både i virkeligheten og gjennom bilder. Jeg er bare i midten av 30 årene og "alle" jeg matcher med på tinder er menn som vil ha forhold og barn ganske fort. Mulig jeg er flink til å velge, men jeg tror også at jeg utstråler noe som tiltrekkes disse mennene. Jeg vet ikke, men jeg finner i hvert fall mange. Har ved tre forskjellige anledninger blitt spurt i de første meldingene om jeg vil ha barn og om det er mulig at vi kan få de innen neste år er omme. Uten engang at vi har møttes! Anonymkode: 5ff43...e70 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #42 Skrevet 27. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uansett medisin hadde jeg aldri frivillig latt meg få herpes på grunn av en partner. Jøss, altså. Anonymkode: 78703...b8d Enig, stor dealbreaker her! Anonymkode: b99a2...5b5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #43 Skrevet 27. august 2020 17 hours ago, Hr. Aktiv said: Jeg sitter å leser en del på nettet og kommer da ofte over tråder der damer vissnok leter etter en livsledsager. Dette er ofte damer i slutten av 40 og opp i 50 årene som da sliter med å finne menn som er seriøse nok. Jeg har noen tanker om dette da jeg faktisk kan se den utfordringen med det. Det opplyses at de sliter med mange useriøse menn noe jeg kan forstå da det er de som tar kontakt og er mest på. Damer savner en fast relasjon med nærhet også utenfor soverommet. Men hva med oss menn som ikke tilhører denne kategorien som puler rundt? Vi som faktisk ikke er ute etter å tømme oss bare, men ønsker å stå litt i veien også innimellom. Være der når hun trenger ei håndsrekning og kansje ligge på sofaen og bare slumre med ett glass vin for kosens skyld eller rote på kjøkkenbenken. Jo da vi finnes vi. Hvordan kommer vi i kontakt med alle de damene da som går der ledige og IKKE finner seg en fast partner. Når åpner dere luken slik at vi også kan komme i kontakt med dere? Jo for vi leter etter den åpningen, men det synes veldig utfordrende å finne den. Kan dere hjelpe oss litt på veien? Når jeg ser dere ute så henger dere med venner og gjerne mange. Da passer det ikke å bryte inn. Dere rusler fra butikken med tunge handleposer i hendene da passer det ihvertfall ikke der dere rusler med litt halvsurt ansikt og et skrikende barn løpende imellom beina. Eller dere rusler stresset rundt med mobilen på øret. Jo jeg finner dere på tinder også, men desverre har dere glemt hvordan man svarer på henvendelser. Når åpner dere døra litt på gløtt slik at vi også kan komme inn? Jeg synes det er litt rart at dere ikke gjør mere utav det når dere savner en livsledsager såpass mye, men ikke gjør en bitteliten innsats til å finne ham. For det finnes seriøse menn der uten som synes dere fortsatt er helt på høyden utseendemessig. Slutt å være pysete og ta kontakt! Anonymkode: 557c1...f19 1
I'm just a girl Skrevet 27. august 2020 #44 Skrevet 27. august 2020 17 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg sitter å leser en del på nettet og kommer da ofte over tråder der damer vissnok leter etter en livsledsager. Dette er ofte damer i slutten av 40 og opp i 50 årene som da sliter med å finne menn som er seriøse nok. Jeg har noen tanker om dette da jeg faktisk kan se den utfordringen med det. Det opplyses at de sliter med mange useriøse menn noe jeg kan forstå da det er de som tar kontakt og er mest på. Damer savner en fast relasjon med nærhet også utenfor soverommet. Men hva med oss menn som ikke tilhører denne kategorien som puler rundt? Vi som faktisk ikke er ute etter å tømme oss bare, men ønsker å stå litt i veien også innimellom. Være der når hun trenger ei håndsrekning og kansje ligge på sofaen og bare slumre med ett glass vin for kosens skyld eller rote på kjøkkenbenken. Jo da vi finnes vi. Hvordan kommer vi i kontakt med alle de damene da som går der ledige og IKKE finner seg en fast partner. Når åpner dere luken slik at vi også kan komme i kontakt med dere? Jo for vi leter etter den åpningen, men det synes veldig utfordrende å finne den. Kan dere hjelpe oss litt på veien? Når jeg ser dere ute så henger dere med venner og gjerne mange. Da passer det ikke å bryte inn. Dere rusler fra butikken med tunge handleposer i hendene da passer det ihvertfall ikke der dere rusler med litt halvsurt ansikt og et skrikende barn løpende imellom beina. Eller dere rusler stresset rundt med mobilen på øret. Jo jeg finner dere på tinder også, men desverre har dere glemt hvordan man svarer på henvendelser. Når åpner dere døra litt på gløtt slik at vi også kan komme inn? Jeg synes det er litt rart at dere ikke gjør mere utav det når dere savner en livsledsager såpass mye, men ikke gjør en bitteliten innsats til å finne ham. For det finnes seriøse menn der uten som synes dere fortsatt er helt på høyden utseendemessig. Det er jo bare hyggelig hvis en fyr kommer bort selv om man står sammen flere andre! En eller annen gang går vi damer bort i baren eller på do osv også, eller bare lar blikket flakke rundt. Vink hvis vi ser bort i din retning. Pek på henne, så deg, en skål og pek på baren. (Sånn møtte jeg eksen) Skulle det være en som er opptatt så har du uansett made her night! Gå bort i butikken og si noe til kiden som får den til å smile, hjelp til med å bære, det er ikke alle som blir sure av det. Og tenk om du plutselig hjelper riktig dame? 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #45 Skrevet 27. august 2020 Vi går ofte forbi hverandre, og mange er kalde, usikre, skeptiske, avvisende eller utilgjengelige. Jeg legger selv merke til i sosiale settinger med en god miks av damer og menn som på byn eller stranda at folk sitter i sine egne grupper, og hverken prøver eller har interesse av å inkludere eller ta kontakt med de andre. Alle er i sine egne boble.. Da blir det vanskelig for fremmede utenforstående og bli kjent. Anonymkode: f2f8e...162 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #46 Skrevet 28. august 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig, stor dealbreaker her! Anonymkode: b99a2...5b5 Jeg fikk det etter å ha vært i forholdet i 1,5 år. Det viruset kan ligge latent i kroppen i mange år uten at man vet man har det. Men jeg fikk det mest sannsynlig fordi han hadde munnsår og slikker meg. Er noe dritt, men sånn er det. Heldigvis er det noen som vil ha oss og. Anonymkode: d1d50...6a0 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #47 Skrevet 28. august 2020 På 26.8.2020 den 20.39, Hr. Aktiv skrev: For en mann er dette veldig vanskelig. Hvis du ikke er av de 20% som alle damer vil ha så er det nesten helt umulig å finne ei dame om hun ikke gir et hint eller åpner døra litt på gløtt Slutt å syte nå da! Jeg er singel og leter etter et seriøst forhold. Er ikke veldig "pen" egentlig, men klarer å få dater om jeg vil. Skal på en i helgen. Treff på en datingside og pratet om løst og fast et par dager. Så bare foreslå et treff. Fikk ja uten store problemer. Meg selv? En 4 på utseende? Men har vel en personlighet som gjør at jeg lett snakker med folk, og interesser som lett sammenfaller med andre kvinner sine. Du må føre en samtale som gjør at du fremstår som interessant, ofte krever dette litt øvelse. Så ta initiativ og vise en interesse. Dette gjør at det ikke er veldig vanskelig å få dater. Det er derimot vanskelig å finne den rette til å innlede et seriøst varig forhold med. Dette gjelder uansett utseende, dette er bare ikke lett. For de som vil ha sex? Ikke noe problem om man er attraktiv nok, men for et varig fast forhold sliter de like mye som alle andre med å finne den rette. Slik jeg ser det gjelder dette både kvinner og menn. Anonymkode: d9b1c...38f 4
Engel Skrevet 28. august 2020 #48 Skrevet 28. august 2020 På 27.08.2020 den 12.26, AnonymBruker skrev: Jeg tror folk generelt må bli flinkere til å tolke/lese energier fra folk, både i virkeligheten og gjennom bilder. Jeg er bare i midten av 30 årene og "alle" jeg matcher med på tinder er menn som vil ha forhold og barn ganske fort. Mulig jeg er flink til å velge, men jeg tror også at jeg utstråler noe som tiltrekkes disse mennene. Jeg vet ikke, men jeg finner i hvert fall mange. Har ved tre forskjellige anledninger blitt spurt i de første meldingene om jeg vil ha barn og om det er mulig at vi kan få de innen neste år er omme. Uten engang at vi har møttes! Anonymkode: 5ff43...e70 Vær tydelig selv på hva man vil, og gå etter de som er tydelige. Det er godt tips på nettdating, da finner man de som er seriøse og ønsker det samme som deg. I alle fall av menn. Men ja, 90% blir da vraket fordi de ikke har giddet å lage en skikkelig profil. Selv om det er kjekke, flotte menn. Men da er du heller ikke seriøs i leting etter en partner mener jeg. Tenker det samme gjelder damer som kun legger ut et par bilder. Stor sjanse for at de kun er ute etter oppmerksomheten.
Hr. Aktiv Skrevet 28. august 2020 Forfatter #49 Skrevet 28. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt å syte nå da! Jeg er singel og leter etter et seriøst forhold. Er ikke veldig "pen" egentlig, men klarer å få dater om jeg vil. Skal på en i helgen. Treff på en datingside og pratet om løst og fast et par dager. Så bare foreslå et treff. Fikk ja uten store problemer. Meg selv? En 4 på utseende? Men har vel en personlighet som gjør at jeg lett snakker med folk, og interesser som lett sammenfaller med andre kvinner sine. Du må føre en samtale som gjør at du fremstår som interessant, ofte krever dette litt øvelse. Så ta initiativ og vise en interesse. Dette gjør at det ikke er veldig vanskelig å få dater. Det er derimot vanskelig å finne den rette til å innlede et seriøst varig forhold med. Dette gjelder uansett utseende, dette er bare ikke lett. For de som vil ha sex? Ikke noe problem om man er attraktiv nok, men for et varig fast forhold sliter de like mye som alle andre med å finne den rette. Slik jeg ser det gjelder dette både kvinner og menn. Anonymkode: d9b1c...38f Du skriver jo akkurat det jeg mener. Jeg er ikke interessert i å bare pule eller bli sammen med ei dame jeg ikke liker. De damer som da er attraktive i min verden finnes nesten ikke. Ikke kan de svare på henvendelser heller nesten uansett hvor du finner dem.
Coronas Skrevet 28. august 2020 #50 Skrevet 28. august 2020 På 26.8.2020 den 18.58, Hr. Aktiv skrev: Jeg sitter å leser en del på nettet og kommer da ofte over tråder der damer vissnok leter etter en livsledsager. Dette er ofte damer i slutten av 40 og opp i 50 årene som da sliter med å finne menn som er seriøse nok. Jeg har noen tanker om dette da jeg faktisk kan se den utfordringen med det. Det opplyses at de sliter med mange useriøse menn noe jeg kan forstå da det er de som tar kontakt og er mest på. Damer savner en fast relasjon med nærhet også utenfor soverommet. Men hva med oss menn som ikke tilhører denne kategorien som puler rundt? Vi som faktisk ikke er ute etter å tømme oss bare, men ønsker å stå litt i veien også innimellom. Være der når hun trenger ei håndsrekning og kansje ligge på sofaen og bare slumre med ett glass vin for kosens skyld eller rote på kjøkkenbenken. Jo da vi finnes vi. Hvordan kommer vi i kontakt med alle de damene da som går der ledige og IKKE finner seg en fast partner. Når åpner dere luken slik at vi også kan komme i kontakt med dere? Jo for vi leter etter den åpningen, men det synes veldig utfordrende å finne den. Kan dere hjelpe oss litt på veien? Når jeg ser dere ute så henger dere med venner og gjerne mange. Da passer det ikke å bryte inn. Dere rusler fra butikken med tunge handleposer i hendene da passer det ihvertfall ikke der dere rusler med litt halvsurt ansikt og et skrikende barn løpende imellom beina. Eller dere rusler stresset rundt med mobilen på øret. Jo jeg finner dere på tinder også, men desverre har dere glemt hvordan man svarer på henvendelser. Når åpner dere døra litt på gløtt slik at vi også kan komme inn? Jeg synes det er litt rart at dere ikke gjør mere utav det når dere savner en livsledsager såpass mye, men ikke gjør en bitteliten innsats til å finne ham. For det finnes seriøse menn der uten som synes dere fortsatt er helt på høyden utseendemessig. Jeg kan bare svare for meg. Har åpnet døren til menn, de stormet inn surret rundt med lovord og føyk ut igjen i full fart (fikk vel tømt seg nok) Sitter tilbake og lurer på hvorfor. Hva er galt med meg? Var "tigerstripene" motbydelig (etter barnefødtsel) Hengemage, igjen etter å ha gått 9 mnd gravid for 20 år siden, for muskuløs under "marsipanen", rynkene da jeg elsker solen og da naturlig alle fregnene, litt hengepupper, at en var klar for et liv sammen? Kanskje jeg var kjedelig, lavtlønnet jobb, lite penger, reservert pga dårlig selvtillit. For pågående og kjærlig kanskje. Jeg vet ikke. Nå er døra stengt for alltid dessverre.... 4
Hr. Aktiv Skrevet 28. august 2020 Forfatter #51 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, Coronas skrev: Jeg kan bare svare for meg. Har åpnet døren til menn, de stormet inn surret rundt med lovord og føyk ut igjen i full fart (fikk vel tømt seg nok) Sitter tilbake og lurer på hvorfor. Hva er galt med meg? Var "tigerstripene" motbydelig (etter barnefødtsel) Hengemage, igjen etter å ha gått 9 mnd gravid for 20 år siden, for muskuløs under "marsipanen", rynkene da jeg elsker solen og da naturlig alle fregnene, litt hengepupper, at en var klar for et liv sammen? Kanskje jeg var kjedelig, lavtlønnet jobb, lite penger, reservert pga dårlig selvtillit. For pågående og kjærlig kanskje. Jeg vet ikke. Nå er døra stengt for alltid dessverre.... Du lot dem spille spillet sitt. Du skulle spillt ditt spill istedet. Holdt dem på gress ei stund. Jo mange hadde etter hvert falt av ja, men de gode hadde stått igjen. Det har ingenting med pengeboka di. Det er ikke viktig. Det har heller ikke med kroppen din. Det har bare med at du lot dem få det de var ute etter. Hvis du er ute etter et fast forhold kan du ikke hoppe til sengs tidlig. Da blir du alene dumpet. Jo for de lover gull og grønne skoger bare for at du skal sprike ennda raskere med beina.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #52 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Du lot dem spille spillet sitt. Du skulle spillt ditt spill istedet. Holdt dem på gress ei stund. Jo mange hadde etter hvert falt av ja, men de gode hadde stått igjen. Det har ingenting med pengeboka di. Det er ikke viktig. Det har heller ikke med kroppen din. Det har bare med at du lot dem få det de var ute etter. Hvis du er ute etter et fast forhold kan du ikke hoppe til sengs tidlig. Da blir du alene dumpet. Jo for de lover gull og grønne skoger bare for at du skal sprike ennda raskere med beina. Vi er mange som ligger med daten fort uten sånne problemer. Jeg har ligget raskt med alle kjærester og korteste forholdet mitt varte 4 år. Jeg har også på en måte data en fyr lenge der vi aldri hadde sex...noe i relasjonen gjorde at jeg ikke ville, ikke følte meg trygg på å hengi meg, han var så rastløs. Med alle de andre tvilte jeg aldri på at det bare var starten på mye sex og kjærlighet. Men det er veldig merkelig hvordan du skriver..."sprike med beina". Du høres forraktfull ut overfor kvinnelig seksualitet. Jeg synes dette er pussig, for jeg er strengt oppdratt i kristen sammenheng og ingen der prater sånn stygt om damer som har sex- eller menn som har sex. Det er bare noe en del velger å vente med, til forlovelse eller ekteskap. Jeg har også venner som ikke er kristne men som venter mange uker med sex fordi en eller begge vil føle seg trygge først. Men de prater heller ikke sånn. Jeg skjønner ikke problemet ditt, hvis dama vil ligge første kvelden og du ikke, er det ikke bare å høre om dere kan ta det litt roligere? Man er jo to om å ha sex. Du kan jo kanskje begynne med å spille ditt eget spill selv? Anonymkode: 904c6...b0f 13
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #53 Skrevet 28. august 2020 1 hour ago, Hr. Aktiv said: Du lot dem spille spillet sitt. Du skulle spillt ditt spill istedet. Holdt dem på gress ei stund. Jo mange hadde etter hvert falt av ja, men de gode hadde stått igjen. Det har ingenting med pengeboka di. Det er ikke viktig. Det har heller ikke med kroppen din. Det har bare med at du lot dem få det de var ute etter. Hvis du er ute etter et fast forhold kan du ikke hoppe til sengs tidlig. Da blir du alene dumpet. Jo for de lover gull og grønne skoger bare for at du skal sprike ennda raskere med beina. Mange lange faste forhold har startet med tidlig sex. Anonymkode: 5b697...a11 10
Hr. Aktiv Skrevet 28. august 2020 Forfatter #54 Skrevet 28. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er mange som ligger med daten fort uten sånne problemer. Jeg har ligget raskt med alle kjærester og korteste forholdet mitt varte 4 år. Jeg har også på en måte data en fyr lenge der vi aldri hadde sex...noe i relasjonen gjorde at jeg ikke ville, ikke følte meg trygg på å hengi meg, han var så rastløs. Med alle de andre tvilte jeg aldri på at det bare var starten på mye sex og kjærlighet. Men det er veldig merkelig hvordan du skriver..."sprike med beina". Du høres forraktfull ut overfor kvinnelig seksualitet. Jeg synes dette er pussig, for jeg er strengt oppdratt i kristen sammenheng og ingen der prater sånn stygt om damer som har sex- eller menn som har sex. Det er bare noe en del velger å vente med, til forlovelse eller ekteskap. Jeg har også venner som ikke er kristne men som venter mange uker med sex fordi en eller begge vil føle seg trygge først. Men de prater heller ikke sånn. Jeg skjønner ikke problemet ditt, hvis dama vil ligge første kvelden og du ikke, er det ikke bare å høre om dere kan ta det litt roligere? Man er jo to om å ha sex. Du kan jo kanskje begynne med å spille ditt eget spill selv? Anonymkode: 904c6...b0f Dama som vil ligge med meg første kvelden har som oftest en god del andre hun også har gjort det samme med. Slike damer orker jeg ikke. De må gjerne hoppe lett til sengs, men ikke forvent positiv respons her.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #55 Skrevet 28. august 2020 På 26.8.2020 den 18.58, Hr. Aktiv skrev: Jeg sitter å leser en del på nettet og kommer da ofte over tråder der damer vissnok leter etter en livsledsager. Dette er ofte damer i slutten av 40 og opp i 50 årene som da sliter med å finne menn som er seriøse nok. Jeg har noen tanker om dette da jeg faktisk kan se den utfordringen med det. Det opplyses at de sliter med mange useriøse menn noe jeg kan forstå da det er de som tar kontakt og er mest på. Damer savner en fast relasjon med nærhet også utenfor soverommet. Men hva med oss menn som ikke tilhører denne kategorien som puler rundt? Vi som faktisk ikke er ute etter å tømme oss bare, men ønsker å stå litt i veien også innimellom. Være der når hun trenger ei håndsrekning og kansje ligge på sofaen og bare slumre med ett glass vin for kosens skyld eller rote på kjøkkenbenken. Jo da vi finnes vi. Hvordan kommer vi i kontakt med alle de damene da som går der ledige og IKKE finner seg en fast partner. Når åpner dere luken slik at vi også kan komme i kontakt med dere? Jo for vi leter etter den åpningen, men det synes veldig utfordrende å finne den. Kan dere hjelpe oss litt på veien? Når jeg ser dere ute så henger dere med venner og gjerne mange. Da passer det ikke å bryte inn. Dere rusler fra butikken med tunge handleposer i hendene da passer det ihvertfall ikke der dere rusler med litt halvsurt ansikt og et skrikende barn løpende imellom beina. Eller dere rusler stresset rundt med mobilen på øret. Jo jeg finner dere på tinder også, men desverre har dere glemt hvordan man svarer på henvendelser. Når åpner dere døra litt på gløtt slik at vi også kan komme inn? Jeg synes det er litt rart at dere ikke gjør mere utav det når dere savner en livsledsager såpass mye, men ikke gjør en bitteliten innsats til å finne ham. For det finnes seriøse menn der uten som synes dere fortsatt er helt på høyden utseendemessig. damer som bikker 30-40-50 og har problemer med å finne seriøse mannfolk, er som regel i samme kategori som de mannfolkene de har datet frem til da. gjerne av typen som har unger med 3-5 forskjellige menn, kler seg som en 14 åring selv om man er nærmere 60,.. de liker drama og tror de er et kupp og kan derfor ikke "settle" med noen som ikke får de til å føle seg spesielle. det er de samme som skråle høyest og lå med alle på ungdomsskolen og vgs og var "superkule" men en god vei for å finne seg en likesinnet partner er fritidsaktiviteter. liker du klatring, matlaging, fotografering et c. så begynn i en klubb som driver med det samme. finenr du noen der så vet du i alel fall dere har en felles interesse- og det gir ofte grobunn for noe mer:) Anonymkode: 2a0f7...5c8
Hr. Aktiv Skrevet 28. august 2020 Forfatter #56 Skrevet 28. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange lange faste forhold har startet med tidlig sex. Anonymkode: 5b697...a11 Og ennda flere endt med ons. Leser det opp og ned i mente hver dag her inne. Solskinnshistorier finnes uansett. Selv etter alvorlige katastrofer finnes det solskinnshistorier, men realiteten er det stikk motsatte.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #57 Skrevet 28. august 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Og ennda flere endt med ons. Leser det opp og ned i mente hver dag her inne. Solskinnshistorier finnes uansett. Selv etter alvorlige katastrofer finnes det solskinnshistorier, men realiteten er det stikk motsatte. Jeg hoppet fort til sengs med min eksmann. Vi var sammen i 24 år. Min siste eks var jeg sammen med i 2,5 år. Hoppet til sengs første daten. Men ellers så pleier jeg ikke det. Anonymkode: d1d50...6a0 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #58 Skrevet 28. august 2020 1 hour ago, Hr. Aktiv said: Og ennda flere endt med ons. Leser det opp og ned i mente hver dag her inne. Solskinnshistorier finnes uansett. Selv etter alvorlige katastrofer finnes det solskinnshistorier, men realiteten er det stikk motsatte. Realiteten er at veldig mange lange forhold har startet med tidlig sex, uansett hva du har lest her inne. Anonymkode: 5b697...a11 9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #59 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Dama som vil ligge med meg første kvelden har som oftest en god del andre hun også har gjort det samme med. Slike damer orker jeg ikke. De må gjerne hoppe lett til sengs, men ikke forvent positiv respons her. Jeg har hoppet kjapt til sengs med en mann. Det er ham jeg er gift med. Det var en så unik kjemi at jeg ville ha ham, uansett om det skulle bli bare sex. Jeg ville ha angret på å ikke ha det, selv om det ble med den opplevelsen. Jeg ville alltid ha lurt på om det ville bli like spesielt som det føltes at det ville bli. To barn og nærmere 20 år senere nå, fremdeles sammen. Det var så unikt som jeg følte. Han også følte det. Uansett, jeg lot ikke være å gå tidlig til sengs med menn innen ham fordi jeg mente at det sa noe om kvaliteten på meg som person. Det tror jeg ikke at det gjør. Jeg lot være fordi jeg trengte tid på å bli så trygg på menn at jeg ønsket det. Dog ikke han. Han bare måtte jeg ha, uansett hvordan det ville gå. Jeg var ikke redd overhodet, bare nærmest beruset av tanken på ham. Så "formelen" din er ikke nødvendigvis riktig, og min tilbakeholdenhet innen ham var ikke dydighet og noe kvalitetsmessig i meg, men en redsel for de fleste menn. Mine kvaliteter var likevel gode nok totalt sett til at han fremdeles velger å være med meg. Kvaliteten på kvinner er generelt ikke basert på hvor mange vi har hatt sex med, og hvor fort. Det er helt andre ting som er avgjørende for det. Anonymkode: bb445...7e3 11
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #60 Skrevet 29. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hoppet kjapt til sengs med en mann. Det er ham jeg er gift med. Det var en så unik kjemi at jeg ville ha ham, uansett om det skulle bli bare sex. Jeg ville ha angret på å ikke ha det, selv om det ble med den opplevelsen. Jeg ville alltid ha lurt på om det ville bli like spesielt som det føltes at det ville bli. To barn og nærmere 20 år senere nå, fremdeles sammen. Det var så unikt som jeg følte. Han også følte det. Uansett, jeg lot ikke være å gå tidlig til sengs med menn innen ham fordi jeg mente at det sa noe om kvaliteten på meg som person. Det tror jeg ikke at det gjør. Jeg lot være fordi jeg trengte tid på å bli så trygg på menn at jeg ønsket det. Dog ikke han. Han bare måtte jeg ha, uansett hvordan det ville gå. Jeg var ikke redd overhodet, bare nærmest beruset av tanken på ham. Så "formelen" din er ikke nødvendigvis riktig, og min tilbakeholdenhet innen ham var ikke dydighet og noe kvalitetsmessig i meg, men en redsel for de fleste menn. Mine kvaliteter var likevel gode nok totalt sett til at han fremdeles velger å være med meg. Kvaliteten på kvinner er generelt ikke basert på hvor mange vi har hatt sex med, og hvor fort. Det er helt andre ting som er avgjørende for det. Anonymkode: bb445...7e3 Jo kvaliteten på damen gjenspeiler seg mye i hvor mange partnere hun har hatt. Hvorfor har hun da fartet rundt og aldri blitt fornøyd? Hvorfor skal jeg være den beste når de 300 før meg ikke var det? Jeg tenker at de som ofte farer rundt og er "rastløse" er stadig på let etter noe bedre og derfor ikke kan forventes at de vil være her lenge før de drar videre til neste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå