Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 Forfatter #21 Skrevet 26. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her sier du mye om deg selv som hadde gjort at jeg hadde unngått deg, faktisk ghostet og blokkert fordi jeg hadde vært redd for reaksjonen din hvis jeg skulle gitt beskjed om avvisning. I historiene dine er det ikke viktig at personene var av utenlandsk opprinnelse. Folk som er urimelige, misbrukende, maktsyke, voldelige eller kriminelle, de finnes i alle hudfarger og nasjonaliteter. Jeg har 3 venninner som (jeg vet) har blitt voldtatt og vunnet i retten. 2 av dem var 13 og ei 14(2 rettsaker, 2 forskjellige voldtekstmenn). Alle voldtektsmennene var norske, hvite menn. Norske, hvite menn slikka meg i ansiktet og stappa hendene i buksa mi da jeg jobbet som bartender. Norske menn banka naboen fordi han tilfeldigvis var i brorens hus, og siden de bare ville slåss så sendte de han til kjevekirurgi i stedet. Så hvis du vil at utlendinger skal "rette seg" etter oss så har de etter min mening ikke mye å hige etter. Nordmenn er ikke helgener. Så om du snakker sant om alle disse folkene du på magisk vis møter i bakgater og innkjørsler, så er det svært synd at du møter så mange drittfolk og har måtte forsvare deg eller andre så mye med vold. Men du velger å inkludere at de er utenlandske, du vil si mer om hendelsene enn at du havnet i en fæl situasjon som kanskje preget deg. Forstår du? Si om jeg alltid havnet i catfights. For det første så er det sprøtt at jeg stadig havnet der, de færreste havner i slåsskamper noensinne. Og så har hver jente jeg slåss med krøllete hår, så neste dag forteller jeg noen om dette, og så blir liksom krøllene en sentral del av historien. Men hva faen har krøllene med noe å gjøre? I min fiktive situasjon så tror jeg at alle jenter med krøller er dritt, ikke sant. Og det hadde sagt mye om meg. Anonymkode: ca160...201 At man som ung person som er ute på byen høyt og lavt havner i situasjoner av og til er ganske vanlig. Det mest vanlige er at folk ikke forteller om det. At du velger å blokkere meg og ghoste meg forteller mye mere om dine problemer enn om at jeg har problemer. Jeg har absolutt ingen onde hensikter og blir sett på som trygg blandt mine nærmeste ihvertfall. 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men denne medisinen hjelper for alle. å da har de nok ikke brukt den. Men ikke alle vet om det. De fleste med herpes i underlivet har ett kraftig utbrudd. For så å aldri få utbrudd igjen. Noen har det en gang iblant, mens andre har det hyppig. De som har det hyppig vil i 99% av tilfellene bli kvitt mesteparten av utbrudd med bruk av Valtrex Anonymkode: d1d50...6a0 En er en stressa fyr. Han vet jeg går på noe spesialmedisin. Han har utbrudd flere ganger i året. Ofte er det nesten ikke opphold imellom utbruddene. Jeg kjenner også folk som har vært utbruddfri i 15 år også mens parteneren deres ble smittet i mellomtiden. Jeg har jo spurt litt om dette da jeg vet det kan ramme meg også. Men jeg prøver å unngå smitte så lenge jeg kan.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #22 Skrevet 26. august 2020 10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: At man som ung person som er ute på byen høyt og lavt havner i situasjoner av og til er ganske vanlig. Det mest vanlige er at folk ikke forteller om det. At du velger å blokkere meg og ghoste meg forteller mye mere om dine problemer enn om at jeg har problemer. Jeg har absolutt ingen onde hensikter og blir sett på som trygg blandt mine nærmeste ihvertfall. En er en stressa fyr. Han vet jeg går på noe spesialmedisin. Han har utbrudd flere ganger i året. Ofte er det nesten ikke opphold imellom utbruddene. Jeg kjenner også folk som har vært utbruddfri i 15 år også mens parteneren deres ble smittet i mellomtiden. Jeg har jo spurt litt om dette da jeg vet det kan ramme meg også. Men jeg prøver å unngå smitte så lenge jeg kan. Da har de hatt utbrudd de ikke har merket. Man smitter kun ved utbrudd Anonymkode: d1d50...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #23 Skrevet 26. august 2020 12 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: At man som ung person som er ute på byen høyt og lavt havner i situasjoner av og til er ganske vanlig. Det mest vanlige er at folk ikke forteller om det. At du velger å blokkere meg og ghoste meg forteller mye mere om dine problemer enn om at jeg har problemer. Jeg har absolutt ingen onde hensikter og blir sett på som trygg blandt mine nærmeste ihvertfall. En er en stressa fyr. Han vet jeg går på noe spesialmedisin. Han har utbrudd flere ganger i året. Ofte er det nesten ikke opphold imellom utbruddene. Jeg kjenner også folk som har vært utbruddfri i 15 år også mens parteneren deres ble smittet i mellomtiden. Jeg har jo spurt litt om dette da jeg vet det kan ramme meg også. Men jeg prøver å unngå smitte så lenge jeg kan. Man får ikke utbrudd flere ganger i året dersom man bruker medisin. Den med må tas hver eneste dag. Til ca samme tid. Hvis ikke kommer utbrudd. De fleste med herpes er lite plaget. Anonymkode: d1d50...6a0 3
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 Forfatter #24 Skrevet 26. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har de hatt utbrudd de ikke har merket. Man smitter kun ved utbrudd Anonymkode: d1d50...6a0 Risikoen for smitte er størst ved utbrudd. Altså du kan bli smittet utenfor utbrudd også, men at sjansen er mindre for smitte. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man får ikke utbrudd flere ganger i året dersom man bruker medisin. Den med må tas hver eneste dag. Til ca samme tid. Hvis ikke kommer utbrudd. De fleste med herpes er lite plaget. Anonymkode: d1d50...6a0 De fleste ja. Men det finnes alltid noen som er i gruppa 1%. Dvs. en av hundre sitter med svarteper.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #25 Skrevet 26. august 2020 Du generaliserer oss kvinner stadig, har hatt flere tråder der du fremstiller merkelig oppførsel som normal oppførsel, du har tydeligvis ikke noe godt samarbeid med din eks om barna, og er veldig påståelig i tråder om barnesaker, samt at du virker å ha et ganske så merkelig forhold til sex, hvor du fremstiller deg selv som en superelsker, mens jeg blir svett av å lese hva du skriver. Har diskutert sex med deg noen ganger, og selv jeg som elsker sex, også å gi det mannen liker, jeg tror at jeg hadde strevd ganske fort. Selvrettferdig, generalisrende, virker til tider ganske bitter og litt skremmende. Du har sikkert mange gode sider og gode intensjoner, men... Ja selvinnsikt er til tider vanskelig for oss alle, men snille mennesker pleier å være litt rund i karantene, og har evne og vilje til å tilpasse seg litt. Du virker ikke helt å være det. Det virker å være viktigere for deg å være prinsippfast enn raus, rund og med evne til å se ting fra andre sider. Da er det nok et veldig smalt utvalg av kvinner for deg, for uten evne til å tilpasse seg og vrake noen tanker og prinsipper er det nesten umulig å få et forhold til å fungere. Både jeg og min mann måtte forkaste mange tanker om hva som er perfekt for å fungere sammen. De fleste må det. Kjærester kan man ikke bestille etter helt bestemte kriterier. Det sagt, det er hva jeg måtte tenke nytt om som gjorde at dette forholdet utviklet og lærte meg noe også. Det som var "feil" var det jeg vokste på. Langt ekteskap nå, med "feil" mann, som var rett. Jeg var også "feil" for ham på flere måter. Såpass at hans kamerater har ertet ham mye for tidligere påstander om hvordan kvinnen i hans liv skulle være. Å evne å se nytt og annerledes på ting for en man møter er ofte det som er nødvendig for å få et varig og godt forhold. Så prinsippfast som du er kaster du kanskje bort det som kunne blitt bedre enn du kan forestille deg, på grunn et tunellsyn du ikke er villig til å gi slipp på. Du har mange bra tanker også. Bare så synd at de drukner i prinsipper som sikkert føles riktig for deg, men som ødelegger mye for deg også. Et menneske er viktigere enn prinsipper. Alle feiler, alle har feil. Man kan ikke elske og bli elsket uten å vike fra at alt skal være slik eller slik, og absolutt ikke slik eller slik. Preferanser har alle ja. Ikke alle har så mange ufravikelige. De fleste av oss har noen få som er absolutte, men resten kan vi vurdere, og til og med forkaste i møte med mennesker som utfordrer oss på dem, og er verdt det å tenke nytt. Anonymkode: bb445...7e3 12
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #26 Skrevet 26. august 2020 6 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg sitter å leser en del på nettet og kommer da ofte over tråder der damer vissnok leter etter en livsledsager. Dette er ofte damer i slutten av 40 og opp i 50 årene som da sliter med å finne menn som er seriøse nok. Jeg har noen tanker om dette da jeg faktisk kan se den utfordringen med det. Det opplyses at de sliter med mange useriøse menn noe jeg kan forstå da det er de som tar kontakt og er mest på. Damer savner en fast relasjon med nærhet også utenfor soverommet. Men hva med oss menn som ikke tilhører denne kategorien som puler rundt? Vi som faktisk ikke er ute etter å tømme oss bare, men ønsker å stå litt i veien også innimellom. Være der når hun trenger ei håndsrekning og kansje ligge på sofaen og bare slumre med ett glass vin for kosens skyld eller rote på kjøkkenbenken. Jo da vi finnes vi. Hvordan kommer vi i kontakt med alle de damene da som går der ledige og IKKE finner seg en fast partner. Når åpner dere luken slik at vi også kan komme i kontakt med dere? Jo for vi leter etter den åpningen, men det synes veldig utfordrende å finne den. Kan dere hjelpe oss litt på veien? Når jeg ser dere ute så henger dere med venner og gjerne mange. Da passer det ikke å bryte inn. Dere rusler fra butikken med tunge handleposer i hendene da passer det ihvertfall ikke der dere rusler med litt halvsurt ansikt og et skrikende barn løpende imellom beina. Eller dere rusler stresset rundt med mobilen på øret. Jo jeg finner dere på tinder også, men desverre har dere glemt hvordan man svarer på henvendelser. Når åpner dere døra litt på gløtt slik at vi også kan komme inn? Jeg synes det er litt rart at dere ikke gjør mere utav det når dere savner en livsledsager såpass mye, men ikke gjør en bitteliten innsats til å finne ham. For det finnes seriøse menn der uten som synes dere fortsatt er helt på høyden utseendemessig. Jeg skal ikke påstå noe, men flere hr sagt:hmm..Men det er nok jeg er trivlig og lager god mat,og er introvert. Nok om det. Har fått tilbud om golfbane-pappa, og feriehus-mamma. The Chache is - han jobber på nordsjøen.. 800.000. Ja sikkert digg for hun som får ham. Men for min del, mm, antall uker og antall uker av var deal-breaker. Penger kjøper ikke lykke..og hva husker barna... Anonymkode: 3d0ae...702 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #27 Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ikke påstå noe, men flere hr sagt:hmm..Men det er nok jeg er trivlig og lager god mat,og er introvert. Nok om det. Har fått tilbud om golfbane-pappa, og feriehus-mamma. The Chache is - han jobber på nordsjøen.. 800.000. Ja sikkert digg for hun som får ham. Men for min del, mm, antall uker og antall uker av var deal-breaker. Penger kjøper ikke lykke..og hva husker barna... Anonymkode: 3d0ae...702 Edit: føles som au.pair. Etter 67/70 er pappa her... Anonymkode: 3d0ae...702
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #28 Skrevet 27. august 2020 14 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Når jeg ser dere ute så henger dere med venner og gjerne mange. Da passer det ikke å bryte inn. Dere rusler fra butikken med tunge handleposer i hendene da passer det ihvertfall ikke der dere rusler med litt halvsurt ansikt og et skrikende barn løpende imellom beina. Eller dere rusler stresset rundt med mobilen på øret. Jo jeg finner dere på tinder også, men desverre har dere glemt hvordan man svarer på henvendelser. Når åpner dere døra litt på gløtt slik at vi også kan komme inn? Jeg synes det er litt rart at dere ikke gjør mere utav det når dere savner en livsledsager såpass mye, men ikke gjør en bitteliten innsats til å finne ham. For det finnes seriøse menn der uten som synes dere fortsatt er helt på høyden Virker litt merkelig å synes at kvinner er så lukkede når de er opptatt med sine daglige aktiviteter. Menn er ikke veldig sexy når de står i telefonen eller med unge og handleposer på kiwi heller 😄 Ikke vet du om damene du observerte er single eller på leit, heller. Kan jo være den stressa dama du så har mann- eller kone - hjemme, ikke leiter eller ikke er tiltrukket av akkurat deg. Kanskje de tom faker stress/telefonsamtaler så menn ikke skal sjekke? Har hørt at mange gjør det når de ikke vil bli snakka til De få mnd jeg var singel fikk jeg ørti fnørti henvendelser på 2-3 datingsamfunn, snakka med rundt 30 av dem (umulig å svare alle), møtte 3 av dem, og blei sammen med nr3 jeg møtte (som ikke var match med alle kriterer men noen). Og det er en evig strøm av menn irl som tror jeg er singel fordi jeg ikke har giftering. Da jeg var gift også egentlig. Fordi jeg "ser" visstnok singel ut, hva nå det skal bety. I "gamle dager" fant jeg kjærester via venner, kjente og hobby. Hilsen 40+ og sjelden singel Anonymkode: 904c6...b0f
Hr. Aktiv Skrevet 27. august 2020 Forfatter #29 Skrevet 27. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker litt merkelig å synes at kvinner er så lukkede når de er opptatt med sine daglige aktiviteter. Menn er ikke veldig sexy når de står i telefonen eller med unge og handleposer på kiwi heller 😄 Ikke vet du om damene du observerte er single eller på leit, heller. Kan jo være den stressa dama du så har mann- eller kone - hjemme, ikke leiter eller ikke er tiltrukket av akkurat deg. Kanskje de tom faker stress/telefonsamtaler så menn ikke skal sjekke? Har hørt at mange gjør det når de ikke vil bli snakka til De få mnd jeg var singel fikk jeg ørti fnørti henvendelser på 2-3 datingsamfunn, snakka med rundt 30 av dem (umulig å svare alle), møtte 3 av dem, og blei sammen med nr3 jeg møtte (som ikke var match med alle kriterer men noen). Og det er en evig strøm av menn irl som tror jeg er singel fordi jeg ikke har giftering. Da jeg var gift også egentlig. Fordi jeg "ser" visstnok singel ut, hva nå det skal bety. I "gamle dager" fant jeg kjærester via venner, kjente og hobby. Hilsen 40+ og sjelden singel Anonymkode: 904c6...b0f Det du sier her er at er du mann så tipp heller lotto for sjansen for å finne ei dame er så liten at det har ingen hensikt å lete.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #30 Skrevet 27. august 2020 13 timer siden, Hr. Aktiv skrev: For å svare i tråden så leter jeg vel der de andre leter sikkert? Jeg er litt usikker, men det jeg vet er at damer skjelden tar noe insj. Dere sitter der på gjerdet med drømmer og det hele, men foretar dere absolutt ingenting selv om drømmeprinsen rusler forbi og til og med hilser pent til dere. Dere sier ikke engang "hey jeg sitter her" bare for å bryte isen. Så skriver dere på nett etterpå at damer som har passert 35 er uattraktive og ingen menn vil ha dere? Ikke det? Hva gjør dere for å virke attraktive da? Det er jo kun playerne som ser dere fordi de har sånn dør til dør aksjon. Vi kan ikke begynne med det. Da får du lett et stempel på deg. Det er nok ikke mine dealbreakers som er grunnen til at jeg er singel i dag. Det har mere med at jeg ikke treffer damer annet enn de som er i gruppa menn dere plages med. For de damene vises også. De tar insj innimellom også. Ikke er de så nøye med hvordan det ser ut hjemme eller fasaden forøvrig. De vil bare pule de. Det som jeg har sett er at menn flest vil ha smellvakre damer. Uansett hvordan mannen selv ser ut. Da faller vi som er gjennomsnittlige eller under gjennomsnittet ut av det hele. Jeg er langt under gjennomsnittet attraktiv, man får ikke gjort noe med det, så jeg har kun møtt på folk som var ute etter pengene mine. Nå har jeg endelig en samboer som ser ut til å elske meg for den jeg er. Men altså, hele mitt livs erfaring er at jeg alltid har vært valgt bort på grunn av utseende. Og selv om jeg da prøvde å "date ned". Alle vil ha pene damer. Så kanskje senke kravene til at dama skal være modellpen, trener 5 ganger i uka, ha definerte muskler, naturlig store bryster, feilfri hud og fyldig hårmanke? Anonymkode: c0104...625 6
Ava Mae Skrevet 27. august 2020 #31 Skrevet 27. august 2020 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Når jeg ser dere ute så henger dere med venner og gjerne mange. Da passer det ikke å bryte inn. Dere rusler fra butikken med tunge handleposer i hendene da passer det ihvertfall ikke der dere rusler med litt halvsurt ansikt og et skrikende barn løpende imellom beina. Eller dere rusler stresset rundt med mobilen på øret. Du kan jo gå bort å spørre henne om du kan hjelpe henne med bæreposene dit hun skal? Vi har en Amerikansk bekjent som flyttet hit til Norge for noen år siden som stusset fælt på om dette med likestilling i Norge hadde tatt over for det som i Amerika er en del av høfligheten man viser for det motsatte kjønn eller om det alltid hadde vært slik. En del av den mannlige Amerikanske oppdragelsen er at man reiser seg og gir plassen sin på toget/trikken/t-banen hvis det er fullt og det kommer en dame på. De holder døren åpen for deg og går alltid inn sist, drar stolen ut fra bordet slik at du får sette deg når man spiser på restaurant, går bort til vilt fremmede damer hvis de ser at de kunne trenge hjelp osv osv. Han sa at dette var en av de tingene han kuttet ut ganske raskt for damer så bare merkelig på han når han gjorde det og noen ble til og med irriterte. Jeg synes det er litt trist jeg for det kan virke som om han har et poeng, likestillingen har nok sakte men sikkert visket ut det som tidligere var normal høflighet. Hvor ofte går du bort til et menneske som kunne trengt en hjelpende hånd uansett kjønn? 7
Hr. Aktiv Skrevet 27. august 2020 Forfatter #32 Skrevet 27. august 2020 7 minutter siden, Ava Mae skrev: Du kan jo gå bort å spørre henne om du kan hjelpe henne med bæreposene dit hun skal? Vi har en Amerikansk bekjent som flyttet hit til Norge for noen år siden som stusset fælt på om dette med likestilling i Norge hadde tatt over for det som i Amerika er en del av høfligheten man viser for det motsatte kjønn eller om det alltid hadde vært slik. En del av den mannlige Amerikanske oppdragelsen er at man reiser seg og gir plassen sin på toget/trikken/t-banen hvis det er fullt og det kommer en dame på. De holder døren åpen for deg og går alltid inn sist, drar stolen ut fra bordet slik at du får sette deg når man spiser på restaurant, går bort til vilt fremmede damer hvis de ser at de kunne trenge hjelp osv osv. Han sa at dette var en av de tingene han kuttet ut ganske raskt for damer så bare merkelig på han når han gjorde det og noen ble til og med irriterte. Jeg synes det er litt trist jeg for det kan virke som om han har et poeng, likestillingen har nok sakte men sikkert visket ut det som tidligere var normal høflighet. Hvor ofte går du bort til et menneske som kunne trengt en hjelpende hånd uansett kjønn? Ja damer i Norge blir sure hvis det spørres om de trenger hjelp. De er generelt sure for alt i aldergruppa 20 - 55 år. De gamlere setter veldig pris på omtanke og kompliment. Damer i denne aldergruppa dreper deg. Jo da jeg har da opplevd det også. Prøver å være hyggelig, men blir dolket ned i retur. Jeg står der og lurer på hva skjedde nå liksom? Jeg tenker at da får dere bare sitte der sure for ingen vil ha dere andre enn de som har sånn dør til dør aksjon etter fitter.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #33 Skrevet 27. august 2020 27 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det du sier her er at er du mann så tipp heller lotto for sjansen for å finne ei dame er så liten at det har ingen hensikt å lete. Nei, jeg sier at ikke alle damer du får lyst på en gang er singel... De fleste på datingsamfunn er singel men også her kan en velge kun én (om en ikke lever poly). Det skal jo være en match. Mellom det begge ønsker og kan akseptere. Jeg ønska meg f.eks. en sosial mann, men gikk for en einstøing da han hadde andre kvaliteter som var viktigere. Bla at han var barnløs og ikke stengt for barn. Du går spesifikt etter litt eldre damer fordi du ikke ønsker flere barn, jeg hadde nok skuffa stort der, for jeg ønsker å bli mor. Anonymkode: 904c6...b0f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #34 Skrevet 27. august 2020 Det er altfor mye seriøse kvinner der ute. Dette gjør ting veldig hardt for oss useriøse menn. Ingen som tenker på oss😪 Anonymkode: 40a12...239 2
Hr. Aktiv Skrevet 27. august 2020 Forfatter #35 Skrevet 27. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg sier at ikke alle damer du får lyst på en gang er singel... De fleste på datingsamfunn er singel men også her kan en velge kun én (om en ikke lever poly). Det skal jo være en match. Mellom det begge ønsker og kan akseptere. Jeg ønska meg f.eks. en sosial mann, men gikk for en einstøing da han hadde andre kvaliteter som var viktigere. Bla at han var barnløs og ikke stengt for barn. Du går spesifikt etter litt eldre damer fordi du ikke ønsker flere barn, jeg hadde nok skuffa stort der, for jeg ønsker å bli mor. Anonymkode: 904c6...b0f Det jeg tenker er at de damer som da er single og liker en fyr kan hjelpe ham på vei til å ta det første steget. Legg vekk telefonen, gi et lite hint hvis du er med venner osv. Jeg går vel etter eldre damer mere fordi jeg først liker looken deres samt det at de har blitt roligere. Jeg setter pris på ro og stillhet rundt meg nå og en bytur frister ikke like mye som før. Tilbringer heller en fredags og lørdagskveld på topptur uansett vær fremfor å sitte i sosialt lag å drikke øl på byen. Treffer jeg rette dama som ønsker barn så må jeg tenke litt. Jeg kan ikke få flere så det er masse som må tenkes på rundt et slikt forhold.
Gjest Middelmådig Skrevet 27. august 2020 #36 Skrevet 27. august 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja damer i Norge blir sure hvis det spørres om de trenger hjelp. De er generelt sure for alt i aldergruppa 20 - 55 år. De gamlere setter veldig pris på omtanke og kompliment. Damer i denne aldergruppa dreper deg. Jo da jeg har da opplevd det også. Prøver å være hyggelig, men blir dolket ned i retur. Jeg står der og lurer på hva skjedde nå liksom? Jeg tenker at da får dere bare sitte der sure for ingen vil ha dere andre enn de som har sånn dør til dør aksjon etter fitter. Mange kvinner her inne kunne nok sagt sitt om hvordan du fremstår her inne: bitter på kvinner, martyr (stakkars meg, jeg er perfekt men får ingen kvinne), generaliserende i det meste negativt om kvinner. Der du har en erfaring med 1-3 kvinner, ja, da er alle kvinner slik, ifølge deg! Uten tanke for at kanskje fellesfaktoren for de tre kvinnene, er nettopp deg. Sannsynligvis er det noe du utløser hos dem som fremkaller nettopp det du frykter. I dette korte innlegget bekrefter du dette. Det siver gjennom i nesten alle innlegg du har, som ikke er få.. Din bitre livsholdning mot kvinner er sannsynligvis grunnen til at du er singel.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #37 Skrevet 27. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men denne medisinen hjelper for alle. å da har de nok ikke brukt den. Men ikke alle vet om det. De fleste med herpes i underlivet har ett kraftig utbrudd. For så å aldri få utbrudd igjen. Noen har det en gang iblant, mens andre har det hyppig. De som har det hyppig vil i 99% av tilfellene bli kvitt mesteparten av utbrudd med bruk av Valtrex Anonymkode: d1d50...6a0 Uansett medisin hadde jeg aldri frivillig latt meg få herpes på grunn av en partner. Jøss, altså. Anonymkode: 78703...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #38 Skrevet 27. august 2020 14 minutter siden, Ava Mae skrev: Du kan jo gå bort å spørre henne om du kan hjelpe henne med bæreposene dit hun skal? Vi har en Amerikansk bekjent som flyttet hit til Norge for noen år siden som stusset fælt på om dette med likestilling i Norge hadde tatt over for det som i Amerika er en del av høfligheten man viser for det motsatte kjønn eller om det alltid hadde vært slik. En del av den mannlige Amerikanske oppdragelsen er at man reiser seg og gir plassen sin på toget/trikken/t-banen hvis det er fullt og det kommer en dame på. De holder døren åpen for deg og går alltid inn sist, drar stolen ut fra bordet slik at du får sette deg når man spiser på restaurant, går bort til vilt fremmede damer hvis de ser at de kunne trenge hjelp osv osv. Han sa at dette var en av de tingene han kuttet ut ganske raskt for damer så bare merkelig på han når han gjorde det og noen ble til og med irriterte. Jeg synes det er litt trist jeg for det kan virke som om han har et poeng, likestillingen har nok sakte men sikkert visket ut det som tidligere var normal høflighet. Hvor ofte går du bort til et menneske som kunne trengt en hjelpende hånd uansett kjønn? Greit å gi plassen sin til gamle, gravide og barn, men jeg så litt rart på han italieneren som insisterte på at jeg som er frisk og langt unna pensjonsalder 8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det jeg tenker er at de damer som da er single og liker en fyr kan hjelpe ham på vei til å ta det første steget. Legg vekk telefonen, gi et lite hint hvis du er med venner osv. Jeg går vel etter eldre damer mere fordi jeg først liker looken deres samt det at de har blitt roligere. Jeg setter pris på ro og stillhet rundt meg nå og en bytur frister ikke like mye som før. Tilbringer heller en fredags og lørdagskveld på topptur uansett vær fremfor å sitte i sosialt lag å drikke øl på byen. Treffer jeg rette dama som ønsker barn så må jeg tenke litt. Jeg kan ikke få flere så det er masse som må tenkes på rundt et slikt forhold. Norske og generelt skandinaviske damer er kjent for i større grad enn damer andre steder både sjekke sjøl og legge til rette for at menn de liker skal sjekke dem. En del menn fra andre deler av verden blir skremt eller synes dette er lite feminint 😄 I turmiljøet er det mange som finner hverandre, er tom egne singelluer og singelturer. Anonymkode: 904c6...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #39 Skrevet 27. august 2020 45 minutter siden, Middelmådig skrev: Mange kvinner her inne kunne nok sagt sitt om hvordan du fremstår her inne: bitter på kvinner, martyr (stakkars meg, jeg er perfekt men får ingen kvinne), generaliserende i det meste negativt om kvinner. Der du har en erfaring med 1-3 kvinner, ja, da er alle kvinner slik, ifølge deg! Uten tanke for at kanskje fellesfaktoren for de tre kvinnene, er nettopp deg. Sannsynligvis er det noe du utløser hos dem som fremkaller nettopp det du frykter. I dette korte innlegget bekrefter du dette. Det siver gjennom i nesten alle innlegg du har, som ikke er få.. Din bitre livsholdning mot kvinner er sannsynligvis grunnen til at du er singel. Jepp, i tillegg til at alle trådene blir snudd til å handle om eksen, rettsvesenet og den urettferdige barnefordelingen. Uansett hva tråden opprinnelig handlet om. Anonymkode: c0104...625 8
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #40 Skrevet 27. august 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett medisin hadde jeg aldri frivillig latt meg få herpes på grunn av en partner. Jøss, altså. Anonymkode: 78703...b8d Det skjønner jeg. Heldigvis for oss som har vært uheldig å få det, så er det endel som tar sjansen likevel. Og husk at hvis noen med munnsår gir deg oralsex så kan det gi deg herpes nedentil. Det skjedde med meg, med fast partner. Og mange med herpes vet ikke selv de har det. Man kan ha det i kroppen i mange år før første utbrudd. Og så mange som nesten 80% lever med herpesvirus, de fleste har det som munnsår. 20-30% har det i underlivet. Så sex og oral uten kondom på ons er jo galskap. Anonymkode: d1d50...6a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå