AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #61 Skrevet 29. august 2020 7 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Dama som vil ligge med meg første kvelden har som oftest en god del andre hun også har gjort det samme med. Og dette vet du basert på et seksuelt intervju før du sender henne hjem etter en kopp te? 43 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hvorfor skal jeg være den beste når de 300 før meg ikke var det? Hun er vel neppe den kvinnelig Rune Rudberg. Og du neppe jomfru Maria. Anonymkode: 904c6...b0f 7
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #62 Skrevet 29. august 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og dette vet du basert på et seksuelt intervju før du sender henne hjem etter en kopp te? Hun er vel neppe den kvinnelig Rune Rudberg. Og du neppe jomfru Maria. Anonymkode: 904c6...b0f Nei jeg vet at tilgangen er veldig mye bedre til damer enn det er for menn. Jeg vet også at en del damer lyver ned sine relasjoner. Jeg vet også at damer har et behov og mange av de er ute etter bekreftelse. Ja jeg spør og graver litt. Jeg ønsker å kjenne den dama jeg ender opp med. Liker veldig dårlig ting som kommer helt utav det blå. En del damer er det faktisk. Jeg er ikke jomfru, men har bare en løs relasjon. Resten er forhold.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #63 Skrevet 29. august 2020 8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Nei jeg vet at tilgangen er veldig mye bedre til damer enn det er for menn. Jeg vet også at en del damer lyver ned sine relasjoner. Jeg vet også at damer har et behov og mange av de er ute etter bekreftelse. Ja jeg spør og graver litt. Jeg ønsker å kjenne den dama jeg ender opp med. Liker veldig dårlig ting som kommer helt utav det blå. En del damer er det faktisk. Jeg er ikke jomfru, men har bare en løs relasjon. Resten er forhold. Da forstår jeg hvorfor du ikke finner noen. Først skriver du at damer som er attraktive for deg finnes nesten ikke (sykt høye krav til dama - svært begrenset krets av aktuelle kandidater). Så mener du at dama skal spille et spill ved å kunstig vente med sex i lang tid selv om hun har lyst på deg. Du krever også at hun har svært lav antall tidligere partnere. Du leter etter en aseksuell dame og stiller i tillegg skyhøye krav til henne. Derfor finner du ingen. Har du tenkt på hva du har å tilby en slik dame, kanskje du ikke når opp til deres krav til menn? Anonymkode: c0104...625 12
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #64 Skrevet 29. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da forstår jeg hvorfor du ikke finner noen. Først skriver du at damer som er attraktive for deg finnes nesten ikke (sykt høye krav til dama - svært begrenset krets av aktuelle kandidater). Så mener du at dama skal spille et spill ved å kunstig vente med sex i lang tid selv om hun har lyst på deg. Du krever også at hun har svært lav antall tidligere partnere. Du leter etter en aseksuell dame og stiller i tillegg skyhøye krav til henne. Derfor finner du ingen. Har du tenkt på hva du har å tilby en slik dame, kanskje du ikke når opp til deres krav til menn? Anonymkode: c0104...625 Kan jeg ikke ha krav til damer selv om jeg er mann? Å ha få partnere er ikke ensbetydende med å være a-seksuell eller kjedelig. Selv har jeg ikke så mange partnere, men har hatt noen med veldig god sex og masse av det. Jeg har ikke møtt noen dame ennda som kan matche min lyst. Jeg vet også at det finnes damer som er slik. Mitt siste forhold fant jeg ei slik. Hun hadde kommet ut av et ekteskap på 25 år. Hun var åpen og ærlig på at hun hadde hatt svært få partnere, men likevel funket hun best av dem alle. Merkelig? Jeg tenker at ei dame som har det fryktelig travelt med å få av seg buksa også er den som stadig ser etter noe nytt og bedre. Spille et spill? Hva pleier damer å gjøre? Jeg spiller ikke et spill. Jeg ønsker bare å date en stund for å se om vi kan funke sammen. Bli godt kjent for så ta det siste steget hvis vi blir enige. Kan jo ikke pule rundt. Ser dere hvor mye dritt i form av sykdommer som florerer? Jeg stiller krav om at hun er seg selv og ikke puler rundt. At hun er åpen og ærlig med meg, trofast og ingen sminkedukke. Hvilke krav er her da skyhøye? Jeg har masse å tilby den rette dama, men når det kortet trekkes er nok ikke hun noe for meg. Kjøp og salg driver jeg ikke med. Jeg gir kjærlighet, glede og mitt beste jeg. Driver ikke å måler opp hvem som tilbyr mere osv. De fleste bygger ikke hus, de reparer ikke bilen eller andre ting. De pusser ikke opp osv. Men hva kan ei dame tilby?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #65 Skrevet 29. august 2020 10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Kan jeg ikke ha krav til damer selv om jeg er mann? Å ha få partnere er ikke ensbetydende med å være a-seksuell eller kjedelig. Selv har jeg ikke så mange partnere, men har hatt noen med veldig god sex og masse av det. Jeg har ikke møtt noen dame ennda som kan matche min lyst. Jeg vet også at det finnes damer som er slik. Mitt siste forhold fant jeg ei slik. Hun hadde kommet ut av et ekteskap på 25 år. Hun var åpen og ærlig på at hun hadde hatt svært få partnere, men likevel funket hun best av dem alle. Merkelig? Jeg tenker at ei dame som har det fryktelig travelt med å få av seg buksa også er den som stadig ser etter noe nytt og bedre. Spille et spill? Hva pleier damer å gjøre? Jeg spiller ikke et spill. Jeg ønsker bare å date en stund for å se om vi kan funke sammen. Bli godt kjent for så ta det siste steget hvis vi blir enige. Kan jo ikke pule rundt. Ser dere hvor mye dritt i form av sykdommer som florerer? Jeg stiller krav om at hun er seg selv og ikke puler rundt. At hun er åpen og ærlig med meg, trofast og ingen sminkedukke. Hvilke krav er her da skyhøye? Jeg har masse å tilby den rette dama, men når det kortet trekkes er nok ikke hun noe for meg. Kjøp og salg driver jeg ikke med. Jeg gir kjærlighet, glede og mitt beste jeg. Driver ikke å måler opp hvem som tilbyr mere osv. De fleste bygger ikke hus, de reparer ikke bilen eller andre ting. De pusser ikke opp osv. Men hva kan ei dame tilby? Men siden du er singel så funket ikke du med denne perfekte dama likevel. Hva skjedde? Anonymkode: c0104...625 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #66 Skrevet 29. august 2020 16 minutter siden, Hr. Aktiv said: Kjøp og salg driver jeg ikke med. Jeg gir kjærlighet, glede og mitt beste jeg. Driver ikke å måler opp hvem som tilbyr mere osv. De fleste bygger ikke hus, de reparer ikke bilen eller andre ting. De pusser ikke opp osv. Men hva kan ei dame tilby? Hva betyr det du skriver her? Anonymkode: 5b697...a11 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #67 Skrevet 29. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr det du skriver her? Anonymkode: 5b697...a11 Skjønte heller ikke dette. Jeg mente ikke penger da jeg spurte hva han hadde å tilby en perfekt dame. Mente mer følelsesmessig og relasjonsmessig. Anonymkode: c0104...625 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #68 Skrevet 29. august 2020 Skal du noen gang ha et vellykket forhold må du bare legge fra det at du skal være den beste hun har hatt seksuelt og som person ellers, og omvendt. Slik fungerer ikke verden når en er opp i årene og har gjort sine erfaringer. Du skal være en god person som fyller hva andre ser etter, men at du skal være nr 1 på alt er urealistisk. En er god på sin måte da relasjoner er ulike. At hun skal være det beste du noensinne har møtt er like urealistisk. Anonymkode: 4e433...162 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #69 Skrevet 29. august 2020 15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg har ikke møtt noen dame ennda som kan matche min lyst..... Jeg tenker at ei dame som har det fryktelig travelt med å få av seg buksa også er den som stadig ser etter noe nytt og bedre. 58 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja jeg spør og graver litt. Jeg ønsker å kjenne den dama jeg ender opp med. Liker veldig dårlig ting som kommer helt utav det blå. Du er så kåt, så vanvittig kåt - kanskje kåtere enn noen dame du har data. Men når du treffer ei dame som viser med all tydelighet at hun har sterk lyst på deg, så ser du på henne med horebriller og blir mistenksom til hvor utrolig løs og useriøs hun må være! Det er nesten nydelig 🤭 Ja, du har fortalt om disse turene i skog og mark med intens spørreslek🤐 om deres seksuelle fortid 😄Du skremmer vekk mange som ikke liker nærgående mistenksomhet. Litt fortid har de fleste single over en viss alder, ellers hadde de vært aseksuelle eller rett og slett vært sammen med første kjæresten sin fortsatt. Anonymkode: 904c6...b0f 12
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #70 Skrevet 29. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men siden du er singel så funket ikke du med denne perfekte dama likevel. Hva skjedde? Anonymkode: c0104...625 Reising over lang distanse og fritid som ikke matchet. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr det du skriver her? Anonymkode: 5b697...a11 Det betyr at det damer er ute etter er hestehandel. Nå har du fått to så nå skal jeg ha to. Det er svært skjelden ei dame tar tak hjemme med husbygging, reparsjoner av forskjellige ting. Alle prosjekter er det mannen som driver med. Så da spør jeg når damer vil ha en fyr som kan tilby mye, hva har de å tilby tilbake? Stort sett ingenting for det er mannen som gjør alt dette. Hvem har ikke hørt dette? "Du kan ta dette du for du er så flink". Ja jeg gjør det for jeg vet jeg har ei furie ihvertfall ei uke hvis jeg ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #71 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv said: Reising over lang distanse og fritid som ikke matchet. Det betyr at det damer er ute etter er hestehandel. Nå har du fått to så nå skal jeg ha to. Det er svært skjelden ei dame tar tak hjemme med husbygging, reparsjoner av forskjellige ting. Alle prosjekter er det mannen som driver med. Så da spør jeg når damer vil ha en fyr som kan tilby mye, hva har de å tilby tilbake? Stort sett ingenting for det er mannen som gjør alt dette. Hvem har ikke hørt dette? "Du kan ta dette du for du er så flink". Ja jeg gjør det for jeg vet jeg har ei furie ihvertfall ei uke hvis jeg ikke gjør det. Hestehandel? Skal man bygge hus ansetter man menn og kvinner som kan det. Har du hus som du selv har bygget? Anonymkode: 5b697...a11 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #72 Skrevet 29. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er så kåt, så vanvittig kåt - kanskje kåtere enn noen dame du har data. Men når du treffer ei dame som viser med all tydelighet at hun har sterk lyst på deg, så ser du på henne med horebriller og blir mistenksom til hvor utrolig løs og useriøs hun må være! Det er nesten nydelig 🤭 Ja, du har fortalt om disse turene i skog og mark med intens spørreslek🤐 om deres seksuelle fortid 😄Du skremmer vekk mange som ikke liker nærgående mistenksomhet. Litt fortid har de fleste single over en viss alder, ellers hadde de vært aseksuelle eller rett og slett vært sammen med første kjæresten sin fortsatt. Anonymkode: 904c6...b0f Ååå var det han som spurte damer på skogstur om de virkelig likte å gi blowjobs? 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: c0104...625 7
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #73 Skrevet 29. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er så kåt, så vanvittig kåt - kanskje kåtere enn noen dame du har data. Men når du treffer ei dame som viser med all tydelighet at hun har sterk lyst på deg, så ser du på henne med horebriller og blir mistenksom til hvor utrolig løs og useriøs hun må være! Det er nesten nydelig 🤭 Ja, du har fortalt om disse turene i skog og mark med intens spørreslek🤐 om deres seksuelle fortid 😄Du skremmer vekk mange som ikke liker nærgående mistenksomhet. Litt fortid har de fleste single over en viss alder, ellers hadde de vært aseksuelle eller rett og slett vært sammen med første kjæresten sin fortsatt. Anonymkode: 904c6...b0f Kan ikke denne dama ha sterk lyst selv om hun ikke har flere hundre partnere? Jeg har også veldig lyst, men farer ikke rundt for det. Jeg har muligheten, men gjør det bare ikke. Alle har gjort ting i livet som de ikke er så stolte over. Men det er lov å lære. Du trenger ikke bruke 20 år på akkurat det liksom. Hvordan skal du lære deg å kjenne en person hvis du ikke vet noe om fortid? Det er jo ingen spørrelek. Det er bare spørsmål om hvor mange og noen ganger hvorfor. Hvorfor kommer opp som tema for at jeg ønsker å høre hvordan de tenkte og tenker nå. Selv om jeg er mann så tenker jeg masse som hvordan og hvorfor. Hvorfor trenger man å hemmeligholde så mye egentlig? Jeg tenker at dama mi har krav på å få vite alt om meg. Jeg forteller henne det. Jeg har ingenting å skjule. Da er det ikke urimelig at jeg ønsker det samme også motsatt?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #74 Skrevet 29. august 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Kan ikke denne dama ha sterk lyst selv om hun ikke har flere hundre partnere? Jeg har også veldig lyst, men farer ikke rundt for det. Jeg har muligheten, men gjør det bare ikke. Alle har gjort ting i livet som de ikke er så stolte over. Men det er lov å lære. Du trenger ikke bruke 20 år på akkurat det liksom. Hvordan skal du lære deg å kjenne en person hvis du ikke vet noe om fortid? Det er jo ingen spørrelek. Det er bare spørsmål om hvor mange og noen ganger hvorfor. Hvorfor kommer opp som tema for at jeg ønsker å høre hvordan de tenkte og tenker nå. Selv om jeg er mann så tenker jeg masse som hvordan og hvorfor. Hvorfor trenger man å hemmeligholde så mye egentlig? Jeg tenker at dama mi har krav på å få vite alt om meg. Jeg forteller henne det. Jeg har ingenting å skjule. Da er det ikke urimelig at jeg ønsker det samme også motsatt? Har du hørt utrykket "her og nå"? Hvordan du føler det med den personen her og nå, hvordan de er, hvem de er overfor deg. Du tror du kan bruke en persons fortid på å fortelle hvem de er i dag, men det stemmer ikke. Fortiden definerer ikke, det å bli kjent med noens fortid er ikke det samme som å grave for å lete etter noe å bruke mot dem eller dumpe dem for. Klarer ikke du å bli ordentlig kjent med folk her og nå, og se FREMOVER? Anonymkode: 51732...f57 9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #75 Skrevet 29. august 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Kan ikke denne dama ha sterk lyst selv om hun ikke har flere hundre partnere? Jeg har også veldig lyst, men farer ikke rundt for det. Jeg har muligheten, men gjør det bare ikke. Alle har gjort ting i livet som de ikke er så stolte over. Men det er lov å lære. Du trenger ikke bruke 20 år på akkurat det liksom. Hvordan skal du lære deg å kjenne en person hvis du ikke vet noe om fortid? Det er jo ingen spørrelek. Det er bare spørsmål om hvor mange og noen ganger hvorfor. Hvorfor kommer opp som tema for at jeg ønsker å høre hvordan de tenkte og tenker nå. Selv om jeg er mann så tenker jeg masse som hvordan og hvorfor. Hvorfor trenger man å hemmeligholde så mye egentlig? Jeg tenker at dama mi har krav på å få vite alt om meg. Jeg forteller henne det. Jeg har ingenting å skjule. Da er det ikke urimelig at jeg ønsker det samme også motsatt? Mange av oss har null interesse av å vite noe sånt. For eksempel, meg og samboer har hatt samme antall sexpartnere. Han har aldri stilt noen krav til at jeg måtte være mer dydig enn ham. Vi hadde sex da vi møtes fysisk første gangen. Før det hadde vi masse telefonsex. Har et bunnsolid forhold med sex hver dag. Har fra før møtt menn som ville vente med sex av prinsipp - viste seg at de var aseksuelle eller ikke anså meg som seksuelt attraktiv. Anonymkode: c0104...625 6
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #76 Skrevet 29. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hestehandel? Skal man bygge hus ansetter man menn og kvinner som kan det. Har du hus som du selv har bygget? Anonymkode: 5b697...a11 Ikke alle ønsker å bruke alle pengene sine på andre folk når man kan gjøre jobben bedre selv. Ikke alle har den økonomiske friheten til å sette bort rubbel og bit til andre når ting skal fikses. Du kan jo ansette en anleggsgartner i hagen din f.eks.? Det ryker en liten mill. på det. Det samme med reparasjoner av masse annet. Har ikke sett noen damer har hatt noe ønske om å bidra der. Er bilen på verksted må jeg hente den. Det kan ikke hun.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #77 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv said: Ikke alle ønsker å bruke alle pengene sine på andre folk når man kan gjøre jobben bedre selv. Ikke alle har den økonomiske friheten til å sette bort rubbel og bit til andre når ting skal fikses. Du kan jo ansette en anleggsgartner i hagen din f.eks.? Det ryker en liten mill. på det. Det samme med reparasjoner av masse annet. Har ikke sett noen damer har hatt noe ønske om å bidra der. Er bilen på verksted må jeg hente den. Det kan ikke hun. Så du har bygget eget hus? Og du er både snekker, tømrer, elektriker og rørlegger etc? Det finnes forresten også kvinner i de yrkene. At damer ikke kan reparere noe er bare tull. Damer har egen bil som de henter selv. Noen damer er også bilmekanikere. Anonymkode: 5b697...a11 9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #78 Skrevet 29. august 2020 11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ikke alle ønsker å bruke alle pengene sine på andre folk når man kan gjøre jobben bedre selv. Ikke alle har den økonomiske friheten til å sette bort rubbel og bit til andre når ting skal fikses. Du kan jo ansette en anleggsgartner i hagen din f.eks.? Det ryker en liten mill. på det. Det samme med reparasjoner av masse annet. Har ikke sett noen damer har hatt noe ønske om å bidra der. Er bilen på verksted må jeg hente den. Det kan ikke hun. Du lar dine dårlige erfaringer med damer smitte over på andre. Kjenner ingen damer som er slik du beskriver. Anonymkode: c0104...625 10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #79 Skrevet 29. august 2020 18 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ikke alle ønsker å bruke alle pengene sine på andre folk når man kan gjøre jobben bedre selv. Ikke alle har den økonomiske friheten til å sette bort rubbel og bit til andre når ting skal fikses. Du kan jo ansette en anleggsgartner i hagen din f.eks.? Det ryker en liten mill. på det. Det samme med reparasjoner av masse annet. Har ikke sett noen damer har hatt noe ønske om å bidra der. Er bilen på verksted må jeg hente den. Det kan ikke hun. Hvor i alle dager finner du disse damene? Jeg gjør i hvert alt mulig av reparasjoner selv. Man så er du en mann jeg aldri i livet ville valgt da, så kan jo ligge noe i det at den praktisk anlagte og smarte typen kvinner rett og slett ikke går for sjåvinistiske skruer? Anonymkode: 4a2a6...861 15
Pingvinen Skrevet 29. august 2020 #80 Skrevet 29. august 2020 2 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Ikke alle ønsker å bruke alle pengene sine på andre folk når man kan gjøre jobben bedre selv. Ikke alle har den økonomiske friheten til å sette bort rubbel og bit til andre når ting skal fikses. Du kan jo ansette en anleggsgartner i hagen din f.eks.? Det ryker en liten mill. på det. Det samme med reparasjoner av masse annet. Har ikke sett noen damer har hatt noe ønske om å bidra der. Er bilen på verksted må jeg hente den. Det kan ikke hun. Jeg bidro med å jobbe og bidra like mye økonomisk som han. ta meg mest av barna. Lage middag hver dag, gjøre 95% av alt husarbeid. Oftest var det meg som hentet bilen på verksted. Han reparerte og fikset ting. Jeg bidro masse ved oppussing. Sånn er det hos de fleste par jeg kjenner. Så hva slags damer du har møtt vet ikke jeg. De fleste damer er ikke sånn. Kjenner ingen damer som er sånn som du sier 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå