Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Jeg sitter å leser en del på nettet og kommer da ofte over tråder der damer vissnok leter etter en livsledsager. Dette er ofte damer i slutten av 40 og opp i 50 årene som da sliter med å finne menn som er seriøse nok. Jeg har noen tanker om dette da jeg faktisk kan se den utfordringen med det. Det opplyses at de sliter med mange useriøse menn noe jeg kan forstå da det er de som tar kontakt og er mest på. Damer savner en fast relasjon med nærhet også utenfor soverommet. Men hva med oss menn som ikke tilhører denne kategorien som puler rundt? Vi som faktisk ikke er ute etter å tømme oss bare, men ønsker å stå litt i veien også innimellom. Være der når hun trenger ei håndsrekning og kansje ligge på sofaen og bare slumre med ett glass vin for kosens skyld eller rote på kjøkkenbenken. Jo da vi finnes vi. Hvordan kommer vi i kontakt med alle de damene da som går der ledige og IKKE finner seg en fast partner. Når åpner dere luken slik at vi også kan komme i kontakt med dere? Jo for vi leter etter den åpningen, men det synes veldig utfordrende å finne den. Kan dere hjelpe oss litt på veien? Når jeg ser dere ute så henger dere med venner og gjerne mange. Da passer det ikke å bryte inn. Dere rusler fra butikken med tunge handleposer i hendene da passer det ihvertfall ikke der dere rusler med litt halvsurt ansikt og et skrikende barn løpende imellom beina. Eller dere rusler stresset rundt med mobilen på øret. Jo jeg finner dere på tinder også, men desverre har dere glemt hvordan man svarer på henvendelser. Når åpner dere døra litt på gløtt slik at vi også kan komme inn? Jeg synes det er litt rart at dere ikke gjør mere utav det når dere savner en livsledsager såpass mye, men ikke gjør en bitteliten innsats til å finne ham. For det finnes seriøse menn der uten som synes dere fortsatt er helt på høyden utseendemessig. 13
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg sitter å leser en del på nettet og kommer da ofte over tråder der damer vissnok leter etter en livsledsager. Dette er ofte damer i slutten av 40 og opp i 50 årene som da sliter med å finne menn som er seriøse nok. Jeg har noen tanker om dette da jeg faktisk kan se den utfordringen med det. Det opplyses at de sliter med mange useriøse menn noe jeg kan forstå da det er de som tar kontakt og er mest på. Damer savner en fast relasjon med nærhet også utenfor soverommet. Men hva med oss menn som ikke tilhører denne kategorien som puler rundt? Vi som faktisk ikke er ute etter å tømme oss bare, men ønsker å stå litt i veien også innimellom. Være der når hun trenger ei håndsrekning og kansje ligge på sofaen og bare slumre med ett glass vin for kosens skyld eller rote på kjøkkenbenken. Jo da vi finnes vi. Hvordan kommer vi i kontakt med alle de damene da som går der ledige og IKKE finner seg en fast partner. Når åpner dere luken slik at vi også kan komme i kontakt med dere? Jo for vi leter etter den åpningen, men det synes veldig utfordrende å finne den. Kan dere hjelpe oss litt på veien? Når jeg ser dere ute så henger dere med venner og gjerne mange. Da passer det ikke å bryte inn. Dere rusler fra butikken med tunge handleposer i hendene da passer det ihvertfall ikke der dere rusler med litt halvsurt ansikt og et skrikende barn løpende imellom beina. Eller dere rusler stresset rundt med mobilen på øret. Jo jeg finner dere på tinder også, men desverre har dere glemt hvordan man svarer på henvendelser. Når åpner dere døra litt på gløtt slik at vi også kan komme inn? Jeg synes det er litt rart at dere ikke gjør mere utav det når dere savner en livsledsager såpass mye, men ikke gjør en bitteliten innsats til å finne ham. For det finnes seriøse menn der uten som synes dere fortsatt er helt på høyden utseendemessig. Så var det det å finne dere seriøse menn da. Dere sier dere er der, men hvor? Det er vel som du sier, vi bare går forbi hverandre. Anonymkode: c34e5...7c7 18
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så var det det å finne dere seriøse menn da. Dere sier dere er der, men hvor? Det er vel som du sier, vi bare går forbi hverandre. Anonymkode: c34e5...7c7 Jeg er på let, men finner ikke åpningen der jeg kan komme inn og "kløne" litt med litt teit førstereplikk og litt usikkert smil.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 Altså, jeg mener ikke å drive debatt på person her, jeg og du hraktiv har snakket mye sammen. Det verste er at jeg faktisk likte deg veldig godt og vurderte å sende pm en gang, helt til vi havnet i en tråd om herpes munnsårvirus, JEG spurte deg rett ut om hva du hadde gjort om du traff ei bra dame, men at hun hadde herpes, du sa at du ville aldri risikert det så du hadde avvist henne. Jeg ser deg skrive og poste mye om dette med dating og forhold, og du skriver om at du ønsker sånn, og vil sånn, men møter ingen som vil det samme, jeg bare lurer på om du bør gå gjennom dine dealbreakers en gang til, eventuelt lete andre steder enn du har gjort til nå? Anonymkode: 51732...f57 26
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg mener ikke å drive debatt på person her, jeg og du hraktiv har snakket mye sammen. Det verste er at jeg faktisk likte deg veldig godt og vurderte å sende pm en gang, helt til vi havnet i en tråd om herpes munnsårvirus, JEG spurte deg rett ut om hva du hadde gjort om du traff ei bra dame, men at hun hadde herpes, du sa at du ville aldri risikert det så du hadde avvist henne. Jeg ser deg skrive og poste mye om dette med dating og forhold, og du skriver om at du ønsker sånn, og vil sånn, men møter ingen som vil det samme, jeg bare lurer på om du bør gå gjennom dine dealbreakers en gang til, eventuelt lete andre steder enn du har gjort til nå? Anonymkode: 51732...f57 For å spore helt av i tråden her så ja jeg måtte ha vurdert sterkt min rolle til ei med herpes ja. Dette fordi jeg ser enkelte som har herpes har utbrudd hele tiden. Jeg kjenner folk som har utbrudd nesten uavbrutt i flere år der nede. Da tenker jeg at hvorfor skal jeg risikere akkurat det samme som en evt. partner? Det er helsa mi jeg snakker om her nå. En ting er det jeg selv utsetter meg for selv, men hva andre folk gjør kan ikke jeg kontrollere. Så hvis dette er grunnen til at du ikke tok kontakt og nå er bitter for det er det vel mere du som har problemer med det enn meg. Er det slik på datingmarkedet at det kun er damene som skal få sine punkter fyllt opp mens mannen bare skal ta til takke med det han får? Jeg har også preferanser. Jeg har også ønsker om en partner. Jeg har også et ønske om å fortsette å være frisk så lenge jeg kan. Damer dumper meg pga. at jeg er for aktiv innimellom. Da må jeg faktisk få ha muligheten for å revurdere et forhold når sykdom kommer inn i bildet. Greit at du føler deg trist og lei for du kansje ble dumpet der? Jeg vet ikke og beklager hvis du føler jeg tråkka på deg. Det var ikke min hensikt. Jeg vet ikke hvordan ditt sykdommsbilde er en gang. Har du utbrudd lik de jeg kjenner så vil nærhet og kjærestetiden som jeg setter så høyt bortfalle delvis eller helt og det vil funke veldig dårlig på meg som har så stort behov og ønske om mye nærhet og kos. Ja jeg har blitt dumpa pga. at jeg er kosete. Flere ganger faktisk. 4
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg mener ikke å drive debatt på person her, jeg og du hraktiv har snakket mye sammen. Det verste er at jeg faktisk likte deg veldig godt og vurderte å sende pm en gang, helt til vi havnet i en tråd om herpes munnsårvirus, JEG spurte deg rett ut om hva du hadde gjort om du traff ei bra dame, men at hun hadde herpes, du sa at du ville aldri risikert det så du hadde avvist henne. Jeg ser deg skrive og poste mye om dette med dating og forhold, og du skriver om at du ønsker sånn, og vil sånn, men møter ingen som vil det samme, jeg bare lurer på om du bør gå gjennom dine dealbreakers en gang til, eventuelt lete andre steder enn du har gjort til nå? Anonymkode: 51732...f57 For å svare i tråden så leter jeg vel der de andre leter sikkert? Jeg er litt usikker, men det jeg vet er at damer skjelden tar noe insj. Dere sitter der på gjerdet med drømmer og det hele, men foretar dere absolutt ingenting selv om drømmeprinsen rusler forbi og til og med hilser pent til dere. Dere sier ikke engang "hey jeg sitter her" bare for å bryte isen. Så skriver dere på nett etterpå at damer som har passert 35 er uattraktive og ingen menn vil ha dere? Ikke det? Hva gjør dere for å virke attraktive da? Det er jo kun playerne som ser dere fordi de har sånn dør til dør aksjon. Vi kan ikke begynne med det. Da får du lett et stempel på deg. Det er nok ikke mine dealbreakers som er grunnen til at jeg er singel i dag. Det har mere med at jeg ikke treffer damer annet enn de som er i gruppa menn dere plages med. For de damene vises også. De tar insj innimellom også. Ikke er de så nøye med hvordan det ser ut hjemme eller fasaden forøvrig. De vil bare pule de.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #7 Skrevet 26. august 2020 Folk som er ute er det mer seriøst enten finner hverandre eller dropper hverandre da de ikke passer deres preferanser og ønsker. Hjelper f.eks ikke at han ønsker noe mer seriøst og kontakter meg på hvilken som helst måte om jeg ikke finner han attraktiv, vi er for ulike i personlighet og verdier, eller han har for mange problemer rundt livet sitt, osv. osv. Det er mye som skal klaffe for de aller fleste for at det blir noe kjæresteforhold ut av det. Anonymkode: 4e433...162 1
Gjest TheCatLady Skrevet 26. august 2020 #8 Skrevet 26. august 2020 Jeg synes det ikke er så vanskelig å finne noen som er seriøse jeg da, men det kommer vel an på hva man ser etter og hva slags folk man faller for. Noen har forresten ganske lav terskel for hva som kan gjøre at man avviser eller slutter å svare. Så jeg tenker at når man kommuniserer skriftlig så er det kanskje greit å ha litt høyere takhøyde. Ikke at man skal finne seg i alt, men et par ganger har jeg opplevd det og synes det er litt spesielt. Men greit nok. Da vet jeg det liksom. Har man mange krav og dealbreakers så er det vanskeligere å finne noen. Nå sier jeg ikke at man ikke skal få ha det, men da må man også tenke på at det er få som kommer gjennom nåløyet. Jo eldre man blir, jo mer erfaring får man og da vet man ofte hva man vil ha og ikke. Ser det selv også. Jeg vil jo ikke ha hvem som helst. Vil ha noen som gjør livet mitt bedre og ikke bare en eller annen.
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2020 3 minutter siden, TheCatLady skrev: Jeg synes det ikke er så vanskelig å finne noen som er seriøse jeg da, men det kommer vel an på hva man ser etter og hva slags folk man faller for. Noen har forresten ganske lav terskel for hva som kan gjøre at man avviser eller slutter å svare. Så jeg tenker at når man kommuniserer skriftlig så er det kanskje greit å ha litt høyere takhøyde. Ikke at man skal finne seg i alt, men et par ganger har jeg opplevd det og synes det er litt spesielt. Men greit nok. Da vet jeg det liksom. Har man mange krav og dealbreakers så er det vanskeligere å finne noen. Nå sier jeg ikke at man ikke skal få ha det, men da må man også tenke på at det er få som kommer gjennom nåløyet. Jo eldre man blir, jo mer erfaring får man og da vet man ofte hva man vil ha og ikke. Ser det selv også. Jeg vil jo ikke ha hvem som helst. Vil ha noen som gjør livet mitt bedre og ikke bare en eller annen. For en mann er dette veldig vanskelig. Hvis du ikke er av de 20% som alle damer vil ha så er det nesten helt umulig å finne ei dame om hun ikke gir et hint eller åpner døra litt på gløtt. At du som dame får masse henvendelser og sier det er lett å finne seg partner blir bare feil å bruke som et argument. Ca. 30 av 100 vil kontakte DEG for mere. Blandt disse finnes det 10 stykker som er veldig gode menn da 1 av 3 er god match. Jeg må selv finne en åpning for kontakt med damene og 2 stykker av 100 er kansje det som er realistisk for mere. Andelen gode er 1 av 3 her også. Det er ikke sikkert den dama som er god engang er her blandt disse to.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #10 Skrevet 26. august 2020 18 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: For å svare i tråden så leter jeg vel der de andre leter sikkert? Jeg er litt usikker, men det jeg vet er at damer skjelden tar noe insj. Dere sitter der på gjerdet med drømmer og det hele, men foretar dere absolutt ingenting selv om drømmeprinsen rusler forbi og til og med hilser pent til dere. Dere sier ikke engang "hey jeg sitter her" bare for å bryte isen. Så skriver dere på nett etterpå at damer som har passert 35 er uattraktive og ingen menn vil ha dere? Ikke det? Hva gjør dere for å virke attraktive da? Det er jo kun playerne som ser dere fordi de har sånn dør til dør aksjon. Vi kan ikke begynne med det. Da får du lett et stempel på deg. Det er nok ikke mine dealbreakers som er grunnen til at jeg er singel i dag. Det har mere med at jeg ikke treffer damer annet enn de som er i gruppa menn dere plages med. For de damene vises også. De tar insj innimellom også. Ikke er de så nøye med hvordan det ser ut hjemme eller fasaden forøvrig. De vil bare pule de. Du har jo også tidligere skrevet at damer som er 35 + og ikke har barn er uaktuelt å date. Da utelukker du jo også en del? Mener det var du som skrev i et innlegg på singel-forumet at damer på 35 + uten barn var søppel (husker ikke ordrett hva du skrev, så beklager om jeg ikke gjengir helt korrekt), men det vitner jo ikke om et veldig bra kvinnesyn syns jeg. Og jeg er HELT for at du har dine krav og ønsker når det gjelder damer, det har vi alle. Har også fått med meg at du har barn og da gir det jo mening at du finner deg ei som har barn fra før. Men du trenger ikke rakke ned på oss som ikke har barn fra før. Vi er mange som aldri har blitt valgt og bare blitt oversett av menn hele livet. Jeg ser til og med uteliggere som lukter døden og har elendig kles-stil/hygiene med mann og barn! Helt utrolig. Og det eneste jeg kan få er evt å betale for en mann fra Nigeria eller Thailand, noe som frister lite. Hvis du driver med nettdating/Tinder, er du veldig dømmende i meldingene dine? Vil oppfordre deg til å være litt åpen, og ikke for "låst" i dine krav. Vi er mange damer som ønsker å møte en seriøs mann, men har gitt opp. Anonymkode: b4c3f...a9b 11
Gjest TheCatLady Skrevet 26. august 2020 #11 Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: For en mann er dette veldig vanskelig. Hvis du ikke er av de 20% som alle damer vil ha så er det nesten helt umulig å finne ei dame om hun ikke gir et hint eller åpner døra litt på gløtt. At du som dame får masse henvendelser og sier det er lett å finne seg partner blir bare feil å bruke som et argument. Ca. 30 av 100 vil kontakte DEG for mere. Blandt disse finnes det 10 stykker som er veldig gode menn da 1 av 3 er god match. Jeg må selv finne en åpning for kontakt med damene og 2 stykker av 100 er kansje det som er realistisk for mere. Andelen gode er 1 av 3 her også. Det er ikke sikkert den dama som er god engang er her blandt disse to. Ja, er klar over at det kan være vanskeligere for menn og nå var ikke det jeg skrev nødvendigvis rettet mot deg. Diskuterte ut fra tema. Hvor skrev jeg at jeg får masse henvendelser? Det får jeg ikke for jeg er ikke det de fleste menn ser etter. Det jeg skrev er at jeg ikke synes at det er vanskelig å finne noen som er seriøse ut fra de henvendelsene jeg får. Siler folk ut og ser etter de som skiller seg ut. Tenker litt av problemet hos mange også ligger i hvem de blir interessert i. Om man bare får henvendelser fra folk som er useriøse så er det kanskje greit å ta en titt på hva slags folk man liker. I tillegg så opplever jeg som dame at en del menn tar kontakt selv om vi har null til felles. Det er kanskje ikke et sjakktrekk å ta kontakt bare for å ta kontakt og det er veldig lett å gjennomskue. Sier ikke at det gjelder deg, men mange menn som har utfordringer med dating gjør det og desperasjon er ikke attraktivt.
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 Forfatter #12 Skrevet 26. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo også tidligere skrevet at damer som er 35 + og ikke har barn er uaktuelt å date. Da utelukker du jo også en del? Mener det var du som skrev i et innlegg på singel-forumet at damer på 35 + uten barn var søppel (husker ikke ordrett hva du skrev, så beklager om jeg ikke gjengir helt korrekt), men det vitner jo ikke om et veldig bra kvinnesyn syns jeg. Og jeg er HELT for at du har dine krav og ønsker når det gjelder damer, det har vi alle. Har også fått med meg at du har barn og da gir det jo mening at du finner deg ei som har barn fra før. Men du trenger ikke rakke ned på oss som ikke har barn fra før. Vi er mange som aldri har blitt valgt og bare blitt oversett av menn hele livet. Jeg ser til og med uteliggere som lukter døden og har elendig kles-stil/hygiene med mann og barn! Helt utrolig. Og det eneste jeg kan få er evt å betale for en mann fra Nigeria eller Thailand, noe som frister lite. Hvis du driver med nettdating/Tinder, er du veldig dømmende i meldingene dine? Vil oppfordre deg til å være litt åpen, og ikke for "låst" i dine krav. Vi er mange damer som ønsker å møte en seriøs mann, men har gitt opp. Anonymkode: b4c3f...a9b Har jeg uttrykket at damer er søppel? Da får jeg unnskylde hvis det har blitt oppfattet slik. Det finnes noen i søppeldungen ja, men de har gjort seg fortjent til den plassen. Der finnes det menn også se de er i godt lag. Damer som ikke har barn. La meg se her nå. Jeg datet nettopp ei som ikke har barn. Hun skulle vissnok ikke ha det. Akkurat det respekterer jeg. Men så etter hvert så dukket det opp ting og sagt ting som fikk meg til å reagere. Hun hadde et virkelig ønske om barn likevel (noe jeg selvfølgelig kan forstå) så jeg bare trakk meg stille og rolig tilbake. Jeg kan ikke gi henne det hun søker så da er det slutt. Her er mange damer med mindre de er så gamle at de ikke kan få. Men da igjen skal de ute å reise noe jeg selvfølgelig ikke kan pga. at mine barn dukker opp når mor ønsker avlastning og ikke i hht. avtale gjort i retten. Derfor ser jeg helst at dama selv har barn for da vet hun hva det går ut på så slipper jeg å fortelle hver eneste gang hvorfor jeg må avlyse noe fordi mine barn står på døra og skal natte over. Jeg er enig i at dere blir oversett. Dere gjør ingenting for å vises heller. Jeg rusler ofte alene. Selv om jeg er iført treningsklær så kan dere stoppe meg for en prat. Løper jeg stopper jeg ikke, men det skjønner dere sikkert. Sånn er det med mange menn. Veldig mange faktisk. Ta tak i oss og vis dere frem. Da først blir det sving. "Hei. Hyggelig med match". "Hei det bildet der du henger opp ned så stilig ut. Hvordan kom du på den ideen?" Dette er to åpningsreplikker jeg har brukt. Jeg får dette seriøse svaret i retur: "JA!." Så ble det helt stille. Fantastisk hva? 😄 4 minutter siden, TheCatLady skrev: Ja, er klar over at det kan være vanskeligere for menn og nå var ikke det jeg skrev nødvendigvis rettet mot deg. Diskuterte ut fra tema. Hvor skrev jeg at jeg får masse henvendelser? Det får jeg ikke for jeg er ikke det de fleste menn ser etter. Det jeg skrev er at jeg ikke synes at det er vanskelig å finne noen som er seriøse ut fra de henvendelsene jeg får. Siler folk ut og ser etter de som skiller seg ut. Tenker litt av problemet hos mange også ligger i hvem de blir interessert i. Om man bare får henvendelser fra folk som er useriøse så er det kanskje greit å ta en titt på hva slags folk man liker. I tillegg så opplever jeg som dame at en del menn tar kontakt selv om vi har null til felles. Det er kanskje ikke et sjakktrekk å ta kontakt bare for å ta kontakt og det er veldig lett å gjennomskue. Sier ikke at det gjelder deg, men mange menn som har utfordringer med dating gjør det og desperasjon er ikke attraktivt. Hvis du ikke er av de siste 10% som aldri får henvendelser så får du nok en del flere matcher enn det jeg gjør vil jeg tro. Useriøse damer faller av ganske raskt. Jeg dater en del ganger før det blir sex. Allerede på tre begynner de med å vise uinteresse. Litt morro å se hvor lik de er enkelte menn. Jeg skjønner det ikke var bare tenkt på meg. Jeg bruker også en mere generell definisjon selv om jeg ofte bruker meg selv som illustrasjon. For meg kan jeg gå god for. Det kan jeg ikke gjøre med de andre. Jeg er interessert i å røre meg. Jeg trener en del og konkurrerer også. Da kan ikke jeg gå etter damer som faktisk ikke er der. For min del kan jeg det, men hun vil etter hvert føle seg underlegen og bli missfornøyd. Det har jeg opplevd før. Der har du også gruppa som du nevner om menn som tar kontakt. Det er omtrent likt på begge sider.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #13 Skrevet 26. august 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: For å spore helt av i tråden her så ja jeg måtte ha vurdert sterkt min rolle til ei med herpes ja. Dette fordi jeg ser enkelte som har herpes har utbrudd hele tiden. Jeg kjenner folk som har utbrudd nesten uavbrutt i flere år der nede. Da tenker jeg at hvorfor skal jeg risikere akkurat det samme som en evt. partner? Det er helsa mi jeg snakker om her nå. En ting er det jeg selv utsetter meg for selv, men hva andre folk gjør kan ikke jeg kontrollere. Så hvis dette er grunnen til at du ikke tok kontakt og nå er bitter for det er det vel mere du som har problemer med det enn meg. Er det slik på datingmarkedet at det kun er damene som skal få sine punkter fyllt opp mens mannen bare skal ta til takke med det han får? Jeg har også preferanser. Jeg har også ønsker om en partner. Jeg har også et ønske om å fortsette å være frisk så lenge jeg kan. Damer dumper meg pga. at jeg er for aktiv innimellom. Da må jeg faktisk få ha muligheten for å revurdere et forhold når sykdom kommer inn i bildet. Greit at du føler deg trist og lei for du kansje ble dumpet der? Jeg vet ikke og beklager hvis du føler jeg tråkka på deg. Det var ikke min hensikt. Jeg vet ikke hvordan ditt sykdommsbilde er en gang. Har du utbrudd lik de jeg kjenner så vil nærhet og kjærestetiden som jeg setter så høyt bortfalle delvis eller helt og det vil funke veldig dårlig på meg som har så stort behov og ønske om mye nærhet og kos. Ja jeg har blitt dumpa pga. at jeg er kosete. Flere ganger faktisk. Høres merkelig ut at de har utbrudd hele tiden. De som er så plaget kan gå fast på ett legemiddel som heter Valtrex. Det vil hindre de fleste utbrudd. Man har fortsatt herpes i kroppen, men slipper de fleste utbrudd. Man er kun smittsom ved utbrudd. Jeg var uheldig og ble smittet i ett fast forhold. Var veldig plaget. Begynte på Valtrex og utbrudd forsvant. Jeg er likevel forsiktig. Så du bør tipse de du kjenner med mye utbrudd om dette. Helt unødvendig å plages med dette. Anonymkode: d1d50...6a0 7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #14 Skrevet 26. august 2020 Sett en fot i døren? Anonymkode: 29e68...a6a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #15 Skrevet 26. august 2020 Er det ikke deg som har skrevet hundre innlegg om fiktive innvandrere du har banket opp og sånt? De fleste kvinner er sosialister (tror jeg, i det minste heller mot sosialisme) og lukter rasister og voldstendenser på lang avstand. Hvis det ikke er deg så beklager jeg, det er iallefall et nick som ligner på ditt. Anonymkode: ca160...201 1
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 Forfatter #16 Skrevet 26. august 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres merkelig ut at de har utbrudd hele tiden. De som er så plaget kan gå fast på ett legemiddel som heter Valtrex. Det vil hindre de fleste utbrudd. Man har fortsatt herpes i kroppen, men slipper de fleste utbrudd. Man er kun smittsom ved utbrudd. Jeg var uheldig og ble smittet i ett fast forhold. Var veldig plaget. Begynte på Valtrex og utbrudd forsvant. Jeg er likevel forsiktig. Så du bør tipse de du kjenner med mye utbrudd om dette. Helt unødvendig å plages med dette. Anonymkode: d1d50...6a0 Slik er sykdom. Den rammer ulikt. Noen får nesten ikke symptomer mens andre dør. Jeg tror nok at de har gjort det de kan for å eliminere det. Slik jeg skjønner det så er det svært smertefullt. 1
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 Forfatter #17 Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke deg som har skrevet hundre innlegg om fiktive innvandrere du har banket opp og sånt? De fleste kvinner er sosialister (tror jeg, i det minste heller mot sosialisme) og lukter rasister og voldstendenser på lang avstand. Hvis det ikke er deg så beklager jeg, det er iallefall et nick som ligner på ditt. Anonymkode: ca160...201 Har jeg banket opp fiktive folk? Nei jeg har kun forsvart meg de gangene det har vært et behov. Ellers har jeg aldri rørt noen fysisk unntatt på trening. Det har fallt en eller annen med utenlandsk opprinnelse ja, men de har oppsøkt meg, men falt for eget våpen da de ikke visste hvem de rotet seg borti. Her er det ganske enkelt. Du står i en situasjon der en part kan bli skadet. Jeg ønskere ikke være den parten som blir skadet og her er også videre dialog bortkastet. Hva hadde du gjort? Ellers står jeg på og prøver være rettferdig og hjelper de som måtte trenge hjelp. Jeg er heller ikke redd for å si fra når noe skjer. Jeg vet det ikke alltid er like populært i alle kretser, men det bryr meg mindre. Synes det blir feil at de med stor makt bare kan kjøre over de svake selv om lovverket sier det ikke er riktig å unnslippe. Rasist er jeg ikke, men kritisk til forskjellsbehandling det er jeg. Synes samffunnet har nådd et bunnivå nå der alt skal rettes inn mot våre nye landsmenn istedet for at de skal rette seg etter oss. 1
Gjest Porstarmax Skrevet 26. august 2020 #18 Skrevet 26. august 2020 Hei Jeg er nok ingen rasist nei, bor i blokk med mange nasjoner, de er hjelpsom og legger seg ikke opp i mine saøker og jeg ikke i dems. Barna er høflige og hjelpsom, jeg bor fredelig, Tror vi må ta menneskene som de er, de er vokst opp i andre kulturer og har sitt sammen der, slik vi har, ser ikke noe problemer i det
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #19 Skrevet 26. august 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Har jeg banket opp fiktive folk? Nei jeg har kun forsvart meg de gangene det har vært et behov. Ellers har jeg aldri rørt noen fysisk unntatt på trening. Det har fallt en eller annen med utenlandsk opprinnelse ja, men de har oppsøkt meg, men falt for eget våpen da de ikke visste hvem de rotet seg borti. Her er det ganske enkelt. Du står i en situasjon der en part kan bli skadet. Jeg ønskere ikke være den parten som blir skadet og her er også videre dialog bortkastet. Hva hadde du gjort? Ellers står jeg på og prøver være rettferdig og hjelper de som måtte trenge hjelp. Jeg er heller ikke redd for å si fra når noe skjer. Jeg vet det ikke alltid er like populært i alle kretser, men det bryr meg mindre. Synes det blir feil at de med stor makt bare kan kjøre over de svake selv om lovverket sier det ikke er riktig å unnslippe. Rasist er jeg ikke, men kritisk til forskjellsbehandling det er jeg. Synes samffunnet har nådd et bunnivå nå der alt skal rettes inn mot våre nye landsmenn istedet for at de skal rette seg etter oss. Her sier du mye om deg selv som hadde gjort at jeg hadde unngått deg, faktisk ghostet og blokkert fordi jeg hadde vært redd for reaksjonen din hvis jeg skulle gitt beskjed om avvisning. I historiene dine er det ikke viktig at personene var av utenlandsk opprinnelse. Folk som er urimelige, misbrukende, maktsyke, voldelige eller kriminelle, de finnes i alle hudfarger og nasjonaliteter. Jeg har 3 venninner som (jeg vet) har blitt voldtatt og vunnet i retten. 2 av dem var 13 og ei 14(2 rettsaker, 2 forskjellige voldtekstmenn). Alle voldtektsmennene var norske, hvite menn. Norske, hvite menn slikka meg i ansiktet og stappa hendene i buksa mi da jeg jobbet som bartender. Norske menn banka naboen fordi han tilfeldigvis var i brorens hus, og siden de bare ville slåss så sendte de han til kjevekirurgi i stedet. Så hvis du vil at utlendinger skal "rette seg" etter oss så har de etter min mening ikke mye å hige etter. Nordmenn er ikke helgener. Så om du snakker sant om alle disse folkene du på magisk vis møter i bakgater og innkjørsler, så er det svært synd at du møter så mange drittfolk og har måtte forsvare deg eller andre så mye med vold. Men du velger å inkludere at de er utenlandske, du vil si mer om hendelsene enn at du havnet i en fæl situasjon som kanskje preget deg. Forstår du? Si om jeg alltid havnet i catfights. For det første så er det sprøtt at jeg stadig havnet der, de færreste havner i slåsskamper noensinne. Og så har hver jente jeg slåss med krøllete hår, så neste dag forteller jeg noen om dette, og så blir liksom krøllene en sentral del av historien. Men hva faen har krøllene med noe å gjøre? I min fiktive situasjon så tror jeg at alle jenter med krøller er dritt, ikke sant. Og det hadde sagt mye om meg. Anonymkode: ca160...201 13
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #20 Skrevet 26. august 2020 36 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Slik er sykdom. Den rammer ulikt. Noen får nesten ikke symptomer mens andre dør. Jeg tror nok at de har gjort det de kan for å eliminere det. Slik jeg skjønner det så er det svært smertefullt. Men denne medisinen hjelper for alle. å da har de nok ikke brukt den. Men ikke alle vet om det. De fleste med herpes i underlivet har ett kraftig utbrudd. For så å aldri få utbrudd igjen. Noen har det en gang iblant, mens andre har det hyppig. De som har det hyppig vil i 99% av tilfellene bli kvitt mesteparten av utbrudd med bruk av Valtrex Anonymkode: d1d50...6a0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå