Msnoway Skrevet 29. august 2020 #81 Skrevet 29. august 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvordan skal du lære deg å kjenne en person hvis du ikke vet noe om fortid? Det er jo ingen spørrelek. Det er bare spørsmål om hvor mange og noen ganger hvorfor. Hvorfor kommer opp som tema for at jeg ønsker å høre hvordan de tenkte og tenker nå. Slutt å spørre om hvor mange. Slutt å tenke på det. Da skal du se at sjansen til å finne en kvinne forbedres. 10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #82 Skrevet 29. august 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Kan ikke denne dama ha sterk lyst selv om hun ikke har flere hundre partnere? Jeg har også veldig lyst, men farer ikke rundt for det. Jeg har muligheten, men gjør det bare ikke. Alle har gjort ting i livet som de ikke er så stolte over. Men det er lov å lære. Du trenger ikke bruke 20 år på akkurat det liksom. Hvordan skal du lære deg å kjenne en person hvis du ikke vet noe om fortid? Det er jo ingen spørrelek. Det er bare spørsmål om hvor mange og noen ganger hvorfor. Hvorfor kommer opp som tema for at jeg ønsker å høre hvordan de tenkte og tenker nå. Selv om jeg er mann så tenker jeg masse som hvordan og hvorfor. Hvorfor trenger man å hemmeligholde så mye egentlig? Jeg tenker at dama mi har krav på å få vite alt om meg. Jeg forteller henne det. Jeg har ingenting å skjule. Da er det ikke urimelig at jeg ønsker det samme også motsatt? Jeg kjenner ingen damer som har hatt flere hundre partnere, og det gjør neppe du heller. Da fisker du i såfall etter damer i en veldig spesiell dam. Tipper datene dine misliker at du står der som stor-inkvasador og vil hun skal gjøre rede for hver seksuell tanke og handling sia hun blei født. I normale forhold lærer man hverandre å kjenne litt etter litt, fokuserer på her og nå, og fisker ikke etter anger over fortida, hva den nå enn består i. Anonymkode: 904c6...b0f 11
Msnoway Skrevet 29. august 2020 #83 Skrevet 29. august 2020 Hr. Aktiv - hvor mange sexpartneren kan en kvinne ha hatt, og fremdeles være aktuell for deg ? 1
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #84 Skrevet 29. august 2020 35 minutter siden, Msnoway skrev: Hr. Aktiv - hvor mange sexpartneren kan en kvinne ha hatt, og fremdeles være aktuell for deg ? Vet ikke. Men for meg er det veldig turn off med haugvis av ons. Sorry altså. Til dere andre. Det er ikke snakk om å gjøre rede for alt du har gjort, men et overblikk hvordan du har levd før er jo greit. Har du sittet inne for drap? Skal det også holdes skjult? Hvis en partner har behov for stillhet rundt sitt forrige liv og skjule alt så er det ingen partner for meg. Jeg ønsker vi skal være åpne og ærlige og kunne snakke om alt. Hemmelighold slår som regel tilbake om det skulle komme ut fra andre kanaler. Utroskap har jeg opplevd før og tenker ikke oppleve det igjen. Det er også en form for hemmelighold og føring bak lyset. Dere står fritt i lyve og være falsk til deres partner. Det driter jeg, men jeg ønsker ingen slike i mitt nærmeste liv. Jeg har barn. Når jeg dater så spør jeg hvor de ligger i den seksuelle settingen også ja. Hvis hun er supere sub eller driver på med dom så er hun heller ingen for meg. Da kan vi egentlig bare avslutte der og da i stedet for å prøvekjøre og finne det ut i senga. Jeg opplyser at jeg er sykdommsfri og forventer et ryddig forhold rundt det den andre veien også. Hva snakker dere andre om da når dere ikke snakker om ting som for dere er viktig?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #85 Skrevet 29. august 2020 10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Vet ikke. Men for meg er det veldig turn off med haugvis av ons. Sorry altså. Til dere andre. Det er ikke snakk om å gjøre rede for alt du har gjort, men et overblikk hvordan du har levd før er jo greit. Har du sittet inne for drap? Skal det også holdes skjult? Hvis en partner har behov for stillhet rundt sitt forrige liv og skjule alt så er det ingen partner for meg. Jeg ønsker vi skal være åpne og ærlige og kunne snakke om alt. Hemmelighold slår som regel tilbake om det skulle komme ut fra andre kanaler. Utroskap har jeg opplevd før og tenker ikke oppleve det igjen. Det er også en form for hemmelighold og føring bak lyset. Dere står fritt i lyve og være falsk til deres partner. Det driter jeg, men jeg ønsker ingen slike i mitt nærmeste liv. Jeg har barn. Når jeg dater så spør jeg hvor de ligger i den seksuelle settingen også ja. Hvis hun er supere sub eller driver på med dom så er hun heller ingen for meg. Da kan vi egentlig bare avslutte der og da i stedet for å prøvekjøre og finne det ut i senga. Jeg opplyser at jeg er sykdommsfri og forventer et ryddig forhold rundt det den andre veien også. Hva snakker dere andre om da når dere ikke snakker om ting som for dere er viktig? Vi snakker om bøker, film, musikk, mat, fjellturer, hobbyer, planer etc etc etc. Ikke om hva man gjorde med eksen seksuelt. Både jeg og samboer har for øvrig hatt 14 partnere hver. Vi nærmer oss 40 begge to. Begge har vært gift og har barn. Og begge har opplevd utroskap i forhold, men aldri vært utro selv. Jeg er veldig seksuell av meg, men har aldri bedratt eksen mine selv om begge mine eksmenn nektet meg sex i måneder og år. Det er bare noe jeg ikke gjør. Og det har ingenting med antall partnere og forhold til sex å gjøre. Utroskap er ikke sex, det er bedrag. Og bedrag er ikke noe jeg driver med. Den ene eksen min mente det var turn-off at jeg hadde 13 partnere før ham. Han hadde nærmere 40. Forstå det den som kan. Anonymkode: c0104...625 7
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #86 Skrevet 29. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi snakker om bøker, film, musikk, mat, fjellturer, hobbyer, planer etc etc etc. Ikke om hva man gjorde med eksen seksuelt. Både jeg og samboer har for øvrig hatt 14 partnere hver. Vi nærmer oss 40 begge to. Begge har vært gift og har barn. Og begge har opplevd utroskap i forhold, men aldri vært utro selv. Jeg er veldig seksuell av meg, men har aldri bedratt eksen mine selv om begge mine eksmenn nektet meg sex i måneder og år. Det er bare noe jeg ikke gjør. Og det har ingenting med antall partnere og forhold til sex å gjøre. Utroskap er ikke sex, det er bedrag. Og bedrag er ikke noe jeg driver med. Den ene eksen min mente det var turn-off at jeg hadde 13 partnere før ham. Han hadde nærmere 40. Forstå det den som kan. Anonymkode: c0104...625 Det er jo ikke snakk om hva du gjorde med exen seksuelt. Det er jo snakk om dine egne preferanser. Hva du setter pris på og hva jeg setter pris på og se etter om dette kan passe? Vi tenker mye likt her ut fra det du skriver. Men hvis dama jeg er sammen med har fremstått som noe helt annet enn det hun er så blir det feil i min verden. Desverre er så mange utro i dag. Synes det er trist at de ikke respekterer partneren mere enn det de gjør. Det samme med de som nekter partneren sin nærhet fordi det ikke passer dem. Da bør du selv avslutte det du holder på med. Jeg vil ha ei stabil og trygg dame. Ikke noen som stadig jager etter bekreftelse.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #87 Skrevet 29. august 2020 30 minutter siden, Hr. Aktiv said: Hva snakker dere andre om da når dere ikke snakker om ting som for dere er viktig? Det kan være så mangt, men aldri om hvor mange vi har ligget med. Ingen har noengang spurt meg om det og jeg har aldri spurt noen om det. Anonymkode: 5b697...a11 4
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #88 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan være så mangt, men aldri om hvor mange vi har ligget med. Ingen har noengang spurt meg om det og jeg har aldri spurt noen om det. Anonymkode: 5b697...a11 Har opplevd flere damer har spurt om det. De spør ikke direkte, men det hintes litt om hvordan jeg har holdt på før ja. Det synes jeg er helt greit og de får svar på det. Jeg har ikke eller ønsker ikke å holde noe skjult jeg.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #89 Skrevet 29. august 2020 56 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Vet ikke. Men for meg er det veldig turn off med haugvis av ons. Sorry altså. Til dere andre. Det er ikke snakk om å gjøre rede for alt du har gjort, men et overblikk hvordan du har levd før er jo greit. Har du sittet inne for drap? Skal det også holdes skjult? Hvis en partner har behov for stillhet rundt sitt forrige liv og skjule alt så er det ingen partner for meg. Jeg ønsker vi skal være åpne og ærlige og kunne snakke om alt. Hemmelighold slår som regel tilbake om det skulle komme ut fra andre kanaler. Utroskap har jeg opplevd før og tenker ikke oppleve det igjen. Det er også en form for hemmelighold og føring bak lyset. Dere står fritt i lyve og være falsk til deres partner. Det driter jeg, men jeg ønsker ingen slike i mitt nærmeste liv. Jeg har barn. Når jeg dater så spør jeg hvor de ligger i den seksuelle settingen også ja. Hvis hun er supere sub eller driver på med dom så er hun heller ingen for meg. Da kan vi egentlig bare avslutte der og da i stedet for å prøvekjøre og finne det ut i senga. Jeg opplyser at jeg er sykdommsfri og forventer et ryddig forhold rundt det den andre veien også. Hva snakker dere andre om da når dere ikke snakker om ting som for dere er viktig? Nei altså, hvis en date hadde spurt meg om jeg hadde sittet inne for drap hadde jeg ikke bedt om en date nr2 😄 Utroskap har jeg ikke blitt spurt om, men jeg er blitt spurt om jeg er lojal. Jeg har fortalt litt om ekser selv og har blitt spurt litt, og motsatt. Begge har forklart hvorfor vi ikke har barn, selv om ingen av oss er stengt for det. Akkurat det med dom/sub var helt klart før vi begynte å date eller prate egentlig. Hvis ikke hadde nok det kommet etterhvert. Detaljene må man finne ut sammen uansett. Har samtaler om utdanning, jobb, barndom, religion, verdier, fritid, venner, bolig, penger, sex, mat, trening, hobby, hvor vi har bodd, vært eller kan tenke oss å dra på ferie (kanskje sammen). Er viktig at dette er gjensidige hyggelige utvekslinger og ikke "3.gradsforhør". Jeg har opplevd det jeg vil kalle dype svik i forhold, men er opptatt av at min partner ikke er eksene mine og ikke skal straffes for andres gjerninger. Det Sissel Gran kaller "å stoppe en padde" er noe jeg jobber mye med, altså å kvele sure bemerkninger eller urettmessig mistenksomhet ved fødselen. På samme måte har han sine sår, men jeg merker jo at han prøver å ta seg sammen og ikke lage rettsak som om jeg er en teit gammel eks av ham. Anonymkode: 904c6...b0f 2
Highhopes Skrevet 29. august 2020 #90 Skrevet 29. august 2020 5 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Vet ikke. Men for meg er det veldig turn off med haugvis av ons. Sorry altså. Til dere andre. Det er ikke snakk om å gjøre rede for alt du har gjort, men et overblikk hvordan du har levd før er jo greit. Har du sittet inne for drap? Skal det også holdes skjult? Hvis en partner har behov for stillhet rundt sitt forrige liv og skjule alt så er det ingen partner for meg. Jeg ønsker vi skal være åpne og ærlige og kunne snakke om alt. Hemmelighold slår som regel tilbake om det skulle komme ut fra andre kanaler. Utroskap har jeg opplevd før og tenker ikke oppleve det igjen. Det er også en form for hemmelighold og føring bak lyset. Dere står fritt i lyve og være falsk til deres partner. Det driter jeg, men jeg ønsker ingen slike i mitt nærmeste liv. Jeg har barn. Når jeg dater så spør jeg hvor de ligger i den seksuelle settingen også ja. Hvis hun er supere sub eller driver på med dom så er hun heller ingen for meg. Da kan vi egentlig bare avslutte der og da i stedet for å prøvekjøre og finne det ut i senga. Jeg opplyser at jeg er sykdommsfri og forventer et ryddig forhold rundt det den andre veien også. Hva snakker dere andre om da når dere ikke snakker om ting som for dere er viktig? Alt til sin tid. Vi ønsker alle å vite om fortiden til vår parter, men ikke på første date. Det tar tid å bygge en relasjon og man lærer hverandre å kjenne over tid, det er noe av spenningen med å date. Jeg hadde garantert blitt skremt bort av for mange intime og private spørsmål med en gang, da hadde jeg blitt svært skeptisk og sikkert ikke blitt med på en ny date. Men det betyr ikke at man skal la være å spørre om personlige spørsmål (les personlige og ikke private), f.eks kan man på første date spørre om hvor mange seriøse forhold man har bak seg, men ikke hvor mange sexpartnere man har hatt. Det med sexpartnere blir kanskje naturlig å snakke om på et senere tidspunkt. Og til spørsmålet om hva «vi» snakker om hvis det ikke er viktige ting, jeg mener jeg ville spurt om viktige ting. Jeg vil lære personen å kjenne, men med mer åpne spørsmål, hvor daten kan velge selv hvor personlig/privat han ønsker å være. Det tar tid å bli kjent, man trenger ikke å vite alt umiddelbart. Så lenge kjemien er der, så er det det viktigste. 3
Msnoway Skrevet 29. august 2020 #91 Skrevet 29. august 2020 6 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Vet ikke. Men for meg er det veldig turn off med haugvis av ons. Sorry altså. Hvorfor er det turn off ? Er det fysj og æsj her har det vært mange pikker ? Er det fordi hun er erfaren, og du får prestasjonsangst ? Er det fordi slike damer kan man ikke stole på ? 2
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #92 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, Highhopes skrev: Alt til sin tid. Vi ønsker alle å vite om fortiden til vår parter, men ikke på første date. Det tar tid å bygge en relasjon og man lærer hverandre å kjenne over tid, det er noe av spenningen med å date. Jeg hadde garantert blitt skremt bort av for mange intime og private spørsmål med en gang, da hadde jeg blitt svært skeptisk og sikkert ikke blitt med på en ny date. Men det betyr ikke at man skal la være å spørre om personlige spørsmål (les personlige og ikke private), f.eks kan man på første date spørre om hvor mange seriøse forhold man har bak seg, men ikke hvor mange sexpartnere man har hatt. Det med sexpartnere blir kanskje naturlig å snakke om på et senere tidspunkt. Og til spørsmålet om hva «vi» snakker om hvis det ikke er viktige ting, jeg mener jeg ville spurt om viktige ting. Jeg vil lære personen å kjenne, men med mer åpne spørsmål, hvor daten kan velge selv hvor personlig/privat han ønsker å være. Det tar tid å bli kjent, man trenger ikke å vite alt umiddelbart. Så lenge kjemien er der, så er det det viktigste. Det er jo ikke første daten dette kommer opp, men gjerne den 4. ellere 6. 32 minutter siden, Msnoway skrev: Hvorfor er det turn off ? Er det fysj og æsj her har det vært mange pikker ? Er det fordi hun er erfaren, og du får prestasjonsangst ? Er det fordi slike damer kan man ikke stole på ? Folk med mange partnere har ofte mye dåtrligere moral med å slå seg til ro med en fast relasjon. Det finnes unntak, men de er få. Damer med mange partnere er også veldig oppmerksomhetssyk i form av bekreftelse.
Msnoway Skrevet 29. august 2020 #93 Skrevet 29. august 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Folk med mange partnere har ofte mye dåtrligere moral med å slå seg til ro med en fast relasjon. Det finnes unntak, men de er få. Damer med mange partnere er også veldig oppmerksomhetssyk i form av bekreftelse. Hvor har du dette fra ? 5
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #94 Skrevet 29. august 2020 22 minutter siden, Msnoway skrev: Hvor har du dette fra ? Jeg har da fulgt med litt på hva andre sier, gjør og slike ting opp igjennom tiden.
Msnoway Skrevet 29. august 2020 #95 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg har da fulgt med litt på hva andre sier, gjør og slike ting opp igjennom tiden. Andre, som i andre menn som ikke takler at kvinner har sex med mange menn ? Hva mener du hva andre gjør ? Og hva er slike ting ? 2
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #96 Skrevet 29. august 2020 8 minutter siden, Msnoway skrev: Andre, som i andre menn som ikke takler at kvinner har sex med mange menn ? Hva mener du hva andre gjør ? Og hva er slike ting ? Jeg kjenner mye folk av begge kjønn. I de tilfellene der damer har best selvtilit er det også minst partnere og utroskap. Hvilke menn sikter du til som ikke liker damer som har mange partnere? De damene får skjelden gå i fred for menn vet at de er et lett bytte og de blir elsket. Vinn vinn for de som liker å holde på slik.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #97 Skrevet 29. august 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Jeg kjenner mye folk av begge kjønn. I de tilfellene der damer har best selvtilit er det også minst partnere og utroskap. Hvilke menn sikter du til som ikke liker damer som har mange partnere? De damene får skjelden gå i fred for menn vet at de er et lett bytte og de blir elsket. Vinn vinn for de som liker å holde på slik. Vet du antall partnere for alle venner/bekjente og deres partnere igjen? Da har du en imponerende oversikt. Skal si folk betror deg informasjon! Anonymkode: 904c6...b0f 4
Hr. Aktiv Skrevet 29. august 2020 Forfatter #98 Skrevet 29. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du antall partnere for alle venner/bekjente og deres partnere igjen? Da har du en imponerende oversikt. Skal si folk betror deg informasjon! Anonymkode: 904c6...b0f Ikke alle steder er like stor som storOslo slik at man trenger nødvendigvis ikke være akkurat noen rakettforsker for å se hva som skjer og foregår.
Msnoway Skrevet 29. august 2020 #99 Skrevet 29. august 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg kjenner mye folk av begge kjønn. I de tilfellene der damer har best selvtilit er det også minst partnere og utroskap. Hvilke menn sikter du til som ikke liker damer som har mange partnere? De damene får skjelden gå i fred for menn vet at de er et lett bytte og de blir elsket. Vinn vinn for de som liker å holde på slik. Driver du og spør alle kvinner du kommer i kontakt med hvor mange partnere de har hatt, og om de har vært utro ? Hvor mange har svart på undersøkelsene dine ? Vi kvinner vet at mange menn ikke takler at vi kvinner har mye sex, så antall sexpartnere er helt klart underrapportert. Har du tatt høyde for det i undersøkelsene dine ? Jeg sikter til menn som deg, og tro det eller ei, det er mange av dere. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #100 Skrevet 29. august 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ikke alle steder er like stor som storOslo slik at man trenger nødvendigvis ikke være akkurat noen rakettforsker for å se hva som skjer og foregår. Tviler på at det er vanlig på Flisa heller å vite hvem alle i bygda ligger med (man blir nok god til å skjule sine spor på steder med mange nabokjerringer). Spesielt ikke hvem som har vært utro, det er vel ikke akkurat noe noen markedsfører. Anonymkode: 904c6...b0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå