Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så tafatt.. Sorry ass.
Det er ikke liv laga i det hele tatt.

Hilsen K27 oppvokst med grov vold, rusmisbrukere av foreldre og grov omsorgssvikt. Har samboer, leilighet og vært i behanling og traumeterapi. Har ptsd med dissosiativ lidelse og har en historie med rus. Jeg har klart det fint. Kjenner jeg blir så irritert av å lese og se hvor jævlig virkelighetsfjern og idiot du faktisk er. Har lest ALT.

Anonymkode: 35be8...ec4

Javel. Har aldri hatt chromebook før og er ikke sååå teknisk derfor får jeg det ikke til. Gratulerer så har lest alt! Og ryk til helvete med frekkheten og la meg være i fred. Det er ikke aktuelt med noen psykiater eller DPS så bare la det ligge!!!!!!!!!!!😤🙄

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:


Fortsatt blakk fordi gamlingene ikke vil føre over fra gavepengene😳Da vil de føre over alt og det er helt uaktuelt. Og ny utbetaling er over helgen. Tragisk å leve så jævlig fattig til tider... 

Anonymkode: 1bb8f...613

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Er ikke det at jeg vil leve på Nav men vil ikke bruke gavepengene mine på svada. Mat et essensielt men syns det er mest fornuftig å bruke de på bolig. 

Anonymkode: 1bb8f...613

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg styrer ikke mine foreldre sine kontoer.

Anonymkode: 1bb8f...613

Vi leser faktisk det du skriver, ts...

Du kunne hatt en større sum tilgjengelig om du ønsket. 

Anonymkode: cdb8e...c12

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Vi leser faktisk det du skriver, ts...

Du kunne hatt en større sum tilgjengelig om du ønsket. 

Anonymkode: cdb8e...c12

Vil ikke ha inn flere tusen på konto til random forbruk,når det kan brukes til bolig. Vi blir ikke enig så jeg gir meg her.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Har aldri hatt chromebook før og er ikke sååå teknisk derfor får jeg det ikke til. Gratulerer så har lest alt! Og ryk til helvete med frekkheten og la meg være i fred. Det er ikke aktuelt med noen psykiater eller DPS så bare la det ligge!!!!!!!!!!!😤🙄

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er jeg som skrev innlegget du siterte, men vil fortsatt svare deg på det du skriver her. Hvis du virkelig mener at en onlinepsykolog er nok, og at du klarer å utfordre deg selv på egenhånd, hvorfor skriver du enda i denne tråden? Hvorfor blir det ikke noe fremgang i prosessen din med å bli bedre fysisk og psykisk? 
Jeg forstår at du sliter og har det vanskelig, men forstår rett og slett ikke poenget med å klage over problemene dine gjentatte ganger uten å få tilstrekkelig hjelp. Da bør du bare tåle at du har det slik du har det nå. Enten det, eller få opp øynene dine og få ordentlig hjelp tilpasset deg og dine vansker. Det trenger ikke bety innleggelse. 
 

Husk også på at det alle skriver til deg i denne tråden ikke hjelper med mindre du tar til deg det som skrives. Du går ofte i forsvarsposisjon uten grunn, fremfor å prøve å se hva de som skriver til deg prøver å formidle. DU er nødt til å gjøre noe med livet ditt selv, og ikke forvente at forandring skjer uten enorm innsats i ditt tilfelle.

Anonymkode: 095ad...913

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som skrev innlegget du siterte, men vil fortsatt svare deg på det du skriver her. Hvis du virkelig mener at en onlinepsykolog er nok, og at du klarer å utfordre deg selv på egenhånd, hvorfor skriver du enda i denne tråden? Hvorfor blir det ikke noe fremgang i prosessen din med å bli bedre fysisk og psykisk? 
Jeg forstår at du sliter og har det vanskelig, men forstår rett og slett ikke poenget med å klage over problemene dine gjentatte ganger uten å få tilstrekkelig hjelp. Da bør du bare tåle at du har det slik du har det nå. Enten det, eller få opp øynene dine og få ordentlig hjelp tilpasset deg og dine vansker. Det trenger ikke bety innleggelse. 
 

Husk også på at det alle skriver til deg i denne tråden ikke hjelper med mindre du tar til deg det som skrives. Du går ofte i forsvarsposisjon uten grunn, fremfor å prøve å se hva de som skriver til deg prøver å formidle. DU er nødt til å gjøre noe med livet ditt selv, og ikke forvente at forandring skjer uten enorm innsats i ditt tilfelle.

Anonymkode: 095ad...913

Ikke jeg som skrev innlegget du siterte, skulle det stå på starten. 

Anonymkode: 095ad...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vil ikke ha inn flere tusen på konto til random forbruk,når det kan brukes til bolig. Vi blir ikke enig så jeg gir meg her.

Anonymkode: 1bb8f...613

Er mat random forbruk eller livsnødvendige utgifter? 🤔

Anonymkode: 266b8...f61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løsningen på pengeproblemene er vel å få noen form for fast stønad fra NAV, ikke bare sosialstønad. Forstår jeg deg rett at du vil søke om det nå, ts? Å bruke opp disse gavepengene er jo ingen varig løsning. 

Angående Chromebook så er vel ikke det en pc i vanlig forstand (vurderte kjøp, men skjønte det var ikke noe for meg). Antagelig lagres ting i skyen, ikke på noen disk på Chromebooken.  Anbefaler deg å google f eks «chromebook lagring» eller «chromebook utskrift», evt på engelsk! Man finner svar på så mye på nett. Du kan også ringe dit du kjøpte den. Eller finn et eller annet teknisk nettforum og spør. Er vel et underforum her på kg også tror jeg?

Anonymkode: 8f31c...dca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://support.google.com/chromebook/answer/7225252?hl=no

https://support.google.com/chromebook/answer/1700055?hl=no

Ser at Cb ikke har så mye lagringsplass fordi det er meningen du skal lagre i skyen, og at den av og til sletter filer for å frigjøre plass.

https://www.google.no/amp/s/www.dinside.no/data/fordeler-og-ulemper-med-chromebook/61220109/amp

Anonymkode: 8f31c...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Løsningen på pengeproblemene er vel å få noen form for fast stønad fra NAV, ikke bare sosialstønad. Forstår jeg deg rett at du vil søke om det nå, ts? Å bruke opp disse gavepengene er jo ingen varig løsning. 

Anonymkode: 8f31c...dca

Hva da? AAP? Det krever vel at du mottar behandling? Spørs om de godkjenner sporadisk kontakt med online-psykolog som pr i dag ikke er å få kontakt med. 

 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det siste du trenger er et barn i livet. 
Jeg har aldri vært så sliten og langt nede som i løpet av graviditet, barsel og småbarnsperiode. Et barn krever helt ufattelig mye av deg, og når du ikke en gang klarer å dekke dine egne basale behov, så ser jeg ikke hvordan du skal klare å ta deg av noe barn. 

Anonymkode: 6faf4...336

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, det siste du trenger er et barn i livet. 
Jeg har aldri vært så sliten og langt nede som i løpet av graviditet, barsel og småbarnsperiode. Et barn krever helt ufattelig mye av deg, og når du ikke en gang klarer å dekke dine egne basale behov, så ser jeg ikke hvordan du skal klare å ta deg av noe barn. 

Anonymkode: 6faf4...336

Du tar feil.

Selvsagt må jeg få på plass noen viktige ting først,men er klar for et barn etter det. Det er nok utfordrende og slitsomt men er verdt det og vil nok berike livet enormt også😊

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva da? AAP? Det krever vel at du mottar behandling? Spørs om de godkjenner sporadisk kontakt med online-psykolog som pr i dag ikke er å få kontakt med. 

 

Anonymkode: 58e68...cff

Aap/arbeidspraksis. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du tar feil.

Selvsagt må jeg få på plass noen viktige ting først,men er klar for et barn etter det. Det er nok utfordrende og slitsomt men er verdt det og vil nok berike livet enormt også😊

Anonymkode: 1bb8f...613

Kan det være en ide å lage en fremdriftsplan for hvordan du skal utfordre angsten din?

F.eks:

Fredag - gå tur i parken
Lørdag - gå en liten runde på kjøpesenteret
Søndag - hvile/være hjemme/gjøre hva du vil
Mandag - handle i dagligvarebutikken

Anonymkode: d663d...701

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aap/arbeidspraksis. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Fra NAV: Sykdom eller skade må være en medvirkende årsak til at du har redusert arbeidsevne. Det må være en mulighet for at arbeidsevnen din kan bli bedre gjennom behandling, arbeidsrettede tiltak eller oppfølging fra NAV.

Du har jo ikke en psykisk sykdom, sier du.

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra NAV: Sykdom eller skade må være en medvirkende årsak til at du har redusert arbeidsevne. Det må være en mulighet for at arbeidsevnen din kan bli bedre gjennom behandling, arbeidsrettede tiltak eller oppfølging fra NAV.

Du har jo ikke en psykisk sykdom, sier du.

Anonymkode: 58e68...cff

Det er jo tilnærming til arbeidslivet som er hensikten med aap. At du skal ut i arbeid igjen på sikt.

En blir ikke enig her. Tror etter jeg har vært på Navmøte med saksbehandler så blir det arbeidspraksis. Må bare finne et sted først. Starte i lav stilling så jobbe seg oppover.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være en ide å lage en fremdriftsplan for hvordan du skal utfordre angsten din?

F.eks:

Fredag - gå tur i parken
Lørdag - gå en liten runde på kjøpesenteret
Søndag - hvile/være hjemme/gjøre hva du vil
Mandag - handle i dagligvarebutikken

Anonymkode: d663d...701

Ja,det tror jeg. Her er ikke park(eller kun en liten en)ellers enig med forslaget😊👍

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja,det tror jeg. Her er ikke park(eller kun en liten en)ellers enig med forslaget😊👍

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Kjempeflott!

Ja, mitt var bare et eksempel.

Hva vil være ditt forslag til plan? :)

Anonymkode: d663d...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny strategi på Tinder; sveiper alle til høyre og fjerner de man matcher med som er totalt utelukket. Fikk match med en i dag som ikke var min type at all,og han applauderte at jeg hadde ærlig profiltekst.  

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å mase i tråden. Skal snart avslutte kvinneguiden for en god stund.

Men,hva tror dere kan være årsaken til at menn er interessert,er ivrige,vil ha sex osv men det aldri kommer til et treff?De veit ingenting om hverken angst eller at en har vært utenfor arbeidslivet. Jeg er ærlig når jeg sier at jeg ikke er intens eller masete.

 

I går/natt hadde «sexduden» og jeg det litt hett på Snap/«sexsnapping» om man kan kalle det det. Han har vært veldig gira på det og har gitt komplement etc når han har fått bilder osv. Han er på ingen måte på en pidestall og langt fra noe drømmefyr. Men tenkte det gikk an å bare ha seg om begge var lystige. Han virker litt kald nå så jeg føler jeg ikke er bra nok for sex der heller. Er langt fra noen modell,og er litt utrent nå,så har litt mage osv.  Prøvde å skjule det så godt som mulig. Er ganske selvbevisst der.  Han viste alt som kunne vises. Helt ok liksom. Sett bedre og verre. 
Jeg ble jo «grade» som vi sier her,men veit ikke om han ble det selv om han sa det.  Føler jeg kanskje ikke levde opp til fantasiene han sier han har hatt...utleverer meg selv litt mye nå,men hva har jeg snart ikke utlevert😳🙄Uansett,er fornøyd med bakdelen og har aldri fått klage på det. Men fremparten er en ikke fornøyd med og skammes litt over. 
Kunne tenkt meg et ligg,er så jævlig lei av å bruke vibratoren og hadde vært digg med litt kroppskontakt liksom,om kun et par timer. Så lei av at det ikke går lengre enn snap og slike ting. Hva tror dere?

 

Angående han jeg matchet med i dag. Han maser og skriver hele tiden og det igjen er turn off. «Er jo greit om dialogen går begge veier» etc om jeg ikke har svart på 10 min....

 

 

 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

I går/natt hadde «sexduden» og jeg det litt hett på Snap/«sexsnapping» om man kan kalle det det. Han har vært veldig gira på det og har gitt komplement etc når han har fått bilder osv. Han er på ingen måte på en pidestall og langt fra noe drømmefyr. Men tenkte det gikk an å bare ha seg om begge var lystige. Han virker litt kald nå så jeg føler jeg ikke er bra nok for sex der heller. Er langt fra noen modell,og er litt utrent nå,så har litt mage osv.  Prøvde å skjule det så godt som mulig. Er ganske selvbevisst der.  Han viste alt som kunne vises. Helt ok liksom. Sett bedre og verre. 
Jeg ble jo «grade» som vi sier her,men veit ikke om han ble det selv om han sa det.  Føler jeg kanskje ikke levde opp til fantasiene han sier han har hatt...utleverer meg selv litt mye nå,men hva har jeg snart ikke utlevert😳🙄Uansett,er fornøyd med bakdelen og har aldri fått klage på det. Men fremparten er en ikke fornøyd med og skammes litt over. 
Kunne tenkt meg et ligg,er så jævlig lei av å bruke vibratoren og hadde vært digg med litt kroppskontakt liksom,om kun et par timer. Så lei av at det ikke går lengre enn snap og slike ting. Hva tror dere?

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Nå har jeg aldri drevet med sånn chatting, men min antakelse er at han ikke trenger treffe deg for faktisk sex. Han runker til bildene og det du skriver. 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...