Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kom opp masse menn på Tinder. Mye varierende og mye rart. Sveipa kanskje fire av førti til høyre. Ingen match. Det er ikke liv laga der mer. For et kaldt og kynisk marked. Trist rett og slett. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/22/2020 at 12:22 AM, AnonymBruker said:

Er fortvilt!!Sitter å gråter og hyperventilerer. Har prøvd så lenge å finne en bra fyr å dele livet med uten hell. Er så lei meg og frustrert. Som om Gud/universet/noen «oven»/forbannelse har bestemt man ikke skal lykkes. Har ikke hatt nærhet/sex på x antall år. Føler man er fratatt alt «alle andre» har og får oppleve. 
Har vært av og på datingapper en god del år men har ikke vært på date på over tre år. Er nok litt kresen,men klarer ikke møte noen jeg ikke finner attraktiv og med god personlighet som matcher min. I det siste er det lite matcher på datingappen også så det er ingen å potensielt treffe heller. Det er bare helt fortvilt😭 De fleste venner har to eller tre barn og/eller mann/samboer. Ønsker det så inderlig selv men finner aldri noen og jeg ser på forskjellige typer menn,men der må være noe som trigger nysgjerrigheten og interessen. Der har det dessverre ikke vært siste tiden. 
Jeg er dessverre lite ute på andre arena grunnet folk er opptatt med sitt og jeg syns ikke det er så kjekt å gå ut alene. Heller ikke mye som er åpent nå i koronatid. 

En slektning sa for noen år siden at det er ikke alle som skal ha noen. Synes dette var svært sårende. Veit ikke om vedkommende mente det stygt eller ei.  Yngste barnet til denne slektningen,som jeg vokste opp sammen med da vi er rundt samme alder,venter nå sitt tredje barn. Noe som er svært sårt,selv om jeg ønsker henne det beste. Har ikke lyst å være «hun enslige uten barn»,det er ekstremt sårt når du ønsker det motsatte. Er så sliten av å feile. Har prøvd law of attraction,meditation etc men det ser ikke ut til å hjelpe. Selv om enkelte ting med the law of attraction virker...
Jeg er allminnelig av utseende og hadde alltid draget tidligere på godt og vondt. Men det å finne ekte kjærlighet har vært vanvittig vanskelig. Har nok sikkert tenkt at det skal være vanskelig,og derfor har det vært nettopp det. Så prøver å snu den tankegangen. 
Blir så misunnelig(sikkert ikke bra å være det)på de som har funnet mennene i sine liv,og noen flere ganger. Unner de alt godt men ønsker det så inderlig selv. Vet det er mange som unner meg å finne en bra livspartner og oppleve gjensidig kjærlighet.

 

Årene flyr og man står bare å spinner og snart kan man ikke få barn noe som skremmer livskiten ut av en. Ønsker meg et barn for det er kun det man rekker muligens. Men det er langt bedre enn null barn. Hadde vært evig takknemlig for et friskt barn. Og nei å reise til Danmark er ikke et alternativ. Har dårlig økonomi og har ikke lyst å få barn på den måten. Kudos til de som gjør det,spesielt alene👊


 

Anonymkode: 1bb8f...613

Hva med å skifte arena, dansekurs, matkurs eller oppsøke steder hvor du tror menn med sammenfallende fritidsinteresser eller utdannelse som deg vanker? Hva andre måtte mene er der bare å gi blaffen i. Du har muligheten nå, så bruk den. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kontakta jeg på fb han som jeg fadet ut i sommer og spurte om han ville treffes i november🤭😄

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du tok kontakt igjen med han på FB. Har du utfordret angsten da?

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du tok kontakt igjen med han på FB. Har du utfordret angsten da?

Anonymkode: 58e68...cff

Han svarte,han sa han hadde lagt all dating på hylla for ei stund. Forstår han veldig godt. Det e et så kynisk kjøttmarked det skulle ikke vært lov. Folk behandla folk stygt og tror alltid at gresset er grønnere på den andre siden. 
Har du mann og barn?

 

Har gått en tur mens det var lyst men ikke vært på kjøpesenteret enda.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han svarte,han sa han hadde lagt all dating på hylla for ei stund. Forstår han veldig godt. Det e et så kynisk kjøttmarked det skulle ikke vært lov. Folk behandla folk stygt og tror alltid at gresset er grønnere på den andre siden. 
Har du mann og barn?

 

Har gått en tur mens det var lyst men ikke vært på kjøpesenteret enda.

Anonymkode: 1bb8f...613

Nav vil ha møte med meg om arbeidspraksis,så håper å få til det om ikke for lenge 😊 Må jobbe med angsten først.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du... du er jo med på det kjøttmarkedet. Av 40 var det 4 som var godkjent. Hvorfor skal de da svipe til høyre på deg? De har sikkert like godt utvalg de og....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nav vil ha møte med meg om arbeidspraksis,så håper å få til det om ikke for lenge 😊 Må jobbe med angsten først.

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er spennende! Når har du avtale med psykologen igjen? Greit å få en plan å forholde seg 🙂

Anonymkode: 58e68...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er spennende! Når har du avtale med psykologen igjen? Greit å få en plan å forholde seg 🙂

Anonymkode: 58e68...cff

Nei,det veit jeg faktisk ikke. Han svarer treigt.

 

Men kan ikke dere andre som har vært fast i tråden fortelle litt om dere selv også? Alder,sivilstatus,jobb etc

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei,det veit jeg faktisk ikke. Han svarer treigt.

 

Men kan ikke dere andre som har vært fast i tråden fortelle litt om dere selv også? Alder,sivilstatus,jobb etc

Anonymkode: 1bb8f...613

Har du nummeret hans? Kan du sende ham en SMS, si at det haster for din del?

Jeg er 32 år, gift, to barn, sykepleier. Fant mannen på Sukker, så det hender det er suksess! 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert blitt besvart før, TS, men bare lurer: Tar du selv kontakt med menn på Tinder, eller venter du på at de skal gjøre det?

Anonymkode: 1027d...ca7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har sikkert blitt besvart før, TS, men bare lurer: Tar du selv kontakt med menn på Tinder, eller venter du på at de skal gjøre det?

Anonymkode: 1027d...ca7

Har tatt kontakt ja men det stopper opp etter et par setninger. Jeg er ikke intens,tvert i mot. Folk har for mange valg eller er gørrlei av å ikke komme noen vei så da gidder de sikkert ikke. For tiden ingen matcher. For de som har fulgt med hele tiden,snakket jeg med trebarnsfaren igjen på Tinder(var Badoo-appen første gang). Men der ble det plutselig stilt rett før jeg var uten tlf en uke. Kan være han er avlegget for han svarte alltid raskt ellers så veit jeg ikke...kommer ikke på EN date,det er faen ikke normalt. Nå er det ingen andre matcher men generelt. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du nummeret hans? Kan du sende ham en SMS, si at det haster for din del?

Jeg er 32 år, gift, to barn, sykepleier. Fant mannen på Sukker, så det hender det er suksess! 

Anonymkode: 58e68...cff

Lenge siden det da?

Da jeg bodde i Trondheim møtte jeg flere via Match.com og blink/nettby. Noen jeg kunne vært foruten og noen kortvarige og litt lengre forhold. Det var aldri styr for å møtes. Hadde også forhold til menn jeg møtte på fest og via studievenner. Forstår ikke hva som er greia nå. Til og med de som kun vil ha sex foreslår jo aldri møte. Hva gjør jeg galt? Blir så oppgitt og fortvilt. Lover at jeg ikke er intens eller masete. 
 

Han jeg kontakta nå har møtt to etter jeg fadet han ut. Men det var ikke kjemi sa han. Men hva faen altså.....

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lenge siden det da?

Da jeg bodde i Trondheim møtte jeg flere via Match.com og blink/nettby. Noen jeg kunne vært foruten og noen kortvarige og litt lengre forhold. Det var aldri styr for å møtes. Hadde også forhold til menn jeg møtte på fest og via studievenner. Forstår ikke hva som er greia nå. Til og med de som kun vil ha sex foreslår jo aldri møte. Hva gjør jeg galt? Blir så oppgitt og fortvilt. Lover at jeg ikke er intens eller masete. 
 

Han jeg kontakta nå har møtt to etter jeg fadet han ut. Men det var ikke kjemi sa han. Men hva faen altså.....

Anonymkode: 1bb8f...613

Tja, 5 år siden. 
 

Jeg tror, i likhet med hva andre har skrevet, at det kommer lettere når du har fått livet mer på stell. Selv om du ikke fremstår masete som du sier, så kanskje det merkes at du ikke har det helt topp? Jeg tror det beste er å fokus på å hjelpe deg selv først. 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja, 5 år siden. 
 

Jeg tror, i likhet med hva andre har skrevet, at det kommer lettere når du har fått livet mer på stell. Selv om du ikke fremstår masete som du sier, så kanskje det merkes at du ikke har det helt topp? Jeg tror det beste er å fokus på å hjelpe deg selv først. 

Anonymkode: 58e68...cff

Tror nok du har veldig rett i det. Trist å innse men hvorfor er de så intense da hvis de ikke vil noe?Har ikke sagt til en sjel jeg har kontakt med at jeg har hatt angst pga isolasjon osv. Eller han trebarnsfaren sa jeg at jeg ikke hadde bil for han spurte tilfeldig om jeg hadde fikset bilen,og han her «sexduden» veit at jeg har dårlig økonomi og ikke har bil,så har vel sagt litt men ikke hele livshistorien. Dømmer ikke nå men veit av folk som er uføre som møter folk og får familieliv. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei,det veit jeg faktisk ikke. Han svarer treigt.

 

Men kan ikke dere andre som har vært fast i tråden fortelle litt om dere selv også? Alder,sivilstatus,jobb etc

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg er en 36 år gammel kvinne.  Jeg er singel og barnløs. Det er delvis selvvalgt. Jeg har to lange forhold bak meg. De siste årene har jeg fokusert på å ta videreutdannelse, karriere, familie og venner. Jeg dater i perioder. Jeg synes selv ikke at jeg er pen, og tror andre verken tenker at jeg er pen eller stygg. Ikke for å skryte, men jeg opplever ikke at det er vanskelig å få dater på tinder. Det er mange snille og hyggelige menn jeg har snakket med, eller vært på date med. Desverre så faller jeg ikke for de, så det er stort sett jeg som avslutter. Den type menn jeg faller for er den type menn som man ikke bør statse på. Jeg er usikker på om jeg ønsker å få barn. Det å ha barn krever enormt mye, og jeg er en slik person som går all in, jeg gjør aldri ting halveis eller "godt nok". Det å få barn vil medføre at jeg må endre livsstilen min, miste friheten min, og må sette andre først for resten av mitt liv. Jeg høres kansje umoden og egoistisk ut, men jeg vil si at jeg er det motsatte. Jeg vokste opp med omsorgssvikt og måtte ta vare på mine søsken gjennom hele barndommen, ungdomstiden, og store deler av voksenlivet mitt. Jeg har alltid måtte ta vare på andre og sette de først. Det er først de siste årene jeg har kunnet tenke på meg selv og det jeg vil. Jeg trives i eget selskap, men venner og familie er også viktig for meg. De fleste venninnene mine  har mann og barn. Jeg får dekket mye av mitt sosiale behov på jobben. Her har du meg :)

Anonymkode: 684ec...a3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 36 år gammel kvinne.  Jeg er singel og barnløs. Det er delvis selvvalgt. Jeg har to lange forhold bak meg. De siste årene har jeg fokusert på å ta videreutdannelse, karriere, familie og venner. Jeg dater i perioder. Jeg synes selv ikke at jeg er pen, og tror andre verken tenker at jeg er pen eller stygg. Ikke for å skryte, men jeg opplever ikke at det er vanskelig å få dater på tinder. Det er mange snille og hyggelige menn jeg har snakket med, eller vært på date med. Desverre så faller jeg ikke for de, så det er stort sett jeg som avslutter. Den type menn jeg faller for er den type menn som man ikke bør statse på. Jeg er usikker på om jeg ønsker å få barn. Det å ha barn krever enormt mye, og jeg er en slik person som går all in, jeg gjør aldri ting halveis eller "godt nok". Det å få barn vil medføre at jeg må endre livsstilen min, miste friheten min, og må sette andre først for resten av mitt liv. Jeg høres kansje umoden og egoistisk ut, men jeg vil si at jeg er det motsatte. Jeg vokste opp med omsorgssvikt og måtte ta vare på mine søsken gjennom hele barndommen, ungdomstiden, og store deler av voksenlivet mitt. Jeg har alltid måtte ta vare på andre og sette de først. Det er først de siste årene jeg har kunnet tenke på meg selv og det jeg vil. Jeg trives i eget selskap, men venner og familie er også viktig for meg. De fleste venninnene mine  har mann og barn. Jeg får dekket mye av mitt sosiale behov på jobben. Her har du meg :)

Anonymkode: 684ec...a3e

Takk for at du delte😊 Kjekt å høre litt om dere også.

Trist det du har gått igjennom. Bra du fokuserer på deg og ditt nå😊 Håper det går bra med søsknene dine også.
Tror ikke jeg har hatt omsorgssvikt men strenge og kritiske foreldre. Diskuterte det med min far nylig og han var litt enig at de har vært i overkant strenge til tider,men vi har alt i alt hatt en god og trygg oppvekst. Må uansett være ansvarlig for mitt eget liv og ikke skylde på de mer. 
Har virkelig forsonet meg med et barn. Håper bare at jeg får det til snart. Det haster veldig nå. Skulle ønske å bli gravid på nyåret egentlig,og fyller 38 til sommeren. Jeiks vil ikke innse at en er så gammel nå😳

Kan dere krysse ALT for at jeg får kjøpt meg leilighet før jul?🤞🙏🙏

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å gråter igjen. Kall meg gjerne umoden men er så lei av å ha kontakt med menn der det aldri skjer noe fremgang. Har så lyst på sex og kroppskontakt også men det kommer jo aldri dit...blir så jævlig fortvilt😢 Vil ikke være menns pauseinnslag. 

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter å gråter igjen. Kall meg gjerne umoden men er så lei av å ha kontakt med menn der det aldri skjer noe fremgang. Har så lyst på sex og kroppskontakt også men det kommer jo aldri dit...blir så jævlig fortvilt😢 Vil ikke være menns pauseinnslag. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Men TS, jeg forstår ikke helt hvordan du tenker. Du klarer ikke å handle, du klarer ikke å dra på kjøpesenter, men du er altså klar for å møte en potensiell partner? Når du skal treffe denne partneren så går jeg ut ifra at du vil vise deg fra din beste side, og ikke minst skal man vise interesse for hverandre, så han kommer til å spørre deg hva du jobber med, hvordan er forholdet mellom deg og familien din osv. Du skriver lenger opp at du sveipet 4 av 40 menn til høyre, det er innlysende at du er for kravstor, men du ser det ikke selv. 

Anonymkode: 85a65...c11

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...