miss summers Skrevet 27. november 2020 #2261 Del Skrevet 27. november 2020 Bra!! Nå klarer du butikken også! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2262 Del Skrevet 27. november 2020 Gratulerer TS! Dette var virkelig et steg i riktig retning av det livet du ønsker deg 🙂 Hvordan har du det nå? Er du giret? stolt over deg selv? Nå må du ikke "hvile på laubærene", men fortsette på veien til livet du vil ha. Bestill første tannlegetime i dag før du tar helg. Tannleger har sett det aller meste, de kommer ikke til å dømme deg. De blir glad for at du kommer, de ønsker jo at folk skal ha god tannhelse, pluss det er dette de tjener penger på og lever av. Ingen kunder med dårlige tenner = ingen penger og ingen huslån for tannlegen. Sansynligvis har de sett verre tenner enn dine, og dersom du skulle sette ny rekord forakkurat denne tannlegen, så kan det godt være at tannlegen liker det som en faglig utfordring. Tannleger kan bli lei av vanlig rutinearbeid de også. Du skal kanskje snart kysse noen, da må munnen din være i orden Du har lenge beskrevet lengsel etter nærhet og sex, du har vel ikke tenkt å ha sex med munnbind? Om det blir sex med denne mannen eller ikke vet jeg ikke, men du må uansett gjøre deg klar, slik at når du har lyst og føler deg klar, så er det ikke noe som hindrer deg. Det er sikkert ventetid hos tannlegen, kanskje må du gå mer enn en gang, så du må få bestilt den timen. Dine foreldre tenker vel ikke at du kan gå rundt med en slik munn som du har nå? Det er klart du må få noen av pengene du har arvet til å gå til tannlege, det er en innvestering i egen helse, selvfølelse og fremtid. Har du tenkt på prevansjon, for du har vel ikke tenkt å bli gravid med en gang du ligger med noen? P-piller, spiral, ol. Du få resept på p-piller med å sende melding til legen på helsenorge.no Anonymkode: 684ec...a3e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2263 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gratulerer TS! Dette var virkelig et steg i riktig retning av det livet du ønsker deg 🙂 Hvordan har du det nå? Er du giret? stolt over deg selv? Nå må du ikke "hvile på laubærene", men fortsette på veien til livet du vil ha. Bestill første tannlegetime i dag før du tar helg. Tannleger har sett det aller meste, de kommer ikke til å dømme deg. De blir glad for at du kommer, de ønsker jo at folk skal ha god tannhelse, pluss det er dette de tjener penger på og lever av. Ingen kunder med dårlige tenner = ingen penger og ingen huslån for tannlegen. Sansynligvis har de sett verre tenner enn dine, og dersom du skulle sette ny rekord forakkurat denne tannlegen, så kan det godt være at tannlegen liker det som en faglig utfordring. Tannleger kan bli lei av vanlig rutinearbeid de også. Du skal kanskje snart kysse noen, da må munnen din være i orden Du har lenge beskrevet lengsel etter nærhet og sex, du har vel ikke tenkt å ha sex med munnbind? Om det blir sex med denne mannen eller ikke vet jeg ikke, men du må uansett gjøre deg klar, slik at når du har lyst og føler deg klar, så er det ikke noe som hindrer deg. Det er sikkert ventetid hos tannlegen, kanskje må du gå mer enn en gang, så du må få bestilt den timen. Dine foreldre tenker vel ikke at du kan gå rundt med en slik munn som du har nå? Det er klart du må få noen av pengene du har arvet til å gå til tannlege, det er en innvestering i egen helse, selvfølelse og fremtid. Har du tenkt på prevansjon, for du har vel ikke tenkt å bli gravid med en gang du ligger med noen? P-piller, spiral, ol. Du få resept på p-piller med å sende melding til legen på helsenorge.no Anonymkode: 684ec...a3e Takk😊 Det er mye som må ordnes enda. Har dårlig selvtillit tross jeg får fine komplement. Har lite mat og ikke noe penger å handle for nok en gang. Min far kom på besøk og hadde med et ark fra vergeloven om at han kan ta over økonomien min uten at jeg kan si i mot eller nekte det😳 Han vil heller ikke føre over penger fra gavepengene til at jeg skal bruke de til å betale gjeld. Blir nok kondom. Han har gode svømmere så er ikke klar for det heeelt enda og sikkert ikke han for et fjerde barn heller. Vil ikke gå på p-piller er det egoistisk? Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2264 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk😊 Det er mye som må ordnes enda. Har dårlig selvtillit tross jeg får fine komplement. Har lite mat og ikke noe penger å handle for nok en gang. Min far kom på besøk og hadde med et ark fra vergeloven om at han kan ta over økonomien min uten at jeg kan si i mot eller nekte det😳 Han vil heller ikke føre over penger fra gavepengene til at jeg skal bruke de til å betale gjeld. Blir nok kondom. Han har gode svømmere så er ikke klar for det heeelt enda og sikkert ikke han for et fjerde barn heller. Vil ikke gå på p-piller er det egoistisk? Anonymkode: 1bb8f...613 Brukte forresten ikke munnbind i går.Hadde det med og holdt det litt foran munnen. Han så dessverre «hullet» i fronten så det var ganske pinlig. Sa jeg skjemtes,men det gjorde ikke noe sa han. Jo,huff det er skikkelig stygt. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2265 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk😊 Det er mye som må ordnes enda. Har dårlig selvtillit tross jeg får fine komplement. Har lite mat og ikke noe penger å handle for nok en gang. Min far kom på besøk og hadde med et ark fra vergeloven om at han kan ta over økonomien min uten at jeg kan si i mot eller nekte det😳 Han vil heller ikke føre over penger fra gavepengene til at jeg skal bruke de til å betale gjeld. Anonymkode: 1bb8f...613 Det kan ikke stemme. Du har ingen venner du kan få til å ringe juristene på vergemål hos Fylkesmannen? De har peiling på dette. Evt send dem en e-post. Ikke gi deg. Anonymkode: d8992...65d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2266 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan ikke stemme. Du har ingen venner du kan få til å ringe juristene på vergemål hos Fylkesmannen? De har peiling på dette. Evt send dem en e-post. Ikke gi deg. Anonymkode: d8992...65d Prøvde å argumentere med han men det gikk ikke gjennom. Har en venninne som er jurist,barndomsvenninna mi. Sa jeg skulle spør henne,og da spurte han om jeg ville gjøre meg til latter osv. Det er helt vanvittig dette. Han kan ikke trå slik over grenser,men nekter å høre på meg uansett. Og leste det som poengterte han kunne gjøre flere ganger og spurte om jeg ville beholde det og lese det. Ellers takk,sa han kunne brenne det. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2267 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Prøvde å argumentere med han men det gikk ikke gjennom. Har en venninne som er jurist,barndomsvenninna mi. Sa jeg skulle spør henne,og da spurte han om jeg ville gjøre meg til latter osv. Det er helt vanvittig dette. Han kan ikke trå slik over grenser,men nekter å høre på meg uansett. Og leste det som poengterte han kunne gjøre flere ganger og spurte om jeg ville beholde det og lese det. Ellers takk,sa han kunne brenne det. Anonymkode: 1bb8f...613 Hvordan hadde de stilt seg hvis du hadde spurt om pengene dine til blant annet tannlege? Anonymkode: 4a3ad...bc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2268 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvordan hadde de stilt seg hvis du hadde spurt om pengene dine til blant annet tannlege? Anonymkode: 4a3ad...bc7 De vil betale det fra egen lomme har de sagt. Eller i iallefall første timen. Det er så slitsomt å prøve å snakke med de uten å komme gjennom😳 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2269 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): De vil betale det fra egen lomme har de sagt. Eller i iallefall første timen. Det er så slitsomt å prøve å snakke med de uten å komme gjennom😳 Anonymkode: 1bb8f...613 Si ja takk da vel? Anonymkode: 9acc9...d1b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 27. november 2020 #2270 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): De vil betale det fra egen lomme har de sagt. Eller i iallefall første timen. Det er så slitsomt å prøve å snakke med de uten å komme gjennom😳 Anonymkode: 1bb8f...613 Hvorfor vil du ikke takke ja til det? Ta imot hjelp! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2271 Del Skrevet 27. november 2020 Tuttifrutt skrev (23 minutter siden): Hvorfor vil du ikke takke ja til det? Ta imot hjelp! Kan ta i mot betaling for første konsultasjon ja,men ikke at han skal gjør seg til verge og ta over økonomien min. Ærlig oppriktig talt!! Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 27. november 2020 #2272 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kan ta i mot betaling for første konsultasjon ja,men ikke at han skal gjør seg til verge og ta over økonomien min. Ærlig oppriktig talt!! Anonymkode: 1bb8f...613 Hvorfor mener de at du trenger verge?🤔 jeg mente ta imot hjelp til tannlegetime, ikke det andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2273 Del Skrevet 27. november 2020 Tuttifrutt skrev (13 minutter siden): Hvorfor mener de at du trenger verge?🤔 jeg mente ta imot hjelp til tannlegetime, ikke det andre. Pga litt gjeld?? Ja,mente ikke irritasjonen til deg😅 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2274 Del Skrevet 27. november 2020 Tuttifrutt skrev (12 timer siden): Hurraaaa🎉🎉🎉 Jeg er så stolt av deg, TS! Tenk at du var så modig og VÅGET, selv om angsten herjet! Klarer du dette, klarer du alt du vil!🙌🏼 Takk for så fine ord og oppmuntring😊😊 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2275 Del Skrevet 27. november 2020 Kjenner jeg er litt sjalu/misunnelig ja...ikke bra og håper det går over.😅 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2276 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjenner jeg er litt sjalu/misunnelig ja...ikke bra og håper det går over.😅 Anonymkode: 1bb8f...613 Misunnelig på hva? Anonymkode: 4a3ad...bc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2277 Del Skrevet 28. november 2020 Det er ikke helt klart for meg om din far allerede er blitt oppnevnt som verge for deg, eller om han kom med papiret fordi han ønsker å bli oppnevnt som verge? Dersom du må ha verge, hvem tenker du hadde vært den beste vergen for deg? (jeg vet om en høyst oppegående person som ble så syk ((kreft, ikke psykiatri, men det påvriket personen i stor grad psykisk)) at personen ble unymdiggjort, tvangsbehandlet, og fikk verge, ble frisk, var tilbake som høyst oppegeående, og vergemålet ble tatt bort, så det kan skje oss alle). Om du ikke klarer å se det for deg fordi du er så sta, så prøv, eller tenk om du hadde barn, også ble du og barnefar påkjørt og lagt inn på sykehuset over lengre tid, hvem hadde du ønsket at skulle ta seg av barna i den perioden? Familie, venner, eller det offentlige/barnevernet? Nå må du iallefall ta tak i eget liv og det haster om du ikke vil ha verge , men du har begynt kjempebra med å traffe han på daten, og dere skal treffes igjen. Har du bestilt tannlege time? Om din far insisterer på å betale så si ja og takk, det er ikke verdt noen kamp. Jeg hadde vært kjempe taknemmelig hadde noen villet betale tannlege, eller andre ting for meg. Det er kjempesnilt, litt rart at du ikke ser det. Jeg har ikke store tannproblemer, men om din far vil betale for flere, så tar jeg gjerne imot 🙂 Det er gøyere ting å bruke penger på 🙂 Det er viktigere at det skjer fort, enn at du bruker dine penger. Dersom det er helt krise for deg at han betaler, så kan du donere tilsvarende beløp eller det dobbelte til et godt formål. Klarer du å gå til butikken, bare gå inn døren også snu i dag før det stenger i dag? Anonymkode: 684ec...a3e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2278 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Misunnelig på hva? Anonymkode: 4a3ad...bc7 Han forteller at han møter minste datteren som bor fast med moren,når han har vært der eller skal dit. De har aldri vært sammen visstnok men var friends with benefits,så ble hun gravid. Spurte om de var nære,det var så som så men gode venner. Han skal dit å trille henne i dag,og var der i går har han fortalt selv. Jeg veit ikke om hun er med å triller. Bør vel ikke spør om det heller. Kjenner at jeg blir litt sjalu altså,men vi er ingenting enda så jeg har ingen grunn til det. Lurer litt på hvordan hun ser ut etc men samtidig vil jeg ikke vite det for da sammenligner jeg meg. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2279 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han forteller at han møter minste datteren som bor fast med moren,når han har vært der eller skal dit. De har aldri vært sammen visstnok men var friends with benefits,så ble hun gravid. Spurte om de var nære,det var så som så men gode venner. Han skal dit å trille henne i dag,og var der i går har han fortalt selv. Jeg veit ikke om hun er med å triller. Bør vel ikke spør om det heller. Kjenner at jeg blir litt sjalu altså,men vi er ingenting enda så jeg har ingen grunn til det. Lurer litt på hvordan hun ser ut etc men samtidig vil jeg ikke vite det for da sammenligner jeg meg. Anonymkode: 1bb8f...613 Betyr bare at du liker han. Men det er en hårfin balanse mellom å bli sjalu fordi du liker noen, og bli den gærne stalker-dama man har vært på én date med. Så hold det for deg selv Anonymkode: 4a3ad...bc7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2280 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Betyr bare at du liker han. Men det er en hårfin balanse mellom å bli sjalu fordi du liker noen, og bli den gærne stalker-dama man har vært på én date med. Så hold det for deg selv Anonymkode: 4a3ad...bc7 Vil ikke stalke i det hele tatt. Slike ting gir meg magesår så det er ikke aktuelt. Han snakker litt om sex og poengterer en del rundt det. Veit ikke om det betyr noe? og er vanlig uansett i bli kjent fasen? Tror han har lyst å kysse og greier om vi har god kjemi osv videre. Men det er opp til meg og styre,sier han. Han har sagt at han synes det er rart og uforståelig at han snap-sexduden ikke vil møte meg og han går glipp av ting og styr....🤔 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg