AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2481 Del Skrevet 4. desember 2020 Når er det ny date da? Og hva er planene for daten? 🙂 Anonymkode: 99fe9...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2482 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når er det ny date da? Og hva er planene for daten? 🙂 Anonymkode: 99fe9...dcc I dag og jeg er såååååå nervøs. Tror han har lyst til ting evt(nei,ikke sex enda!). Var snakk om en liten fjelltur men jeg mangler fjellbukse🤔Viss ikke er det biltur. Hjeeelp😅 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2483 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 13.27): Det er snakk om betaling langt over 18 000. Min far vil betale hele summen hos SIS,som forskudd på arv. Da er det ingenting mer å hente.Hvor trist er ikke det?!? Anonymkode: 1bb8f...613 Tristere at du går personlig konkurs. Anonymkode: d2573...a20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2484 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er det. Må bare ha kontonr. og kid. Anonymkode: 84c2f...f16 Hvorfor må de ikke ha fullmakt? Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2485 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): I dag og jeg er såååååå nervøs. Tror han har lyst til ting evt(nei,ikke sex enda!). Var snakk om en liten fjelltur men jeg mangler fjellbukse🤔Viss ikke er det biltur. Hjeeelp😅 Anonymkode: 1bb8f...613 Hvorfor ikke bare gå en tur i nabolaget? 😊 Anonymkode: eb57f...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2486 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor må de ikke ha fullmakt? Anonymkode: 1bb8f...613 Fordi det ikke regnes som et problem å FÅ penger/få betalt ned gjeld av noen. Anonymkode: d2573...a20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2487 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor ikke bare gå en tur i nabolaget? 😊 Anonymkode: eb57f...94e Det hadde gått an,han foreslo det også. Men å kjøre rundt er også koselig da men det blir dyrt for han da😅Tilbød meg å betale litt for drivstoff,men det nektet han😅 Det jeg er mest nervøs for nå er tennene mine og at han kan ser mer av galskapen enn han så sist. Så jeg foreslo maske på begge og han sa at det kanskje ikke var så dumt. Men det blir jo litt dumt. Hadde veldig lyst å gå på det fjellet da men burde ha friluftsbukse. Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2488 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det hadde gått an,han foreslo det også. Men å kjøre rundt er også koselig da men det blir dyrt for han da😅Tilbød meg å betale litt for drivstoff,men det nektet han😅 Det jeg er mest nervøs for nå er tennene mine og at han kan ser mer av galskapen enn han så sist. Så jeg foreslo maske på begge og han sa at det kanskje ikke var så dumt. Men det blir jo litt dumt. Hadde veldig lyst å gå på det fjellet da men burde ha friluftsbukse. Anonymkode: 1bb8f...613 Er det ikke litt mørkt å gå på fjelltur nå? Hva med å se en hyggelig julefilm eller noe inne? Anonymkode: 7f0c0...32a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2489 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det ikke litt mørkt å gå på fjelltur nå? Hva med å se en hyggelig julefilm eller noe inne? Anonymkode: 7f0c0...32a Nei intet innenfor huset enda. Dette fjellet bruker mange å gå på selv om det er mørkt. Er en kort tur. Han har sterk hodelykt. Nå kjenner jeg at jeg er veeeldig nervøs. Anonymkode: 1bb8f...613 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2490 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): I dag og jeg er såååååå nervøs. Tror han har lyst til ting evt(nei,ikke sex enda!). Var snakk om en liten fjelltur men jeg mangler fjellbukse🤔Viss ikke er det biltur. Hjeeelp😅 Anonymkode: 1bb8f...613 Det er jo tøft. Håper du gjennomfører! Vet du, bare la han se tenner og det hele. Når du skal begynne å fikse dem vil det jo være en lang prosess allikevel. Hvis dette er en deal breaker for han, er det like greit å finne ut av det først som sist. Anonymkode: 99fe9...dcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2491 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei intet innenfor huset enda. Dette fjellet bruker mange å gå på selv om det er mørkt. Er en kort tur. Han har sterk hodelykt. Nå kjenner jeg at jeg er veeeldig nervøs. Anonymkode: 1bb8f...613 Fokuser på at du har møtt han før, og at angsten og nervøsitet forsvinner i løpet av de første minuttene 😊 Det er ingen grunn til at det ikke skal gå bra😊 Håper dere får en hyggelig date! 😊 Anonymkode: eb57f...94e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2492 Del Skrevet 4. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Har du kontaktet tannlege og NAV? Anonymkode: 46879...d72 Garantert ikke! Det er mye enklere å bare ignorere problemene i stedet for å ta tak i dem vet du. Anonymkode: 266b8...f61 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2493 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fokuser på at du har møtt han før, og at angsten og nervøsitet forsvinner i løpet av de første minuttene 😊 Det er ingen grunn til at det ikke skal gå bra😊 Håper dere får en hyggelig date! 😊 Anonymkode: eb57f...94e Han sier det igjen og igjen men det slår inn nå. Kan ikke og vil ikke la han vente slik som sist. Det går garantert over,er bare verst rett før. Noen forslag til tema å snakke om så det ikke blir stillhet? Takk😊 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2494 Del Skrevet 4. desember 2020 Kjenner jeg har lyst å trekke meg nå men det er bare angsten som prøver å sabotere. Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2495 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Garantert ikke! Det er mye enklere å bare ignorere problemene i stedet for å ta tak i dem vet du. Anonymkode: 266b8...f61 Nei har skrevet epost til tannlegen og håper de kontakter meg snarest råd. Nå er det andre date som er i fokus og nervøsiteten slår inn for fullt. Anonymkode: 1bb8f...613 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Omy Skrevet 4. desember 2020 #2496 Del Skrevet 4. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei intet innenfor huset enda. Dette fjellet bruker mange å gå på selv om det er mørkt. Er en kort tur. Han har sterk hodelykt. Nå kjenner jeg at jeg er veeeldig nervøs. Anonymkode: 1bb8f...613 Bruk de klærne du har, fjellbukse trenger man ikke før det er snakk om flere timer og ulendt terreng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2497 Del Skrevet 4. desember 2020 Lar han vente igjen no😅😅Off faen. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2498 Del Skrevet 4. desember 2020 Kom igjen, dette klarer du Det blir jo bare kleinere jo lenger du lar han vente. Anonymkode: a7a6e...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2499 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Lar han vente igjen no😅😅Off faen. Anonymkode: 1bb8f...613 Har du kommet deg ut på daten nå? Det er angsten som saboterer, du må overvinne den for at du skal få deg det livet du ønsker deg. Har du vurdert å be fastlegen om beroligende slik at du kan komme deg på butikken og handle, møter med Nav osv. Anonymkode: 684ec...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2500 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kom igjen, dette klarer du Det blir jo bare kleinere jo lenger du lar han vente. Anonymkode: a7a6e...d64 Vi gikk på tur og kom med kaffe og styr🤩 Har sagt jeg er nervøs osv,og han er veldig forståelsesfull. Sa til han at det er en grunn til at jeg er litt rar og har sosial angst,men ville ikke skremme han med å fortelle han alt. Nå har jeg vært nedom meg igjen på toalettet😅Han ville kjøre litt rundt men jeg sa jeg ikke visste helt.Han sitter i bilen sin å venter stakkaren😅 Folkens:Han er såå stram!🤩Men jeg er så rar pga angsten. Hadde han visst år i isolasjon hadde han nok forstått hvorfor jeg er som jeg er akkurat no. Det var koselig selvom jeg var nervøs. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg