AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1721 Del Skrevet 3. november 2020 https://support.google.com/chromebook/answer/1700055?hl=no alternativt: Kan du ta bilder med mobilen? Utklippsverktøy? Anonymkode: 9acc9...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1722 Del Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: https://support.google.com/chromebook/answer/1700055?hl=no alternativt: Kan du ta bilder med mobilen? Utklippsverktøy? Anonymkode: 9acc9...d1b Tok skjermbilde og sendte. Håper jeg får penger i morgen for her er det tomt + utgifter må betales. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1723 Del Skrevet 3. november 2020 Gadd ikke lese all kranglinga om hvem som har best tips i denne tråden jeg, men her er mine tanker! Jeg prøvde meg litt på nettdating og apper en stund, men som du jo vet er det utrolig vanskelig å vite om man har kjemi eller ikke – og man henger seg opp i fysiske trekk som man kanskje ikke ville tenkt over om man møttes på en mer "casual" måte. Mitt tips er å møte folk steder hvor man faktisk kan henge og prate uten at man må selge seg selv som man gjør på en date. Jeg har mange venner som har hatt kjempegode opplevelser på DNT sine singelturer feks, du skriver at du liker friluftsliv så tenker det er en god mulighet. Der er man mange sammen, så det er ikke noe stress om man ikke finner kjemien med noen – man har det trivelig og sosialt likevel. Det virker som om det også er en mangel i livet ditt, med mange venner som er godt etablert og har lite fritid. Det finnes sikkert flere slike muligheter for å bli kjent med folk i litt mer avslappa omgivelser! Bli med i en organisasjon, ett eller annet. Skjønner deg forøvrig veldig godt, og ønsker deg masse lykke til! Anonymkode: ee47c...a5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1724 Del Skrevet 4. november 2020 Kanskje det er best å bare la tråden dø ut TS? Etter 87 sider (!) med råd har du enda ikke klart å gå på butikken for å handle mat selv om du er skrubbsulten, og definitivt ikke fått deg en date. Du klarer ikke sistnevnte før du klarer førstnevnte, og du klarer ikke det før du faktisk tar kontakt med lege og innrømmer at du trenger hjelp (nei, en online-psykolog som sjelden har tid til deg teller ikke). Anonymkode: c061b...23d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1725 Del Skrevet 4. november 2020 På 30.10.2020 den 10.11, AnonymBruker skrev: Du tar feil. Selvsagt må jeg få på plass noen viktige ting først,men er klar for et barn etter det. Det er nok utfordrende og slitsomt men er verdt det og vil nok berike livet enormt også😊 Anonymkode: 1bb8f...613 Du kan ikke tro at "et barn vil redde deg". Da tar du HELT feil Anonymkode: 35be8...ec4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1726 Del Skrevet 4. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke tro at "et barn vil redde deg". Da tar du HELT feil Anonymkode: 35be8...ec4 Har jeg aldri sagt. Barnet skal berike og det å ha ansvar for et annet menneske tar vekk en del av fokuset på seg selv. Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1727 Del Skrevet 4. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er best å bare la tråden dø ut TS? Etter 87 sider (!) med råd har du enda ikke klart å gå på butikken for å handle mat selv om du er skrubbsulten, og definitivt ikke fått deg en date. Du klarer ikke sistnevnte før du klarer førstnevnte, og du klarer ikke det før du faktisk tar kontakt med lege og innrømmer at du trenger hjelp (nei, en online-psykolog som sjelden har tid til deg teller ikke). Anonymkode: c061b...23d Nei. Prøver å handle få ting men får fortsatt hjelp når det er mye. Har en plan om å bli normal igjen med handlingen. Har purret på online psykologen og det kommer ikke svar,i hvertfall ikke enda. Latterlig dårlig respons ja. Lurer på om det ikke er seriøst? Jævlig skuffende. Skal prøve å få kommet meg på møte med Nav angående arbeidsprakisis og deretter tannlegebehandling. Er kun på Tinder nå og der skriver ingen og eller de bor flere timer unna og da er det vel dødfødt før det har begynt? Men klart jeg ønsker jo og møte noen og finne kjemi og forhold og samboerskap. Ønsker så sårt en flott kar og samboer som vil ha et barn innen ikke for lang tid🙏❤️ Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1728 Del Skrevet 4. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Prøver å handle få ting men får fortsatt hjelp når det er mye. Har en plan om å bli normal igjen med handlingen. Har purret på online psykologen og det kommer ikke svar,i hvertfall ikke enda. Latterlig dårlig respons ja. Lurer på om det ikke er seriøst? Jævlig skuffende. Skal prøve å få kommet meg på møte med Nav angående arbeidsprakisis og deretter tannlegebehandling. Er kun på Tinder nå og der skriver ingen og eller de bor flere timer unna og da er det vel dødfødt før det har begynt? Men klart jeg ønsker jo og møte noen og finne kjemi og forhold og samboerskap. Ønsker så sårt en flott kar og samboer som vil ha et barn innen ikke for lang tid🙏❤️ Anonymkode: 1bb8f...613 Dette har du jo sagt mye gjennom tråden, MEN du gjør jo fortsatt INGENTING med det. Jeg hadde sett for meg at du kom til å skrive her når du kom litt og litt ut av komfortsonen din, men det er jo tydelig at du trives sånn som du har det nå; i en drømmeverden hvor du innen desember har kjøpt deg leilighet, januar finner du drømmemannen, og februar er du gravid. Du. Må. Oppsøke. Lege. Slik. At. Du. Får. Den. Hjelpen. Du. Trenger. Anonymkode: 85a65...c11 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1729 Del Skrevet 4. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har du jo sagt mye gjennom tråden, MEN du gjør jo fortsatt INGENTING med det. Jeg hadde sett for meg at du kom til å skrive her når du kom litt og litt ut av komfortsonen din, men det er jo tydelig at du trives sånn som du har det nå; i en drømmeverden hvor du innen desember har kjøpt deg leilighet, januar finner du drømmemannen, og februar er du gravid. Du. Må. Oppsøke. Lege. Slik. At. Du. Får. Den. Hjelpen. Du. Trenger. Anonymkode: 85a65...c11 Hvilken hjelp sikter du til? Må du slutte altså!!🙄🙄 Skal ikke ha noen særbehandling!! Tannlegebehandling og arbeidspraksis er jeg positiv til. Der jeg velger arbeidssted. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1730 Del Skrevet 4. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken hjelp sikter du til? Må du slutte altså!!🙄🙄 Skal ikke ha noen særbehandling!! Tannlegebehandling og arbeidspraksis er jeg positiv til. Der jeg velger arbeidssted. Anonymkode: 1bb8f...613 Lege kan henvise deg til DPS og psykolog/psykiater. Anonymkode: 85a65...c11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1731 Del Skrevet 4. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken hjelp sikter du til? Må du slutte altså!!🙄🙄 Skal ikke ha noen særbehandling!! Tannlegebehandling og arbeidspraksis er jeg positiv til. Der jeg velger arbeidssted. Anonymkode: 1bb8f...613 Du er positiv, men hva gjør du faktisk som sikrer fremgang? Hva hadde du tenkt om det var en venninne som isolerte seg slik (med alt du vet om hvor farlig det er for kroppen) men ikke fikk noe hjelp? Hvordan går det med butikkbesøk og annet som du utsetter? Hvordan skal du komme deg på jobbintervju (man må på intervju og møter for praksis også) og videre møte på jobb? Det er heller ikke bare å velge og vrake i praksisplasser. Det er ikke flust av plasser. Anonymkode: cdb8e...c12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1732 Del Skrevet 4. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo tydelig at du trives sånn som du har det nå; i en drømmeverden hvor du innen desember har kjøpt deg leilighet, januar finner du drømmemannen, og februar er du gravid. Anonymkode: 85a65...c11 Det er bare å gi opp! TS ønsker ikke råd Vedr hennes psykiske helse, hun sliter jo ikke. Hun ønsker råd om hvordan hun kan kapre drømmemannen. Når han kommer vil angsten gå vekk, må skjønne. Alle andre råd er dødfødte. TS har ikke forandret seg siden side 1. Anonymkode: 58e68...cff 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1733 Del Skrevet 4. november 2020 Når en trodde det ikke kunne bli verre,ble det enda verre. Banken har sperra bankID😳😣 Er bare jeg som roter det til gang på gang🙄 Har ikke levert pass pga jeg aldri har hatt råd å bestille nytt. 6000 kr strekker ikke langt når du skal ha mat/hygiene,diverse regninger og litt klær. En fyr som handla for meg og jeg får ikke betalt han tilbake pga sperra konto😩Viste han e-posten fra banken så er troverdig om ikle annet....håpløs er mitt mellomnavn!! Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 4. november 2020 #1734 Del Skrevet 4. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Når en trodde det ikke kunne bli verre,ble det enda verre. Banken har sperra bankID😳😣 Er bare jeg som roter det til gang på gang🙄 Har ikke levert pass pga jeg aldri har hatt råd å bestille nytt. 6000 kr strekker ikke langt når du skal ha mat/hygiene,diverse regninger og litt klær. En fyr som handla for meg og jeg får ikke betalt han tilbake pga sperra konto😩Viste han e-posten fra banken så er troverdig om ikle annet....håpløs er mitt mellomnavn!! Anonymkode: 1bb8f...613 synes synt på deg. For du skulle hatt noen som kunne hjulpet deg ut av bobla di, du sitter inne enda får andre til å handle for deg, du har ikke penger til å leve. Kan banken kreve pass? Ikke alle har pass... Har du snakket med banken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1735 Del Skrevet 4. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når en trodde det ikke kunne bli verre,ble det enda verre. Banken har sperra bankID😳😣 Er bare jeg som roter det til gang på gang🙄 Har ikke levert pass pga jeg aldri har hatt råd å bestille nytt. 6000 kr strekker ikke langt når du skal ha mat/hygiene,diverse regninger og litt klær. En fyr som handla for meg og jeg får ikke betalt han tilbake pga sperra konto😩Viste han e-posten fra banken så er troverdig om ikle annet....håpløs er mitt mellomnavn!! Anonymkode: 1bb8f...613 Men penger på bok har du i hopetall. 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Anonymkode: c061b...23d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1736 Del Skrevet 4. november 2020 43 minutter siden, fjær skrev: synes synt på deg. For du skulle hatt noen som kunne hjulpet deg ut av bobla di, du sitter inne enda får andre til å handle for deg, du har ikke penger til å leve. Kan banken kreve pass? Ikke alle har pass... Har du snakket med banken? Klart jeg har vært i kontakt med de!Både på chat og flere e-postadresser. De sa at de var obligatorisk nødt til å kreve gyldig pass fra alle norske statsborgere. Men de har også sagt en kan vise sertifikatet. Så venter på svar på om jeg kan vise det i banken i morgen og få åpnet kontoen/ID igjen. Er enig at jeg må ut av denne bobla her. Latterlig blitt. Og han online osykologen er en bløff. Kjenner jeg blir opptrekt av at de driter i å svare folk og bruker laang tid på å svare osv. Mitt neste mål utenom å få åpna kontoen og betalt gjeld,er å få møte med nav,og prate om arbeidspraksis i kanskje 30-50% stilling en plass. Og ja må bli trygg på det å handle og gå i butikker først. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1737 Del Skrevet 4. november 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men penger på bok har du i hopetall. 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Anonymkode: c061b...23d I hopetall var vel en sterk overdrivelse. Har det meste på aksjefond. Er jo ikke sånn at jeg hadde ønske om å bli værende i NAV-systemet for ever. Vil jo bruke pengene fornuftig og som egenkapital når jeg kjøper leilighet. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1738 Del Skrevet 4. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Klart jeg har vært i kontakt med de!Både på chat og flere e-postadresser. De sa at de var obligatorisk nødt til å kreve gyldig pass fra alle norske statsborgere. Men de har også sagt en kan vise sertifikatet. Så venter på svar på om jeg kan vise det i banken i morgen og få åpnet kontoen/ID igjen. Er enig at jeg må ut av denne bobla her. Latterlig blitt. Og han online osykologen er en bløff. Kjenner jeg blir opptrekt av at de driter i å svare folk og bruker laang tid på å svare osv. Mitt neste mål utenom å få åpna kontoen og betalt gjeld,er å få møte med nav,og prate om arbeidspraksis i kanskje 30-50% stilling en plass. Og ja må bli trygg på det å handle og gå i butikker først. Anonymkode: 1bb8f...613 Det er bare å møte opp i morgentidlig hos banken, så hjelper de deg mens du er der. Sertifikat er gyldig ID i Norge, så lenge bildet fortsatt ligner tydelig på deg selv. Ikke kast bort tiden på å vente på svar, du må uansett møte opp fysisk med ID-en. Anonymkode: eb57f...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1739 Del Skrevet 4. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å møte opp i morgentidlig hos banken, så hjelper de deg mens du er der. Sertifikat er gyldig ID i Norge, så lenge bildet fortsatt ligner tydelig på deg selv. Ikke kast bort tiden på å vente på svar, du må uansett møte opp fysisk med ID-en. Anonymkode: eb57f...94e Bilde på sertifikatet er dritstygt og 19 år gammelt. Ligner ikke på meg nå nei. Ser ut som et troll på det bildet👹😰 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1740 Del Skrevet 4. november 2020 Daniel i farmen er så skjønn😍 Enige? Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg