Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg aldri drevet med sånn chatting, men min antakelse er at han ikke trenger treffe deg for faktisk sex. Han runker til bildene og det du skriver. 

Anonymkode: 58e68...cff

Du har et poeng. Trist egentlig. Gjorde jo ting selv men han mente det skulle være oppvarming til sex in real life slik jeg forstod det på han?

Nå meldte jeg meg i datinggreiene via Facebook,og ingen som liker meg,liker jeg tilbake. Helt utrolig dette altså. Mulig jeg er for kresen/sær som mange påpeker og ikke veit hvor jeg er på skalaen i forhold til hvem jeg kan få osv.  Som mange skriver i tråder på forumet så kan mange damer få sex med de «pene og kjekke» men ikke forhold. Det ligger nok noe i det. Men jeg klarer ikke å velge noen jeg ikke er tiltrekt av det går bare ikke. Kan ikke tvinge meg til å like noen. Umulig. Og så vil en ikke ha noen på 47-48 år som har tenåringsbarn. No offense men det er for gammelt og uaktuelt. Ja,jeg er kresen men det er heller ikke unaturlig heller.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen andre å snakke med for tiden og vil ikke plage såkalla venninner med mine problem. 
Det er tydelig at jeg er fellesnevneren her. Når ingen vil møtes da må man gå i seg selv og spør hva det er man gjør galt som gjør folk ikke vil treffe en. Dere har hjulpet med mye og er veldig takknemlig for alle som har lest alt og kommet med konstruktive,strenge og gode råd. 
Bare lurer på om jeg utstråler «ikke møt meg/jeg vil ikke møtes/kun virtuell kontakt»,for noe må det være. Vil bryte dette mønsteret for det gjør en veldig oppgitt og frustrert altså.  Er ikke stygg det er jeg 110% sikker på men noe er det. Det er ikke til å stikke under en stol. 
Har en venninn,hun er gift nå og har hatt samme mann i 6-7 år. Hun fikk sex og forhold med den hun ville før hun møtte han hun er gift med nå. Aldri problem å møte de hun var i kontakt med. Hvorfor får ikke jeg til å møte folk fysisk? Orker ikke mer virtuell  kontakt med folk. Blir utslitt. Noen her nevnte situasjonen jeg har vært i men når mennene ikke veit om situasjonen og jeg ikke har nevnt et ord om det,hva kan grunnen være da? Til og med psykologen syns det var rart en skulle streve slik. 
Hadde satt pris på oppmuntrende og gode råd for å bryte dette mønsteret/denne sirkelen en gang for alle. Det er jævlig frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva slags råd noen av oss kan komme med, som ikke allerede er blitt nevnt. Ønsker deg alt det beste TS, håper du etter hvert tar mot til deg og oppsøker fysiske arenaer hvor du kan møte mennesker. Enten det er gjennom å møte venninnen din, starte med kurs/få en hobby eller annet. Så en i tråden her foreslå speed-dating i Oslo, kanskje det kunne vært noe, bare for å komme seg ut litt? Har mye mer tro på det enn å sveipe på Tinder, den strategien fungerer jo tydeligvis ikke. Å få seg jobb er jo også en viktig nøkkel til at ting skal løsne. 

Du har også fått klart frem at utvalget ikke er det beste der du bor, så da vil jeg slå et siste slag for å flytte litt på seg. Få et miljøskifte. Uansett tror jeg du vet hva som skal til, nå er det kun opp til deg :) Dette klarer du, TS! 

Anonymkode: a7a6e...d64

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen andre å snakke med for tiden og vil ikke plage såkalla venninner med mine problem. 
Det er tydelig at jeg er fellesnevneren her. Når ingen vil møtes da må man gå i seg selv og spør hva det er man gjør galt som gjør folk ikke vil treffe en. Dere har hjulpet med mye og er veldig takknemlig for alle som har lest alt og kommet med konstruktive,strenge og gode råd. 
Bare lurer på om jeg utstråler «ikke møt meg/jeg vil ikke møtes/kun virtuell kontakt»,for noe må det være. Vil bryte dette mønsteret for det gjør en veldig oppgitt og frustrert altså.  Er ikke stygg det er jeg 110% sikker på men noe er det. Det er ikke til å stikke under en stol. 
Har en venninn,hun er gift nå og har hatt samme mann i 6-7 år. Hun fikk sex og forhold med den hun ville før hun møtte han hun er gift med nå. Aldri problem å møte de hun var i kontakt med. Hvorfor får ikke jeg til å møte folk fysisk? Orker ikke mer virtuell  kontakt med folk. Blir utslitt. Noen her nevnte situasjonen jeg har vært i men når mennene ikke veit om situasjonen og jeg ikke har nevnt et ord om det,hva kan grunnen være da? Til og med psykologen syns det var rart en skulle streve slik. 
Hadde satt pris på oppmuntrende og gode råd for å bryte dette mønsteret/denne sirkelen en gang for alle. Det er jævlig frustrerende.

Tar du initiativ selv til å møtes da? Og ser du for deg at du klarer å møte menn mtp. angsten din? Jeg tror du er en følsom jente, som egentlig ikke søker etter sex. Men nærhet av en mann, følelsen av å ha en partner, en som genuint bryr seg om deg, så kan det tenkes at det vil gjøre vondt verre med tilfeldig sex? Eller? Hva tenker du? 

Flere har nevnt å flytte til en annen by, kanskje det er akkurat det du trenger? Nye venner, flere jobbmuligheter osv. Av og til trenger man bare å starte litt på nytt. 

Anonymkode: 85a65...c11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du initiativ selv til å møtes da? Og ser du for deg at du klarer å møte menn mtp. angsten din? Jeg tror du er en følsom jente, som egentlig ikke søker etter sex. Men nærhet av en mann, følelsen av å ha en partner, en som genuint bryr seg om deg, så kan det tenkes at det vil gjøre vondt verre med tilfeldig sex? Eller? Hva tenker du? 

Flere har nevnt å flytte til en annen by, kanskje det er akkurat det du trenger? Nye venner, flere jobbmuligheter osv. Av og til trenger man bare å starte litt på nytt. 

Men er så lystig for tiden at sex kunne lettet på det trykket. Men ja,jeg ønsker et stabilt forhold med en mann som genuint bryr seg og vil være der for meg og jeg for han. En skikkelig en.

Jeg er ikke klar for å flytte langt vekk for tiden. Nærmeste by kunne gått an. Nye venner er ikke lett å få i voksen alder,hvis det ikke er gjennom jobb etc da.

Ny start hadde ikke vært dumt men tror ikke jeg kan det nå. Men jo man bør vel veie for og i mot. Ønsker selvsagt å ha det bedre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er så lystig for tiden at sex kunne lettet på det trykket. Men ja,jeg ønsker et stabilt forhold med en mann som genuint bryr seg og vil være der for meg og jeg for han. En skikkelig en.

Jeg er ikke klar for å flytte langt vekk for tiden. Nærmeste by kunne gått an. Nye venner er ikke lett å få i voksen alder,hvis det ikke er gjennom jobb etc da.

Ny start hadde ikke vært dumt men tror ikke jeg kan det nå. Men jo man bør vel veie for og i mot. Ønsker selvsagt å ha det bedre 😊

Er litt følsom og sensitiv. Er kreps. Men tåler da å ha litt casual sex. Men foretrekker jo å ha en kjæreste og samboer ja! Han «sexduden» har blitt kald og ignorerer meg nå så det er jo festlig. Ikke overraska 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er litt følsom og sensitiv. Er kreps. Men tåler da å ha litt casual sex. Men foretrekker jo å ha en kjæreste og samboer ja! Han «sexduden» har blitt kald og ignorerer meg nå så det er jo festlig. Ikke overraska 

Hvorfor kan du ikke spørre rett ut om han kunne tenke seg å møtes? Man må gjøre litt innsats selv også!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke spørre rett ut om han kunne tenke seg å møtes? Man må gjøre litt innsats selv også!

Han svarte ikke på den siste snapen fra i natt og spurte om noe på messenger og han var pålogget lenge men unngikk å lese. Så noe gikk galt i natt eller han tente ikke på meg,så en skavank,fikk det han ville og vil ikke mer ?!? Trodde han ville ha fysisk sex. Han har jo mast mye om det og ville komme forrige helg men da kunne jeg ikke pga det vi alle kvinner har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da du la ut en chattetråd her inne fikk du en del fornuftige råd. Basert på det du skrev virket du for meg som en negativ person. Jeg fikk ikke lyst til å skrive mer med deg. Du tok til deg at du kunne bruke litt flere smileys, men det var også måten du svarte på; veldig kort og lite bekreftende. Jeg tror det er potensiale i måten du kommuniserer skriftlig med dem på.

Og ja, for all del flytt! Du er 38, bor på et lite sted = mye vanskeligere å finne partner!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da du la ut en chattetråd her inne fikk du en del fornuftige råd. Basert på det du skrev virket du for meg som en negativ person. Jeg fikk ikke lyst til å skrive mer med deg. Du tok til deg at du kunne bruke litt flere smileys, men det var også måten du svarte på; veldig kort og lite bekreftende. Jeg tror det er potensiale i måten du kommuniserer skriftlig med dem på.

Og ja, for all del flytt! Du er 38, bor på et lite sted = mye vanskeligere å finne partner!

Er 37 år.

Det er det nok ja. Men å flytte er litt å flykte fra problemene. Er ikke sikkert det blir bedre et annet sted. Det å ikke ha noen en kjenner, gjør det ikke bedre. 
Ikke bare bare å få nytt nettverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 37 år.

Det er det nok ja. Men å flytte er litt å flykte fra problemene. Er ikke sikkert det blir bedre et annet sted. Det å ikke ha noen en kjenner, gjør det ikke bedre. 
Ikke bare bare å få nytt nettverk.

De du kjenner er foreldrene dine og venninner du aldri treffer? Nå kan det hende at du vil få hyggelige kolleger på ev jobb du begynner på, hvem vet. Du sier jo selv du er fortvilet. Hadde jeg vært så fortvilet hadde jeg gjort alt jeg kunne for å endre på det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De du kjenner er foreldrene dine og venninner du aldri treffer? Nå kan det hende at du vil få hyggelige kolleger på ev jobb du begynner på, hvem vet. Du sier jo selv du er fortvilet. Hadde jeg vært så fortvilet hadde jeg gjort alt jeg kunne for å endre på det. 

Veldig fortvilet ja. I natt hadde jeg et angst anfall pga en føler seg helt ekstremt ensom og alene. Konstant. Det gjør faktisk vondt i kroppen og være så mye alene😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han svarte ikke på den siste snapen fra i natt og spurte om noe på messenger og han var pålogget lenge men unngikk å lese. Så noe gikk galt i natt eller han tente ikke på meg,så en skavank,fikk det han ville og vil ikke mer ?!? Trodde han ville ha fysisk sex. Han har jo mast mye om det og ville komme forrige helg men da kunne jeg ikke pga det vi alle kvinner har.

Jeg tror at han fikk det han ville denne gang (-bilder/video nok til å tilfredsstille seg selv). Det er godt mulig at han på et tidspunkt vil møtes, men når han unnlater å svare deg etter nett-sex, så tenker jeg at han fremstår useriøs.

Det er i alle fall ingenting i veien med deg eller kroppen din! Det vi kvinner ser på som skavanker, legger menn sjeldent merke til. Hvis han ikke hadde tent på deg, så hadde han ikke fortsatt med å sende/be om bilder.

Kle på deg og gå deg en tur mens det er sol og blå himmel! 😊 (Tror det er sol i store deler av Norge i dag)

Anonymkode: eb57f...94e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at han fikk det han ville denne gang (-bilder/video nok til å tilfredsstille seg selv). Det er godt mulig at han på et tidspunkt vil møtes, men når han unnlater å svare deg etter nett-sex, så tenker jeg at han fremstår useriøs.

Det er i alle fall ingenting i veien med deg eller kroppen din! Det vi kvinner ser på som skavanker, legger menn sjeldent merke til. Hvis han ikke hadde tent på deg, så hadde han ikke fortsatt med å sende/be om bilder.

Kle på deg og gå deg en tur mens det er sol og blå himmel! 😊 (Tror det er sol i store deler av Norge i dag)

Anonymkode: eb57f...94e

Mulig.

Han svarte med å stille spørsmål om det jeg spurte om på messenger. Har ikke åpna og kommer ikke til å svare før i morgen eller noe. Slettet han fra snap,litt rask på avtrekkeren der. Kan den man sletter se det jeg legger ut? og hvis den som er sletta sender noe til meg ,står det ventende med vedkommende da?

Jeg sliter dessverre enda med å dra på butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er fremdriftsplanen din for å jobbe med dette? 

Anonymkode: d663d...701

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er fremdriftsplanen din for å jobbe med dette? 

Veit ikke. Få hjelp med psykologen? Jobbe med å komme meg dit hver dag kanskje og kjøpe en ting til å begynne med så gradvis handle mer når en blir vant med det igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veit ikke. Få hjelp med psykologen? Jobbe med å komme meg dit hver dag kanskje og kjøpe en ting til å begynne med så gradvis handle mer når en blir vant med det igjen?

Du er fortvilet, lei deg, men likevel finner du deg i løsningen du har valgt. Du vil klare dette på egenhånd, eller med hjelp av onlinepsykolog som ikke svarer. Når skal du endre strategi? Du må en plan på det, du som lengter etter et normalt liv med mann og barn. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig.

Han svarte med å stille spørsmål om det jeg spurte om på messenger. Har ikke åpna og kommer ikke til å svare før i morgen eller noe. Slettet han fra snap,litt rask på avtrekkeren der. Kan den man sletter se det jeg legger ut? og hvis den som er sletta sender noe til meg ,står det ventende med vedkommende da?

Hvorfor slettet du han på snap? Hva spurte du om på messenger? 
Hvis han faktisk var interessert i å møte deg forrige helg, så er det vel ikke usannsynlig at det vil kunne skje selv om det ikke ble i går ( var det der du håpte?).

Anonymkode: e5009...233

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du ønsker å komme deg noen vei, komme deg ut av angsten og stagnasjonen i livet ditt, så tror jeg du må være litt mer på ballen. Lag deg en plan, med så små steg at du klarer å følge den. Du sier at rådene er en god ide, du sier at du vet du har et problem, du sier at du vil ta tak i det - men gjør du det? Sånn egentlig?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:Mulig.

Det er trist og skremmende at du ikke ser selv at du trenger hjelp. Du klarer nesten ikke fungere i hverdagen, men hjelp skal du ikke ha. Denne psykologen du snakker med på nett er nok bortkastet i din situasjon når du allerede er så isolert som du er med angst.  

Du hadde trengt noen som er fysisk tilstede som kan utfordre deg. En psykolog kan f.eks være med deg på butikken, og hen kan stå utenfor mens du går inn med jobbsøknad en plass du kunne tenke deg å jobbe - da utfordres du - samtidig som du kjenner på mestringsfølelsen. Men hvem vet, kanskje du egentlig trives sånn som du har nå, siden du ikke tar mer tak. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...