AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1541 Del Skrevet 23. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prioritet nr 1 bør uansett være å komme deg til butikken for å få handlet deg noe mat! Dernest kan du fokusere på oppgaven din, men mat må du ha! 😊 Anonymkode: eb57f...94e Sliter dessverre med å gjøre det. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1542 Del Skrevet 23. oktober 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prioritet nr 1 bør uansett være å komme deg til butikken for å få handlet deg noe mat! Dernest kan du fokusere på oppgaven din, men mat må du ha! 😊 Anonymkode: eb57f...94e Litt fortvilt nå. Føler jeg blir sprø av denne isoalsjonen og det og ikke ha fungerende tlf og mat. Tror dere noen vil handle i dag men at de får pengene over helgen? Er desperat. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1543 Del Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Litt fortvilt nå. Føler jeg blir sprø av denne isoalsjonen og det og ikke ha fungerende tlf og mat. Tror dere noen vil handle i dag men at de får pengene over helgen? Er desperat. Anonymkode: 1bb8f...613 isolasjonen* Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1544 Del Skrevet 23. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt fortvilt nå. Føler jeg blir sprø av denne isoalsjonen og det og ikke ha fungerende tlf og mat. Tror dere noen vil handle i dag men at de får pengene over helgen? Er desperat. Anonymkode: 1bb8f...613 Jeg tviler på at ukjente personer vil legge ut penger for noen de ikke kjenner 😐 Du har ikke så mange alternativ. 1. Gå i butikken selv, 2. Spørre foreldrene dine eller venninnen din om hjelp. Det er ingen mindre, og litt «upopulære» dagligvarebutikker i nærheten? (Her jeg bor handler nesten alle på kiwi, mens rema1000 har færre kunder siden butikken er eldre og ikke like delikat som kiwi.) Anonymkode: eb57f...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1545 Del Skrevet 23. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt fortvilt nå. Føler jeg blir sprø av denne isoalsjonen og det og ikke ha fungerende tlf og mat. Tror dere noen vil handle i dag men at de får pengene over helgen? Er desperat. Anonymkode: 1bb8f...613 Nå tar du å ringer foreldre/søsken slik at de kan handle og komme med mat til deg. Eller AAT. Anonymkode: 85a65...c11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1546 Del Skrevet 23. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på at ukjente personer vil legge ut penger for noen de ikke kjenner 😐 Du har ikke så mange alternativ. 1. Gå i butikken selv, 2. Spørre foreldrene dine eller venninnen din om hjelp. Det er ingen mindre, og litt «upopulære» dagligvarebutikker i nærheten? (Her jeg bor handler nesten alle på kiwi, mens rema1000 har færre kunder siden butikken er eldre og ikke like delikat som kiwi.) Anonymkode: eb57f...94e Kan evt spørre en slektning(tremenning). Har 75 kr i kontanter. Men pinlig for han har unngått å svare når jeg har spurt han på snap tidligere. Føler meg ekkel som plager de med slikt. Han har hjulpet meg en gang tidligere, da tok jeg en hvit en om karantene. Huff hater å lyge men ville ikke si sannheten, men sa det faktisk til han senere. Her er to kiwier som er veldig populære. Rema 1000 er langt fra meg. Tar 10 min å sykle dit. Eurospar og Bunnpris er også ganske populære. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1547 Del Skrevet 23. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå tar du å ringer foreldre/søsken slik at de kan handle og komme med mat til deg. Eller AAT. Anonymkode: 85a65...c11 Mitt søsken er negativ til alt jeg spør om,så er ikke vits og spør hen. En såkalla kompis hjalp meg en gang men sluttet helt å like og kommentere ting jeg la ut i sosiale medier fordi jeg sa fra at han skulle slutte å skrive til meg hver gang han drakk. Var slitsomt. Har ikke hatt kontakt etter det. Han er ufør faktisk. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1548 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt fortvilt nå. Føler jeg blir sprø av denne isoalsjonen og det og ikke ha fungerende tlf og mat. Tror dere noen vil handle i dag men at de får pengene over helgen? Er desperat. Anonymkode: 1bb8f...613 Hvis du er desperat så du tar nok kontakt med noen. Jeg tenker at du kanskje ikke er desperat nok. Anonymkode: 58e68...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1549 Del Skrevet 23. oktober 2020 Kom igjen og kast diagnoser etter meg. For ned i banken og skulle ta ut penger. Spurte han handlefyren om han hadde mulighet å hjelpe med for 150 kr. Når det ikke kunne bli verre, så ble det det. Ingen dekning, minus på konto. I rest my fucking case. Pga en er uten tlf får en ikke sjekka bankid(kodeapp der). Er nok Riks-tv som har blitt trukket + noe til jeg ikke aner hva er. I rest my fucking case. Gamlingene kommer til å tilte om jeg sender beskjed om dette og ber om å få ført over beløp av gavepenger. Men mat må en ha. Er suulten. Takler ikke å spise mer havregrynsgrøt eller kokt ris, tyter ut ørene snart! Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1550 Del Skrevet 23. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom igjen og kast diagnoser etter meg. For ned i banken og skulle ta ut penger. Spurte han handlefyren om han hadde mulighet å hjelpe med for 150 kr. Når det ikke kunne bli verre, så ble det det. Ingen dekning, minus på konto. I rest my fucking case. Pga en er uten tlf får en ikke sjekka bankid(kodeapp der). Er nok Riks-tv som har blitt trukket + noe til jeg ikke aner hva er. I rest my fucking case. Gamlingene kommer til å tilte om jeg sender beskjed om dette og ber om å få ført over beløp av gavepenger. Men mat må en ha. Er suulten. Takler ikke å spise mer havregrynsgrøt eller kokt ris, tyter ut ørene snart! Anonymkode: 1bb8f...613 Krøp til korset og skrev e-post til min far. De er nok mildt sagt drittlei av slike brannslukninger. Men gavepengene er uansett mine. Fy faen jeg er virkelig et håpløst tilfelle til tider, skal være den første til å innrømme det!! Anonymkode: 1bb8f...613 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1551 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Krøp til korset og skrev e-post til min far. De er nok mildt sagt drittlei av slike brannslukninger. Men gavepengene er uansett mine. Fy faen jeg er virkelig et håpløst tilfelle til tider, skal være den første til å innrømme det!! Anonymkode: 1bb8f...613 At du ser det selv er jo det viktigste. Flaut er det, uten tvil, men det er kanskje det som skal hjelpe deg ut av det også! Anonymkode: 4a3ad...bc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1552 Del Skrevet 23. oktober 2020 Det viktigste nå er at du får i deg noe mer næringsrik mat enn kun havregryn og ris. Og kanskje slipper å tilbringe kvelden alene? Kanskje du kan foreslå å gå tur eller dra på kjøpesenter med din mor i morgen? 😊 Hvis du liker å høre på podcast så anbefaler jeg sterkt «psykodrama». Den er seriøs, men med humor, og du får innblikk i at kjente og vellykkede mennesker også sliter med diverse psykiske lidelser. (Begge hovedpersonene er skuespillere) Anonymkode: eb57f...94e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1553 Del Skrevet 23. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du ser det selv er jo det viktigste. Flaut er det, uten tvil, men det er kanskje det som skal hjelpe deg ut av det også! Anonymkode: 4a3ad...bc7 Vi satser på det! Men hva er oddsa for at laderen tok kvelden tirsdagskveld og så minus på konto nå? When it rains, it pours!! Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1554 Del Skrevet 23. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det viktigste nå er at du får i deg noe mer næringsrik mat enn kun havregryn og ris. Og kanskje slipper å tilbringe kvelden alene? Kanskje du kan foreslå å gå tur eller dra på kjøpesenter med din mor i morgen? 😊 Hvis du liker å høre på podcast så anbefaler jeg sterkt «psykodrama». Den er seriøs, men med humor, og du får innblikk i at kjente og vellykkede mennesker også sliter med diverse psykiske lidelser. (Begge hovedpersonene er skuespillere) Anonymkode: eb57f...94e Ja, klarer ikke mer havregynsgrøt, har spist det esktremt mye siste tiden. Enten til frokost eller til kveldsmat. Er ikke sikkert de kommer, men fører over penger?Han handlefyren hadde ikke mulighet i kveld men kanskje han kan i morgen? Men jeg får ikke ført over penger før jeg har tlf uansett. Og veit ikke om pengene, om de blir overført, kommer inn i morgen heller. Jeeez altså. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1555 Del Skrevet 23. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, klarer ikke mer havregynsgrøt, har spist det esktremt mye siste tiden. Enten til frokost eller til kveldsmat. Er ikke sikkert de kommer, men fører over penger?Han handlefyren hadde ikke mulighet i kveld men kanskje han kan i morgen? Men jeg får ikke ført over penger før jeg har tlf uansett. Og veit ikke om pengene, om de blir overført, kommer inn i morgen heller. Jeeez altså. Anonymkode: 1bb8f...613 Det er utrolig hva man får ut av tørrvarer når man må. Kanskje scones eller pannekaker? Tomatsaus er lett å lage basert på hakkede tomater. Google så blir du sikkert inspirert! Anonymkode: 58e68...cff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1556 Del Skrevet 23. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er utrolig hva man får ut av tørrvarer når man må. Kanskje scones eller pannekaker? Tomatsaus er lett å lage basert på hakkede tomater. Google så blir du sikkert inspirert! Anonymkode: 58e68...cff Har spagetti, men ikke ketchup eller noe å ha til. Det er ikke godt å spise det tørrkokt. Har tomt for mel og slikt så ikke mye jeg får laget😳 Spiser tørre kjeks og appelsinjuice og litt kaffe. Tragikomisk dette! Kan koke poteter og steke men lite lyst på det også men i nød spiser vel fanden fluer Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1557 Del Skrevet 23. oktober 2020 Håper det ordner seg med mat TS. Kan jeg spør hva som har skjedd med tanke på at du er arbeidsledig nå og det har vært slik noen år? Du har åpenbart god utdanning, og arbeidserfaring også, og skulle således i utgangspunktet ikke ha problem med å få jobb? Anonymkode: e5009...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1558 Del Skrevet 23. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper det ordner seg med mat TS. Kan jeg spør hva som har skjedd med tanke på at du er arbeidsledig nå og det har vært slik noen år? Du har åpenbart god utdanning, og arbeidserfaring også, og skulle således i utgangspunktet ikke ha problem med å få jobb? Anonymkode: e5009...233 Takk for det Blei kokt spagetti med mye salt for smak, ikke noe spesielt godt uten det som vanligvis hører med. Drømmer om fårikål, om biff med peppersaus,salat og poteter, stekt torsk på ei seng av stekte tomater og baconterninger, raspa gullerøtter og poteter,baligryte, empanadas etc etc. Bodde i Oslo og hadde vikarstilling,fikk ikke fast stilling akkurat der, søkte endel jobber i Oslo og blei innkalt til noen men da hadde jeg bestemt meg for å flytte hjem. Kjempetabbe, angrer den dag i dag. Snakket med en gammel flamme fra hjemområdet, og vi avtalte det ene og andre, jeg flyttet hjem, hadde litt jobbing i en gammel jobb som miljøterapeut så kuttet de litt i bemanninga der. Blei ikke stort med den gamle flammen, var vel mer jeg som var flammen hans, ikke helt min type. Han hadde da fire barn med to forskjellige, har nå 5 barn med tre forskjellige. Uansett det ble ikke noe spesielt der. Han var en alphahann og dreiv å la seg etter smårips som ikke ville ha han, løy om dødsfall i familien osv. Vi møttes noen ganger, hadde dessverre sex me han, jævlig dårlig sex. Han fikk ny dame og et barn til. Uansett utrolig dumt av meg å flytte hjem pga en fyr fra bck in the days for å se om det kunne bli oss...jaja man skal angre på noen ting i dette livet. Så ble det vanskelig å få fast jobb og så er jeg her jeg er i dag. Begynte faktisk på en master i mestring og myndiggjøring i 2016 men slutta pga angsten. Og det var obligatorisk med mye. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1559 Del Skrevet 23. oktober 2020 Folk er lei av tråden nå. Forståelig nok. Takk til alle og enhver som har skrevet i tråden I går var det 2 mnd siden jeg opprettet den. Tittelen er helt ærlig det jeg ønsker av hele mitt hjerte, men må få fikset noen ting først. Har vært litt selskap i tråden også da Nå er en så sulten, kjipt og ikke kunne spise når en er sulten. Ufrivillig slanking. Håper det ordner seg i morgen. God helg til alle og igjen takk for all deltakelse Ts Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 23. oktober 2020 #1560 Del Skrevet 23. oktober 2020 Lykke til TS ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg