Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår heller ikke hva barna hadde med at jeg skulle si hva jeg holder igjen på i forhold til sex...

Anonymkode: 1bb8f...613

Han snakker ikke om sex. Ingen snakker om sex unntatt du.

Han er jo tom forståelsesfull angående at dette virker veldig vanskelig for deg, men du biter ham av. En fremmed, som aldri har gjort deg noe. 

Anonymkode: d2573...a20

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

der var flere plasser han ymtet til sexflørt. Fokuset på sex ønsker jeg ikke...Så har du de som pakker det inn som han her,og prøver å få det inn her og der å «sjekke ståa».

Ingen pakker inn noe, unntatt du, som pakker inn din sårbarhet i aggresjon og avvisning. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen pakker inn noe, unntatt du, som pakker inn din sårbarhet i aggresjon og avvisning. 

Er nok veldig sårbar og frykter alle har onde hensikter😢

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han snakker ikke om sex. Ingen snakker om sex unntatt du.

Han er jo tom forståelsesfull angående at dette virker veldig vanskelig for deg, men du biter ham av. En fremmed, som aldri har gjort deg noe. 

Livredd for at de bare er interessert til de finner noen bedre. Har hatt kontakt med menn tidligere der de ikke tør vise andre(lokalt i hjembygda)at de likte meg og egentlig ønska forhold med meg,men at andre kanskje ikke likte meg som person(ikke at jeg har gjort noen noe),så da avviste han i stedet🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok uansett han «tested the water» og jeg skulle åpne meg og snakke om sex etc så, boy bye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er nok veldig sårbar og frykter alle har onde hensikter😢

Ts

Noen har onde hensikter. De fleste er vel som deg, litt såre iblant og uttrykker det på måter som kan gjøre andre såre. 

Det du driver med kalles ofte shit testing. Du gir masse dritt og ser om folk stikker. De fleste begynner med sånt først noen mnd inn i forholdet, når de er sikre på at den andre er der i morgen og kan vise sin usikkerhet. Når du istedet gjør det så tidlig, virker det som om du ikke ønsker et forhold overhodet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok uansett han «tested the water» og jeg skulle åpne meg og snakke om sex ..

Nå har du gjort fyren redd for å omgås deg. Så det "løste" du jo greit. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livredd for at de bare er interessert til de finner noen bedre. 

Ja, sånn er det jo for oss alle. Andre kan avvise oss eller ikke verdsette oss nok. Det er en risiko vi må leve med både i dating og i forhold. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2020 den 7.54, AnonymBruker skrev:

Javel, så er de bare ute etter sex. Men du er ikke bedre selv som bare er ute etter en viss høyde på sæddonoren. 

Hør her, TS: Du har liten tid igjen og drømmemannen finner du ikke. Men hva med en mann som er helt OK?

Jeg får inntrykk av at du bor veldig øde til. Du skjønner vel at det er større sannsynlighet for å møte noen på et større sted?

Så nå må du velge: flytte eller forbli singel og barnløs? Sære høydekrav eller forbli singel og barnløs? 

Nei, jeg tror barn er det som er minst viktig for deg. 

Anonymkode: 0f6c4...b16

Ingen skal måtte føle på at partneren bare synes en er «helt OK». Jeg opplevde det, noe som betydde at det tre år lange forholdet bare var en løgn. Jeg var bare grei nok siden han pushet 40 og ikke ville være singel lenger. Jeg elsket jo mannen. Det er noe av det mest ydmykende jeg noen gang har opplevd, mer ydmykende enn å bli utsatt for utroskap.

Ingen skal drive å «ta til takke» med noen fordi de vil slippe å være alene, det er bare ren egoisme og ufattelig slemt mot en partner.

Anonymkode: 501ab...047

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til at du ikke svarer oss som stiller spørsmålstegn ved dine psykiske helse. Tror du det holder å ha litt kontakt med en psykolog over nett? Tror du at du plutselig blir mer tillitsfull ovenfor menn ved bare å få litt råd her på KG?

Anonymkode: 58e68...cff

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fulgt med på denne tråden i noen dager, men gidder ikke det lengre nå. Ts er ekstremt agressiv i meldingene sine både på kg og tinder (eller hvor de utklippene er fra). Jeg hadde gjort som alle andre også gjør; skygget banen. Selv om jeg nok hadde gjort det på en hyggelig måte slik som han 3-barnsfaren gjorde da jeg hadde forstått at her var det en ustabil person jeg snakket med så det er best å komme seg rolig unna så det ikke får noen følger for meg og mine. Om jeg hadde snakket med en så sur og agressiv person på tinder kunne jeg bare ha forestilt meg hvordan den personen hadde vært i virkeligheten..eller grøss..med felles barn i et forhold. 

Nå er det jo dessverre slik at man ikke trenger sertifikat for å få barn, men jeg hadde håpet du kunne tenkt deg om en ekstra gang for om du hadde hatt tålmodigheten og kjærligheten et barn trenger, ts. 

Til slutt kan jeg gi deg en øvelse: Prøv å gå en hel dag uten å svare folk negativt og hissig. Altså ikke noe "FERDIG SNAKKA!!!" eller "IDIOT!" eller slike ting. Bare prøv det i en dag først og se om det ikke hjelper litt.

PS: Kravene er også helt urimelige, noe som gjennspeiler seg i singellivet som 37-åring. For all del, hold på de om du vil, men jeg håper du forstår at de må fires litt på når du har blitt over 40 og fortsatt er singel.

Anonymkode: 7fed6...250

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger merke til at du ikke svarer oss som stiller spørsmålstegn ved dine psykiske helse. Tror du det holder å ha litt kontakt med en psykolog over nett? Tror du at du plutselig blir mer tillitsfull ovenfor menn ved bare å få litt råd her på KG?

Anonymkode: 58e68...cff

Har ikke psykiske problemer annet enn litt angst siste årene. Kan vi legge dette dødt nå?!?

Tror på enkelte råd fra KG og andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Har ikke psykiske problemer annet enn litt angst siste årene. Kan vi legge dette dødt nå?!?

Du har litt å jobbe med, hvem har ikke det ;) Men siden dette er din tråd og du spør etter råd, du har problemer med det sosiale samspillet mellom mennesker, du er mistroisk ovenfor nye bekjentskap. Istedefor å føre en samtale så ser du at som at alt er en begynnende samtale om sex, du viser oss eksempler på sex-samtaler med 3barnspappaen, og ingen av oss andre ser det.

Det er veldig trist å se at du er så mistroisk mot alt og alle...  Du kommer mye lengere å se det positive, og ikke lete etter mulige koblinger mot sex.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg fulgt med på denne tråden i noen dager, men gidder ikke det lengre nå. Ts er ekstremt agressiv i meldingene sine både på kg og tinder (eller hvor de utklippene er fra). Jeg hadde gjort som alle andre også gjør; skygget banen. Selv om jeg nok hadde gjort det på en hyggelig måte slik som han 3-barnsfaren gjorde da jeg hadde forstått at her var det en ustabil person jeg snakket med så det er best å komme seg rolig unna så det ikke får noen følger for meg og mine. Om jeg hadde snakket med en så sur og agressiv person på tinder kunne jeg bare ha forestilt meg hvordan den personen hadde vært i virkeligheten..eller grøss..med felles barn i et forhold. 

Nå er det jo dessverre slik at man ikke trenger sertifikat for å få barn, men jeg hadde håpet du kunne tenkt deg om en ekstra gang for om du hadde hatt tålmodigheten og kjærligheten et barn trenger, ts. 

Til slutt kan jeg gi deg en øvelse: Prøv å gå en hel dag uten å svare folk negativt og hissig. Altså ikke noe "FERDIG SNAKKA!!!" eller "IDIOT!" eller slike ting. Bare prøv det i en dag først og se om det ikke hjelper litt.

PS: Kravene er også helt urimelige, noe som gjennspeiler seg i singellivet som 37-åring. For all del, hold på de om du vil, men jeg håper du forstår at de må fires litt på når du har blitt over 40 og fortsatt er singel.

Anonymkode: 7fed6...250

Herlighet fyren ser jo ut som en narsissist. Dessverre fjernet jeg han og fant han ikke igjen,men han kom opp på Tinder der han viste deler av overkroppen på det eneste bilde han hadde. Skulle testet han og sagt jeg satt og fingret meg om han ville komme å hjelpe/ta over eller lignende og sett om «han våknet til liv».Ganske sikker på at han hadde blitt ivrig da. Hvem hadde hatt rett da ?

Jeh har snakket med andre før som er mye hyggeligere enn han der. Jeg er overhodet ikke uhyggelig eller aggressiv med folk som behandler en fint og er snille. 
Jeg kommer fra et godt hjem tross endel kritikk. Det har vært trygt og godt overall. Vi er oppdratt til å være høflige og gode mot andre som er gode mot oss. Meg og mitt søsken har alltid fått høre i alle år at vi et omgjengelige og veloppdragne(da vi var yngre),at vi er kjekke(betyr snill og hyggelig)folk.

Kravene et helt urimelige mener du. Det er det de aller fleste ønsker seg i en partner(for utenom høydekravet),så ikke akkurat urealistiske krav. 

Selvfølgelig har jeg  masse kjærlighet og omsorg å gi et barn,også tålmodighet men den kan nok jobbes for å bli enda bedre. Et barn er kjærkomment og høyt ønsket 🙏❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker said:

?

Les hva du skriver her: 

Herlighet fyren ser jo ut som en narsissist. Dessverre fjernet jeg han og fant han ikke igjen,men han kom opp på Tinder der han viste deler av overkroppen på det eneste bilde han hadde. Skulle testet han og sagt jeg satt og fingret meg om han ville komme å hjelpe/ta over eller lignende og sett om «han våknet til liv».Ganske sikker på at han hadde blitt ivrig da. Hvem hadde hatt rett da ?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Føler en lettelse og mer energi etter dette var ferdig. Han vinklet inn litt sex her og der,samtidig som han snakket om vanlige ting for å komme tilbake til sex. Helt utrolig hvor kyniske enkelte er. Burde kuttet av de ballene! Og 😉 til alt...huff enkelte ganger er det i hvertfall godt å ha en velfungerende magefølelse og at jeg er litt hard for jo mer man luker ut jo nærmere er man den partneren man leter etter tenker jeg.

Ta

Så du mener at dersom en mann ytrer et ønske om sex i en flørtende setting, så bør han kastreres? Med respekt, er du fullstendig sprø? Halve poenget med dating er jo nettopp sex. Ikke nødvendigvis BARE sex, men sex like fullt. Hva er det du vil ha, en minibank og sæddonor?

Anonymkode: 1027d...ca7

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemfylt forhold til foreldre, tillitsproblemer, helseangst, legeangst. 

Du har masse å jobbe med før du kan gå inn i et forhold med noen, med tanke på å være kjæreste og etterhvert gravid.

Attituden din hadde vært et fint utgangspunkt å starte med... 

Anonymkode: 7f0c0...32a

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen. Du bare dikter scenarier som aldri har skjedd. Kun i din fantasi. Og dette fokuset på å ha rett...Du prater som et detektiv. Ikke en som er på date.

Kjærestens eneste bilde var et baris, btw. Han liker å trene. Og ville ikke ha fokus på ansiktet før første møte. 

Hvis en potensiell date hadde prata om å ta på seg sjøl, ville jeg avslutta kontakten og tenkt at vedkommende mangla sosiale antenner. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...