Felicity Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 25. juni 2006 En dag på overtid og ingenting har skjedd... Jeg som har gått til akupungtur og har hatt falske rier i flere uker nå... Søren ta altså... Kan si jeg er litt små-irritert Alle har ment at hun kom før tiden, men neida. Ikke noen jente her nei, så da går jeg vel 14 dager over som alle andre.... Og det var jo det jeg har forbredt meg på, men gud for utolmodig jeg blei da ikke noe skjedde i går... Men, må vel bare prøve å smøre meg med tolmodighet, hun kommer ikke før hun er klar for det.... Klem til dere som er innom, ikke så masse opptateringer her nei... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. juni 2006 #242 Del Skrevet 25. juni 2006 Nå måtte jeg innom og se hvordan det går med deg! Det blir spennende dager for deg fremover, håper du får møte jenta di snart. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 25. juni 2006 #243 Del Skrevet 25. juni 2006 Hun kommer når hun er klar! Trøst deg med det.. Håper du slipper å bli altfor utålmodig, Felicity! Lykke til i en veldig spennende tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 27. juni 2006 #244 Del Skrevet 27. juni 2006 *legger igjen nysgjerrige spor..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. juni 2006 #245 Del Skrevet 27. juni 2006 Heisann! Kanskje det skjer noe nå? Håper du slipper å vente altfor lenge, men det kan jo være greit å innstille seg på at det kan ta sin tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei. Takk for hyggelige ord...Trenger det Må inrømme nå at dette går meg snart på nervene Sover ikke om natten og det verker i armer og ben når jeg står opp på morgenen.... Hatt falske rier i tre uker nå, og Faktisk, så har jeg kommet til det stadiet å inrømme å si at jeg er lei... Ringte legen og han mente jeg skulle trappe opp på ullevål å få en overtidkontroll, men på svangerskapskurset da vi var der, så ga de oss utryklig beskjed at om vi gjorde det blei vi bare sendt hjem igjen og det er ikke aktuelt når vi bor en time fra føden... Har time hos legen i morgen og da skulle han undersøke meg... Når man er ganske liten og veier ganske mye,(rundt 100 kg)(selvom jeg faktisk har bare lagt på meg elleve kg) så er det tungt altså.... Pluss verkene ben etter å ha masse vann i kroppen. Så jeg er faktisk utrolig lei og irritert over at det ikke setter i gang. Har prøvd sex, å spise kanel, gå turer, ikke noe hjelper. nå er sex døra lukket for min samboer synes det overhodet ikke er noe godt å tenke på den ungen inne meg, og jeg synes ikke det er noe godt nå for tiden. Så jeg er nok ikke like heldig som La Traviata som fikk det til etter det. ehehe Nesten sånn at jeg vurderer lakserolje nå.... Eller spise noe med hvetemel for da blir jeg skikkelig dårlig med masse magekramper..... Trenger sårt noen råd, selv etter bare 4 dager over tiden... Tårene renner fordi det er litt slitsomt nå... Også vil jeg jo se snuppa og. Helt utrolig jeg som har vært så fin form, de siste månedene at det kan snus så fort.... Klem til dere som ser innom meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. juni 2006 #247 Del Skrevet 28. juni 2006 tilbake fra meg som er innom. Ikke mye man kan si, bort sett fra at jeg håper den lille jenta di kommer av seg selv om ikke så alt for lenge. Du er mamma før du vet ordet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 28. juni 2006 Nå har jeg gått opp og ned trappa hjemme 10 ganger, snart på`n igjen, selv hvor vondt jeg har i kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 28. juni 2006 #249 Del Skrevet 28. juni 2006 Huff, ikke godt for deg dette, Felicity! Prøv å trøst deg med at det veldig snart er over, at du aldri har vært nærmere MAMMA enn du er nå, og at snart så er alt glemt - fordi du har verdens skjønneste lille nurk hos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. juni 2006 #250 Del Skrevet 30. juni 2006 Håper du snart får treffe den lille babyen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. juni 2006 #251 Del Skrevet 30. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 1. juli 2006 41+2(en uke over termin) Da var jeg hos legen på torsdag og han ville sende meg videre på overtidskontroll på ullevål. Der tok jeg ctg, de var fine. Ultralyd blei det også, og alt var bra med forstervann, baby på 4 kg og det gikk bra med gjennomstrøming fra navlestrengen til babyen. Hodet er også endelig festet. Men så skulle han kjekke modingen min, og der var det helt lukket. 1 cm og da var jeg 5 dager over tiden... Og det synes han var utrolig lite til å være på overtid, og siden barnet var stort allerede, så mente han at det ikke var noen grunn til å gå lengre enn nødvendig. Så på tirsdag kl.0900 blir jeg satt igang.... Hjelpes meg, 4 dager til som bare kjærester, men nå gleder vi oss noe utrolig til å bli foreldre. Jeg gleder meg ikke til å bli satt i gang, metoden de skal bruke er to stikkpiller også senere drypp, men finnes jo så mye bedøvelse(for drypp er visst vondt)Riene kommer sterkere og varer lengre har jeg lest. Men jeg satser på jordmødrene så de får avgjøre hva jeg skal gjøre.... Har aldri vært igjennom dette, så jeg tar det som det kommer, og lukker øra når andre forteller at det er det siste de ville ha gjort. Alles opplevelser er jo så forskjellige, ingen fødsler er like Og da er jeg heldig og får plass på Ullevål(om ikke ting skulle skje innen det da, men tviler på det) Søstern min som også går på overtid har heller ikke fått enda. Det er så spennende til dere som er inne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 1. juli 2006 #253 Del Skrevet 1. juli 2006 ikke lenge igjen nå! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. juli 2006 #254 Del Skrevet 1. juli 2006 Lykke til med fødselen! Tenk, snart kommer babyen! Kan tro dere gleder dere til å møte den lille. Eller lille, 4 kg er vel kjempeflott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 2. juli 2006 #255 Del Skrevet 2. juli 2006 Åh, så spennende Felicity!! Må si jeg misunner deg litt at du faktisk VET hvilken dag du skal i gang med fødselen!!! Selv om det selvsagt ikke er gøy å gå sånn på overtid da.. Nyt de siste dagene sammen - snart er dere foreldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei Wasabi, Rognebær, lillesky og dere andre her som er innom. Ja det er veldig fint å vite at på tirsdag så skjer det for jeg har faktisk slått fra meg tanken at det skal skje nå eller i morgen på vanelig måte. Men på tirsdag. Helt rolig, men selvfølgelig så er jeg ikke det når jeg tenker på tirsdagen. Jeg er litt redd og nervøs fordi det blir nok annerledes enn om det starter av seg selv. Har lest at det blir sterkere og lengre rier og at det kan holde på litt lengre enn vanlig fødsel, men men får bare bite tenna sammen. Smertestillene av en form må jeg nok sikkert ha. hehe Ut skal hun og det er godt vi har en dato, for orker ikke å gå lengre over Snart bare en dag igjen nå. I morgen skal jeg på fru Lyng med min mor og søster, så det blir hyggelig. Selvom jeg ikke skal gjøre stort mere den dagen for jeg trenger å lade opp. Da er vi tre gravide på handletur. Hehe Er så spent på hva min mamma venter. Det får hun kanskje vite på fredag for da skal hun på ul på rikshosbitalet. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. juli 2006 #257 Del Skrevet 2. juli 2006 Det blir spennende å se om det blir en 4.- eller 5. julijente Jeg har ikke fått med meg at mammaen din venter barn også - så morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei Peony. Joda hun venter barn. Ventet egentlig tvillinger, men hun mistet den ene. hun er i knallfin form og jeg er spent på hennes vegne på fredag Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doodles Skrevet 2. juli 2006 #259 Del Skrevet 2. juli 2006 Har lest at det blir sterkere og lengre rier og at det kan holde på litt lengre enn vanlig fødsel, men men får bare bite tenna sammen. ← Jeg ble satt i gang nå sist, og det gikk lynkjapt! Riene var sånn ca 10 ganger verre enn da jeg startet av meg selv, men så gikk det på 1/6 av tiden også! Jeg hadde ikke pauser mellom riene da, det var en skikkelig nedtur. Jeg hulket frem et "epidural" da jeg rundet 4 cm, men innen nåla i hånda var på plass hadde jeg 9 cm og det var ikke tid til nål i ryggen. Det å ikke få smertestillende som lovet, var så bittert at jeg fortsatt ikke klarer å le av det. Jeg ville heller valgt en kjapp og veldig vond fødsel, enn en "vanlig" vond fødsel som tar lang tid! Hadde skikkelig overskudd etter siste fødselen, det manglet første gang... Lykke til på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #260 Del Skrevet 3. juli 2006 Masse lykke til i morgen! Jeg skal tenke på deg! HAr du noen som kan komme med nyheter i dagboka di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå