Gå til innhold

Minner for dagen.


Felicity

Anbefalte innlegg

Hei snuppa!

Leste at snuppa begynte å våkne for pupp da dere begynte med fast føde... Ga det seg? Theodor vil også ha pupp om natten og de siste dagene har han våknet heeeeeeleeee tiden. Han får IKKE pupp mer enn 1-2 ganger om natten.

Ellers vil jeg bare gi deg en liten :klem::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja er lite på msn for tiden.. *skjerpe seg*

men send bilde på mail! *nysjerrig!

:ler: tenker du savner tilbake når hun får egne meninger og sier klart ifra ja!

det er synd, at generellt tror jeg de fleste sjeldent klarer å nyte dagen IDAG 100%.

Jeg feks. tenker alltid fremtid, planlegging osv.. :sjenert:

Lager dere grøt selv?

Helsesøster anbefalte det, pga tilsetningsstoffer i glassene..

Jeg kommer til å kjøpe noe, og lage noe tror jeg. :)

Ha en suuuuper dag! :klem:

Hvor gammel er snuppa nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

:klem: Murmelmy : Vi sluttet å gi henne grøt da hun var litt over fire måneder, så begynte vi igjen da hun var 6 og da gikk det mye bedre. Tror ikke tarmen hennes var ferdig utviklet så hun sikkert blei mere sulten eller noe sånt...

Men jeg har skjeldent ammet om natten. Men etter at hun blei syk for en måned siden så er jeg oppe en til to ganger om natten og ammer. Men har jo nesten ikke melk igjen fordi hun ikke vil ha pupp om dagen. Så det er faktisk litt slitsomt nå som jeg ikke er vandt til det..

:klem: Lianna: Amelia er litt over 8 måneder nå :legrine:

Nei vi lager ikke grøt selv. Jeg tåler ikke hvetemel og rug, havre og bygg og liker ikke å stå i den osen. Nok med ferdig blandinga.

Og desuten så er snuppa veldig kresen så hun vil bare ha småfolk sin grøt...

Uff nå begynner jeg å bli lei altså... Nå har snuppa vært syk konstant siden begynnelsen på februar og håper det snart går bedre.

Jeg har skikkelig vondt i halsen og skikkelig rar i kroppen. Ssssssliiiiiten!

Går på antibiotika for halsbettenelse, men det virker ikke som om det hjelper.

Nå skal jeg legge meg litt nedpå, for nå sover snuppa,

Snakkes, :klem: til dere som er innom :)

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småfolk sin ja, den så jeg reklame for i et blad, skal være sunn og bra ja. ;)

8 mnd, ... ja da er det ikke lenge til permsjonen er over?

skal mannen ta noe?

jeg er usikker, må få meg jobb først... først da kan mannen ta 2-3 mnd (som vi tenkte..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Hei hei Felicity! :)

Da fikk jeg endelig rotet meg inn i dagboken din. Har ikke fått lest så mye nå,men skal ta det en dag jeg får bedre tid.

Sov godt og ha en fin dag i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~Mrs.Valentine~ :klem:

Murmelmy :klem:

Samba :klem:

Lillesky :klem:

Mrs.Potter :klem:

Lianna :klem:

:hoppe::hoppe::hoppe::velkommen:

Oi så hyggelig med så masse besøk :legrine: det er ikke ofte :) Takk for at dere er innom :)

I går fikk jeg ny tlf. sony ericsson z 710i. fornøyd med den(den er veldig lik min forrige tlf k7501) Har ønsket meg flikk tlf lenge, men kjønner ikke alt enda..

:klø:

Jeg fikk svar angående stoffskifte problemet mitt og prøvene var bra denne gangen også.... I jan var de dårlig, i feb og nå var de bra. Alikevell føler jeg meg elendig....

41 (7 uker) dager siden jeg hadde mensen sist og er litt små kvalm... Men kan ikke være gravid(har brukt kondom)kjønner ikke noe jeg!

Også er jeg så svimmel for tiden... Lurer på om krystallsyken er tilbake?? Uff det håper jeg ikke, men føles sånn. Og når jeg får de svimle øyeblikkene så blir jeg skikkelig kvalm. Dette har forgått siden søndag nå...

Gulljenta vår er i toppform, bare hoster litt om natten :( og som gjør sånn at hun er våken maaaange ganger om natten... Tror hun er våken tre-fire ganger om natten. En av gangen gir jeg henne pupp(noe hun ikke fikk om natten fra hun var iallefal 10 uker)Det har hodlt på i en måneds tid. i tilegg til det så får hun flaske MM en gang i tilegg. Hun vil ikke ha pupp om dagen og da har jeg heller ikke mye mettende om natten tror jeg. men hun spiser fire ganger om dagen og skulle ikke hatt den puppen plutselig da....

Men, men, har virkelig lyst å flytte henne på egent rom, men er redd for at vi da må stå opp og gå et stykke for hver gang hun våkner...

Verste av alt jeg føler meg Gravid!!!!! Å nei, det kan ikke skje nå. ingen jobb og jeg må tilbake til skolen til høsten....

Uff må ta en test for sikkerhetskyld. men kan jo være stoffskiftet som gjør det og. Jeg ammer ikke så mye at jeg skulle ha mistet mensen og den har alltid kommet etter 30-31 dager!!!

Jaja, får kle på meg. Skal til Bjørkelangen en tur med mormoren til Sambo.

Det var litt nå. Håper jeg er snart innom igjen når jeg ser at det er så bra oppfølging. Hehe

Klem fra meg til der nå halvveis til helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, tenk om du er gravid da!!! Skjønner at det føles skummelt, nå som du skal tilbake på skolen, men om du er det, så ordner det seg på et vis.

Lykke til, og oppdater oss så fort du vet noe da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ordner seg sikkert om jeg er gravid igjen, men da må jeg ut å jobbe, også fortsette skolen...

Var på apoteket i sta, men turte ikke å kjøpe noen test... Bortkastet om jeg ikke er det...

:ler:

Skal til legen på fredag så får vi se...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på apoteket i sta, men turte ikke å kjøpe noen test... Bortkastet om jeg ikke er det...

Jeg kjøpte tester på nettet, fra www.billigeteste.dk

De er kjempebillige, og kommer i posten i løpet av et par dager. Pålitelige er de også, de har alltid vist riktig resultat hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...