Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 Populært innlegg #1 Del Skrevet 20. august 2020 Min venninne ble fanget av dette for 1år siden, nå er det helt tapt. Hun går stort i tøy med logoen på, drikkeflasker etc. Omgås bare mennesker som også er fra sekten sin. Som er såkalte selvstendig distributør! 🙂 Hun har kuttet ut alle venninner som ikke ville kjøpe noe av henne, jeg gikk litt hardt ut å sa hva jeg synes om dette. Men på en fin måte, det tålte hun dårlig. Vi alle som var 5stk hadde ikke peiling på kosthold, eller livet som ikke ville kjøpe denne galskapen 😂 Hender jeg møter henne på butikken, jeg sier hei og smiler bredt hver gang... 🙂 Nå har mannen hennes også startet.....🤣 Det som er morsomt med dette, er å se hvor lett mennesker hjernevaskes. Flokkmentaliteten, man tenker ikke selv. Må høre til noe, skremmende. Regner med flere her inne har gode Herbalife-historier! Anonymkode: 797ea...0ac 120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 Populært innlegg #2 Del Skrevet 20. august 2020 Jepp jeg kjenner ei.... Det er daglige oppdateringer på snap om hvor fantastisk shaken er. Ble spurt om å bli med ei på et «møte» en gang, å jeg i mitt stille sinn tenker «aldri i verden». Anonymkode: ed2bf...e2b 63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 Populært innlegg #3 Del Skrevet 20. august 2020 Brukte Herbalife en periode.. helt greie produkter og tankegang, men det er jo ikke noe revolusjonerende. Spis ren mat og nok mat - det er det ikke bare Herbalife som står for. det som er spesielt er stemningen på disse treffene de har, hvor de sier at mennesker som ikke bruker H ikke har «forstått» noe enda, og at alle kommer til å forstå at dette er det eneste riktige. Alle kommer til å bruke disse produktene fordi det er bare en vei til Rom - typ. Dessuten skal det aldri prates negativt om. Da blir du halshugd og får advarsler. Anonymkode: ef71b...8df 52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg ble bedt med i et Fitline- vervemøte en gang. Oi. Oi. Oi. Sekt er rette ordet, ja. 😳 Anonymkode: f7e08...16b 39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 Populært innlegg #5 Del Skrevet 20. august 2020 Litt utenfor tema, men jeg sto registrert som arbeidssøker på NAV for litt over 20 år siden, og ble oppringt av et firma som sa de hadde et jobbtilbud til meg. Jeg prøvde å spørre om hva jobben gikk ut på, hvem som var arbeidsgiver osv, men fikk til svar at "detaljene kan vi snakke om når du kommer til intervju". Jeg snakket med NAV, fortalte at jeg fant henvendelsen suspekt, men de mente jeg måtte gå på intervjuet, hvis jeg avslo et jobbtilbud ville jeg miste dagpengene. Mannen min kjørte meg til avtalen siden jeg ikke ville dra dit alene med så lite informasjon, og inne i lokalet ventet 20-30 andre som hadde fått samme tilbud om jobb, og rundt over alt var det bannere med "Herbalife". Jeg snudde i døren! Jeg hadde ikke hørt om bedriften før, men jeg skjønte at det dreide seg om MLM, noe jeg hadde mer enn nok erfaring med fra før. Dette var så useriøst at jeg har ikke ord for det. Jeg varslet NAV om hvordan denne bedriften brukte deres registere over arbeidssøkere til å rekruttere "medlemmer", og jeg fikk beholde dagpengene selv om jeg takket nei til "jobbtilbudet". Anonymkode: d5cf6...716 146 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 20. august 2020 #6 Del Skrevet 20. august 2020 Herbalife er helt fantastisk konsept. De klarer å oppnå hundrevis av kroner pr kg for kraftfor. 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Del Skrevet 20. august 2020 Samme dritten med Amway. I «møtene/seminarene» er det hallelujastemning. Helt sjukt! Anonymkode: 84df1...2bf 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 Populært innlegg #8 Del Skrevet 20. august 2020 Hater Herbalife!! Jeg mistet min søster til dette forferdelige tullet. Over 15 år siden det startet nå med shaker og piller og barer til alle måltider. Så har det bare utviklet seg derfra til andre merker og mer syk tankegang (antivaksinering bl.a.). Samtidig legger hun på seg mer og mer (startet for 15 år siden) og får dårligere og dårligere helse. Hun har isolert seg fra resten av familien og det er nå 4 år siden jeg så henne sist. Oppfordrer alle jeg kjenner til å aldri røre Herbalife. Anonymkode: 5d470...b70 108 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 20. august 2020 #9 Del Skrevet 20. august 2020 Har ikke vært borti det personlig, er alt for glad i å spise helt vanlig råvarer og tygge maten min, men har noen bekjente som har trivdes godt med det. En har kommet seg opp i vekt, og en annen har kommet seg ned i vekt, så de ha rji begge oppnådd det de ønsker, tenker jeg. Men ja, kan se for meg at det er litt sekterisk når man er inni det og alle er enig om hva som er det eneste rette 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 20. august 2020 #10 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg er distributør og bruker og har et helt normalt liv, normale venner og normal jobb - ikke noe sektfølelse 😂 hvis det å ha fokus på hva man putter i seg, når, trening og et generelt fokus på egen helse er sekt so be it liksom, jeg kan leve med det.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg President Chimp Skrevet 20. august 2020 Populært innlegg #11 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) En kompis av broren min hadde blitt frelst av noe lignende. Bare at de solgte noe shakes med «blåbær fra Nord-vest Canada mot Alaska», helt spesielle blåbær som hadde så mye antioksidanter at helsen til både han og kona hadde blitt så ekstremt forbedret! De satt der med salgskit’et sitt og forsøkte forkynne. Så stilte jeg et par spørsmål: - Blåbær fra Canada ja? La oss se hvilke arter av blåbær det er snakk om da. Søker opp blåbær Canada på Wikipedia. Jasså, samme blåbær som vi har i Norge gitt! Hmm, det har jeg spist hele livet. - Dersom dette er så utrolig bra for helsen, hvorfor selges det ikke i butikk? Skulle tro det var langt mer å tjene om det hadde blitt distribuert i det ordinære markedet? Spesielt siste spørsmålet er noe man kan stille til alle disse selskapene. Dersom produktene er så vidunderlige, hvorfor selges de ikke i butikk? Det sier seg selv etter litt logisk tenking at produktene I seg selv ikke har en dritt med forretningsstrategien å gjøre. Dette er rett og slett svindel. Endret 20. august 2020 av President Chimp 123 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 Populært innlegg #12 Del Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, President Chimp skrev: En kompis av broren min hadde blitt frelst av noe lignende. Bare at de solgte noe shakes med «blåbær fra Nordre Canada og Alaska», helt spesielle blåbær som hadde så mye antioksidanter at helsen til både han og kona hadde blitt så ekstremt forbedret! De satt der med salgskit’et sitt og forsøkte forkynne. Så stilte jeg et par spørsmål: - Blåbær fra Canada og Alaska ja? La oss se hvilke arter av blåbær det er snakk om da. Søker opp blåbær Alaska på Wikipedia. Jasså, samme blåbær som vi har i Norge gitt! Hmm, det har jeg spist hele livet. - Dersom dette er så utrolig bra for helsen, hvorfor selges det ikke i butikk? Skulle tro det var langt mer å tjene om det hadde blitt distribuert i det ordinære markedet? Spesielt siste spørsmålet er noe man kan stille til alle disse selskapene. Dersom produktene er så vidunderlige, hvorfor selges de ikke i butikk? Det sier seg selv etter litt logisk tenking at produktene I seg selv ikke har en dritt med forretningsstrategien å gjøre. Dette er rett og slett svindel. Det er fordi at det er ikke produktene man tjener penger på, det er vervingen av nye medlemmer. Produktene er der kun som et skalkeskjul for at det ikke skal være et full blown pyramidespill Anonymkode: 0e669...dc2 86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
President Chimp Skrevet 20. august 2020 #13 Del Skrevet 20. august 2020 Yes, «Multi Level Marketing» Det er å bli kvalm av. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 20. august 2020 #14 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt utenfor tema, men jeg sto registrert som arbeidssøker på NAV for litt over 20 år siden, og ble oppringt av et firma som sa de hadde et jobbtilbud til meg. Jeg prøvde å spørre om hva jobben gikk ut på, hvem som var arbeidsgiver osv, men fikk til svar at "detaljene kan vi snakke om når du kommer til intervju". Jeg snakket med NAV, fortalte at jeg fant henvendelsen suspekt, men de mente jeg måtte gå på intervjuet, hvis jeg avslo et jobbtilbud ville jeg miste dagpengene. Mannen min kjørte meg til avtalen siden jeg ikke ville dra dit alene med så lite informasjon, og inne i lokalet ventet 20-30 andre som hadde fått samme tilbud om jobb, og rundt over alt var det bannere med "Herbalife". Jeg snudde i døren! Jeg hadde ikke hørt om bedriften før, men jeg skjønte at det dreide seg om MLM, noe jeg hadde mer enn nok erfaring med fra før. Dette var så useriøst at jeg har ikke ord for det. Jeg varslet NAV om hvordan denne bedriften brukte deres registere over arbeidssøkere til å rekruttere "medlemmer", og jeg fikk beholde dagpengene selv om jeg takket nei til "jobbtilbudet". Anonymkode: d5cf6...716 Faktisk så har du i USA og Canada noen bær som her i Europa selges som blåbær, men som ikke er den vanlige blåbæra vi er kjent med i Norge. Den er noe større, mildere på smak og har ikke den lilla fruktsaften som du får ut av vanlige blåbær. Den selges ofte som blåbær her men er ikke helt de vi regner som blåbær. De har og vanlige blåbær i USA og Canada. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #15 Del Skrevet 20. august 2020 Trist å se hvor lett det er å utnytte dumme folk, og hvor villige noen er til å gjøre det. Jeg synes ikke vi skal henge ut dem som blir lurt, men folka bak. Anonymkode: 6eed9...551 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 20. august 2020 #16 Del Skrevet 20. august 2020 Anbefaler å se dokumentaren Betting on Zero, og høre podcasten The Dream hvor de går skikkelig i dybden på MLM i USA. Det er SÅ fascinerende. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #17 Del Skrevet 20. august 2020 1 hour ago, Kjetil E said: Faktisk så har du i USA og Canada noen bær som her i Europa selges som blåbær, men som ikke er den vanlige blåbæra vi er kjent med i Norge. Den er noe større, mildere på smak og har ikke den lilla fruktsaften som du får ut av vanlige blåbær. Den selges ofte som blåbær her men er ikke helt de vi regner som blåbær. De har og vanlige blåbær i USA og Canada. Hva i alle dager har det å gjøre med denne tråden? Anonymkode: 39d73...fc1 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 20. august 2020 #18 Del Skrevet 20. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager har det å gjøre med denne tråden? Anonymkode: 39d73...fc1 Undskyld jeg siterte feil innlegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 20. august 2020 #19 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, President Chimp skrev: En kompis av broren min hadde blitt frelst av noe lignende. Bare at de solgte noe shakes med «blåbær fra Nord-vest Canada mot Alaska», helt spesielle blåbær som hadde så mye antioksidanter at helsen til både han og kona hadde blitt så ekstremt forbedret! De satt der med salgskit’et sitt og forsøkte forkynne. Så stilte jeg et par spørsmål: - Blåbær fra Canada ja? La oss se hvilke arter av blåbær det er snakk om da. Søker opp blåbær Canada på Wikipedia. Jasså, samme blåbær som vi har i Norge gitt! Hmm, det har jeg spist hele livet. - Dersom dette er så utrolig bra for helsen, hvorfor selges det ikke i butikk? Skulle tro det var langt mer å tjene om det hadde blitt distribuert i det ordinære markedet? Spesielt siste spørsmålet er noe man kan stille til alle disse selskapene. Dersom produktene er så vidunderlige, hvorfor selges de ikke i butikk? Det sier seg selv etter litt logisk tenking at produktene I seg selv ikke har en dritt med forretningsstrategien å gjøre. Dette er rett og slett svindel. Faktisk så har du i USA og Canada noen bær som her i Europa selges som blåbær, men som ikke er den vanlige blåbæra vi er kjent med i Norge. Den er noe større, mildere på smak og har ikke den lilla fruktsaften som du får ut av vanlige blåbær. Den selges ofte som blåbær her men er ikke helt de vi regner som blåbær. De har og vanlige blåbær i USA og Canada. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 20. august 2020 #20 Del Skrevet 20. august 2020 Samme greia er det med forever living! De folkene der er like gale. Produktene er helt ok! ingenting ekstraordinært liksom, men ifølge dem selv så redder disse produktene omtrent liv 😂🥴🙄 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå