AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #421 Del Skrevet 21. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. Anonymkode: 5f4ce...6c0 Han fikk vel danse til/kle seg ut som favorittfilmen/favorittkarakteren sin, akkurat som alle andre Hva er galt med det? Anonymkode: 74869...e79 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 21. september 2020 #422 Del Skrevet 21. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. Anonymkode: 5f4ce...6c0 Han valgte det jo ikke selv? Han har sikkert nevnt på filmer han liker på forhånd, det virker sånn siden alle får filmer de liker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 21. september 2020 #423 Del Skrevet 21. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. Anonymkode: 5f4ce...6c0 Det var jo han som ville det😑 Han sa jo at det var helten hans, da han var liten. 🤦♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 21. september 2020 #424 Del Skrevet 21. september 2020 Tråden er ryddet for persondebatt. -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #425 Del Skrevet 21. september 2020 I "Men in black" er det både hvite og fargede agenter. Tittelen viser til fargen på dressen, ikke huden. Anonymkode: 764e1...b0d 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #426 Del Skrevet 21. september 2020 Jeg er ekstremt imponert over Thomas Alsgaard! At han gjennomfører dette, med den grad av angst som han har, er så rått at jeg har ikke ord. Og veldig gøy at han danset så bra på lørdag, unner han å komme langt! Anonymkode: 764e1...b0d 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #427 Del Skrevet 21. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ekstremt imponert over Thomas Alsgaard! At han gjennomfører dette, med den grad av angst som han har, er så rått at jeg har ikke ord. Og veldig gøy at han danset så bra på lørdag, unner han å komme langt! Anonymkode: 764e1...b0d Så hjertens enig! Man ser hvor forknytt han er, likevel klarer han å gjennomføre en fin dans. Om han får kontroll på nervene tror jeg han kan bli skikkelig god. Anonymkode: 77344...9ec 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenzi Skrevet 21. september 2020 #428 Del Skrevet 21. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. Anonymkode: 5f4ce...6c0 Hvis man ser på Dansebobla var det tydelig at Nate hadde ønsket seg denne filmen. Helene skulle lure han til å tro at de måtte bytte film, og da var hans første kommentar: «I denne filmen er jo alle hvite!», så tror nok det var et ønske fra hans side også 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #429 Del Skrevet 22. september 2020 På 21.9.2020 den 10.53, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som reagerte på at Nathe danset til Men in black. Altså, bare fordi du er svart, må du ikke danse til/og kle deg ut som Will Smith? Har vi ikke kommet lenger her i Norge. Som at hvis det hadde vært med en kineser så hadde hun danset til China girl..... Var altså så dumt. Anonymkode: 5f4ce...6c0 Kanskje han er en av få som ikke rakk krenke-toget? Du var på stasjonen i tide, ser det ut til🤦♀️ Anonymkode: d9ce1...274 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 24. september 2020 #430 Del Skrevet 24. september 2020 På lørdag er det showdans!🕺 Sikker på at det blir tiere i det programmet. Birgit og Philip er jeg ganske sikker på får tiere. Kanskje Nate også, siden han nå får danse litt mer "fritt", og ikke har alle reglene. Håper Andreas og Mai får tiere, hun lager alltid så bra koreografier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #431 Del Skrevet 24. september 2020 1 minutt siden, Caroline91 skrev: På lørdag er det showdans!🕺 Sikker på at det blir tiere i det programmet. Birgit og Philip er jeg ganske sikker på får tiere. Kanskje Nate også, siden han nå får danse litt mer "fritt", og ikke har alle reglene. Håper Andreas og Mai får tiere, hun lager alltid så bra koreografier! Håper det blir et bra program 😊 Anonymkode: 0e98a...741 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #432 Del Skrevet 24. september 2020 Håper Thomas & Rikke blir med til neste uke og forhåpentligvis helt til finalen 😊 Anonymkode: 80a77...5a3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 24. september 2020 #433 Del Skrevet 24. september 2020 10 timer siden, Caroline91 skrev: På lørdag er det showdans!🕺 Sikker på at det blir tiere i det programmet. Birgit og Philip er jeg ganske sikker på får tiere. Kanskje Nate også, siden han nå får danse litt mer "fritt", og ikke har alle reglene. Håper Andreas og Mai får tiere, hun lager alltid så bra koreografier! Er jo showdans hver uke Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 25. september 2020 #434 Del Skrevet 25. september 2020 7 timer siden, Janzypants skrev: Er jo showdans hver uke Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen Enig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. september 2020 #435 Del Skrevet 25. september 2020 8 timer siden, Janzypants skrev: Er jo showdans hver uke Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen Jeg tror programmet har overlevd så lenge som det har nettopp pga at de kjører mye show. Hadde det vært en ren DANSEkonkurranse så hadde det blitt for kjedelig for det norske folk. Men nå er det dans i et tv-show, og da blir vi mer gira og engasjert 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #436 Del Skrevet 25. september 2020 Skulle ønske navnet på dansen sto på skjermen hele tiden.. Anonymkode: a28aa...d17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 25. september 2020 #437 Del Skrevet 25. september 2020 15 timer siden, Janzypants skrev: Er jo showdans hver uke Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen Jeg er helt enig med deg! Savner også at de gikk ned den trappa på starten av hvert program, og at noen sa: "Kan Kristian Ødegård og Alexandra Kakurina komme til dansegulvet for sin engelske vals". Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. september 2020 #438 Del Skrevet 25. september 2020 18 timer siden, Janzypants skrev: Er jo showdans hver uke Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen Enig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #439 Del Skrevet 25. september 2020 18 timer siden, Janzypants skrev: Er jo showdans hver uke Savner faktisk "gamle" SVD, hvor de faktisk måtte lære seg en ren tango, cha cha cha, samba osv osv. Nå er det så vidt at man kan kjenne igjen den opprinnelige dansen Enig! I starten hadde de live storband og sangere også. Anonymkode: 0e98a...741 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #440 Del Skrevet 25. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Enig! I starten hadde de live storband og sangere også. Anonymkode: 0e98a...741 Savner ikke sangerne. Ofte greide de jo ikke å synge sangene rent og/eller pent. Anonymkode: eab67...df9 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå