Gå til innhold

Babydrømmen!

Lillra

Anbefalte innlegg

8 dpo

Tok en test i dag tidlig for å «bekrefte» at hcg var ute av kroppen etter ovitrelle sprøyten. Men det er det vist ikke - testen var helt klart positiv. Hadde håpet at den var negativ i dag sånn at jeg kunne teste i morgen. Så jeg må nok vente til den blir negativ før jeg kan begynne å stole på den. Skal teste i morgen bare for å sjekke om den er blitt negativ så jeg holder dere oppdatert! ❤️ 

Dere er forresten helt utrolig gode damer alle sammen, blir nesten rørt av hvor mye støtte man får her inne!❤️

4392FDED-0B7B-445D-9E74-8ECCBA35DB25.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skvatt når jeg så bildet før jeg leste teksten 🙈Men er dette den første testen du tok av om ovitrelle er ute av kroppen? Ble veldig tett opp i testingen ja. Men blir spennende. Denne syklusen har vært god for flere så 🤞🤞🤞for deg og har litt ekstra trua ❤️

Endret av babycodex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, babycodex said:

Jeg skvatt når jeg så bildet før jeg leste teksten 🙈Men er dette den første testen du tok av om ovitrelle er ute av kroppen? Ble veldig tett opp i testingen ja. Men blir spennende. Denne syklusen har vært god for flere så 🤞🤞🤞for deg og har litt ekstra trua ❤️

Hahah ja skjønner at dette kunne se ut som veldig positive nyheter før man leser teksten! 
ja dette er den første - så nå angrer jeg på at jeg ikke testet før Hehe. 

håper så veldig at det går denne gangen. Kjenner at jeg kommer til å bli knust hvis ikke. Er veldig forberedt på at testen blir negativ og at mensen kommer. Men ja jeg håååper ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg reagerte akkurat som Babycodex, trodde det var gode nyheter her 😅 Kan du oppleve at testen ikke rekker å bli negativ før du faktisk produserer hcg grunnet graviditet, nok til at det slår ut som babystrek? (Forstår at det ikke er tilfelle nå, altså) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Godis said:

Haha, jeg reagerte akkurat som Babycodex, trodde det var gode nyheter her 😅 Kan du oppleve at testen ikke rekker å bli negativ før du faktisk produserer hcg grunnet graviditet, nok til at det slår ut som babystrek? (Forstår at det ikke er tilfelle nå, altså) 

Jeg håper det! Kan egentlig veldig lite om dette hah! Driver å leser på nettet og det virker som mange får negativ før den blir positiv. Men håper Joo at den aldri blir negativ ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillra skrev:

Jeg håper det! Kan egentlig veldig lite om dette hah! Driver å leser på nettet og det virker som mange får negativ før den blir positiv. Men håper Joo at den aldri blir negativ ❤️

Det hadde vært fantastisk ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Noldi skrev:

Jeg skvatt også😅 Jeg håper den bare blir sterkere istedenfor svakere😇😍

Godt poeng! Det er en fin måte å gjennomføre testingen på 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, om du er 8dpo så er det vel 10 dager siden du satte ovitrelle? :) den kan sitte i i 10 dager, men ikke lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Noldi said:

Jeg skvatt også😅 Jeg håper den bare blir sterkere istedenfor svakere😇😍

Ååå det håper jeg og❤️❤️

3 minutter siden, Neutral90 said:

Men du, om du er 8dpo så er det vel 10 dager siden du satte ovitrelle? :) den kan sitte i i 10 dager, men ikke lengre. 

Ja stemmer!! Ja altså nå tror jeg at jeg har lest alt som finnes på nettet - og ja den burde vel så og si være ute nå? 
men er en veldig forvirrende strek. Jeg syns den er litt for sterk for at dette skal være rester av Ovitrelle men også litt for sterk for at det er en ekte graviditetstrek når jeg kun er 8 dpo eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillra skrev:

Ååå det håper jeg og❤️❤️

Ja stemmer!! Ja altså nå tror jeg at jeg har lest alt som finnes på nettet - og ja den burde vel så og si være ute nå? 
men er en veldig forvirrende strek. Jeg syns den er litt for sterk for at dette skal være rester av Ovitrelle men også litt for sterk for at det er en ekte graviditetstrek når jeg kun er 8 dpo eller?

Sammenlignet med mine g-tester på dpo 9 vil jeg ikke si at den er for sterk. Men kommer ann på om den slår ut på 10 eller 25ml HCG egentlig?

Endret av babycodex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, babycodex skrev:

Sammenlignet med mine tester på dpo 9 vil jeg ikke si at den er for sterk. Men kommer ann på om den slår ut på 10 eller 25ml HCG egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, babycodex said:

Sammenlignet med mine g-tester på dpo 9 vil jeg ikke si at den er for sterk. Men kommer ann på om den slår ut på 10 eller 25ml HCG egentlig?

Det er jo et lite håp!❤️ Denne er 10ml HCG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lillra skrev:

Det er jo et lite håp!❤️ Denne er 10ml HCG!

Blir spennende i morgen ❤️ Du vil nok se om den er sterkere eller svakere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, synd du ikke testet litt før så du visste hva ståa var før denne 😅 Det er veldig spesielt å være i dpo-land når man har tatt ovitrelle! Nå var det ikke babyplans' tidligtester jeg tok da, men min test var helt blenda allerede på 5 dpo. Så jeg fikk maange blenda tester før jeg følte jeg kunne begynne å håpe på en strek rundt 9-10dpo.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Amatariel said:

Ah, synd du ikke testet litt før så du visste hva ståa var før denne 😅 Det er veldig spesielt å være i dpo-land når man har tatt ovitrelle! Nå var det ikke babyplans' tidligtester jeg tok da, men min test var helt blenda allerede på 5 dpo. Så jeg fikk maange blenda tester før jeg følte jeg kunne begynne å håpe på en strek rundt 9-10dpo.   

Ja nå angrer jeg veldig på at jeg ikke fulgte rådene dine 😂 

Ja det gir meg et lite håp at dine ble blendet allerede på 5 dpo! Skulle ønske jeg hadde testet da det ville ha gitt meg et svar nå. Men jeg får vel bare vente til i morgen for å se om testen blir svakere eller sterkere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lillra skrev:

Men jeg får vel bare vente til i morgen for å se om testen blir svakere eller sterkere ❤️

Jeg tror at bare at dersom det ER en strek der i morgen så er du gravid! For da skal det ikke være noe ovitrelle igjen i kroppen din. Og så tidlig kan man heller ikke forvente at det blir sterkere strek om man er gravid. Så om du f.eks får samme som i dag så er det babystrek! *'ååh spennende**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Amatariel said:

Jeg tror at bare at dersom det ER en strek der i morgen så er du gravid! For da skal det ikke være noe ovitrelle igjen i kroppen din. Og så tidlig kan man heller ikke forvente at det blir sterkere strek om man er gravid. Så om du f.eks får samme som i dag så er det babystrek! *'ååh spennende**

Ååå herre!! Tenk hvis da! 😍❤️ 
tror jeg skal slite med å sove i natt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...