Love90 Skrevet 12. september 2020 Forfatter #161 Del Skrevet 12. september 2020 Tok en test til 4 timer etter den forrige, hadde ikke tenkt det, men måtte på do i 12 tiden og tenkte at jeg har jo faktisk ikke drukket så mye siden jeg tok den forrige, så hvorfor ikke teste en til nå😊 morsomt å se økning på bare 4 timer🤩 nå blir det å teste om 4 timer igjen. Men vet jo allerede at den skal være positiv da, men morsomt å se om streken blir sterkere enn kontrollstreken i ettermiddag, håper håper🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 12. september 2020 #162 Del Skrevet 12. september 2020 Hurraaa for EL😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. september 2020 Forfatter #163 Del Skrevet 12. september 2020 Var på do kl 2, og drakk ingenting og hadde tenkt å holde meg til 6, men klarte ikke mer enn kvart på 5, skal være ærlig å si det var fordi jeg måtte gjøre nr to🙈😅 men tok testen uansett og den tar jeg som positiv, kanskje også ør litte granne sterkere enn kontrollstreken også, så tenker om jeg hadde holdt ut helt til kl 6 så hadde den kanskje vært enda sterkere enn kontrollstreken. Så blir neste testing imorgen tilig, og håper så den er negativ igjen da😃🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. september 2020 #164 Del Skrevet 12. september 2020 Ja hurra! Denne var kjempefin! 😄 Håper du nå får en kort LH-topp da man jo vil at testen skal bli rask negativ igjen når man først har fått denne positive. Nå er det bare å kooose seg! Herlig med EL i en helg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. september 2020 Forfatter #165 Del Skrevet 12. september 2020 19 minutter siden, Amatariel skrev: Ja hurra! Denne var kjempefin! 😄 Håper du nå får en kort LH-topp da man jo vil at testen skal bli rask negativ igjen når man først har fått denne positive. Nå er det bare å kooose seg! Herlig med EL i en helg da Ja, er ekstra stas i helgene 😃🥰 har sett litt tilbake i appen min ifra sist vi prøvde, der hadde jeg for det meste positiv EL test i 2 dager ifra morgen til morgen to dager etter, av og til positiv kun i en dag og da var den som regel positiv ettermiddag/kveld og negativ dagen etter. Den mnd jeg ble gravid så fikk jeg positiv på ettermiddagen og negativ morgen etter 👍🏻 Tenker at det hadde føltes godt om den kun var positiv i en dag denne runden for føles automatisk at sjansen er større da ettersom det blir noe annet enn forrige PP 😊 godt med litt forandringer for å se om det hjelper👍🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 12. september 2020 #166 Del Skrevet 12. september 2020 Så fin, positiv test, og artig med så tydelig økning! Nå kan dere kose dere godt, så blir det spennende med g-testing etterhvert 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 12. september 2020 #167 Del Skrevet 12. september 2020 Ja denne var jo veldig fin og uten tvil positiv! Da blir det spennende å følge med på utviklingen de neste ukene😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #168 Del Skrevet 13. september 2020 11 timer siden, Godis skrev: Så fin, positiv test, og artig med så tydelig økning! Nå kan dere kose dere godt, så blir det spennende med g-testing etterhvert 🤞 8 timer siden, Noldi skrev: Ja denne var jo veldig fin og uten tvil positiv! Da blir det spennende å følge med på utviklingen de neste ukene😁 Hyggelig at dere følger med 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #169 Del Skrevet 13. september 2020 (endret) Æssj🙄 er denne fortsatt positiv? Skal ta bilde av den igår og idag sammen når den fra idag har tørket.. synes dere denne også går under positiv? Hvis man sammenligner med den ifra igår kveld? Endret 13. september 2020 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. september 2020 #170 Del Skrevet 13. september 2020 3 timer siden, Love90 skrev: Æssj🙄 er denne fortsatt positiv? Skal ta bilde av den igår og idag sammen når den fra idag har tørket.. synes dere denne også går under positiv? Hvis man sammenligner med den ifra igår kveld? Hm, det er ingen tvil om at den er sterk. Men teststreken er jo svakere enn kontrollstreken, så da skal den jo etter bruksanvisning regnes som negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #171 Del Skrevet 13. september 2020 53 minutter siden, Amatariel skrev: Hm, det er ingen tvil om at den er sterk. Men teststreken er jo svakere enn kontrollstreken, så da skal den jo etter bruksanvisning regnes som negativ. Blir sikkert som sist syklus, at teststreken er sterk men ikke helt positiv i flere dager etter den positive testen igår, synes uansett det er vanskelig å vite når EL er da liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. september 2020 #172 Del Skrevet 13. september 2020 Håper at om du tar en senere i dag så ser du at den blir svakere 🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #173 Del Skrevet 13. september 2020 Virker sikkert litt smågal som tester så mye idag, men er veldig interessert etter å finne ut når LH evt synker igjen. Så her er tester om noen gidder å tyde for meg, for jeg synes dette er vanskelig. nederste igår kveld, nest nederst imårest, nest øverste fra tiligere idag, og den øverste er ifra nå nettopp, og da tok jeg også en clear blue som jeg ikke fikk smiley på, så da stoler jeg på den. Jeg synes selv den nest øverste en den sterkeste, vil det si at den er på topp rett før eggløsning, også at jeg evt har eggløsning nå når den ble negativ igjen? Noen som vet?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. september 2020 #174 Del Skrevet 13. september 2020 Har du bilde av den digitale testen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #175 Del Skrevet 13. september 2020 6 minutter siden, Neutral90 skrev: Har du bilde av den digitale testen også? Den som var inni den digitale mener du? For det var ikke smiley hvertfall.. men her er streken som var inni.. og den og den øverste strimmelen er tatt samtidig.. må si jeg synes den strimmel testen er så mye mer sterk enn den digitale.. synd jeg ikke tok digital tidligere enn nå, følte ikke jeg hadde behov for det fordi de andre testene var så tydelig, men ser jo nå at de blir forskjellige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. september 2020 #176 Del Skrevet 13. september 2020 12 minutter siden, Love90 skrev: Den som var inni den digitale mener du? For det var ikke smiley hvertfall.. men her er streken som var inni.. og den og den øverste strimmelen er tatt samtidig.. må si jeg synes den strimmel testen er så mye mer sterk enn den digitale.. synd jeg ikke tok digital tidligere enn nå, følte ikke jeg hadde behov for det fordi de andre testene var så tydelig, men ser jo nå at de blir forskjellige.. De sier å ikke se på den som er inni den digitale, men jeg gjør det da lell jeg 😂 ved mine ser jeg tydelig når jeg nærmer meg eggløsning/smiley, og din er langt fra smiley. Stoler mye mer på clearblue digital enn billigstrips personlig jeg da. Se mine som eksempel Denne vr såvidt positiv. Neste ble ennå sterkere. Før den ble like svak som din var nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #177 Del Skrevet 13. september 2020 11 minutter siden, Neutral90 skrev: De sier å ikke se på den som er inni den digitale, men jeg gjør det da lell jeg 😂 ved mine ser jeg tydelig når jeg nærmer meg eggløsning/smiley, og din er langt fra smiley. Stoler mye mer på clearblue digital enn billigstrips personlig jeg da. Se mine som eksempel Denne vr såvidt positiv. Neste ble ennå sterkere. Før den ble like svak som din var nå. Ja, jeg også ser på de inni 😅 takk for opplysninger😃 bare så synd jeg ikke testet med digital igår og idag tidlig.. for vet ikke helt hvilken av de testene jeg skal gå utifra er positive.. hvilken hadde du gått ut ifra? Kjenner jeg ikke kan teste mer idag fordi jeg har hodepine så vil ikke holde meg unna væske mer idag.. så neste test blir imorgen tidlig. Skal uansett legge inn aksjer ikveld så klart da😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. september 2020 #178 Del Skrevet 13. september 2020 18 minutter siden, Love90 skrev: Ja, jeg også ser på de inni 😅 takk for opplysninger😃 bare så synd jeg ikke testet med digital igår og idag tidlig.. for vet ikke helt hvilken av de testene jeg skal gå utifra er positive.. hvilken hadde du gått ut ifra? Kjenner jeg ikke kan teste mer idag fordi jeg har hodepine så vil ikke holde meg unna væske mer idag.. så neste test blir imorgen tidlig. Skal uansett legge inn aksjer ikveld så klart da😃 Jeg ville tatt en ny digital (og strimmel om du vil) i morgen tidlig for å sammenligne ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. september 2020 #179 Del Skrevet 13. september 2020 Noen har nok bare en mer langdryg LH-topp enn andre. Om du kun hadde testet på ettermiddagene disse dagene så hadde det kanskje vært enklere å tolke forskjellene (?). Men når du har mye LH i kroppen både før og etter positiv test, så sklir de litt inn i hverandre. Jeg ville tolket gårsdagens test som positiv, og dagens som negativ slik at EL er i dag. Klassisk eksempel da på hvor temping hadde vært interessant! Og sett hvilken dag i ettertid at EL faktisk skjedde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. september 2020 Forfatter #180 Del Skrevet 13. september 2020 2 timer siden, Amatariel skrev: Noen har nok bare en mer langdryg LH-topp enn andre. Om du kun hadde testet på ettermiddagene disse dagene så hadde det kanskje vært enklere å tolke forskjellene (?). Men når du har mye LH i kroppen både før og etter positiv test, så sklir de litt inn i hverandre. Jeg ville tolket gårsdagens test som positiv, og dagens som negativ slik at EL er i dag. Klassisk eksempel da på hvor temping hadde vært interessant! Og sett hvilken dag i ettertid at EL faktisk skjedde på. Ja, Enig! Ser ut til at jeg kanskje har litt høy LH etter eggløsningen også. Er mye mindre eggløsningsslim idag, og regner med at imorgen er det ingen EL slim, så må jo stemme litt med det også at EL kanskje er idag.. ja jeg hadde egentlig tenkt å tempe denne mnd ettersom det var så vanskelig å tyde testene forrige mnd, men på babyplan var det ingen termometer på lager så ble liksom ikke noe av da.. blir jeg ikke gravid denne mnd så skal jeg definitivt finne en bra termometer og tempe for da får jeg jo vite når EL faktisk skjer forhold til EL testene. Hadde vært meget interessant! Har ikke urinert på 3 timer nå og skal holde meg en time til å teste igjen, har drukket litt da men ikke mye.. så får se hvor høy den LHen er da 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå