Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

Kult å se 😄 Er enig med deg om at fargen ligner mest på nr.3 fra nederst på de rosa. Ser veldig bra ut! Tror du trygt kan slå deg til ro med at det er aktive soldater her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Amatariel skrev:

Kult å se 😄 Er enig med deg om at fargen ligner mest på nr.3 fra nederst på de rosa. Ser veldig bra ut! Tror du trygt kan slå deg til ro med at det er aktive soldater her!

Hehe, ja! Må le litt av meg selv.. stakkar mannen, halvveis med på barn nr to. Jeg styrer med å få testet han, bekymret for dårlig test.. også ble den heldigvis bra! Stakkar mann 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo!🙌🏼 Det var godt å se at denne testen ga bedre utslag, da kanskje du klarer å slappe litt bedre av i forhold til mannens kvalitet iallefall☺️ Fikk så vondt av deg og alle følelsene du hadde rundt dette på den forrige testen, så dette var en god nyhet😁 Jeg synes også fargen stemmer med det du sier, nr 3 fra bunnen😁🙌🏼 Mannen kommer nok til å bli veldig fornøyd når barn nr 2 er i boks skal du se, selvom han bare var halvveis med fra starten😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Love90 skrev:

Hehe, ja! Må le litt av meg selv.. stakkar mannen, halvveis med på barn nr to. Jeg styrer med å få testet han, bekymret for dårlig test.. også ble den heldigvis bra! Stakkar mann 😂

Næ - vi syns ikke synd på mannfolka! De må igjennom sååååå lite for denne drømmen. Bare sammenlign hva vi damer må gjennomgå! 😛 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere kan slappe litt mer av mtp soldatene iallfall 😆 enig i at det ser ut som rosafarge nr 3 🤗 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag med EL slim, er på CD 9 idag, så det kom tidlig denne PPen👏🏻 Det vil si at det mest sannsynlig blir positiv EL test CD 12 eller 13 😊 elsker de dagene her når jeg vet EL er nærme😃 snart er jeg i dpo land igjen, endelig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Love90 skrev:

Første dag med EL slim, er på CD 9 idag, så det kom tidlig denne PPen👏🏻 Det vil si at det mest sannsynlig blir positiv EL test CD 12 eller 13 😊 elsker de dagene her når jeg vet EL er nærme😃 snart er jeg i dpo land igjen, endelig! 

For en drøm med så tidlig EL! Whooo! :heiajente: Vil veldig gjerne ha deg i dpo-land sammen med meg nå. Du tar EL-tester eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Amatariel skrev:

For en drøm med så tidlig EL! Whooo! :heiajente: Vil veldig gjerne ha deg i dpo-land sammen med meg nå. Du tar EL-tester eller?

Ja, veldig godt at det ser ut til at den kommer litt tidligere enn den pleier🤞🏻 Jeg tenkte å begynne å teste etter EL imorgen, tviler på at den er positiv uansett idag på CD 9 😅 regner med testen blir positiv på lørdag eller søndag, ettersom jeg har EL slim idag😃 snart er jeg i DPO land samtidig som deg, så gøy😃😃 håper dette er mnd vi og flere blir gravide🤞🏻 Venter TR på en spesiell dag denne mnd også, så kjedelig om den kommer på den spesielle dagen, hadde vært gøy med en positiv test på denne dagen 🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å spare opp kruttene til mannen ifra første dag med EL slim og til positiv EL test, men ikveld har jeg hatt mensmurringer som om at EL skal skje når som helst🙄 angrer veldig nå på at jeg ikke testet etter EL idag 😬 men har aldri opplevd å fått EL så tidlig som cd9 før, men man vet jo aldri hvor mye rare ting kroppen kan finne på, så vi har sex ikveld itilfelle vi😅 noen som leser her som har opplevd mensmurringer dager før EL faktisk skjer? Tror ikke jeg har opplevd det før altså.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Love90 skrev:

Hadde tenkt å spare opp kruttene til mannen ifra første dag med EL slim og til positiv EL test, men ikveld har jeg hatt mensmurringer som om at EL skal skje når som helst🙄 angrer veldig nå på at jeg ikke testet etter EL idag 😬 men har aldri opplevd å fått EL så tidlig som cd9 før, men man vet jo aldri hvor mye rare ting kroppen kan finne på, så vi har sex ikveld itilfelle vi😅 noen som leser her som har opplevd mensmurringer dager før EL faktisk skjer? Tror ikke jeg har opplevd det før altså.. 

Jeg pleier å ha eggløsningssmerter/stikking/murring i et par dager før EL faktisk skjer! ☺️ Skader nok ikke å legge inn aksjer nå, også igjen om et par dager bare for å safe😁 Lykke til! Blir så spennende å følge deg i dpo!🤩🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Hopptimisten skrev:

Jeg pleier å ha eggløsningssmerter/stikking/murring i et par dager før EL faktisk skjer! ☺️ Skader nok ikke å legge inn aksjer nå, også igjen om et par dager bare for å safe😁 Lykke til! Blir så spennende å følge deg i dpo!🤩🙌🏼

Så bra at det er flere som har det før det faktisk skjer, ble litt små stressa av å ikke ha testet etter EL igår 😅 men vi la inn en aksjer for sikkerhetsskyld igår 😊 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10

Testet etter EL idag tidlig, var nærme positiv, testet ikke i ettermiddag, da jeg ikke klarte å holde meg lenge nok, og hadde drukket for mye, så håper ikke jeg gikk glipp av en positiv test. Tror ikke det da jeg er så tidlig i syklusen enda.

Ellers så har jeg hatt helt syykt med EL slim idag😬 kan ikke huske å ha hatt så mye tidligere😅 ikke pga grapefruktekstrakten fordi det ble ikke så jeg tok det alikevel. men synes nå det et litt dumt å ikke ha sex idag når det er så syykt mye EL slim, er så bløt der nede så det rinner liksom😅 håper håper på positiv test imorgen og at det er like mye slim imorgen også🤞🏻 Vet ikke om jeg tørr å ikke ha sex imorgen altså uansett om testen er negativ, hvis det fortsatt er så mye EL slim imorgen så må vi benytte oss av det! For har opplevd tidligere at det er mye mer EL slim de to første dagene også er det så å si ingenting den siste 3. Dagen😬 så om det kanskje lønner seg å ikke spare opp sæden men heller ha sex når det er mye EL slim litt før EL skjer å håpe på at de nådde frem godt med slimet og venter på egget 😃 tror uansett om den testen er positiv eller ikke imorgen så blir det sex altså! Ååh, spennende dager dette her, å finne EL og gå over i DPO land! Liker det men samtidig ikke på en måte 😅 heldigvis så er tankene mine litt roligere denne PPen forhold til sist. Tror det blir sånn for hver mnd det ikke går så roer man seg mer ned og har mindre forhåpninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja soldater og EL-slim har jeg hørt er en veldig god match 🤗 Ville absolutt lagt inn aksjer i dagene fremover om jeg var deg. Og prøv å teste for EL imorgen 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten positiv nå ifra morgen👏🏻 Regner med den blir positiv i ettermiddag/kveld😃 det beste nå hadde jo vært om den ble negativ igjen imorgen, men det tviler jeg på😬 tror jeg regner feil det med EL slime, har trodd jeg har det i 3 dager med EL dagen, men tror jeg har det i 4-5 dager med EL dagen. Så kan ikke gå utifra den hvertfall. Men er definitivt mest slim de første 2-3 dagene👍🏻 
Hadde jeg visst 100% sikkkert at den EL testen er positiv imorgen også så hadde vi ventet med å legge inn en aksjer til imorgen for å spare nærmest mulig, men vet jo ikke med 100% sikkerhet og da kan vi ikke ta sjansen på å vente😅 så blir den positiv ikveld ja da må vi bare kjøre på! Håper på et strek som er sterkere enn kontrollstreken i ettermiddag, hvis ikke er sjansen stor for at den toppen kommer imorgen😅 kunne ønske jeg visste med sikkerhet at mannen hadde topptopp kvalitet på sæden for da hadde vi vare kjørt på hver dag i disse tider, men jeg vil time det inn rett før for jeg er ikke sikker på at det blir så bra å kjøre på hver dag! 

9419A97B-01E1-4E24-AD46-B7ED7E32C4E4.jpeg

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske på at sædceller kan leve noen dager også, så vil ikke tro det har så mye å si med en dag fra eller til☺️ Eggløsningsslim gjør det hvertfall lettere for svømmerne å komme igjennom, så bedre å ha sex med ELslim enn å vente til det plutselig er over, men nå tester du jo etter eggløsning så da får man jo litt bedre oversikt😊 Så spennende å følge uansett! 😁 Jeg sitter på sidelinja og krysser fingre og tær for at det klaffer🤩🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Du må huske på at sædceller kan leve noen dager også, så vil ikke tro det har så mye å si med en dag fra eller til☺️ Eggløsningsslim gjør det hvertfall lettere for svømmerne å komme igjennom, så bedre å ha sex med ELslim enn å vente til det plutselig er over, men nå tester du jo etter eggløsning så da får man jo litt bedre oversikt😊 Så spennende å følge uansett! 😁 Jeg sitter på sidelinja og krysser fingre og tær for at det klaffer🤩🤞🏼

Ja, det er absolutt sant😅 jeg går for mye etter sist jeg ble gravid da det var den eneste syklusen på over to år vi faktisk bare hadde sex dagen før og samme dag son EL, så går for mye etter den gangen det faktisk klaffet😅 men ja, de lever jo en stund før egget kommer også, selv om jeg ikke ser det for meg, men ekspertene sier jo faktisk at det beste er om sædcellen står klar og venter, så burde vel stole på det da😊👍🏻

Åå, så morsomt at du gjør det😃 hyggelig at noen følger med og krysser❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin test ja! Vil tro den blir positiv i ettermiddag! Bare prøv å ikke drikk så mye i formiddag. Skjønner du tenker på når det er lurest med sex, men så lenge det er innafor de fem fertile dagene så tenker jeg at det ikke har så mye å si. 

Kooos dere! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...