Love90 Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #761 Del Skrevet 6. januar 2022 Amatariel skrev (På 6.1.2022 den 14.53): Ja se der, CD15 ser absolutt riktig ut 😊 Ekspander Ja, ble riktig med denne dagen nå😄 men synes ikke tempen er sånn alt for høy til at jeg tar progesteron tabl da🤔 trodde tempen ble enda litt høyere av dem, mulig jeg har lave verdier fra før kanskje? Hadde du noe bivirkninger av de tablettene? Jeg har vært så sinnsykt trøtt etter jeg startet med dem, nesten like mye som jeg er når jeg går gravid, så litt slitsomt 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. januar 2022 #762 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg tok ikke progesteron i tablett eller vaginal form før positiv test. Men jeg tok ovitrelle noen sykluser, og det er noe progesteron i den (usikker på hvor mye i forhold til tablettene) så jeg var forberedt på at tempen skulle bli påvirket av det etter EL. Men syns ikke den ble det... hadde ganske like charter både syklusene med og uten ovitrelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #763 Del Skrevet 6. januar 2022 Amatariel skrev (På 6.1.2022 den 17.18): Jeg tok ikke progesteron i tablett eller vaginal form før positiv test. Men jeg tok ovitrelle noen sykluser, og det er noe progesteron i den (usikker på hvor mye i forhold til tablettene) så jeg var forberedt på at tempen skulle bli påvirket av det etter EL. Men syns ikke den ble det... hadde ganske like charter både syklusene med og uten ovitrelle. Ekspander Åja, skjønner! Tror ikke jeg hadde tatt de progesteron tablettene hvis det ikke hadde vært for at jeg begynner å spotte så tidlig som 11 dpo😣 noe som er helt unormalt for meg, ble sånn etter MA. Så håper jo det hjelper på nå da🤞🏻Satser på at jeg hadde hatt en fin temp hvis jeg ikke hadde gått på progesteron, frister å teste ut, så tenker jeg at hvis det blir mange prøveperioder på oss så går det jo veldig mye tabletter inn i kroppen, sånn rent unødvendig, så tenkte å teste ut dette et par sykluser nå for å så se om kroppen har stabilisert seg helt etter MA 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. januar 2022 Forfatter #764 Del Skrevet 7. januar 2022 5 dpo ifølge tempen😄 dagene går litt raskere og det nærmer seg dagene hvor ting er ekstra spennende, nervepirrende! Tok min siste antibiotika tabl idag tidlig og håper ikke det har hatt noe å si at jeg har hatt UVI og gått på antibiotika frem til nå🙄 men tenker at det er de dagene fremover nå som gjelder hvis det er et egg som er blitt befruktet, så må det bare festes seg der inne nå🤞🏻🤞🏻 Tenker jeg tester 9 dpo på morgen urin! Tenker på sist jeg var gravid så testet jeg positiv 9 dpo kveld men etter jeg temper denne syklusen så var eggløsningen 2 dager etter første positive test og om det skjedde den mnd jeg ble gravid også så testet jeg jo faktisk positiv 8 dpo kveld og ikke 9 dpo som jeg trodde jeg var.. så er jo noe å tenke på, kanskje jeg brenner av en test 8 dpo kveld, så får se😳 gru gleder meg, men er mest redd for dagen 10 dpo og den da enda viser negativ for da føler jeg håpet er ute. Hvis det ikke klaffer nå så går vi inn i pp5 etter MA, nærmer meg den egentlige termin datoen og hvis jeg ikke blir gravid så babyen kan komme i 2022 så blir det en hel års klasse til bak storesøster, noe jeg vil ha nærmeste som mulig, så stor fordel om det skjer så den kommer dette året og ikke helt til neste år, er sykt om der skjer at jeg ikke får noe nr to før NESTE år😳 orker ikke tanken. Og jeg som skulle ha i april som og er favoritt årstiden min å få barn på om jeg kunne velge😪 er så surt å leit enda når jeg tenker på det, er skikkelig bitter over det enda😣 kan ikke skjønne annet enn at det skal klaffe snart!! Er snart TO år siden vi begynte på nr to også, hadde aldri trodd at jeg skulle sitte der nesten to år senere å enda ikke ha en baby i armene… en utblåsning, tanker osv fra meg. Kjenner nervene og en kjipt evt nedtur nærmer seg på kroppen og psyken og da kommer det litt mørke tanker om alt som har vært og egentlig skulle være.. tempen var hvertfall fin idag, synes den er veldig jevn i dpo land, noe jeg ser på som positivt? Så er jeg veldig spent på en evt temp dipp, hvis jeg er en av de heldige som opplever det ! Hadde vært ekstra spennende 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #765 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Idag steg tempen veldig😄 kanskje normalt? Så igår etter forrige innlegg så kjente jeg skikkelige stikk i livmorområdet, men noe tidlig for et evt egg å feste seg på 5 dpo!? Lov å håpe og ble enda mer håpefull med den tempstigningen, men er og kanskje helt normalt at den stiger sånn som ikke gravid også, hadde vært kult med en skikkelig dipp imorgen for da hadde jeg fått håpet om et feste dipp🤞🏻 Kan vel være jeg kjente stikk pga progesteron tilskudd? Kan vel kanskje kjenne ting litt annerledes, så tar alt jeg kjenner med det i bakhodet 😊 Endret 8. januar 2022 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 8. januar 2022 #766 Del Skrevet 8. januar 2022 Så spennende!! Det kan absolutt være et godt tegn at temperaturen er høy 😄 Jeg pleier å få en stigning rundt 6-7 DPO. Det gjorde jeg også da jeg var gravid. Håper stikkingen er et tegn på en liten spire ❤️ Er så spent på dagene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #767 Del Skrevet 8. januar 2022 Prøver2021 skrev (På 8.1.2022 den 8.10): Så spennende!! Det kan absolutt være et godt tegn at temperaturen er høy 😄 Jeg pleier å få en stigning rundt 6-7 DPO. Det gjorde jeg også da jeg var gravid. Håper stikkingen er et tegn på en liten spire ❤️ Er så spent på dagene fremover Ekspander Håper jo det er positivt! Synd jeg ikke har noen temp sykluser å sammenligne med😬 har kjent en slags tyngde i livmoren idag, litt sånn type stølhet akkurat der eller noe, samt mye stikkinger🤔 kommer og går… men så tenker jeg igjen at det kan være pga progesteron tablettene, slimhinnene bygges vel opp enda mer der når jeg går på de og da kjenner jeg helt sikkert mer sånne ting🤪 har sånn egentlig ingen god magefølelse på at det går denne mnd heller😪 vet ikke hvorfor. Men føler jo UVI har spilt mye inn, og tror det er nok til at det ikke går, tror faktisk ikke det skal så mye til at kroppen dropper å prioritere🙄 kjenner uansett at nedturen blir stor og tenker mye på hvis iløpet av en dag, så føler jeg bruker unødvendig tid og tanker på dette hvis det ikke er noe der nå😪 føles så kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #768 Del Skrevet 9. januar 2022 7 dpo! var egentlig veldig spent på tempen idag om jeg kunne få en festedipp eller en fortsatt høy og fin temp, men jenta vår våknet flere ganger inatt så ble ikke nok timer med søv sammenhengende rundt den tiden jeg temper, typisk🙄 ellers har jeg fortsatt mye stikk i livmor området og en slags tyngde der, kjennes veldig igjen som sist jeg var gravid, samt at brystene er ømme, brystvortene også, pleier å ha ømme bryst før mens men det kom vel til samme tid denne gangen som sist jeg ble gravid 6 dpo, og pleier ikke å ha ømme brystvorter før mens😳 noe som gjør dette veldig spennende og kjenner veldig på forhåpninger nå… så er jo det igjen første syklusen jeg tar progesteron tabletter som kan være årsaken til alt som er annerledes de siste dagene også da😬 så får vel bare smøre meg med tålmodighet å vente å se. Skal innrømme at tankene på alt dette tar veldig mye iløpet av dagene nå, når jeg har tid til å tenke hvert fall😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 9. januar 2022 #769 Del Skrevet 9. januar 2022 Spennende!! Krysser fingrene for deg. Nærmer seg de skikkelig spennende dagene for deg nå 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #770 Del Skrevet 9. januar 2022 Prøver2021 skrev (På 9.1.2022 den 12.13): Spennende!! Krysser fingrene for deg. Nærmer seg de skikkelig spennende dagene for deg nå 🥰 Ekspander Ja, er en blanding av spent, nervøs og nedfor bare av tanken på nedturen 🙄 får vel håpet på det beste til det motsatte er bevist 🤞🏻 Med min dårlige fruktbarhet (brukte 2 år på vår datter, og gravid på pp9 forrige) og at de sier 20% sjanse hver syklus så er jo sjansene veldig lave for at det har klaffet 😣 kjipt å tenke den tanken men 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 9. januar 2022 #771 Del Skrevet 9. januar 2022 Så spennende! Nærmer seg jo absolutt testetid! 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #772 Del Skrevet 10. januar 2022 8 dpo Jeg var så dum å svidde av en clear blue pluss på dagens andre urin, jeg som skulle vente lengst mulig med testingen 🤦♀️ Så bort kastet penger! Men har bare tidlig tester fra babyplan liggende og de får jeg nesten alltid skygger på, så ville ikke få forhåpninger av dem🤪 men skimter NOE veldig veldig svakt på den, men det er svakere enn den ultra svake streken jeg fikk sist jeg var gravid så da tenker jeg at jeg har så lyst til å se en strek at jeg kan se streken der den skal komme opp😪 kan jo legge den ut, nesten ikke til å fange opp på bildet. Sånn ellers så har jeg begynt å miste troa altså, murringer siden igår kveld, tar det som et veldig dårlig tegn da det alltid er tegn på pms hos meg, når jeg er gravid så får jeg ikke murringer før etter positiv test. Ble veldig fornøyd med enda høyere temp idag tidlig da, men vet jo også der at den plutselig stuper igjen, så litt falske forhåpning der også, jeg vet ikke. Men jeg føler jeg mister alt håpet hver syklus før den mest spennende testingen begynner, sånn typ 8 dpo og magefølelsen min pleier å ha rett😪 da jeg ble gravid så hadde jeg en god magefølelse🤔 så det er noe med den altså… man bare kjenner det på kroppen på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #773 Del Skrevet 10. januar 2022 Synes den synes mye bedre etter tørk nå🤔 men man skal jo ikke regne med etter tørk? Så vil tro at det bare er tull… før den tørket var det jo bare så vidt jeg skimtet noe, så litt spesielt å plutselig se den så godt🤔 får vel bare vente å se. Redd for å bli lurt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 10. januar 2022 #774 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg syntes jeg ser en svak strek, men vanskelig å vite om det er skyggestrek eller babystrek. Blir veldig spennende med testing i morgen!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #775 Del Skrevet 10. januar 2022 Prøver2021 skrev (På 10.1.2022 den 11.32): Jeg syntes jeg ser en svak strek, men vanskelig å vite om det er skyggestrek eller babystrek. Blir veldig spennende med testing i morgen!! ❤️ Ekspander Ja, er akkurat det. Stoler ikke på den som er tørket hvert fall… men ser du noe på den øverste? Føler det er den som gjelder🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 10. januar 2022 #776 Del Skrevet 10. januar 2022 Love90 skrev (På 10.1.2022 den 11.36): Ja, er akkurat det. Stoler ikke på den som er tørket hvert fall… men ser du noe på den øverste? Føler det er den som gjelder🙂 Ekspander Veldig vanskelig å si! Det er akkurat som jeg ser litt. Tror bare du må sjekke igjen i morgen. Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #777 Del Skrevet 10. januar 2022 Prøver2021 skrev (På 10.1.2022 den 11.48): Veldig vanskelig å si! Det er akkurat som jeg ser litt. Tror bare du må sjekke igjen i morgen. Krysser fingrene! Ekspander Tåler å høre at du ikke ser redd det bare er jeg som har strek øyne🤪 men var vanskelig å fange det opp på bilde da, men når det er det, så er det sikkert bare skygge! Men så tenker jeg hvorfor skal jeg alltid få skygger!!? Må jo være noe med meg da, Ser noe svakt fordi jeg vil se det, kan jo umulig være så uheldig hele tiden🤔 ikke lett dette 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. januar 2022 #778 Del Skrevet 10. januar 2022 Du er ikke den første (og neppe den siste!) som føler du er dum som tester med CB så tidlig Naturlig å være spent og utålmodig! Og noen klarer jo faktisk å få strek så tidlig... 🤞 Jeg er usikker på om jeg ser noe, men kanskje noe på den som har tørket? Uansett så er det lettere å se IRL, så om du ser noe så er det et godt tegn. Blir utrolig spennende i dagene som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 10. januar 2022 Forfatter #779 Del Skrevet 10. januar 2022 Amatariel skrev (På 10.1.2022 den 12.08): Du er ikke den første (og neppe den siste!) som føler du er dum som tester med CB så tidlig Naturlig å være spent og utålmodig! Og noen klarer jo faktisk å få strek så tidlig... 🤞 Jeg er usikker på om jeg ser noe, men kanskje noe på den som har tørket? Uansett så er det lettere å se IRL, så om du ser noe så er det et godt tegn. Blir utrolig spennende i dagene som kommer! Ekspander Takk for at du svarer! 🙂 ja, er en blanding av spenthet og nervøsitet, sovnet sent inatt fordi jeg er så nervøs for de neste dagene, nervøs for nedturen, dagene her begynner å bli litt vel for mye til at jeg orker dem mer😪 blir verre for hver mnd som går etter MA. Er så nervøs for nedturen at jeg skjelver når jeg tester, så sier sitt. Vet ikke hvor lenge mer jeg orker dette selv om ønsket er så stort.. redd jeg går på en smell med depresjon snart om jeg ikke får graviditeten jeg hadde tilbake snart 😪 er helt sikkert bare meg som ser ja, begynner sikkert å bli gal når det kommer til ønsket om å se noe🙄 tror ikke jeg har gått av å teste så tidlig, skal prøve å holde meg unna testingen til imorgen kveld, eller 10 dpo 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. januar 2022 #780 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg forstår deg så veldig godt Den verste tiden som prøver er definitivt de månedene som går etter en MA slik der man hele tiden tenker hvor man kunne vært nå. Jeg har to ganger nådd termindato uten å være gravid på nytt, og det er ubeskrivelig vondt. Bare dem som har vært igjennom det selv kan forstå Men jeg har blitt gravid på nytt igjen etter det, så håper du kan klamre deg til håpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå